Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Julai 2011

SAEKOR LAGI ANAK NAK BERANCUK



UMUMKAN ANAK BERANCUK



nota:
kakak ini dengan bangganya
ingin memberitahu kepada 3000 orang
bahawa anaknya nak berancuk

tak cukup dengan ini
kakak ini dengan bangganya
memberitahu pula kepada 27 juta rakyat melayasia

sila ambil perhatian:

berancuk lah senyap senayp
bising bising buat apa
orang lain pun berancuk juga siang malam
kecuali najib dikepit anak badak
kah kah kah


SAYA NAK TUMBUK ANWAR : KAMRIYA - meloya

"Kalau jumpa Anwar, saya nak tumbuk dia. Apa yang dia nak lagi...bertaubat sajalah."

Kata-kata kemarahan itu diluahkan oleh seorang ibu, Kamariya Rejab, 59, yang kecewa setelah majlis perkahwinan anak tunggalnya yang sepatutnya berlangsung meriah bertukar muram gara-gara tindakan pertubuhan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang didalangi Anwar mengadakan demonstrasi jalanan di ibu negara pada Sabtu lalu.

Akibat terlalu marah dan kecewa, wanita itu membuat laporan polis pada hari kejadian dan nekad untuk menyaman penganjur perhimpunan haram itu yang didakwa telah mengakibatkan dia mengalami kerugian RM45,000.

Menurut Kamariya, dia yang bekerja sebagai pembantu pejabat di pejabat Kedutaan Malaysia di Singapura sanggup berulang-alik ke rumahnya di Desa Pandan, Kampung Pandan di sini sejak enam bulan lalu untuk menguruskan persiapan perkahwinan anak perempuan tunggalnya, Rehan Jaharudin, 29.

"Rehan adalah satu-satunya anak saya dan sudah lebih 50 tahun saya menunggu detik manis untuk menyaksikan majlis perkahwinannya berlangsung dalam suasana meriah.

"Selama lebih 20 tahun saya bekerja keras menyimpan wang untuk perbelanjaan perkahwinannya tetapi alangkah kecewanya apabila ia berlangsung dalam suasana muram disebabkan ramai tetamu tidak dapat hadir kerana takut terperangkap dalam kesesakan jalan dan Kuala Lumpur bertukar wajah menjadi seperti 13 Mei 1969," katanya.

Kamariya ditemui pemberita semasa datang untuk mendapatkan khidmat guaman percuma yang disediakan oleh Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas) di Bazar Masjid India di sini, hari ini.

Menurut Kamariya, dia menjemput seramai 3,000 tetamu untuk meraikan majlis perkahwinan Rehan dengan menantunya, Mohd. Dzulfikar Mahtar, 29, pada Sabtu lalu di kediamannya tetapi hanya 1,000 orang yang hadir.

Selain saudara-mara dari seluruh Semenanjung, katanya, dia turut menjemput kenalan dari Singapura dan juga rakan setugas anaknya di pejabat Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) Putrajaya serta tempat lamanya di Tenaga Nasional Berhad.

"Saya dan suami, Jaharudin Khan, 63, yang merupakan siak masjid berasa sedih kerana hanya jiran-jiran yang tinggal di Desa Pandan sahaja yang boleh datang menyebabkan lauk-pauk yang ditempah dari syarikat katerer terkenal dengan kos RM45,000 terpaksa disedekahkan kepada tetamu untuk dibawa pulang," katanya.

Kamariya berkata, peristiwa sedih itu bukan sahaja membuatkan dia menangis tetapi terpaksa dihantar ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan diberi cuti sakit tiga hari kerana terlampau tertekan dengan penganjuran perhimpunan haram itu

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…NAK SAMAN?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAK SAMAN INI KERANA NAK BUAT DUIT…. kah kah kah..

woit…INI PENYAKIT ROSMAH DAN NAJIB DAN BERJANGKIT…. kah kah kah..

kah kah kah..ANAK NAK BERANCUK PUN NAK BUAT DUIT…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK BERANCUK… TAK SALAH…. kah kah kah..

kah kah kah…BERANCUK LAAAA… SAMPAI KATIL PATAH…kah kah kah..

kah kah kah…..HEBOH HEBOH APA HAL… kah kah kah..

kah kah kah….NAK BAGI TAHU ANAK BERANCUK PADA 3000 ORANG APA HAL…. kah kah kah..

