Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 September 2012

SYABAS ANAK MUDA MELAKA





NOTA DARI TUKAR TIUB

gambar dibawah ini adalah gambar sejarah
ini adalah gambar anak anak muda meghalang
bab pkr yang sedang berkempen

tukar tiub mengucapkan syabas!

dengan adanya halangan ini
maka perlawan akan mumncul
ini akan menjadikan kontradiksi
dalam politik kita perlu kontradiksi

anak anak muda ini telah pandai guna politik jalan raya
ini bagus
ini hebat
kalau prk menang tipu di pru13 nanti
mereka telah tahu berdemo

tapi...
tapi apa?

tapi anak muda ini gagal
kerana jumlah sebanyak ini bukan demo
jumah sebanyak ini bukan tunjuk perasaan
ini akan ditakrif sebagai kerja samseng

ikut cara bersih
ikut cara janji demokrasi

keluar dengan berpuluh puluh ribu
baru cool
baru gah
baru ada laporan si ant ant
bari ada lapran bi bi si

tiap malam di brickfeild
lebih ramai anak muda datang
dari yang nampak dalam gambar ini

kalau seramai ini
lebih baik buat pertanding
pa chu cheeeeng
kah kah kah

TAK KAN SERAMAI INI SAJE?



FB SHAH NUFAL
Gerombolan dipercayai anggota Pemuda Umno menghalang laluan bas Jelajah Merdeka Rakyat di Kampung Kelubi, Jasin, Melaka. Korang ingat jalan ni mak bapak korang punya ka??? —






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com


BERITA BARU MASUK - SILA AMBIL PERHATIAN




NEGARA DALAM BAHAYA SEKARANG







MATA MATA SEDANG MEMBURU KUCING INI
kucing ini belum diketahui jantan betinanya
kucing ini tidak diketahui alamat rumahnya
kucing ini sedang di buru oleh mata mata

kucing yang tidak diketahui namanya
telah dilihat memijak dan terkencing
di atas poster gambar najib razak
pada malam JANJI DEMOKRASI

mengikut mata mata ini adalah satu jenayah
mengikut kata ketua polis negara tingkah laku kucing ini
sedang mengancam keselamatan dalam negara

dalam gambar ini secara bijak
kucing ini telah berjaya menyorokan
muka nya dari dilihat penuh
juga menyorokkan belakang badannya

persoalan timbul:
apakah ini hanya perbuatan saekor kucing sahaja
atau
kucing ini sedang menubuhkan satu gerakan ampuh
untuk menjatuhkan najib razak
atau
kucing ini sebahagian dari gerakan zionis
yang cemburu terhadap pembanguan malaysia
atau
kuching ini adalah ajen asing
atau
kucing ini sedang menentang raja raja melayu
atau
kucing ini akan memurtadkan orang melayu

SOALAN TIMBUL
apa hubungan kucing ini dengan maria chin abdullah
apakah kucing ini ada hubungan dengan pak samad
apakah kucing ini di upah pada malam JANJI DEMOKRASI
apakah hubungan kuching ini dengqan LBGT
apakah kuching ini gay

semua persoalan ini sedang berligar dalam kepala mata mata
yang sedang memburu kucing ini

APA HUBUNGAN INI
apa hubungan kuching ini
dengan CAT UNITED NATION TEAM aatu CUNT





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




BERITA BERGAMBAR PERCUBAAN MATA MATA TAKUT TAKUT KAN ANAK MUDA




VAN INI KE BATANG BERJUNTAI










Nasir & Zairie tak tau mana satu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Di Jalan Duta, KL
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Van yg bawa dua orang pengibar sang saka malaya
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

@FadiahNadwa Kami sampai di rumah sewa #SangSakaMalaya polis sedang menggeledah http://pic.twitter.com/g8FgShkH
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.







AKHIRNYA MEREAK DI BEBASKAN



PENGUMUMAN
universiti bangsar utama
akan bekerjasama dengan radio bangsar utama
untuk mengadakan forum tentang SANG SAKA MALAYA

sila ikuti perkembangan ini
adalah tepat dan wajar
agar sang saka ini terus diperjuangkan
suntuk menggantikan jalur temberang





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



BERSEDIA PENIPAUN SEDANG DI RANCANG



KOMENTAR TUKAR TIUB


apa makna berita ini?

maknanya pru13 akan sampai
maknanya semua rancangan menipu telah diatur

maknanya mat bangla
maknanya mat indon
maknanya mat burma
maknanya mat pilipina
yang telah diberi kad pengenalan segera
sedang bersedia untuk mengundi

maknanya nama pengundi pro pakatan telah banyak hilang
maknanya nama pengundi pro gerombolan telah dipindah kekawasan nak dimenangi

maknanya spr telah menambah 240,000 pengundi awal yang tak pakai dakwat
ini untuk memastikan mereka boleh mengundi berulang kali

ini juga maknanya:
jika pakatan tak buat apa apa pakatan akan kena tipu
jika pakatan senyap saje ertinnya sediakan leher untuk dipenggal





BN DAN UMNO JADI BENTENG - meloya

Muhyiddin Yassin menegaskan, UMNO dan Barisan Nasional (BN) perlu mendapat mandat yang lebih besar pada Pilihan Raya Umum Ke-13 bagi mempertahankan asas-asas pembentukan negara bangsa.

