.

Ahad, 6 Ogos 2017

MASIH BERDEGIL






F.B

Semua org tau tatakelola negara dibawah najib hudoh bin jelik.
Tapi,tapi kenapa anda terus menerus menyokong UBN 1 Najib??
Comments
Sukri Ramli Janji melayu duk atas.....apa peduli isu 1mdb gst minyak naik kos hidup naik..
Reply
2
5 hrs
Manage
Hashim Bakar Sukri Ramli dlm politik kuasa dunia ke 3,banyak depa elit2 kuasa menipu selain pilihanraya he2 kena guna jln raya sebab yg pegangag kuasa tu hantu raya.Baca Marcos,Suharto dll.
Reply
2
4 hrs
Manage
Abejo Rahman PITIH!!!!!!!!!!!
Reply
2
3 hrs
Manage



-----------------

TOK ARAB PALSU








TOK ARAB

PALSU

Bang....tok arab pun ada kote bang. Kalu kote dah keras otak akan sumbat, bang. Jangankan puki melayu ker puki mongolia ker, puki badak pun dia sapu, bang. Bila dah pancut baru boleh istighfar. Kat sini pun 2x5 bang. Melayu pendek pakai serban nak jadi tok arab. 

KOTE KECIK

Cuma tok arab palsu a.k.a lobai tar snake tunjuk kote kecik pakai topi german. Tok arab sini melancap aje kuat, bang....siap tunjuk dia punya cagu. Keh3 
on ARAB TERUS MENIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/6/17




-----------------

AWAS AWAS





AWAS

kepada CEO Shahril Ridza Ridzuan; ingat pesan aku ini baik-baik. jawatan yang hang pegang itu amanah Allah SWT. maka beramanahlah. segala asset KWSP itu milik sekelian pencarum dan hang bukan boleh sesenang hati nak ambil mudah perkara ini. 


AWAS

jangan kamu cenderung kepada benda2 zalim/penguasa zalim kelak akan disambar api neraka !!! aku pesan awal-awal supaya hang takda masalah depan Allah SWT di padang masyar nanti. on 
LANUN BUGIS 
REMBAT DUIT KWSP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/6/17




------------------

JANGAN HINA



JANGAN HINA

JANGAN HINA BABI! ada nilai komersial..... JANGAN HINA ANJING! ada nilai rohani JANGAN HINA AYAM! mak yang terbayak di DUNIA!!!! JANGAN HINA BINATANG! kalo kerabat si lanun/mongol tu, gasak cukup2....lepas tu....gasak lagi! (lu tau lar si mongol yang mana...bukan altantuya, okey?) 
on LANUN BUGIS 
REMBAT DUIT KWSP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/6/17





---------------

ARAB TERUS MENIPU






FACE BOOK






Ramai kena kencin dengan pak arab ni termasuk pemimpin kerajaan dan pembangkang. Sorang saja tak terkena ..Tun M. 😂😷

Hussin Jan KUALA LUMPUR – “Ulamak palsu itu menggunakan agama sebagai perisai untuk melakukan kerja-kerja jahatnya termasuk merogol dan mencabul berpuluh wanita negara ini.

“Ia ibarat seorang ustaz atau ulamak, yang di dalam jubah dan serbannya penuh dengan dildo dan kondom.”
Demikian antara luahan rasa tidak puas hati dari kalangan netizen setelah video seorang lelaki berketurunan Arab yang ditangkap polis kerana disyaki melakukan pelbagai jenayah.

Raed Taha Mohamed, yang juga dikenali sebagai Al’habib Abu Umar selain nama gelaran Al-Habib As-Syeikh Dr Toha Al-Jailani dan berbagai nama lagi yang pernah digunanya, dikatakan pakar dalam rawatan berkaitan sihir.

Namun, disebalik perwatakan islamik dan watak ulamaknya, beliau dikatakan telah melakukan plebagai jenayah termasuk pukau dan rogol.

Melalui satu rakaman video yang mula tersebar sejak semalam, beliau ditangkap oleh beberapa orang lelaki dipercayai pihak polis, dan mengaku telah merogol beberapa orang wanita melalui video tersebut.

Dalam satu artikel yang dimuat naik ke dalam blog Wasiatpejuang.blogspot.my, beberapa keping gambar menunjukkan lelaki tersebut mempunyai hubungan yang baik dengan beberapa orang tokoh politik termasuk daripada kerajaan dan pembangkang.

Menurut penulisnya yang dikenali sebagai Abu Nawas, pandangan tipikal rakyat negara ini yang sentiasa mempunyai persepti positif terhadap golongan berimej islamik juga menjadi faktor kelahiran ‘ulamak seks’ seperti Raed Taha.

