.

Sabtu, 19 Mei 2018

ADA LAGI YANG TAK CAYA










ADA LAGI

YANG TAK CAYA

BAHAYA DARI

CHINA MERAH


China lands nuclear strike-capable bombers on South China Sea islands

Exercise described by air force as preparation for ‘the battle’ for the disputed waters

China’s air force has landed bombers on islands and reefs in the South China Sea as part of a training exercise in the disputed region, it said in a statement.

Several bombers of various types – including the long-range, nuclear strike-capable H-6K – carried out landing and take off drills at an unidentified island airfield after carrying out simulated strike training on targets at sea, the Chinese airforce said.

-----------------

HUBUNGI BERSIH MALAYSIA











JENG JENG 

KES APA NI

KES BUNUH KE?
Assalamualaikum 

Kalau dapat usahakan polis buka balik fail kes kematian seorang gadis yang kononya jatuh dari sebuah apartmen di Damansara. Gadis ini anak kawan saya. Tiada satu pun liputan dalam media massa, akhbar/Tv dan Radio. Dalam web pun tidak ada. Menurut sumber Dato' NXXX berada di tempat kejadian. Ada sesuatu yang tidak kena kerana tiada liputan lansung. Menurut sumber lagi laporan polis pun tidak dibuat
1. Nama: Shaza binti Zulkapli
2. Umur: awal dua puluhan
3. Sebab kematian: terjatuh dari apartmen di Damansara. Dari tingkat berapa x pasti krn tiada liputan
4. Tarikh kejadian: 30/5/2017

Si NXXX ni (termasuk anak lelakinya) memang jahat dan samseng, perlu cari bukti supaya keadilan dapat ditegakkan. Saya ada no telefon bapanya.

Terima kasih








--------------------

SIAPA TAHU








SIAPA TAHU RUPA

MUKA HJ ISMEE
bro tt..tolong tangkap haji ismee...haji ni salah seorg pecetus 1mdb dan TIA terengganu investment..dan kini terengganu bawah pas..dlm sejarah, parti pas ini meyokong pencuri dan perompak duit rakyat..maklum la nabi besabda, jgn dibukakan aib sesama islam, nanti cina dap akan tepuk tangan..
perangai mempertahankan muslim pezalim ini juga adalah perangai ex mufti dr asri..dr asri mempertahankan rasisma agama yakni dr zakar naik dari benua india..tangkap ismee..dgr cite dia jadi somebody dlm media prima..haji ismee juga ada kaitan dgn tabung haji..dulu tabung haji dikenali dgn tabung azzeeez..tangkap juga anak keling pilihan warga melayu baling..antar azeez ke palestin.. on PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:19 PM





--------------

IKUTI TWITTER HISHAMUDDIN RAIS




IKUTI BERITA 

MENGHASUT








SILA IKUTI TWITEER
HISHAMUDDIN RAIS
@ISHAM RAIS



----------------------

JANGAN ADA AMPOON








PECAH BARAI

TIBAI

JANGAN ADA

AMPOOON

Peti besi ada sijil kahwin Najib serta mata wang asing


SHAH ALAM - Peti besi di kediaman peribadi Najib di Jalan Langgak Duta, Taman Duta, yang berjaya dibuka tersimpan mata wang asing lama yang kecil jumlahnya.

Jurucakap bekas perdana menteri, dalam kenyataan lewat malam tadi, berkata ia turut mengandungi beberapa dokumen termasuk sijil perkahwinan Najib dan  Rosmah.

“Ia merupakan sebuah peti besi yang berusia lebih 20 tahun dan dibuka secara paksa kerana kuncinya telah hilang,” katanya.

Menurutnya, peti besi itu terpaksa dibuka menggunakan kepakaran tukang kunci.

Jurucakap itu seterusnya berkata peti besi di kediaman rasmi Seri Perdana di Putrajaya merupakan sebahagian daripada rumah berkenaan.


