.

Selasa, 28 Ogos 2018

HOW LOW IS JHO LOW






CT

CHINA TEMBAM



Wahai Pembacha Tukartiub Yang Budiman

Sebut saja istilah C.T di Zaman Dharurat(Emergency 1948-1960) hingga lah Perjanjian Damai di Haadyai pada tahun 1989...semua orang paham C.T itu  Communist Terrorist atau Pengganas Komunis .Musoh  Negara  #1.

Berganjak 70 tahun ke 2018..........
Musoh Negara #1 maseh lagi C.T...tapi bukan lagi Communist Terrorist tapi  si Cina Tembam. @ Jho Low .

Dulu dulu semasa saya di bangku sekolah kerap helicopter Nuri membawa mayat2 CT ke padang Sultan Ismail College (SIC).Bila balek rumah tak berani cheritakan pada emak pergi tengok mayat2 CT.Tapi ada pulak orang persampaikan anak Makchik pergi dekat tengok mayat komanih.Kena getu! Kena piat!

Masa itu tiadalah saya paham akan idealogy komunis...tapi yang maseh jelas dalam ingatan mayat2 yang di tembusi  peluru itu semuanya kurus kering...macham chichak kubin kata orang Kelantan.Maalomlah makan tak chukop dalam hutan.

Berlainan sekali dengan CT 2018...sunggoh montel.Kalau lembu korban gerenti RM2,000 sebahagian.

Di musim menyambut kemerdekaan ini marilah sama sama kita kenang jasa2 dan pengorbanan  semua tanpa mengira bangsa.

Mudah mudahan CT gemok montel kita akan di chekop tak lama lagi.

Ada berita kata Cina Tembam ini sedang menyorok...lying low.Tapi mengikut lirik  lagu Limbo Rock...How low can  you go!!!!!

kah kah kah


HOW LOW 

CAN JHO LOW GO








NGOK



NGOK

Banyak negara arab kaya minyak, patut guna duit tu buat senjata canggih, ni guna tuk beli senjata lapuk dri barat, negara barat jual senjata lapuk pda arab dan guna duit buat lebih canggih, tu lah barat amat suka negara2 islam berperang sbab duit jual senjata masuk, ini rencana barat setelah minyak kering tak da apa lagi selain menjadi miskin senang d jajah semula on 
INDUSTRI PERANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:41 PM

Rus



------------

CERTOT




CERTOT 

Cerita pendik cerita contot cerita ringkas panglipurlara chilik istilah certot ini bukan dari bangsa bugis kadazanpun bukan malanaupun bukan rawapun bukan ini mesti Jawa tok tok kureng ajar kue goblok teneen on
 TIGA PERKATAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:45 PM

Ba


------------

CEMBURU







CISS

SAPA PUNYA 

KERJA?


'Itu kerja orang jahat'


KUALA LUMPUR - Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tuan Haji Tajuddin Abdul Rahman menyifatkan tindakan pihak tertentu yang mengubah suai poster Himpunan Melayu Bangkit sebagai satu tindakan 'orang jahat'.

Menyifatkan tindakan itu sebagai tidak bertanggungjawab, beliau yang juga merupakan ahli Parlimen Pasir Salak berkata, poster palsu itu sengaja dibuat untuk memecahbelahkan Umno.


INI MESTI

KERJA  YAHUDI

ISRAEL

KRISTIAN KAPIR

CEMBURU 

KERANA

MALAYSIA ADA

ARUL KANDAR

DAN BIK MAMA


------------------

ARAB BANI BANGANG





BANI SAUDI 

 BANI BANGANG

ITU SEBAB 

NABI DATANG

yg paling byk belanja beli senjata ialah org Islam tok arab yg umat serah duit pergi haji umrah yg dikelolakan oleh sykt yahudi Israel.... hooray... beli senjata utk bunuh org Islam... yahudi bunuh umat palestin gaza hari2. tok arab umat Islam buat dekk aje… pastu hantar bekalan makanan kemanusiaan… 
lain kali umat Islam kalau nak pergi perang tak perlu beli senjata. beli beras pisang gula dah cukup… baling benda2 tu kat musuh2 kamu… Myanmar bunuh ribuan Rohingya, ada bukti ada gambar satelit. umat Islam buat apa? diam aje… tak dengar pun seruan jihad...? bila org kapir keluar berita dlm suratkhabar mrk dgn gambar photoshop, kononnya Assad bunuh rakyat sunni
 terus berbondong2 pergi jihad dgn duit arab munafiq dan senjata pertolongan kapir… krn nak elak bencana yg besarlah, lebih 500 ribu umat Islam terbunuh disyria skrg. adakah umat Islam perlu keizinan arahan zionist amerika utk berjihad? adakah umat Islam perlu keizinan arahan zionist amerika utk tingkatkan teknologi perang on INDUSTRI PERANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:13 PM

Bangsar S




----------------

TIGA PERKATAAN








NGI 

CERTOT

BIKMAMA



Singkatan ‘Certot’ akan terus digunakan, kata Menteri Pendidikan

Singkatan ‘certot’ akan terus digunakan untuk pertandingan penulisan cerita pendek yang dianjurkan oleh Kementerian Pendidikan, kata Dr Maszlee Malik.

