.

Sabtu, 30 Julai 2016

LAWAK PROZAC







KAH KAH KAH

MAT MONGOL

BUAT LAWAK

INI NAMANYA

LAWAK PROZAC






'Tidak ada apa-apa, semua macam biasa...' kata Najib


Najib berkata beliau akan terus istiqamah dalam melaksanakan tugas sebagai pemimpin nombor satu negara walaupun berhadapan dengan pelbagai cabaran dan tekanan dari dalam mahupun luar negara.

"Tidak ada apa-apa, semua macam biasa... saya mesti istiqamah pada tugas serta tanggungjawab saya sama ada sebagai Anggota Parlimen Pekan mahupun perdana menteri untuk menjaga kepentingan hampir 30 juta rakyat Malaysia," katanya.

Najib berkata demikian ketika diminta mengulas tentang pelbagai cabaran dan tekanan yang beliau hadapi sejak akhir-akhir ini termasuk mengenai isu 1MDB yang dibangkitkan oleh Jabatan Keadilan Amerika Syarikat.




GUA TERGOLEG

DOG KAH KAH 

LAWAK PROZAC

ADALAH LAWAK

COOL LAGI BATU

KAH KAH KAH

BATU NI APA?

SAJE TANYA

TIDAK FAHAM


------------

APA LAGI NAK HARAM





BUAH DADA MONTOK 
sesungguhnya maha benar kata2 ayatollah isham rais mengenai ketum pada dulu kala.mengikut sabda isham rais, segala macam pokok di malaysia ini kalo bole mahu diharamkan. segala pokok termasuk ketum ni dikatakan haram dan menghayalkan seumpama dadah.bg gua, yg menhayalkan itu bukan saje dadah, malah buah dada yg montok juga menghayalkan.

utk keterangan lanjut mengenai dada yg menhayalkan ini sila hubungi al ton ton al porno algermanwi..walaupun malaysia mengharamkan syiah serta mendoakan kehancuran syiah pd setiap jumaat, namun hanya di malaysia ada tongkat ali dan kacip fatimah.dua spesis ini iaitu ali dan fatimah dikatakan ubat penegang kote dan ubat kemutan yg tinggi nilai zatnya.

malangnya the company dari oversea atau saintis2 company makan babi yg menyelidik dan mempatenkannya.akhirnya warga islam ahlussunnah wal jemaah dipaksa atau terpaksa membeli dgn harga yg mahal demi mendapatkan kenikmatan jimak yg tuhan allah kurniakan, iaitu nikmat syurga dunia.kini ada pihak2 di malaysia on DAPAT ANUGERAH ENCIK SERI

Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16




--------

PEMUDA GEROMBOLAN PECAH





APA MAKNA

BERITA INI?

MAKNANYA

PEMUDA

GEROMBOLAN

BERPECAH

ADA TIM KJ

ADA TIM KRUL


Tindakan Naib Ketua Pemuda Umno bukan pendirian Pemuda

 | July 30, 2016
Khairy berkata laporan itu dibuat atas kapasitinya sebagai seorang individu kerana mempunyai maklumat tertentu yang telahpun dikongsi bersama polis dalam keterangannya.





BATU PAHAT: Tindakan Naib Ketua Pemuda UMNO Khairul Azwan Harun membuat laporan polis berkaitan dakwaan wujudnya konspirasi untuk menggulingkan Perdana Menteri adalah bersifat individu, bukannya pendirian sayap parti itu.
Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin berkata laporan itu dibuat atas kapasitinya sebagai seorang individu kerana mempunyai maklumat tertentu yang telahpun dikongsi bersama polis dalam keterangannya.
“Kita serah kepada polis untuk buat siasatan lanjut. Seperti yang Perdana Menteri sudah sebut, laporan polis yang dibuat (oleh Khairul Azwan) adalah sebagai individu,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan FIT Malaysia Fasa II Johor di Stadium Batu Pahat di sini hari ini.
Khairy, yang juga Menteri Belia dan Sukan, berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan naibnya membuat laporan polis sama ada ia adalah pendirian Pemuda UMNO ataupun persendirian

GUA SUDAH

BILANG BILA

ADA LAPORAN

POLIS KES INI

AKAN JADI

PANJANG LUAS


-------------------

PERANGAI ARAB



PERANGAI MACAM ARAB
pas potong stim kat malaysia, tapi stim kat luar negara. sebijik perangai saudi. disaudi semuanya haram belaka tp kalo saudi ke luar negara, sume bole bedal.sb tu malaysia perlu dihududkan, jd tiada la pas kota baru bole niaga "ayam" di selangor..kat penang pas tak bole cari makan sb geng mamak ramai..kote mamak pun bersepah dijual..

usah berlakon la kata saudi tu islam suci bersih..temberang je sume tu.usah bangga belajo agama kat mekah madinah tu..ada kelapangan juai daging dhab, minyak dhab..sume cite pasal kuat kote dan kuat megemut je..balik sini pakai wasta minta keje kat jais,jakim,bank isle bank islang..abis cite.rupe je berjambang trim baik punya macam arab, perangai pun macam arab.

