.

Sabtu, 24 Januari 2015

BERITA DARI NAGARA SUNNI WAL ZALIMI






NOTA
berita terakhir yang diterima
jumaat kelmarin raif tidak disebat
raif wajib disebat 50 sebatan setiapa juamaat
hinngga 1000 kali

raif tidak disebat kelmarin
atas nasehat doktor
sebatan jumaaat minggu lalu
masih belum sembuh
raif masih kesakitan

    RAIF BADAWI


WASPADA DENGAN ARAB SAUDI
bro..terima kasih post cite raif ni.somoga raif dirahmati tuhan.saudi ni shite pun tak sunni pun tak..ianya wahabi.nape sunni bole berimamkan wahabi.nape di mekah madinah tiada dibezakan shite, sunni atau wahabi tp bila blk msia sume ni kecoh.

sapa2 yg penah dok diriyadh pasti tahu sapa al saud ni.sapa2 yg penah dok jail diriyah pasti faham.setiap warga luar yg dtg saudi, berjaga2 la, setiap kesalahan adalah berpunca dari anda walaupun dibuktikan dgn berribu2 saksi yg anda betul namun disaudi anda tetap bersalah.

ni la cth negara yg djdkan cth hudud oleh bkbykan student2 islamist..mrk tidak mlihat dimata rakyat biasa n miskin. mrk hanya dok dgn ulama yg ckp bedekah2 pasal agama tp yg dibunuh, dipnacung, dirogol dpandang pasir mrk bilang itu sudah ketentaun allah mjdkn mrk begitu n allah pilih ulama2 ni mjd ilmu spy dpt mhukum pesalah2..

tu blum masuk cabut kuku..masyarakt luar yg berada disaudi di anggap hamba.dan sbg hamba semua kesalahan diletakkan..lihat bagaimana seorg guru agama yg on BERSETIA KAWAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/24/15
BLOGGER SEDUNIA
BERSATULAH




-----------

MATI KONTREKTOR KELAS F









rogram yang bermula pada 2004 itu seharusnya menjadi kemuncak program bagi meningkatkan perpaduan
PLKN perempuanKUALA LUMPUR : Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (MUBARAK) mempertahankan Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) diteruskan kerana tahap perpaduan negara dan pembinaan negara bangsa di Malaysia masih belum berada pada tahap matang.
Presidennya, Tan Sri Abdul Aziz Rahman berkata, program yang bermula pada 2004 itu seharusnya menjadi kemuncak program bagi meningkatkan perpaduan rakyat negara ini.


KAH KAH KAH

woit
mesti diteruskan
ini lubuk ikan
tempat kontrektor
kelas F cari makan
ketua cawangan cari makan

kontrek beri makan
kontrek tukang masak
kontrek tempat tinggal

apa akan jadi
pada kem kem?
tinggal kosong?
kah kah kah

MATI KELAS F



-------------

YEMEN BERTUKAR KERAJAAN





KAH KAH KAH

kerajaan sunni wal rasuah 
kerajaan sunni wal zalim yemen jatuh
gerila dari utara datang ke ibu kota
suasana masih belum jelas

apa yangh jelas
ini akan membawa satu
perubahan ke atas saudi arabia
yang mendanai sunni wal rasuah yemen

kerajaan sunni wal zalimi ini
adalah kerajaan barua amerika
kerjaan boneka saudi arabia

anak anak muda bersedia
perang makin merebak



Regime collapse threatens Yemen's key role in US counter-terrorism strategy


For almost 15 years, the US’s relationship with Yemen has been defined by an intelligence relationship that eclipsed all other nation-building measures and anchored America’s global counter-terrorism strategy.
Now, though, with two Washington-backed presidents having fallen in less than four years and the established military jeopardised by chaos, policymakers are bereft of solutions.

----------

INI AKAL KEELING BUKAN AUTA




Rita Rudaini tidak terlibat konspirasi 

jatuhkan Najib, kata Zam secara sinis

Zainuddin Maidin dengan sinis berkata pelakon Rita Rudaini yang menjalani penggambaran di Zam Newsroom Cafe miliknya di Putrajaya tidak terlibat dalam konspirasi menjatuhkan Najib Razak.
Bekas menteri penerangan itu berkata, teori konspirasi seumpama itu pernah timbul apabila beliau minum pagi bersama Daim Zainuddin,  A Kadir Jasin dan beberapa blogger lain di satu restoran di Damansara baru-baru ini.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/rita-rudaini-tidak-terlibat-konspirasi-jatuhkan-najib-kata-zam-secara-sinis#sthash.H2Pf5ViG.dpuf

KAH KAH KAH

woit
keeeling ni 
memang bijak
nak bayar iklan
dalam Minsider mahal
tapi sebut nama cafe
maka orang pun tahu
kah kah kah

inilah orang melayu kita
kata akal akal keeling
bukan
auta keeling

jumpa zam jumpa madey
ketuk ibrahim ali
opppss... silap 

APA PUNYA SILAP


-----------------

INDIA DAN KELING






KOMENTAR














datuk nenek orang melayu
telah mengumpul pengalaman
apabila mereka bertemu dengan
pendatang baru dari benua india

dari cerita rakyat si lunchai
kita menemui watak keling
dari sini muncul konsep auta keling

berita di bawah ini
adalah bukti kebenaran
pengalaman datuk nenek moyang
orang melayu 

apa kah orang melayu akan
dituduh rasis?
jawabnya tidak 

disini ada perbezaaan
antara keling dengn india

anak lelaki iskandar kutty ialah keling
dr jeyakumar bukan keling di india





Kumar henti mogok lapar selepas dipujuk

KUALA LUMPUR 23 Jan. – Setiausaha Agung MIC,  G. Kumar Aaman telah menghentikan mogok lapar yang dilakukan di pekarangan bangunan Pendaftar Pertubuhan (ROS) di Putrajaya sejak petang semalam selepas dipujuk Presiden MIC,  G. Palanivel. 


ini berita hari jumaat kelmarin:


Kumar ikrar mogok 

lapar hingga 'akhir 

hayat'

Setiausaha agung MIC G Kumar Aaman berikrar untuk meneruskan mogok laparnya “hingga ke akhir hayat” bagi mendesak Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) memenuhi tuntutanya.