Menteri Pendidikan itu berkata itu menjelaskan, sekiranya perkataan, yang tidak disenaraikan dalam kamus Dewan Bahasa dan Pustaka, bermaksud cerita itu kurang daripada 500 perkataan.


TUKAR TIUB

MENGISI TAMBAH

TIGA PERKAATAN 

PALING BARU

UNTUK ISTILAH

PERKATAAN

DUNIA

TANPA PERLU

HAK CIPTA

PERKATAAN INI

ADALAH MILIK

ANAK SEMUA

BANGSA


--------------------

INDUSTRI PERANG




TAJUK BERITA

PERANG PERANG 

INDUSTRI PERANG

TERUS MAJU






Iraqi security kill 13 Islamic State militants in Mosul

Iraqi soldier killed in armed attack, east of Diyala: Source






---------------------

SKIM CEPAT KAYA



AWAS
siapa ada malabur
dalam skim cepat kaya
berhati hati berawas
masa depan untuk kaya ada
masa depan untuk papa pun ada
makin cepat kaya
makin tinggi resiko


Another Sign The Bitcoin Bubble Is Ending? China Launches An Unprecedented Crackdown On Cryptocurrencies…


Those that sold their cryptocurrencies at the peak of the market made a tremendous amount of money, but those that hold on to the bitter end are going to be gravely disappointed.  For a while there, it seems like cryptocurrency prices were going to go up forever.  2017 was the best year for cryptocurrencies ever, and lots of investors were becoming millionaires on paper.  But now the “Bitcoin bubble” has burst, and the losses are absolutely staggering.  

Unfortunately for crypto investors, it looks like things are about to go from bad to worse, because China has just launched an absolutely unprecedented crackdown on cryptocurrencies.  Potential government intervention was always the “elephant in the room” for cryptocurrency enthusiasts, and now it is becoming a reality in a major way


-------------------

KENAPA KEVIN DIBUNUH





KENAPA KEVIN

DIBUNUH

berpuluh kali aku ulang baca berita ni. tertuduh ditawarkan 1.5juta oleh tertuduh pertama iaitu seorang kolonel pakar patologi tentera!!! seorang KOLONEL tuuu!!! betul ke berita ni? apa dah jadi dalam ATM? 
adakah ATM ni tempat ternak pembunuh upahan? siapa bagi arahan? oitt!! ATM tu dok bawah AGONG. apa dah jadi dgn ATM? AGong dan raja2 melayu sila tengok kes ni segera... parah ni! on 
SIAPA BERI ARAHAN BUNUH KEVIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/27/18

Bersum




---------------

KJ BERAHI NURUL






KJ BERAHU NURUL

Biar KJ dgn UMNO. Biar UMNO sakit kepala dgn KJ. KJ ni bukan munkee biasa, tapi dia mmg benar² nak jadi munkee. Cuma blom sampai tahap Zahid Hamidi, Ahmad Maslan, Tajudin Rahman n the gang.. KJ berusaha menjadi munkee dlm bentuk lain sikik, mungkin mutasi munkee yg kita x dpt pikirkan lagi.. KJ sdg dilatih UMNO utk jadi munkee professional. Lihat presentation² KJ dlm parlimen. Apa buta ka KJ ni bukan munkee lagi?? Dan KJ mmg cukup gumbira ria menjadi munkee. 
Jgn cuntfuse sekali sekala KJ birahi sama Nurul Izzah, munkee mmg begitu. 
Munkee x kesah berbini hotok, gemok dan hapak berdengung, janji duit 2 blok L dan M minyak bernilai RM320 billion terjamin sbg pusaka yg bakal difaraid utk isteri. Sudah tentu tempiasnya ada utk si suami senang dunia dan akhirat. Untunglah mereka yg berbini gemok dan hotok ni. on 
MASUK MIC
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/28/18

