.

Jumaat, 17 Ogos 2018

PETANG ESOK








PETANG ESOK

DI JAY BEE


JAM 3 PETANG 
TROPICAL INN HOTEL
JALAN GEREJA JOHOR BARU

-------------------

TUNGGU DAN LIHAT








MAHATHIR GI

JAKARTA

BERJAYA

BAWA PULANG

EQUANIMITY

NANTI MAHATHIR

PERGI LAWAT

 CHINA MERAH

APAKAH DAPAT

BAWA PULANG

AJEN CHINA

JHO LOW?

KITA SEMUA

TUNGGU & LIHAT






-----------------

KEDAI MAMAK KOTOR








ADA SEJARAH

MAMAK ASAL USULNYA
 ADALAH HINDU
YANG MASUK ISLAM
DARI INDIA

DI INDIA ADA KONSEP KASTA 
AGAMA HINDU MENGAJUKAN
KONSEP MATI HIDUP KEMBALI

ADA KASTA TINGGI
SAPERTI BRAHMIN
ADA KASTA RENDAH
SAPERTI PARIAH

KASTA TINGGI BILA MATI
AKAN LAHIR KEMBALI 
DALAM KASTA TINGGI

KASTA RENDAH BILA MATI
AKAN LAHIR KEMABALI 
DALAM  KASTA RENDAH

HINDU  DARI KASTA  RENDAH
TERTARIK DENGAN  ISLAM
KERANA
ISLAM MENGAJUKAN KESAMARATAAN 
KONSEP  SAMA RATA 
TANPA KASTA  AMAT MENARIK

JUSTERU 
MAKA RAMAI HINDU 
DARI KELAS BAWAHAN
MEMELOK AGAMA ISLAM

UNTUK MEMBEBASKAN DIRI
DARI KARMA
LINGKARAN SETAN
HIDUP  KEMUDIAN MATI
BILA HIDUP KEMBALI
MASIH DALAM
 KELAS BAWAHAN

SAYANGNYA BUDAYA
PENGOTOR 
KELAS BAWAHAN HINDU
MASIH BELUM DAPAT
DIBERSIHKAN 
DARI  DIRI MEREKA

Restoran mamak buat hal lagi...

PUTRAJAYA - Walaupun kerap kali tular di media sosial memaparkan isu kebersihan di restoran mamak namun perkara tersebut seperti tiada titik noktahnya.

Pernah pada Mei lalu, tular rakaman video selama 29 saat memaparkan kumpulan pekerja terbabit mencuci pinggan dengan air lopak di Kuala Lumpur.

Dan terbaharu, seorang pelayar facebook, Amer Mohammad tergamam apabila mendakwa melihat perbuatan pekerja restoran tersebut mencampurkan ayam dengan sisa nasi ke dalam tray lauk.

"Tengah order maggie goreng mamak tiba-tiba seorang pekerja pegang seketul ayam dan bersarung tangan plastik datang dari dapur.

"Dia terus letak ayam dalam tray makanan campur ayam lain. Ia benar berlaku di depan mata saya," katanya.

Curiga melihat tindakan pekerja itu, Amer menghampiri tray makanan dan sempat mengambil gambar.

Paparan gambar itu menjadi tular selepas dia memuat naik gambar tersebut hari ini.

Ia kemudian mendapat perhatian netizen yang mengecam perbuatan itu di samping mempertikaikan tahap kebersihan premis berkenaan.



NOTA
RAMAI PEKERJA KEDAI MAMAK
ADALAH BURUH 
YANG DATANG DARI INDIA
MEREKA MASIH PENGOTOR

BUDAYA PENGOTOR
KELAS BAWAHAN HINDU
MASIH KEKAL
DALAM BADAN MEREKA

MAMAK YANG TELAH
AGAK LAMA BERMASTAUTIN
DI MALAYSIA
KELIHATAN AGAK CERAH DAN BERSIH

AWAL DAHULU PUN
KOMUNITI MAMAK 
DIPANGGIL MALBARI
DIZAMAN  40  KE 50AN  
MEREKA JUGA
DIANGGAP KOTOR



----------------------

TERSUNGKUR DITEPI JUBO







TERSUNGKUR 

DITEPI JUBO
Ye Pasti Daim sedang merancang melalui agen2 beliau.Mungkinkah lubang jubor mereka yang sepenjara dengan Anwar akan digunakan kali ini? #Mahathir dan Daim berjaya kerana usaha jubo Azizan dan Saiful sebelum ini. on
 SEMUA MERANCANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/18






---------------

BELUM SELESAI





BELUM SELESAI

Tak habih lagi labun ko nih TT? Tak habis2 lagi klimaks ... nak pancut tak pancut? Baik Pachucheng tembak dinding kalau sambung lagi minggu depan. on MERAKAM SEJARAH - PROJEK MEMALUKAN
Publish | Delete | Spam
SukuSamdol
at 5:40 PM

me



---------------------

CAKP TERBALIK





CAKAP TERBALIK
Anuar Musa ng tak sabar nak tunggu Sudara Nuar jadi PM.. syok katanye.. terpancot-pancot. Mcm TT ckp.. orang UMNO ni ckp terbalik.. kalau ckp bagus maknanye tak bagus. Saya harap Anuar Musa ng ni henti lah hina Sudara Nuar dgn cara ckp terbalik? on 
BILA MUSUH MEMUJI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 6:52 PM






----------------

BERI TIP SAPA MAT SONGEL




BERI TIP

SAPA MAT SONGEL
Abam TT, hulurlah sikit tips sapa mat songel, xkan si sajat tu.. on MERAKAM SEJARAH - PROJEK MEMALUKAN
Publish | Delete | Spam
En. Ahmad
at 8:01 PM

Aduiii





------------------

MAT UKRAINE








MAT UKRAINE
aku sangat2 berharap yg mat songel tu bukan org ukraine. apakah? on 
LU TAU MAT SONGEL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:40 PM

Tak ap



---------------

BUKAN REWFORMIS



BUKAN REFORMIS
Tt bkn la reformis yg sebenar baru tau Sy pun dah jemu baca Adios Hasta luego on 
BERBUDI DAN BERBAHASA
Publish | Delete | Spam
Saiful
at 10:05 PM





-----------------