islam itu selamat, aku tak nampak lagi negara islam yg selamat.islam yg selamatkan diri dan keluarga dgn makan dedak ramai le..korang bole marahkan aku, tp cuba la korang berlaku jujur kpd diri sendiri.saat korang menipu,ingat2 la yg tertipu itu ada dua. yang pertama itu adalah diri korang sendiri on PARTI POTONG STIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16




------------

MAKIN JAHANAM






F.B



TERBARU !!
Tiba2 Timbalan Pendakwa Raya di Pejabat Peguam Negara dilantik jadi 'KETUA SPRM' yg baru..
Sah SPRM dikuasai 'mereka' yang menjadi 'tool' semata-mata..
NAMPAK TAK !!!.. Hebat sungguh percaturan 'mereka'.
[GAMBAR].. 'KETUA SPRM' yg baru bersama2 AG Apandi ketika AG 'membersihkan' mengumumkan Najib Tidak Bersalah Kes Derma RM2.6 Bilion & SRC International pada 26 Januari lalu..























-----------

KETUM OOOO DAUN KETUM





PINJAM DARI UDANG
Apa ke bodo kenyataan KTN ni??? Kalo tanam je takde petik dan tuai; abis nak buat apa? Buat pokok bonsai? Kalo bonsai pun kena cantas dahan serta daun juga. Buat masuk dalam frame buat hiasan dinding? Betul ke KTN ni ada otak dalam kranium dia? Entah2 pinjam otak krustasea bernama udang.... on BILA KTN NAK TWEET?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16

TUMBUHAN ATAS MUKA  BUMI
Ketum ni bawah akta racun bukannya akta dadah. Kau boleh tanam, tapi tak boleh petik, bawa, proses dan bla bla blaa. Sebagai manusia aku pelik mcmana manusia boleh haramkan tumbuh tumbuhan yg dijadikan Ilahi tumbuh atas mukabumi. Sama mcm ganja, itu tumbuh tumbuhan, sepatutnya didik la manusia mcmana nak gunakan tumbuh tumbuhan tu dgn cara yg bijak. 

Ganja pun bukannya 100 peratus mudaratkan manusia, ada juga kebaikannya sebagai pain killer contohnya. Kalau nak ambilkira mudarat, 1mdb lagi mudarat, habis musnah kualiti hidup rakyat jelata seluruh malaysia. errr... takde pulak fatwa utk haramkan 1mdb. on BILA KTN NAK TWEET?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16



------------

TIGA TAN SERI





BETUL TAK

GUA CAKAP

KES INI AKAN

MEREBAK

Laporan polis Azwan bukan atas nama parti‎

UALA LUMPUR - Najib mengesahkan tiada keperluan untuk memanggil Naib Ketua Pemudanya, Khairul Azwan Harun susulan laporan polis dibuat berkait dakwaan wujud konspirasi pihak tertentu untuk menggulingkan dan kerajaan Malaysia.

Najib yang juga Presiden Umno berkata, beliau tidak dapat mengulas isu itu memandangkan tindakan tersebut dibuat bukan atas nama parti.

"Mungkin dia ada maklumat tertentu. Terserah kepada pihak polis untuk tentukan sama ada, (laporan itu) ada asas atau sebaliknya," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno, di sini, hari ini.
Pada Selasa lepas, Khairul Azwan membuat laporan polis terhadap bekas Peguam Negara, Abdul Gani Patail; bekas Gabenor Bank Negara,  Zeti Akhtar Aziz dan Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia,  Abu Kassim Mohamed.

Jelasnya, tindakan Khairul Azwan itu atas kapasiti individu di mana semua individu mempunyai hak.

"Kalau rasa ada sesuatu yang perlu disiasat dia ada hak. Kita tak boleh paksa," katanya.

Sementara polis mengesahkan telah mengambil keterangan daripada Khairul Azwan berhubung laporan polis dibuatnya itu, hari ini.

LAPORAN POLIS

TIGA TAN SERI

SIAPA SURUH

KAY JAY KE?