JADI KAN

SEMUA INI

PENGAJARAN

UNTUK 

MASA DEPAN

MALAYSIA BARU
----------------------

TIBAI YANG BOSA DULU






INI KOCIK

CACING KERAWIT

BIARKAN DULU

KITO  TANGKAP

YANG BOSA

CARI NOH OMAR

CARI SATIM

LOPEH TU

KITO TIBAI

2 EKOR CACING NI

'Pemimpin BN Selangor tak lari'

HAH ALAM - Pemimpin-pemimpin BN tidak menghilangkan diri dan masih menjalankan tugas-tugas terhadap rakyat walaupun kalah dalam PRU14 baru-baru ini.

Timbalan Pengerusi Umno Selangor, Tuan Haji Mat Nadzari Ahmad Dahlan berkata, selepas BN mengalami kekalahan, ada di antara pemimpin yang terkejut dengan hasil keputusan PRU14 tersebut namun kini keadaan telah kembali seperti biasa dan parti sedang giat mengkonsolidasikan kekuatan masing-masing.

“Saya tak nampak mereka (pemimpin BN) hilang. Mungkin semasa dihubungi oleh pihak media, ada di antara mereka yang masih terkejut.

“Namun kini kita sudah kembali seperti biasa dan masih bermesyuarat untuk mengkonsolidasikan kekuatan parti masing-masing selepas ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Mat Nadzari berkata demikian susulan dakwaan sesetengah pihak sebelum ini yang mengatakan bahawa pemimpin-pemimpin BN menghilangkan diri selepas mengalami kekalahan dalam PRU14 lalu.

Pada PRU14 kali ini juga, Mat Nadzari yang merupakan penyandang bagi kerusi Dun Batang Kali turut mengalami kekalahan setelah tewas kepada calon PKR, Harumaini Omar dengan undian majoriti sebanyak 8,315.

Mengulas lanjut mengenai kekalahan itu, Mat Nadzari berkata pihaknya yakin Umno mampu bangkit semula bagi memperjuangkan nasib rakyat selepas kekalahan mengejut tersebut.

“Bagi saya, Umno tak pernah kalah sebab kalau tengok dari parti, kita masih terbanyak dan merupakan majoriti. In sha ALLAH kita boleh bangkit semula,” katanya.

Sementara itu, bekas Adun Seri Sedang, Tuan Haji  Mohammad Satim Diman beranggapan Umno akan mampu bangkit semula bagi memastikan Pakatan Harapan (Harapan) dapat menunaikan manifesto mereka kepada rakyat di negara ini


JANGAN ADA

BELAS KASIHAN

KITA PUKUL

SAMPAI MATI

KITA TANAM

KEMUDIAN SIMIN

RUMAH BUANG

KE LAUT 

CARA 

SULTAN MELAKA

KAH KAH KAH
------------------

MAHATHIR SILAP BESAR







POLIS SILAP

BESAR
Sangat tidak patut polis mengambil semua barang kemas, jam tangan dan handbag semuanya barangan mewah belakanya. Habis tu, macam mana Kak Ros tu hendak menampilkan dirinya depan khalayak umum, nak melaram pun tak boleh! Kesian dia kan... .......Kah kah kah, kah kah kah....... on 
SIKALANG LU NAK CAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/18




------------------

MCA AGEN CHINA MERAH




 CARI SAMPAI 

DAPAT

TANGKAP DAKWA


Polis tersilap, itu bukan kediaman najib. Itu salah satu cawangan cimb kot..... �� on
SIKALANG LU NAK CAYA
Anonymous
on 5/18/18



Tanya melayu islam bengong yg masih percaya dan undi najib/bn pada pru yg baru lepas. Malaikat yg bawa turun segala harta tu kpd najib dan rosmah kot on 
SIKALANG LU NAK CAYA
Anonymous
on 5/18/18


Dah tergolek dog kat P077 lagi mau cakap manyak on 
BAHAYA CUKOG DI TANAH MELAYU
Anonymous
on 5/18/18



