.

Isnin, 14 Ogos 2017

MAT MONGOL AKAN KACAU






BERITA BAIK

DAN BERITA

AMAT BURUK


Dr Mahathir tak akan undur, program jelajah rakyat diteruskan


DR Mahathir Mohamad hanya duduk tersenyum di pentas forum “Nothing to Hide 2.0” di Shah Alam petang semalam apabila tiba-tiba sepasang selipar -- diikuti beberapa pasang kasut, dan kemudiannya beberapa buah kerusi dan akhirnya, suar menyala -- terbang melayang dari tengah dewan dan keadaan bertukar jadi kelam-kabut.

Dr Mahathir duduk tenang tidak berganjak, kata seorang wanita yang menyaksikan kekecohan selama lebih kurang 15 minit itu.

Sepertimana beliau tidak berganjak pada petang semalam, begitu jugalah beliau tidak akan mengubah tekadnya untuk beberapa bulan akan datang.

Dr Mahathir  tidak akan tunduk dan mengalah dengan ancaman keselamatan terhadap dirinya, sebaliknya akan terus menyebarkan pemahaman kepada rakyat di seluruh negara tentang skandal 1Malaysia Development Berhad.

BAIK UNTUK

RAKYAT

BURUK UNTUK

NAJIB... TAPI

AWAS AWAS

MAT MONGOL

AKAN BUAT

KACAU LAGI


-------------------

FORUM ESOK MALAM - DEWAN CHINA







ESOK

MALAM

RADIO 

BANGSAR

SIARAN TERUS


Jemputan ke Forum 
Anak Muda Boikot PRU14?

Adakah benar anak muda sudah muak dengan politik? Adakah benar anak muda mahu boikot PRU? Apakah peranan parti politik untuk menarik minat anak muda untuk terlibat dengan proses pilihan raya?

Panelis :
Anis Syafiqah (KESATUAN)
Syukri Razab (Keadilan)
Andy Yong (Gerakan)
Hisomuddin Bakar (Ilham Centre)

Moderator:
Ainina Sofia Adnan

Tarikh: Selasa, 15hb Ogos 2017
Masa: 8:30 malam*
Tempat: Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall (KLSCAH)

Forum ini adalah anjuran bersama _Kelab Bangsar Utama, KLSCAH Youth dan KESATUAN_









---------------------

TENGKU FRAUD BUAT AUTA






TENGKU FRAUD

BUAT AUTA

LAGI


FACE BOOK




Affendi Abas with Zaman Tasi and 9 others.
15 hrsBila menteri terlondeh seluar nak kencing! Macam2 alasan diberikan! Asal dpt kencing jadilah! Kah3
Sejak bila isu skandal Kewangan Terbesar Duinia #1MDB telah selesai ??!
Mmglah hanya di Malaysia sahaja skandal 1MDB & derma RM2.6 bilion kononnya sudah selesai SEBAB PEGUAM NEGARA BARU APANDI ALI YANG DILANTIK ATAS NASIHAT NAJIB sendiri yg telah bersihkan Najib daripada bersalah.
KENAPA begitu terdesaknya UMNO nak rampas S'ngor ??!
Kredit Suara Rakyat



Marzuki Manaf Dh trdesak lah tu .....mati esok kubur kluar asap. Dok tipu rkyat sgat...hari2 kerja penipu.....umno...

Reply
1
10 hrs
Manage
Mohd Mahfuz TU YG AKU TAKUT TU..KUBOR...

Reply1
Mijan Mbah Maridjan dedak ke racun tikus dia telan ni..

Reply9 hrs
Manage
Ali Saga Puak ph yg bodoh ni bila isu 1mdb bising aku nk tnya puak ph ni ya knape bila isu scandle forex duit bank negara duit perwaja duit bbmb duit mas duit proton dan mcm2 lagi masa tun m jadi pm kau orang tk bising pulak kemana duit tun m bawak lari

Reply7 hrs
Manage
Affendi Abas Kah3 ! Hang x leh pk ka? Skandal Forex tu dah berabad lamanya! Baru nak bongkar? Awat dulu senyap je? Takut kat Tun M ke? Sekarang hang takut kat Jibby pulak? Bacul rupanya! Kantoii! Kah3

Reply
1
7 hrs
Manage
Ali Saga Sape yg bacul knape dulu bila ling kit siang ajak tun m berdebat tun m lari

Reply7 hrs
Manage
Affendi Abas Kah3 Bang Jibby mana pi hari ni? Tak mai pun! Kah3

Reply7 hrs
Manage
Ali Saga Bila jibby mari kang takut jantung beteri tun m terbakar je takut tk dan megucap pulak tun m

Reply7 hrs
Manage
Affendi Abas Kah3 Datanglah! Lagi suka Bang Jibby kalau Tun M sakit! Tp bacul punya pasal! Dihantarnya macai baling selipar & flare? Kah3

Reply7 hrs
Manage
Ali Saga Ya ke orang jibby yg buat bukan ke yg tanya seolan kt tun tu xsco armada sendiri

Reply7 hrs



------------------

NOTHING TO HIDE







MENGECAM KEKACAUAN 
DI NOTHING TO HIDE 2.0

Saya mengecam insiden memalukan dan ganas di forum Nothing to Hide 2?0 di Shah Alam pada 13 Ogos 2017. 

Semua rakyat, tanpa mengira latarbelakang politik ada hak turut serta dalam perhimpunan aman tanpa merisaukan keselamatan mereka. 

Apa yang berlaku di forum tersebut tidak normal. Tiada orang waras akan menjustifikasikan pergaduhan dan pembakaran suar (flare) di forum awam tidak kira apa sebab.

Selain itu, tindakan ini menggambarkan ketidakhormatan tergadap Dr Mahathir Mohamad dan isterinya Dr Siti Hasmah Mohd Ali. Mereka yang bertanggungjawab secara langsung dan tidak langsung patut malu tentang tindakan mereka. 

Pihak polis mesti menjalankan siasatan mendalam terhadap kejadian tersebut dan mengambil tindakan terhadap pihak bertanggungjawab tanpa kecuali. 

NIK NAZMI NIK AHMAD
KETUA ANGKATAN MUDA KEADILAN





---------------

FORUM DI BUKIT MERTAJAM





 FORUM

ESOK MALAM

JEMPUTAN


PRU14 semakin dekat. Sejauh manakah pengaruh Tun Mahathir dalam pilihanraya akan datang? Adakah tsunami politik dan gelombangan kebangkitan rakyat akan wujud sekiranya tiada kesatuan politik di antara pihak pembangkang?



Akademi Rakyat akan menjemput dua panelis terkenal iaitu Hishamudin Rais (Blogger Tukar Tiub dan Aktivis Rakyat) dan Dr Wong Chin Huat (Ahli Sains Politik) untuk mengupas isu-isu semasa tentang perkembangan politik pra-PRU14. 



ADUN Machang Bubuk Lee Khai Loon akan menjadi moderator. Semua dijemput hadir.



------------------

DARI MANA BEBAS DATANG






KEBEBASAN

TIDAK PERNAH

DIAGIH OLEH

KERAJAAN

KEBEBASAN

LAHIR

DARI

 PELAWANAN







------------------