INI HALUS

SAJE TANYA 

JANGAN MARAH

--------------

APA DIA PANATOM







     PANATOM

Panadol + Codein = Panadein Panadol + Ketom = Panatom Ni tak salah dari segi Farmasi moden. Kalao Tongkat Ali dibeli oleh Tok Haji...kakakaka Ape salah-nya Ketom on SEHELAI KETUM SEHARI

Anonymous
on 7/30/16





NILAI EKONOMI

nape duLu beria ria sgt haramkan tp skrg nk di boLehkan puLe menanamnYe? pe heL tuang pemimping @ tuang ketuanang fLip fLop .. apo nk di kato La bro krn udah termaktub sjk azaLi taraf pemikiran pemimpin kite smmgnYe Lebih teruk dr pok pandir!. 


mungkin duLu tokeY2 arak meLobi mereke agar membantah n di haramkan krn di khuatiri berkemungkinan besar ketum bakaL menjadi pesaing kuat bg arak. tp .. kini utk kesekian kaLi gwa konfius Lagi .. apekah pd daun ketum terdapat niLai ekonomi Yg maha hebat .. atau adekah kini tLh tercipte formuLe baru minuman kesihatan campuran arak ketum ? on SEHELAI KETUM SEHARI
noname
on 7/30/16


RAKYAT PAPA

Trengganu negeri yg punya pengeluaran tertinggi melalui minyak petronas .. tapi pelik rakyatnya adalah yang terpapa sekali .. mana ghaib duitnya. Gwa tak caya dgn KETUM rakyat Terengganu boleh jadi paling kaya .. jadi paling WENG mungkin, selagi spesis cam Sayid Bukhari, Isa dan Mokzani masih wujud. on SEHELAI KETUM SEHARI

Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/29/16



-----------------

PAS KELUAR SEMPADAN



KONDOM HIJAU
Oi ..kat mana dapat beli kondom hijau Huurex ni kondom warna Islamic Green..tapi ape flavour nya.. harap ade perisa Musang King..kakakaka Entot puas puas dan tanpa was was... *Sokong-lah industri getah Malaysia on PAK LEBAI KE DANOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/16



PAS G DANOK
ini semua salah mso.. kalo mso tak pecah lobang, tak la kecoh2.dulu masa forum radio bangsar, mso juga la dgn confident kata hudud pas 99% tak kan jadi.bagilah chance kat pas g danok.. al tontonwi dah g german, lagi kos mahal..dah la ringgit jatuh..kalo dpt g danok pun ok laa..diorg pun ada nafsu.ingat org2 pas ni sume nya tunggul kayu ke..

bukan apa pun, kalo dah lama sgt tgk sawo matang, sekali2 teringin gak tengok ayam thailand, ayam thailand makan pulut, kulit putih2 gebu. tak le mahai macam kat german tu.minta jasa baik kalian, bagi la peluang kat pas utk melampiaskan nafsu.diorg tengah stress nak bincang hal hudud.mane la tau, kot dpt ilham hudud dari langit ketika pintu kain dibuka..selain tu nak buat survey gak pasal hudud kat danok tu..kat danok pun ada tok2 kiyai dan org2 alim..jgn pandang hina danok.kalo ke rantau panjang nanti org cam pulak.. on PAK LEBAI KE DANOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16


YANG CIPUT
org igame nie terutame melayu mmg nafsu seksnye kuat tp kudratnye aLahai byk yg ciput!. cube tengok yg berbini lebih dari sorang majoritinye musti org igame .. biLe di tanye jawabnye mengikut sunnah sedangkan beban tanggung jawab keadilan itu tidak di perhalusi n di titik beratkan. 

ini krn di sinilah letaknye pekare paling penting yg perlu ade sebelum mahu berbini lebih. sebagai manusia biase yg tidak maksum n serbe kekurangan adekah kite ini mampu membahagikan keadilan seadil2nye pd bini2 kite. sedangkan keadilan yg dtg dari hati n perasaan adelah bersifat subjektif . jike hati n perasaan kite di perlakukan sedemikian spt mane kite perlakukan pd bini2 kite adekah hati kite masih dapat menerime n redho? 

ukurkanlah terlebih dulu sesuatu pekare itu ke dlm hati kite sebelum kite pratikanye pd org lain. make benarlah sabde nabi kite ... " islam membenarkan kamu berkahwin satu .. due .. tige n empat tetapi walau bagaimane sekali pun kamu berusahe utk berbuat keadilan pd bini2 kamu nescaye on SEMUA SUKA BERANCOK
Publish | Delete | Spam
noname
on 7/30/16





------------

PESANAN DITERIMA





ILMU PANDANG TEMBUS

terima kasih bro atas ingatan ini. dimohon kepada para pengamal ilmu pandang tembus dari batak rabik, pengamal ilmu pukulan jarak jauh, pengamal ilmu parang terbang, pengamal ilmu kepala sekeras batu atau badan keras besi, kpd persatuan2 silat, kepada waris2 wali, kepada pejuang2 baju merah, kepada pengajian2 ghaib, minta tolong kpd anda semua utk membuat pagar ghaib diseluruh sempadan tanah melayu agar kuasa2 kotor dan kafir tidak dpt menembusi malaysia.


apa guna ada ilmu gaib, ilmu hukum hakam, ilmu pandang tembus, ilmu tersirat makrifat, kalo tidak digunakan utk mempertahankan tanah air melayu malaysia dari perang...semoga allah memberkati anda semua dan allah memberikan pertolongan memlalui burung2 atau lebah2 tentera allah. on HANYA SATU INGATAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16






---------