Takkan





-------------------

SENTIASA KETAT




BIDADARI 

SENTIASA KETAT
Manusia menipu .. sebab setan yg ajar manusia menipu. Tu der bekoz akhir nye semua manusia akan masuk syurga.. der bekoz manusia menipu bawah sedar.. der bekoz hasutan setan. Di syurga usTaT ckp lelaki pancot 72 kali sehari.. perempuan pula tukang jaga bidadari.. make sure diservis pantat bidadari.. supaya ketat sentiasa.. kesat mcm kertas pasir. Persoalang nye sapa guru yg ajar setan menipu.. tipu power hingga manusia terutama yg Melayu jadi gitu bodoh.. sapa ..sapa ..sapa .. on YA USTARD
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/28/18

Bangs



----------------

WAJIB BAWA BEG






WAJIB BAWA BEG
Dewan Bahasa hanya jago bahaso.. bahasa apa Gwa tak tau.. sebab dia Dewan Bahaso jo. Yg luluskan namo Topeka adalah Datok Bandar Majlis Bandaraya.. DBKL.. ini Gwa tau camno iyo lulus.. Gwa ponah terlibat.. bagi namo Spanyol lagi.. lulus.. tapi kono bawak beg. Dio bukan mcm nak lulus SRP.. hanya togok 7 botol air doa Datok Doktor Hajee UsTaZ Fadeella.. settel on
 BANI SEDARLAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/27/18

berpulu










-----------------

WAKIL SYURGA





EDI WANG

WAKIL SYURGA

arahan dari haji hadi wakil pejaga kunci syurga, wakil pejaga kunci kubur ini seumpama mengarahkan ahli2 pas memberikan syurga mereka kpd ahli kafir cina mca..ini la yg terbaik dari sorg ulama dunia..di seri setia pula ada wakil pas yg nak bertanding jd YB seolah2 nak minta hak sama rata dgn lelaki..walhal jumaat lepas, mimbar jumaat tajaan jais sudah mberi tahu bhw agenda lgbt itu adala meminta hak sama rata antara wanita dan lelaki..
masa jaman nabi dulu, mana ada wanita jd wakil lelaki..bahkan wan azizah juga dinafikan hak utk mjadi menteri besar di selangor gara2 nasihat dari kote baharu..guano halimah ni nak solat jumaat dgn ulama dan ustaz2 nanti..bak kata ustaz azhar idrus pula, tugas wanita itu hanyala menghantar jenazah suami ke liang kubur je..tugas lelaki pula memantat dgn bidadari disyurga.. on 
TEORI UNITED FRONT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/27/18

berpuluh






-------------------

JANGAN GANGGU BANI MELAYU




JANGAN GANGGU 

BANI MELAYU
Bengap la kau ni isham. Melayu taknak sedar, kau apa susah? Kalau dah sedar tu maknanya bukan melayu, itu cina... cina tu kapir. Takkan kau nak suruh ubah jatidiri melayu kot? Kau nak ubah jadi omputih bangga minum air anggur lantak kau la. Melayu nak terus gelap sambil minum air tapai. Tolong jgn ganggu melayu, boleh tak, isham? on BANI SEDARLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/27/18

ar




---------------------

SAPA MAT SONGEL



SAPA MAT SONGEL
Kemon la TT...tersgt3 nak tau sapa dia mat songel nk bikin sailang tu...bikin panasss sgt ni TT brtambah lg dgn cuaca jerebu skrg ni...kahkahkah Jgn sampai wa dtg tgk 16sept ni on
 MAT SONGEL PINTU BELAKANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/27/18

full vid







---------------

YA USTARD





YA USTARD

Setan tipu orang biasa...cuma dapat 1 markha...Setan yg tipu Ostad dapat 100 markha...pasai ostad ni akan tipu 1000 orang biasa yg ada otak tapi tak ada akal..! on 
GUNAKAN FIKIRAN KRITIKAL
Whiteeagle Brando
on 8/28/18
ULARmak dan Ulama tu tak sama...walau pun bunyi nya macam nak serupa..! on 
LONDEH LONDON
Whiteeagle Brando
on 8/28/18


Ostad pun ada nafsu juga...teringin juga nak balun gaya blue...syiook..! on 
TUAN HAJI PORNO
Whiteeagle Brando
on 8/28/18




-------------------

JANGAN HINA MAT SALLEH





JANGAN HINA

MAT SALLEH
Jangan dok benci Mat Saleh... kalau tak sabit Mat Saleh yg gazet Tanah Rizab Melayu tu...mungkin Melayu yg bertanah cuma di Felcra dan Felda saja..! on 
MAT SALEH TAK MENGENANG JASA
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 8/28/18

Bia








--------------------