nota:
berancuk tak perlu bising
tak perlu heboh heboh
kah kah kah

NOTA:
orang china cakap:

tiew nak seng
konkek jangan bising

tiew nak koi
konkek dalam bakul

tiew na mama
konkek jangan lama
kah kah kah

NOTA:
bila cerai kenapa
senyap senyap
tak pernah umum pulak

umumkan laaah
ada lubang kosong
kah kah kah


BINCHAT ROSMAH TERSOMBOL





INI DIA BINCHAT ITU








USAHA KAKI BODEK AMPOO TELOO SUAMI NAJIB
-cikgubard.blogspot.com

Sejak kali pertama sebahagian bukti mengenai belian RM24.45 j itu didedahkan bukan sedikit puak-puak pengampu Imelda Rosmah muncul untuk membuat pembelaan.

Antara pembelaan 'segera' yang dihamburkan ialah:

• gambar screen komputer itu kononya palsu dan dah diubah suai
• A. Krishnan tidak wujud
• tidak ada belian semahal RM24.45 juta


Namun apabila SAMM tampil membuat laporan SPRM dan SPRM bertindak dengan 'menahan' individu yang namanya terdapat dalam sistem komputer tersebut, ini telah membuktikan bahawa pendedahan itu bukan palsu. Maka 'pengampu' terpaksa memasuki episod baru membuat pembelaan mengampu untuk membuktikan mereka membuat kerja.

Kita juga harus faham bukan sedikit yang dilaburkan oleh regim atau bagi pihak regim dalam memenangi perang cyber ini.

SPRM telah menahan A.Krishnan dan siasatan berkisar kepada bagaimana belian tersebut boleh dibawa masuk dengan cukai 'RM0' sahaja. Nampak sangat SPRM tidak membuat kerja rumah dengan betul. Memang menurut undang - undang yang telah dipinda oleh Najib dalam membentangkan belanjawan belian, perhiasan serta pakaian (termasuk yang mewah) tidak lagi dikenakan cukai. Adakah pindaan cukai itu untuk memenuhi selera individu tertentu ?Namun sesuatu yang amat berharga diperolehi dari tindakan SPRM ini ialah SPRM membuktikan bahawa data dari sistem kastam mengenai belian RM 24.4 j itu benar wujud dan bukan palsu.

Sebaik sahaja siasatan SPRM bermula maka sistem kastam di Kargo, KLIA telah 'down' hampir 3 jam. Kakitangan agen pengurusan kargo tidak lagi boleh mengakses sistem kastam seperti biasa selepas itu, perbagai 'syarat' dikenakan semuanya dijalankan secara 'manual'. Satu perkeliling ditampal mengenai perkara ini di papan kenyataan di Kargo, KLIA tetapi hanya beberapa jam dan ditanggalkan kembali mungkin kerana tidak mahu 'arahan rasmi' ini bocor. Ramai kakitangan agen pengurusan kargo marah kerana kerja yang seharusnya boleh selesai dengan mudah tetapi kini susah seperti mahu menyelindungkan sesuatu.

Kami telah menjangkakan sebelum ini pun data dalam sistem ini mungkin saja akan dipadamkan atau dipinda untuk menjaga Imelda Rosmah. Bayangkan dalam kes lebih serius iaitu kes pembunuhan Altantuya rekod imegresen pun boleh dipadamkan.

Najib pernah bersumpah dengan nama Allah bukan sahaja tidak pernah jumpa malah tidak pernah kenal dengan Altantuya, tetapi sehingga kini masih berdiam dengan cabaran YB Saifuddin Nasution Ismail yang mencabar Najib menafikan yang Najib pernah bersama naik satu penerbangan dengan Altantuya.

Kini selepas sistem kastam 'down' hampir 3 jam, semalam muncul pula borang asal (hanya boleh dicetak oleh pegawai tinggi kastam atau agen pengurusan terlibat) transaksi membawa masuk belian RM 24.45 j tersebut dan muncul juga kononya borang 2, kastam yang kononya membuktikan belian itu dibawa keluar ke Singapura 4 hari selepas belian itu masuk.

Kononya belian itu hanya untuk pameran belian yang dibuat di rumah VVIP sahaja dan kemudian dibawa keluar semula ke Singapura.