"Saya akan terus berada di sini hingga akhir hayat. Saya sanggup mati demi masyarakat India,” katanya.

Kumar dilantik sebagai setiausaha agung oleh presiden parti G Palanivel, namun ROS tidak mengiktiraf kedudukannya.


Beliau bagaimanapun akan tetap minum, katanya.


The fast that turned into a farce

MIC’s G Kumar Amaan launched a hunger strike on Thursday, which he vowed to continue “until his last breath” because he was willing to die for the Indian community.
 
His fast was called off the next day - less than 30 hours after he began.
 
Instead of drawing support, the short-lived hunger strike garnered ridicule, which observers claim highlighted MIC’s irrelevance to the Indian community.


KAH KAH KAH

inilah namanya
auta keling
cakap bedekah dekah
tapi tak ada apa apa

APA PUNYA TUUUR


------------

MUHYIDDIN AKAN JADI PM





KOMENTAR
najib dan rosmah bercanda canda
dari davos ke  london 
muhyiddin kini menjadi 
kepala negara
dilihat jelas keupayaan muhyiddin

rabu mesyuarat kabinet
najib pasti akan pulang
kerana jika najib tak ada
besar kemungkinan 1MDB
akan dibincangkan

mungkin juga kerusi pm
akan diduduki oleh muhyiddin

MEMBAKUT: Timbalan Perdana Menteri,  Muhyiddin Yassin sebentar tadi mengumumkan pembinaan sebuah dewan serbaguna di Beaufort untuk kegunaan masyarakat termasuk sebagai pusat pemindahan banjir di daerah berkenaan.



KOTA KINABALU: Program penempatan pembantu guru bagi menangani masalah beban tugas guru akan diperluaskan ke Sabah mulai tahun ini, kata Timbalan Perdana Menteri, T Muhyiddin Yassin.


KAH KAH KAH

woit
kah kah kah
nampaknya malikul
akan jadi piem kita
persoalan hakiki
rosmah nak gi ke mana?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

----------

DAIM PULAAAAK





KOMENTAR
menggunakan nikmat sex
sebagai serangan politik
tidak akan mengubah apa apa
dalam soal dasar ekonomi negara




Daim diserang ugutan video seks, tapi tekanan tetap pada Najib

24 Jan — Perang proksi dalam media arus perdana dan di Internet di antara Datuk Seri Najib Razak dan pengkritik dalaman Umno seperti mengulangi sejarah percubaan untuk menyingkirkan bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi, kata seorang blogger pro Barisan…

KAH KAH KAH
woit
tak abis lagi
kah kah kah
ada lagi?
kah kah kah
cukuplah sedarlah
ini betul serangan najib
atau ini taktik najib 
bertahan
kah kah kah

NIKMATI SEX TAPI

 PAKAI KONDOM



-----------

SIRUL BEBAS






FACE BOOK

Tekanan media sosial dan alternatif terhadap Najib semakin kuat - isu Sirul bebas di Australia - sudah juga di ramal akan menimbulkan banyak spekulasi dalam UMNO - Najib masih lagi senyap - ada yang mengatakan senyap itu lebih baik Zaharin Mohd Yasin tetapi biarlah diam itu berisi - ehmmm macam diam diam Daim. Jangan pula letak blogger Hisham untuk merangka strategi - sebab mereka tidak tahu tetapi mengaku tahu. Yang paling dahsyat mereka lakukan adalah menyiarkan video prono - maki hamun dan ada yang telah di jatuh hukum.

Malang dengan credibility yang ada - Hisham masih melantik mereka - ke tempat2 tertentu memberi mereka ruangan untuk terus menyokong dengan sokongan membawa rebah. Kata org - yang melantik mereka lebih tidak bijak dari mereka - satu kemungkinan.

Mungkin blogger Hisham sedang merangka video aku lah...make sure colour - jelas dan 120 % clear ye - nanti senang aku cakap macam Anwar Ibrahim dan Datuk Ibrahim Ali - muka sama suara sama tapi bukan saya - ehmmmm alahai PERKASA - cian dapat leader yang macam tu....




--------------

HADI DAN MEI 13





PATUT BERSARA
Betul tu tt saya merasakan ia dah 'physically incompetent' dia sepatutnya bersara. Mungkin orang lain dah ambil keseempitan tu untuk kesempatan. on JANGAN SALAH BACA
Manshor Yahya
on 1/24/15

BOLEH RASA
1.haji hadi boleh tafsir yang tersirat!!yang tersurat!!pro dan kontra berkawan dengan puak kapiaq!!sebab tu dia dan majoriti ulama pas bertindak demikian!! 

2.samalah jugak!!rasanya dia pun tahu!!boleh rasa!!ko ni nak keneraka atau syorga!! on JANGAN SALAH BACA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/24/15

BIOL BERPADA -PADA
Pil kuda sambung hayat. Patutla pening. Dlm PAS ada penyakit UMNO. Presiden cakap taik sedap pun, pengikutnya tetap poyo ikut sbb perintahnya mcm rasulullah. Woi..kentut bau petai pun, masih mcm rasulullah lagi ka? Kalo biol pun, berpada2 la. on JANGAN SALAH BACA
Anonymous
on 1/24/15



-----------------