Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

JANGAN KENA TIPU




ANAK MUDA WAJIB MENYUSUN DARI SEKARANG



nota:
saudagar loji nukelar
akan melobi
mereka akan membayar para kang kong
untuk menipu
mereka kan membayar politikus
untuk menipu
mereka akan membayar raja gopal
untuk menipu

lihat klip video ini
dari zaman chernobyl lagi
saudagar loji nuklear telah menipu

rakyat jepun telah ditipu
kerajaan jepun telah menipu
madia cuba menyorokan fakta

pertubuhan bangsa bangsa bersatu - UN
telah juga menipu


bayangkan jika malaysia membuat loji nukelar
tak kan orang ramai tak sedar tentang
teknoloji membuat cermin tingkap kereta proton
yang hingga hari ini masih beluam selesai

tak kan tak sedar bagaimana stadium runtuh
tak kan tak sedar bagaimana jambatan runtuh

bayangkan jika loji ini dibuat
rasuah
tumbuk rusuk
kelentong
tipu helah akan dilakukan

hanya satu jalan!

kita humbankan gerombolan
untuk selama lama nya

mulakan di serawak!



LIHAT DAN DENGAR BETUL BETUL DUA KLIP INI



NUCLEAR POWER NOT THE ANSWER-HELEN CALDICOTT




DR PROFESSOR CHRISTOPHER BUSBY - EUROPEAN COMITTEE ON RADIATON RISKS



nota:
bila sudah tonton
beritahu kawan kawan
sedarkan yang belum sedar
lagikan jepuan yang terbesar dan tergagah
teknolojinya tidak dapat melawan resapam radipoaktif
inikan pula teknoloji dari profesor kang kong lulusan sintok
kah kah kah


NOTA:
bergerak lah kamu sebelum kamu di baham barah!



BELUM KENA RADIOAKTIF DAH GILA




MB PAHANG JAMIN KILANG KIMIA MILIK LYNAS SELAMAT
- meloya

BENTONG 31 Mac – Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob memberi jaminan bahawa pembinaan kilang pemprosesan bahan kimia milik Syarikat Lynas Corporation Ltd. dari Australia di kawasan perindustrian Gebeng di Kuantan, adalah selamat dan tidak akan memberi kesan buruk kepada penduduk sekitar.

Katanya, kerajaan negeri telah mendapatkan penjelasan dan pandangan daripada Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (LPTA) mengenai tahap keselamatan penduduk terhadap kesan radioaktif atau radiasi dari kilang tersebut sebelum bertindak meluluskan tapak pembinaan kilang itu.

"Pembinaan kilang itu sengaja dijadikan isu politik oleh pihak tertentu yang didalangi pihak parti pembangkang,” katanya kepada pemberita di sini.

Terdahulu, beliau dan semua pengerusi jawatankuasa kerajaan negeri diberikan taklimat kali kedua daripada LPTA dan pakar tenaga atom yang diketuai Ketua Pengarah LPTA, Raja Abdul Aziz Raja Adnan.

Menurut Adnan, sebelum meluluskan permohonan daripada syarikat berkenaan pada tahun lepas, ia telah melalui beberapa proses yang ketat dan membabitkan beberapa badan teknikal daripada LPTA dan pihak-pihak yang berkaitan dengan nuklear.

"Kita berharap penduduk terutamanya di Kuantan tidak merasa panik atau gusar apabila kilang itu yang dijangka beroperasi pada September ini kerana ia tidak akan membebaskan radiasi dan membuang sisa-sisa air yang digunakan untuk memproses bahan tersebut tetapi air itu akan dikitar semula,” katanya.

Semalam, kira-kira 100 orang berkumpul di hadapan pintu masuk bangunan Parlimen kerana membantah pembinaan kilang pemprosesan bahan kimia itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…YA AMPOOON…. INI PANDANGAN TERBAIK DARI PROFESOR DATUK DOKTOR ADNAN YACOB Phd. DPB. PPB.. KTM..LLN… kah kah kah..

kah kah kah..…INI JUGA PROFESOR DATUK PADIKA RAJA AZIZ RAJA ADNAN AL MARHUM RAJA GOPAL…Phd..KRT..LLB..KKN..DDT … kah kah kah

woit…MAMPUSLAAA…ORANG PAHANG….kah kah kah..

kah kah kah..KAWAN TOK TAU LAAA… APA NAK CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah… KAWAN RASA ORANG ORANG KENA TIPU…. kah kah kah…

kah kah kah…PATIN SUNGAI PAHANG JADI MUTAN… kah kah kah..

kah kah kah …PUNAI ORANG PAHANG AKAN BERCABANG TIGA…. kah kah kah..

kah kah kah…ORANG PEREMPUAN PAHANG AKAN BERKOPEK EMPAT…. kah kah kah…

POLIS INI NAK JADI BARUA GEROMBOLAN?