Menurut sumber dalaman kita yang meragui mengenai kewujudan borang kedua tersebut menyatakan kalau tengok kat borang 2 Kastam yang muncul selepas sistem kastam 'down', belian tersebut keluar guna hand carry dan borang secara 'manual' keluar ke Singapura...cuba lihat betul-betul kenapa FOB tak sama!!! sedangkan FOB adalah nilai sebenar barang mengikut invoice...mustahil atau tidak barang yg keluar nie barang lain sikit (yg murah sikit)...lagi satu cuba tgk maklumat asal yg kita dapat no invoice tak sama!!! Nombor daftar ROC Jacob & co pun tak sama!!! Sepatutnya jika barang masuk untuk pameran dan sebagainya seharusnya ada terma ikrar, tetapi sebaliknya dalam sistem kastam ketika belian itu masuk lansung tidak wujud sebarang terma ikrar hanya untuk pameran dan akan dibawa keluar semula.

Kini mungkinkah mereka sedang bersungguh - sungguh ingin mencari rumah VVIP mana yang akan direkayasa sebagai tempat konon telah diadakan pameran 'sulit' tersebut. Sudah tentu akan disusun tetamu-tetamu sulit untuk membuktikan telah diadakan pameran sulit tersebut.

Kalau tak betul hari pertama lagi Imelda dah muncul nafi. Sekarang ini dijemput Imelda Rosmah tampil untuk menyatakan sepatah dua kata mengenai perkara ini.

Bagaimana pula dengan gelang 'zebra' dan jam 'zebra' yang juga keluaran Jacob & co yang jelas ada gambar Imelda Rosmah menggunakannya ? Adakah Jacob & co hanya bagi pinjam kerana dia terpulih menjadi duta produk Jacon & co ?

JADI KAN GERAM DULU

NAK TIPU LAGI



NOTA:


berita telah mula tersebar
dari punca keluaraga
telah diketahui bahawa gigi arwah patah
telah diketahui tulang rusuk patah


persoalan?

kenapa tidak diberikan laporan post mortem
kepada keluaraga arwah
wal hal anak arwah sendiri seorang doktor



MANA DIA LAPORAN POST MORTEM






KENYAAAN MEDIA


KERAJAAN HARIS JAMIN KEBAJIKAN KELUARGA MANGSA ARWAH BAHARUDDIN (16 Julai 2011)

Kematian arwah Baharuddin Ahmad, adalah bukti keganasan polis sudah memuncak dan mencapai limitasi. PIhak polis umpama penagih tegar, yang ketagihan melakukan keganasan terhadap rakyat.

Kehilangan punca pendapatan keluarga adalah sesuatu yang amat menyakitkan buat isteri arwah, Pn.Rusni.

Maka, saya menggesa agar pihak PDRM, Kementerian Dalam Negeri, Jabatan Kebajikan Masyarakat malah seluruh kabinet kerajaan Malaysia agar tidak lepas tangan dan segera bertanggungjawab perkara ini.

Mereka harus memastikan agar kebajikan Pn.Rusni sekeluarga terbela dan terjamin selepas ini.

Mengulas cadangan Bersih 3.0 oleh Timbalan Presiden PAS, Datuk Mat Sabu, saya juga ingin menyatakan bahawa Wanita Keadilan akan bersiap sedia dan turut menyatakan sokongan penuh buat Bersih 3.0 - sehingga suatu reformasi sistem pilihanraya yang adil dan bersih tercapai.

Sekian. Terima kasih.

YB Hajah Zuraida Kamaruddin
Ketua Wanita Keadilan
Merangkap Ahli Parlimen Ampang
http://www.twitter.com/@ybz99

BINI ROSMAH DISERANG LAGI



SAPA SABOTAJ JAMUAN INI?



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


jamuan makan malam warga dan pelajar malaysia di london
telah disabotaj

kali ini bukan dari queen elizebeth tapi dari dapoor

minuman resmi untuk jemputan malam itu
ialah iar kuninh
kah kah kah
kah kah kah

padan muka!


SIAPA SABOTAJ BINI ROSMAH!






NOTA:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



BINI ROSMAH PENING KEPALA




NOTA:


panddy kutty
macam mana minah cun
mat saleh ini telah pakai kuning!

woit... bila nak tanghkap
kah kah kah

padan muka
bopeng muka
kah kah kah


PENING KEPALA BINI ROSMAH!