Sedap bro entot bidadari bbw....haha on 
KACAU NAJIB LAGI
Anonymous
on 5/18/18
Sangat tidak patut polis mengambil semua barang kemas, jam tangan dan handbag semuanya barangan mewah belakanya. Habis tu, macam mana Kak Ros tu hendak menampilkan dirinya depan khalayak umum, nak melaram pun tak boleh! Kesian dia kan... .......Kah kah kah, kah kah kah....... on 
SIKALANG LU NAK CAYA
Anonymous
on 5/18/18

Aku panas la dgn ko TT.. ko tahu tak.. ak dapat info terbaru... kateny, kalau najib menang tempoh hari, hari pertama dia masuk dewan rakyat, mamat tu nak pakai subang yg dlm kotak tu.. klu tak mesia dah cipta rekod perdana menteri bersubang dah.. Nak bg kurang panas hati nie, mintak TT nnti pakaikan 'gelang rantai' utk bekas PM, buat acara live tau... on
SIKALANG LU NAK CAYA
Anonymous
on 5/18/18
Balas dendam ok ok aja . Balas dendam tidak membawa SYIRIK dalam agama , wahai penjual agama jangan berfatwa song bin sang . Jangan jual syurga dengan harga murah dalam ceramah - ceramah demi cari pengaruh bin sampul . Gue cuma Cari Redha bukan Kejar Syurga . on RAKYAT MAHU NAJIB MASUK PENJARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/18

Semoga perjuangan ini berterusan... on KEMUNGKINAN DITANGKAP
Anonymous
on 5/18/18
Alohh. Relax lah tt. Itu mca nak bagitahu yg depa masih wujud lagi di muka bumi tanah melayu ni. on 
BAHAYA CUKOG DI TANAH MELAYU
Nole
on 5/18/18

Pandikar Amin. Jangan lupa. on 
PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Anonymous
on 5/18/18
MCA Agen Komunis China Merah. on
 BAHAYA CUKOG DI TANAH MELAYU
Anonymous
on 5/18/1





------------------

SIKALAMG PICAYA








SIKALANG PICAYA
Ok ok Gwa picaya ..Lajib atak manyak luwik. Tapi Altantuya apa hat.. Sirul apa hat.. Felda lagi, manyak Ooo. Tapi Lajib sulah simayang ooo, tunjuk muka sedih mcm lanchow tak dapat kongkek.. gwa ingat bidadari puun malah sama lia. on 
SIKALANG LU NAK CAYA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/19/18






-------------------

INI MUKA ORANG JAHAT







JANGAN LUPA

MUKA ORANG

JAHAT

Agakny la klu tak sempat sita kapal mewah tu, agakny bijan anak beranak entah kemana la yea... on SATU DUNIA MENUNGGU
Anonymous
on 5/18/18

Ape barang teh tarik... Kopi la bro.. kopi.. on MEMANG NAK KACAU NAJIB
Anonymous
on 5/18/18



Dia ada kat sebelah aku ni ha. Jejakilah daku, pasti dikau akan ketemukannya. Beliau sdh kami jaga dan lindungi dr pencarian. Oleh itu, mari lpk flat ppr kerna beliau kaki lepak tangga skrg. on 
CARI RIZA AZIZ
Nope
on 5/17/18
Ramai sangat penyamun dalam msia, akan penuh...semua dok kecut tengok Gaya Tun...siang malam kerja walau usia 92...kecot..samun semalam sampai Tak dapat tidur...kah kah kah..tapi awas, tapi ingat jerat Tak lupa pelandok...bill harapan asyik gaduh nak pangkat jawatan pingat gelojoh Dan today.menepati kehendak rakyat mereka juga kan hilang sokongam....buat terbaik on 
AKAN DIDAKWA
Anonymous
on 5/17/18


Setuju 1000000%.Kah3 on
 MUKA MUKA ORANG JAHAT
Anonymous
on 5/17/18


Ini bersih malaysia, lain dari bersih yang kita kenal sebelum ni. Siapa pulak tulang belakang kumpulan ni? on 
PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Anonymous
on 5/17/18


Bila tgk muka cowgate baru teringat. Jgn lupa tuntut balik hutang NFC dan sita semua aset yg dibeli menggunakan duit NFC on 
MUKA MUKA ORANG JAHAT
Anonymous
on 5/17/18




----------------