SIASATAN POLIS KE ATAS ANWAR IBRAHIM


Pada 30 Mac 2011, pihak polis telah mengemukakan satu notis di bawah
Seksyen 111 Kanun Acara Jenayah ke atas Ketua Pembangkang Malaysia,
Anwar Ibrahim.

Notis tersebut mengarahkan beliau untuk hadir ke Pejabat Polis Daerah
Ampang untuk disoalsiasat polis berkaitan ceramah yang beliau
sampaikan pada hari Jumaat, 25 Mac 2011 di Pusat Khidmat Rakyat
Parlimen Gombak.

Polis,secara salah telah mengacau-ganggu ceramah sebaik saja
Anwar memulakan ceramah, melakukan tangkapan tidak sah dan
mengasari Ahli Parlimen Gombak yang juga Timbalan Presiden KEADILAN,
YB Azmin Ali.

Penyiasatan terbaru ke atas Anwar ini di bawah Seksyen 4(1)
Akta Hasutan 1948 dan Seksyen 27(5) Akta Polis 1967.

Kedua akta zalim dan bercanggah dengan perlembagaan ini, lazimnya
digunapakai oleh kerajaan Barisan Nasional untuk menghalang kebebasan
bersuara dan berhimpun.

Kami memerhatikan BN secara terus menerus bertindak di luar batas
moral dan undang-undang untuk merendahtarafkan keluhuran undang-undang
dan menjadikan negara ini sebagai negara polis.

Jelas terbukti, BN sedang bersedia untuk menggunakan apa jua
kaedah-kaedah yang jelek dan berniat jahat untuk mengukuhkan cengkaman
mereka ke atas negara untuk kekal berkuasa. Di dalam sistem demokrasi
berparlimen, adalah merupakan satu hak yang sah dalam konteks
perlembagaan mengenai peranan Ketua Pembangkang untuk membuat kritikan
dan menyediakan peranan 'semak dan imbang' ke atas semua tindakan dan
dasar kerajaan.

Menyalahguna dan memanipulasi kuasa untuk mensasar,mencabul dan
menakuti Ketua Pembangkang lebih bersifat satu bentuk serangan ke atas
sistem demokrasi kita.

Penyiasatan terbaru ke atas Anwar ini jelas bermotifkan
politik, berniat jahat dan satu bentuk penyelewengan kuasa polis yang
terang dan jelas.

Kami mendesak agar siasatan tidak berasas ini dihentikan pada kadar
segera dan semua yang bertanggungjawab menginstitusikan penyelewengan
ini dihadapkan ke muka pengadilan, tanpa mengira setinggi mana
kedudukan ataupun kuasa mereka.

Kami juga mendesak agar sebuah Suruhanjaya Diraja ditubuhkan bertujuan
untuk menyiasat penyalahgunaan dan penyelewengan Barisan Nasional atas
pihak polis dan kuasa pendakwaan dalam menyerang, memalukan,
menjatuhkan hukuman dan memenjarakan politisi pembangkang, aktiviti
masyarakat, dan
pihak-pihak yang kritis ke atas pemerintah.

N SURENDRAN
NAIB PRESIDEN
PARTI KEADILAN RAKYAT


BILA SANTA MENARI POCO POCO




MAT SANTA PILIHANRAYA




nota:
santa ini cukup aktif
terutama dalam pilihanraya kecil
sekarang ini santa sedang berada
di sawarak kah kah kah



MUFTI WAJAR NYATA PENDIRIAN, KATA DR ASRI -mkini

Para mufti wajar menyatakan pendirian mereka berhubung isu “politik selak kain” susulan tayangan video seks seorang lelaki yang didakwa mirip ketua umum PKR, Anwar Ibrahim, kata bekas mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin.

“Kita kena bezakan (supaya), apabila bercakap, jangan main selak kain (orang). Kita tidak cakap video itu (sama ada) betul atau salah. Kita bercakap mengenaipolitik idea untuk membela rakyat.

