.

Sabtu, 3 Mac 2018

PERGI KE AMERIKA






AMERIKA

Kalau Jho Low tidak melakukan kesalahan, mengapa dia hidup sebagai pelarian? Pergilah ke Amerika sana untuk memperjuangkan bahawa dirinya tidak bersalah! 
Kalau balik ke Malaysia ini pun, Apandi Ali sudah cukup bersedia untuk mensucikan kamu dengan mengatakan semua kesalahan itu sebenarnya telah dilakukan oleh Isyam tt. on TANGKAP JHO LOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/2/18




---------------

CARA HOLIWOD







CARA

Kau ni tt takde TV kat rumah kau jadi kau tak pernah tengok cerita polis dan fbi holiwud. Diaorang selalu guna taktik lama macam ni, bagi bebas sorang mamat yang diaorang yakin tak bersalah sepenuhnya, tapi perati dan ikut mamat tu 24jam, sampailah satu masa hari baik bulan baik,


HOLIWOD

mamat tu akan pergi jumpa atau contact kepala yang mastermind jenayah tu dan bagitau polis maklumat siapa dan kat mana kepala tu tanpa mamat tu sedar dia dah kena mainkan dek polis sebab masa tu mamat tu akan ditangkap semula. Ini yang polis malaysia nak tiru guna kat drebar teksi uber ni. on
 KES PELIK LAGI MELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/18




----------------