.

Rabu, 25 Oktober 2017

HARAPAN TERAKHIR CIK GU PA







F.BOOK







10 Comments
Comments
Hassan Ahmad Bila masa UMNO masuk Islam...kan yg kafirkan orang2 UMNO ni pemimpin PAS...Bila UMNO jadi islam?...cakap sajalah PAS amat perlu sokongan dari UMNO
Manage
Mohamad Husain Cuba bagi nama pemimpin PAS yang kafirkan orang UMNO tu. 
Jangan fitnah kan orang.
Manage
Hassan Ahmad Hai takkan tak tahu ...Hadi awang sendiri melakui Amanatnya...
Manage

Rosden Yassin Elok lah cepat2 istihar kerjasama tu... Semoga rakyat boleh nilai pilih mana yg benar...
Manage
Yusoff Raja Ariffin Dgn Umno mmg untunglah ya
Manage
Abu As Siddiq Sian cikgu pa ni dulu buta kut. Atau tak mampu lwn tuan guru.

La ni bila tuan guru ny hj hadi makin tak bijak otak berfikir. Kesian
Reply22 hrs
Manage
Muhamad Anwar Mamat Terbaik demi keutuhan ummah...sapa bangkang dia tak cerdikk...kan.
Reply16 hrs
Manage
Mohmad Rafi Haa355..HaaBerUG
Reply11 hrs
Manage
M S Ibrahim Al-Malbar Datuk Mustafa Ali dipuji atas keberaniannya membuat cadangan terbuka kepada PAS supaya menyahut seruan umno untuk duduk semeja membincangkan kerjasama kedua-dua parti itu.
Pengarah Institut Kajian Politik Malaysia (Mapan) UUM Dr Kamarul Zaman Yusoff be
...See More
Reply9 hrs
Manage
M S Ibrahim Al-Malbar Cepat2 le sikit...teman dah tak sabor ni...nak sedekah pisang ke masjid..
----------------

PADERI INI ATEIS KE?




PADERI

INI ATEIS

KE?

Paderi masukkan kemaluan ke mulut anak angkat


PUTRAJAYA - Seorang paderi dihadapkan ke Mahkamah Jenayah Seksual Kanak-kanak hari ini atas dua pertuduhan melakukan iaitu melakukan persetubuhan bertentangan tabii dan melakukan serangan seksual fizikal terhadap seorang anak angkat perempuan warga China.

Lelaki yang berusia 49 tahun itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap kedua-dua pertuduhan di hadapan hakim Yong Zarida Sazali.

Mengikut pertuduhan pertama, paderi tersebut didakwa melakukan persetubuhan luar tabii dengan memasukkan kemaluannya ke dalam mulut mangsa yang ketika itu berusia 11 tahun tanpa kerelaannya.




SAJE TANYA

DULU KATA

HANYA ATEIS

BUAT KERJA

JAHAT JAHAT

MACAM INI

----------------

ATEIS BUAT JAHAT



AYAH INI

SEORANG

ATEIS?

Tidak mengaku buat seks luar tabii ke atas anak kandung


PUTRAJAYA - Seorang pelayan restoran mengaku tidak bersalah di Mahkamah Jenayah Seksual Terhadap Kanak-kanak, semalam atas pertuduhan melakukan seks luar tabii dan melakukan serangan seksual terhadap anak kandungnya Julai lalu.

Lelaki berusia 35 tahun itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan di hadapan hakim Yong Zarida Sazali.

DULU

KATA

HANYA

ATEIS

BUAT

KERJA

JAHAT





--------------------

PAK PANDIR CARI PEGUAM










PAK PANDIR

BILA NAK 

GI LONDON

CARI 

PEGUAM?



Laporan-laporan tersebut dibuat susulan dua tulisan Raja Petra bertajuk “Strong Rumours Surrounding the AG: Part 1 and Part 2” yang terbit di blog Malaysia Today pada Jumaat dan Ahad.