Dia berkata, ia kerana asas-asas seperti institusi raja, kedudukan Islam, keluhuran perlembagaan, hak keistimewaan orang Melayu, bahasa Melayu dan sebagainya semakin diancam akibat keghairahan parti pembangkang mengejar kuasa.

"Bila mereka (pembangkang) menganjurkan bendera Malaysia ditukar, pijak gambar Najib, kalau nak senaraikan dah berpuluh-puluh atau beratus-ratus petanda termasuk mereka menentang rasuah yang bagi saya amat bertentangan dengan nilai-nilai Malaysia," katanya.

APA MAKNA POSTER INI?


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


poster ini bukan hanya di johor
poster ini ditemui:

di masjid tanah melaka
di jasin melaka
di senaling kuala pilah
di seremban dua
di sekitar baru kikir
di temui di alor star
di temui di bukit kayu itam
di temui di pendang
di temui di padang rengas perak
di temui di tanjung
di temui di bagan ajam

apa maknanya:
maknanya muhyiddin tak ada sokongan
dari pahang terangganu dan kelantan
penyokong munhyiddin tak ada di tempat ini
kerana itu poster ini tidak ditemui

apa yang jelas sokong untuk muhyiddin
dari sebaran poster ini menunjukkan
muhyiddin apa kuat mendapat sokongan dari negeri sembilan

apakah ini kerana ada ura ura najib
untuk menendang mat hasan mb sekarang?

maknya penyokong mat hasan kini beralih
untuk memyokong muhyiddin

tuuuuuuugggu dan lihat!

NOTA:
utusan meloya
berita hairan
new shit times
dan prostitute yang lain
tak berani buat lapora
tak berani beri komen






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com





BERITA TERIKINI - BEBAS DARI RUMAH PASONG





ANAK MUDA BERANI BEBAS


berita terkini melaporkan bahawa
dua ank muda dari UNISEL
telah dibebaskan oleh mata mata
dari rumah pasong dang wangi

mereka bebas jam 4:30 pagi

putar punya putar
mat mata saje nak takut takut kan anak muda
dua kali mata mata putar kuala lumpur
pergi ke bantang berjuntai
geledah rumah

NOTA:
di batang berjuntai
banyak batang tegang menunggu
kah kah kah




NOTA:
sesiapa yang mengikuti kes ini
akan tahu bahawa sang saka malaya
ini adalah bendera yang memiliki sejarah
bukan jalur tembelang yang diciplak dari
bendera amertika

NOTA:
sila teka siapakah pwegum
yang bersama-sama dengan dua anak muda ini
sila teka?
kah kah kah

terdengar di rumah pasong:
kalau peguam cun macam ini
aku pun suka kena tangkap.
... kah kah kah





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




BANGANG MACAM TELOOO NAJIB




BUAT KERJA PROPAGANDA SETENGAH JALAN




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


BERITA BERGAMBAR BODOH LAGI BANGANG
sila lihat gambar dibawah
siapa yang buat kerja simbah cat ini
adalah malaon paling bangang

kalau nak simbah cat merah
simbahlaaa banyak banyak
ini macam simbah sikit sikit
susah orang nak percaya

kemungkinan:
- penyimbah cat ini di beri upah tak banyak
- penyimbah cat ini manusia pendek
- penyimbah cat ini kanak kanak
- penyimbah cat ini orang buta
- penyimbah cat ini mat bangla yang penakut
- penyimbah cat ini diberi arahan simbah tapi logo mesti nampak
- penyimbah cat ini ialah pemandu bas ini sendiri - tak mahu bas kotor
- penyimbah cat ini telah kautim dengan syarikat bas

LIHATLAH
simbahan cat merah ini terlalu sadikit
sehinggakan terpaksa pemuda united malays national organisation
dan kuncu kuncunya menjunjukkan di mana letaknya simbahan itu

NOTA:
kalau pun nak simbahn bas sendiri
simbah lah betul betul
biar orang ramai percaya
ni dah jadi bahan lawak
dalam face book
kah kah kah






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



http://www.facebook.com/SayNoToNajib




SEJARAH ANAK MUDA




SALUT UNTUK ANAK MUDA YANG BERANI

8hb september 2012 jam 2:52 pagi
dua ini muda dalam gambar ini
telah ditahan oleh mata mata di rumah pasong

mereka telah pergi ke rumah pasong dang wangi
pada jam 2:00 padi

ketika berita ini ditulis
mata mata telah membawa dua anak muda ini
pulang ke rumaph mereka di bantang berjuntai
mereka dikatan anak mahasiswa unisel

anak muda dua orang ini adalah sejarah
mereka telah mengkibarkan sang saka malaya
bendera ini adalah bendera sejarah perjuangan bangsa
menentang penjajah

bendera ini akan menggantikan jalur tembelang
yang diciplak dari bendera amerika




NOTA:
kepada yang tak sempat memberakkan muka najib
kepada yang tak sempat memberakakn muka rosmah
sila layari:


http://www.facebook.com/SayNoToNajib

NOTA:
adalah digalakan
anak anak muda untuk
memberakkan gambar muka najib
memberakkan gambnar muka rosmah
memijak gambar muka najib
memijak gambar muka rosmagh
kemudian masuukan ke dalam fb
untuk di lihar umum

siapa agaknya dapat membuat imej
anak muda yang mana
yang paling kreatif
yang akan menjadi viral dalam alam siber