“Sebenarnya isu seorang warga arab yang mengaku sebagai seorang Ulama dan berketurunan Nabi yang telah melakukan berpuluh-puluh ganguan seksual dan jenayah bukanlah satu perkara yang pelik.

“Ia kerana sudah menjadi resam orang melayu Islam di malaysia ini sangat mudah terpegun dengan watak dan percakapan agama.

“Bagi kebanyakan masyarakat melayu, seorang Ulama bagi mereka tidak perlu diselidik latar belakang pendidikannya tetapi cukuplah jika seorang itu berpakaian jubah atau serban,” katanya.

Walaubagaimanapun, MalaysiaGazette sedang berusaha menghubungi pihak berkuasa bagi mendapatkan butiran lengkap berkenaan video yang tersebar itu. – MalaysiaGazette
DARI DULU

HINGGA 

HARI INI

TOK ARAB

TERUS 

MENIPU


----------------

HANYA UNTUK AHLI PAS




HANYA AHLI

jangan salah faham bro..najib berjuang utk melayu yg ahli umno saja..melayu2 yg lain dari umno tidak akan diperjuangkan..bagitu juga parti pas..perjuangan pas hanya utk ahli saja yg bukan ahli sila ketepi..hanya ahli yg bole masuk syurga dgn no keahlian..org lain, ulama lain belum tentu dijanjikan syurga ..allah hanya terima mereka yg ahli pas je utk ke syurga dan entota bidadari..


PAS DAPAT

oh ya bro..kalo pas menang, siapa calon perdana menteri pas?bukan apa bro, saja nak tahu kot2 bole dpt tempias syurga..cuba tanya geng2 kota bharu, siapa calon perdana menteri atau siapa calon mb selangor..skrang ni si amar sdg pilih2 calon pru..pastinya dah ada calon perdana menteri..


ENTOT DADARI

jgn tersalah pilih, nanti tak jadi pula naik mahkamah britain..err kalo duit rm90juta belum abis, bantu2 la najib bayar utang ipic..bantu sesama islam, allah berkat dan sayang...tak pun buat kutipan bantu najib and the family.. 
on KES PELIK LAGI 
MENGHAIRANKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/17





------------------

KUTU LUT KEPONG KAPAL SELAM





KUTU LAUT

KEPONG

Hehehhe.. Kapal solam eh ado kek sepanggar bay... Tepi tepi pesisir pantai eh semua rumah PATI... kapal solam eh berondam moyok nengok perahu anak anak pilipin eh racing racing kek sepanggar bay eh... Alamak... Anak anak staff pun sekali sekolah ngan anak PATI.... kakakkakakaka... Kesian nyer sabah.. Ada kapal solam kena kepung kutu laut.... Hehehehe 
on DIMANA KAPAL SELAM ITU?
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 8/5/17




----------------

KO YANG MAHA CIBAI





KO YANG

Ni org kne mengucap balik. Selawat byk2. Nabi hanya pesuruh allah yg menyampaikan ajaran islam. Baik mcm mana pon si bapak, bkn tanggungjwb bapa kalau anak lakinya yg dewasa merogol pompuan. Istiqomah wasatiyyah si bapa, bkn salahnya jika bininya bela hantu utk dpt berlian nilai bilion. 


MAHA CIBAI

Ulama sibapa, bkn salahnya jika si anak pkai kete mini coop or go to hellfire. Sesopan mana pon ajaran hindu, bkn salah kristian kalau buddha membunuh islam. Smua yg baik dtg dr maha esa. Yg buruk terbukti dtg dr ko dan ko lagi kau yg maha cibai. 
on SOLAT SONGLAP
Publish | Delete | Spam
Nol
on 8/5/17




--------------

JAG JAGA DUIT KESP





JAGA JAGA

Kami rakyat/pemegang akaun kwap. ...akan menyaman.. Ahli lembaga pengarah/pengerusi, berserta..agensi berkaitan atas dasar ..menyalahi bidang kuasa.".misrepresention".. kecuaian .sehingga mengakibatkan kerugian..wang simpanan kwsp ..sekiranya ..didapati. .menyokong MDB/MO1..,

DUIT KWSP

kuncu kuncu "Band of thieves"..dan agensi-agensi berkaitan denganya.... Barua.betul...Cilakak betul... Kerana kamu bersubahat. Kami rakyat yang menderita dan akan menanggong .."after effect"..entah berapa lama.???? 
on s
Publish | Delete | Spam
zaharuddin Ahmad
at 8:39 PM




----------------