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KUNING KUNING MENGKUNING




NOTA:


lihat diman mana najib begerak di kota london
terpkasa berhadapan dengan para demonstran

yang paling pahit ialah apabila 2 menteri britaian
telah memakai tali leher kuning
dari sumber yang boleh dipercayai
menteri yang berkenaan telah dilobi
oleh amnesty international
ngo dan warga rakyat di london





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


BINI ROSMAH INGAT RAKYAT BODOH MACAM TELOOO



SAPU SAMPAI BERSIH




nota:

bila nak tangkap ratu elizebeth?
bila nak tangkap memteri pengangkitan britaian?

tangkaplaaa
kerna mereka pakai kunimng

tahu takut
kah kah kah



NAJIB :DEMONSTRASI JALANAN BUKAN JAWAPAN , MARI SELESAI MASA PRU- mindider

Najib Razak berkata demonstrasi jalanan bukan jawapan bagi melahirkan rasa ketidakpuasan hati terhadap kerajaan kerana perbuatan itu boleh menjadi terkawal dan mungkin mengakibatkan kecederaan serta kerosakan harta benda.

“Sekiranya ada pihak yang masih tidak berpuas hati dengan kerajaan, marilah kita selesaikannya apabila tiba pilihan raya dan biar rakyat yang membuat keputusan,” katanya.

Kami akan bentangkan kes kami dan pembangkang akan kemukakan kes mereka. Biar rakyat yang menentukannya,” kata Perdana Menteri (gambar) ketika berucap pada perhimpunan rakyat Malaysia di United Kingdom (UK) di sini malam tadi.

Kata Najib: “Kita tidak perlukan semua ini (demonstrasi).”

“Apa yang kita mahu ialah sebuah negara Malaysia yang ditransformasikan, sebuah negara Malaysia yang boleh menjadi kebanggaan dan kesayangan kita,” katanya lagi.

“Kita mahukan sebuah negara yang boleh berdiri sama tinggi dengan negara yang maju sepenuhnya, yang boleh menjadi contoh ketara sebagai sebuah negara maju. Inilah harapan kita untuk Malaysia.

“Kalau pun kami hendak dianggap membuat kesilapan, kesilapan itu semata-mata bertujuan untuk memastikan ketenteraman, keselamatan awam dan keharmonian awam sentiasa terpelihara kerana apabila berlaku sesuatu kesilapan, ia akan merebak dengan amat pantas dan sukar untuk dibayangkan apa yang akan terjadi selepas itu kerana keganasan pasti akan membuahkan keganasan juga,” katanya.

Merujuk kepada beberapa perkara, termasuk pencapaian pembangkang pada pilihan raya umum lepas, Najib berkata itu menunjukkan wujudnya demokrasi di Malaysia.

“Dan pilihan raya di Malaysia diadakan secara bersih. Kalau anda rasa itupun belum memadai, kami akan lakukannya dengan lebih baik lagi – kami akan perkenalkan sistem biometrik, contohnya, untuk memastikan tidak wujud pengundi hantu,” kata beliau.ajib: Demonstrasi jalanan bukan jawapan, mari selesai masa PRU

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INGAT RAKYAT BANGANG MACAM kah kah kah

kah kah kah... INI NAK MENIPU LAGi...kah kah kah...

woit...JANGAN BODOH KAN ORANG RAMAI...kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA ORANG TAHU...TARIKH PILIHANRYA GEROMBOLAN SET...kah kah kah..

woit...SEMUA TAHU SPR ALAT GEROMBOLAN....kah kah kah...

woit.SEMUA TAHU BERSIH DEMO KERNA MAHU PILIHANRAYA ADIL DAN SAKSAMA... kah kah kah..

kah kah kah...BILA LANTAI DAN SAMA BARU BOLEH MAIAN APA SAJA...kah kah kah....

kah kah kah...SEKARANG INI AJAK BOXING... TAPI TANGAN KAMI DIIAKAT...kah kah kah..

kah kah kah..INGAT KAMI BODOH.... kah kah kah...

wouit.... KALAU BERANI JANGAN PAKAI UNDI POS....kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN PAKAI UNDI HANTU... kah kah kah...

kah kah kah...JANGAN PAKAI MAT BANGLA...MAT INDON... kah kah kah..

woit...KALAU BERANI ...KENAPA TAK GUNA DAKWAT KEKAL...kah kah kah...

kah kah kah..INI MESTI NAK MENIPU...kah kah kah...

nota:
bukan rakyat tak tahu
program pemutihan ini
bertujuan untuk jadikan
m,at bangla dan mat indon
pengundi untuk menangkan gerombiolan
kah kah kah..


SEBELUM KE PILIHANRAYA KITA KE JALAN RAYA!