.

Selasa, 21 Mac 2017

DARI DAPUR JALANAN







MAKAN FREE 
djkl memberi makanan free kpd warga miskin, warga yg tak mampu, tak kira la melayu ke cina ke india ke muslim ke kafirun ke..makan free memang sedap..korang pernah tak tengok pak syeikh2 arab islam ini makan?

bukan satu polisterin bukan dua polisterin tapi berdulang dulang2 bro..org melayu kalo lahap pun tahap mana je..tetap tak sampai sedulang sorang..
kalo korang percaya di mekah dimadinah itu betul2 ikuh sunnah nabi muhammad, korang silap..arab saudi tu besar, org nya besar, lubang puki pun besar, taik pun besar, makan besar semua besar.makan anak unta, mkan mak unta, entota atas bapak unta, pakai minyak dhab utk kuat kemutan dan bear panjang..
kalo lu org takat duduk dgn org2 malaysia di mekah dan madinah tanpa bergaul mesra dgn warga arab lain, lu org takkan dpt tahu semua perkara2 haram jadah pak syeikh arab ni..benar kata madey dan mat sabu, arab takkan derma juta2 apatah lagi bilion2..ini karut lagi pancut dlam...selera arab lagi besor bro.. on BAIK BAIK AMAT BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/17/17


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 



800 172 7849

---------------

BILIS TERUS DITANGKAP







BILIS TERUS DI TANGKAP
semakin ramai ikan bilis ditangkap. heboh nusantara. kecoh sprm, kenapa semua ni dipentaskan tetiba, adakah raya nak sampai? adakah kenduri akan diadakan? 
semua masalah malaysia konon diselesaikan? kah kah kah hakikat sebenarnya orang warga tiada duit, harga ringgit semakin jatuh nilai, barangan naik harga, inflasi teruk. 
ramai tiada kerja atau hilang kerja, jurang org kaya org miskin semakin tinggi, kedai runcit dah tutup, kerja kerajaan jadi kera bayar hutang keliling pinggang, kerja swasta tidak menentu, warga tertanya tanya ke mana pergi kutipan cukai. gst sefala hasil bumi malaysia? 
adakah digunakan utk warga atau golongan sanak sedara pemimpin? terfikir baik tak ada pemimpin langsung, kurang bayar gaji ketana beri kenyataan bodoh belaka kah kah kah on SUSAH BERCAKAP BENAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/21/17





--------------

DULAK BIN DALIK





PERCAYA

BERITA INI?

IN DARI 

MAT BOPENG2

ESOK PAK AJI

TUAN IBRAHIM

AKAN KATA 

LAIN PULAK
Akhirnya Pas tutup pintu rundingan dengan Bersatu
PAS menutup pintu rundingannya dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) selepas parti itu menyertai Pakatan Harapan semalam.
 Naib Presiden PAS Tuan Haji Mohd Amar Nik Abdullah berkata tindakan itu dibuat selaras dengan syarat PAS kepada mana-mana pihak yang ingin bekerjasama dengannya iaitu tidak menjalin sebarang hubungan dengan seteru politiknya iaitu DAP dan Parti Amanah Negara (Amanah).
"...kira tutup bukulah. Sebab itu pendirian parti, daripada awal pun memang jelas," katanya ketika ditemui pemberita selepas menghadiri persidangan Dewan Undangan Negeri (Dun) Kelantan di Kompleks Kota Darul Naim di sini, hari ini.
Semalam, Pakatan Harapan sebulat suara menerima PPBM sebagai anggota terbaharu gabungan itu selepas majlis presiden gabungan itu memutuskan perkara tersebut dalam mesyuaratnya di Kuala Lumpur.

TAK CAYA

TUNGGU

ESOK AKAN

DINAFIKAN

INILAH ULUNG

CONTOH PARTI

SELAM OPPS...