Antara dakwaan yang dilemparkan oleh Raja Petra terhadap Apandi ialah kononnya peguam negara itu meminta RM4 juta daripada seorang ahli perniagaan China, yang dirujuk sebagai "rakan kongsi perniagaan" Sultan Johor, berhubung satu kes yang memihak kepadanya.

Raja Petra juga menulis tentang kononnya sebuah pertemuan pada 2015 antara hakim-hakim kanan — bekas Ketua Hakim Negara, Arifin Zakaria; Ketua Hakim Negara, Md Raus Shariff dan Presiden Mahkamah Rayuan, Zulkefli Ahmad Makinudin – dengan seorang ahli politik kanan bagi membincangkan dakwaan menjatuhkan kerajaan.

Apandi menafikan dakwaan Raja Petra mengenai rasuah dan kononnya bagaimana beliau mendapat jawatan peguam negara dalam tulisan-tulisan itu dan mengatakan beliau akan saman Raja Petra "sampai ke akhirat".

“Serius saya akan saman dan saya sedang berunding dengan peguam di UK. Ini tidak lain hanya berita palsu yang dibuat dengan niat jahat," kata Apandi seperti dipetik oleh media.

Raja Petra menyerang dengan tulisannya yang kedua dengan bertanya bahagian manakah yang palsu dalam tulisan.

"Banyak yang disentuh dalam tulisan itu, jadi Apandi perlu jelaskan yang mana yang palsu kalau dia rasa itu palsu," kata penulis blog itu.
– 25 Oktober, 2017.



DI SOHO

BANYAK

PEGUAM

KAH KAH

KAH KAH





--------------------

TOK PEK TAK BASOH BERAK




TOK PEK TAK

BASUH BERAK
Baru baru ini Viral seorang ustaz  memperkatakan orang China tak berseh dan suchi ..malas nak sebut  dan ulang tapi antaranya  dia kata tak basoh berak.

Masa saya maseh budak, ustaz saya lembut sikit bahasa nya...dia kata Beristinja dan semua paham dan maklom  akan istilah  Arab itu.

Namun sebagai budak2 di luar kelas  terutamanya kelas Agama kita bebas dengan kata2 atau pertutoran yang berunsor luchah ,rasis dan nakal.  Itu semua ada lah sebahagian dari  chiri 2 pembesaran  atau Growing Up.Balek saja ke rumah pertutoran kembali sopan kerana Mak akan sumbat mulot dengan lada burong atau chili padi jika kata 2 tidak wajar di ungkap. 

Salah satu hobi kanak2 sekolah di Kelantan di zaman 1960an ada BERGELAR....kita menggelar seseorang itu dengan Gelaran yang  dia tidak suka...Chontohnya Mazlan tu berbadan besar...Kita semua panggil dia Lan Gajah...sampai berpukul pukul.

Kalau seseorang itu berkulit gelap..kita panggil dia Keling...Din Keling! Tapi nanti duluu...Din Keling ni balas balek dengan lagu :


LING! LING!
BASIKAL TEPOH ROKK!
MU KATA KAT KU KELING! 
MU TOK PEK TAK BASOH BERAK! 

(basikal langgar belukar)
(kamu kata aku Keling )
(kamu Apek..................)

Lagu dari Din Keling ini memang di ketahui ramai di Kelantan.Bahasa kasar tak jadi masalah. Namun jika seorang Ustaz  dalam perbendaharaan kata2 nya menyebut  basoh berak dan bukan  BERISTNJA....mungkin ada pehak yang terguris.

Sama telah bukan sahaja unsor Ibadat yang perlu di chontohi para Ambia tapi juga Qaulan dan Fi'lan...pertutoran dan tingkahlaku.

BERGELARLAH KAMU SEBELOM KAMU DI GELARKAN ANOK GAJOH ATAU MOK BADOK!!!!
















--------------------------