PARTI ISLAM

BIJAK PUTAR

DULAK DALIL

KULAK KALIK

PUTAK PUTRK

PUNDERREEK



---------------

MAT BOPENG SUDAH KALAH




FACE BOOK



Anak kalah pemilihan, legasi ayah bakal berakhir?
Apa kaitannya?

Em Kay Bee Amacam bro?
LikeReply7 hrs
Pe Dot Ust dunia ni... kalu musuh islam mai serg depa lari dlu.. hehe
LikeReply6 hrs
Faidhah Hassan Kamu tu exco agama pkr..cerminkanlah agama yg mulia dlm pkr jika agama dlm pas dh teruk

Usulkan je la pkr putus hubungan dgn pas
LikeReply15 hrs
Mohamad Hafiz Mohamed Husetat mee kari rara lewat malam
LikeReply3 hrs

Zaid Maher Khirel Azman Agama pn tunggang.. Legasi bapak pn kene tunggang...
LikeReply1 h

MAT BOPENG
MAT BOPENG

UDAH KALAH

KAH KAH KAH
-------------

NAZRI HEBAT KEPALA TAIK








KERAS KERAS

KEPALA NAZRI

KERAS LAGI

KEPALA TAIK
-----------

INGATAN PETANG SELASA






INGATAN SABTU

MALAM

kepada para yb pkr
kepaada ahli pkr
kepada penyokong pkr
ingatlah
sedarlah
bahawa hingga ke hari ini
lesen cetak untuk
 suara keadilaa
akhbar resmi pkr
masih belum diluluskan
oleh
 kementerian dalam negera
maka fikirkan lah
jika lesen mencetak pun
tidak dibenarkan
apakah masuk akal
najib akan benarkan
rafizi jadi menteri
tian  jadi menteri
nurul  jadi menteri
saifuddin jadi menteri

apakah daulah terpendam
akan membenarkan
mat sabu ambil alih rtm
guan eng ambil alih spad
chin tong jaga klia
wan azizah pengerusi mara
justeru
disarankan
dari petang selsa ini
mulakan bercakap benar
mulakan bercakap jujur
kepada pengundi
kepada penyokong
beri tahu 
bahawa
adalah mustahil bagi
pakatan harapan 
untuk menagmbil alih
putrajaya
melalui pilihanraya
dalam sitem yang
dirancang
sistem pemilihan
yang direka oleh
untuk terus memenangkan
 gerombolan
ketuanan melayu

AMIN






--------------

BERITA BAIK UNTUK HASUT RAKYAT





FACE BOOK

24/06/2005:
Isa Samad didapati bersalah terlibat dalam rasuah (politik wang). DAN digantung jawatan & keahliannya selama 6 tahun.

1/1/2011:
Setelah tamat 6 tahun digantung, Isa Samad terus dilantik atas nasihat Najib jadi Pengerusi FELDA & Pengerusi FGV.

6/1/2017:
Isa Samad tamat Pengerusi FELDA, TETAPI Najib masih kekalkan Isa Samad Pengerusi FGV ??!

DAH DISABIT RASUAH BOLEH DILANTIK JADI PENGERUSI FELDA & FGV ??!!
Masih ingat skandal di 'PORT DICKSON'... Siapa MB Negeri Sembilan ketika itu...
Inilah Negaraku.. Malaysia Boleh !!!

King Otto U org boleh jual asset negara kpd China pun tak beri peluang warga Malaysia utk tolong atau beli. Melayu yg sendiri jualkan maruah sendiri kpd org lain. Lagipun negara Komunis. U org habis lah!
LikeReply1412 hrs
P.Jun Kang nak tumbang BN, balik kampung rajin sikit beritau pakcik ,makcik jgn tgk tv3
LikeReply109 hrs
Mus Husin admin.. scandal port dickson tu cerita yg bagaimana sebenarnya.. kalau dpt diceritakan alangkah bagus tidak membuat semua keliru..
LikeReply411 hrs


-------------