“Kita bercakap tentang prinsip. Apa nak jadi, kalau ahli politik bercakap mengenai melondeh kain orang. Apa yang rakyat dapat.

“Bahkan (dalam) prinsip Islam pun menentang perkara-perkara seperti ini. Jadi mereka (mufti) perlu berkata sesuatu (mengenai perkara ini). Saya tidak mahu memaksa mereka (untuk berkata),” katanya ketika dihubungi Malaysiakini petang ini.

Hujung minggu lalu, Dr Mohd Asri mengajak semua pihak menganjurkan satu perhimpunan besar bagi menyatakan kebencian rakyat terhadap politik lucah dan kotor.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YAAAA AMPOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah…TOLONG JANGAN BERI TEKANAN PADA MUFTI….. kah kah kah…

kah kah kah…MUFTI INI HANYA KERJA ...CARI MAKAN…. kah kah kah…

kah kah kah… FATWA HARAMKAN BAJU SANTA CLAUS BOLEH…. kah kah kah..

kah kah kah… FATWA HARAMKAN POCO POCO BOLEH…. kah kah kah…

kah kah kah…YANG LAIAN SOOOOORIIII BEBEEEEEB…. CARI MAKAN…. kah kah kah…

nota:
mufti di malaysia ini memang tak dihormati
ini kerana mereka cari makan dengan gerombolan
bukan macam para ayatolah mereka mendapat
sokongan dari orang ramai yang bersedekah dan berwakaf
dana yang datang tak sangkut paut dengan daulah

nota
kunci semua ini ialah ekonomi
kalau tak ada kebebasan ekonomi macam mana
nak bebas berfikir – gaji taraak – ilmu pun kureeeng
buku taraaaak tulis. nak jadi tok siak pun mungkin
tal dapat kah kah kah

YA AMPOOOON!!!




DARI FACEBOOK :


Zunar Kartunis
Rahim Tamby Chik beri amaran kpd blogger supaya jangan fitnah beliau. Dia kata dia tak pernah disabitkan apa2 kesalahan jenayah. Agak2 anda apa akan jadi kalau Rahim saman Tukar Tiub?

Rahim Thamby Chik kata akan saman blogger. Apa akan berlaku kalau Rahim saman Tukar Tiub RM100 juta? Kalau bersalah Tukar Tiub akan diistihar bangkrup. Itu tak jadi masalah kerana Tukar Tiub memang sudah bangkrup dari azali. Harta-harta Tukar Tiub akan dirampas, jadi inilah yang akan Rahim dapat.

--
Zunar
Political cartoonist

"How can I be neutral even my pen has a stand!"


INI YANG AKAN JADI PADA RTC KAH KAH KAH



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
juga dapat dua ekor anjing
tiga ekor kucing
dan dua ekor kura kura
kah kah kah

MALIKUL TIBAI MAT MONGOL




TELAH BERANI LAWAN BOSS




nota:
perebutan telah bermula
mat mongol nak masukkan orang dia
malikul juga nak masukkan orang dia
mat taib pun ada nama calon spesial
perang dah mula kah kah kah







TOLAK JANJI MANIS JEMBALANG ,KATA MUHYIDDIN -mkini

Rakyat Sarawak perlu menolak "hantu" dan "jembalang" yang akan datang dengan mulut yang manis membuat pelbagai janji dan tawaran tetapi sebenarnya hanya pembohongan dan kepalsuan, kata Muhyiddin Yassin.

Katanya pilihan raya negeri Sarawak pada 16 April depan adalah peluang terbaik bagi rakyat Sarawak berbuat demikian.

Muhyiddin berkata "hantu" dan "jembalang" itu sebahagiannya datang dari Semenanjung manakala sebahagian yang lain sudah ada di negeri ini.

"Perjuangan mereka hanya untuk kepentingan suku sakat mereka... bukan untuk semua rakyat. Ini (pilihan raya negeri) adalah detik penentuan yang penting bagi rakyat Sarawak untuk masa depan yang terjamin," katanya.

Muhyiddin berkata BN tidak pernah berbohong kepada rakyat dan berharap rakyat terus memberi memberi sokongan apabila tiba masa
penentuannya supaya rakyat Sarawak terus terbela.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MALIKUL SEMBAB… SUDAH MULA NAK KAUTIM DENGAN PAKATAN… kah kah kah..

kah kah kah… SENYAP SENYAP SUDAH BUAT DEAL DENGAN PAKATAN…. kah kah kah…

kah kah kah….INI LAH KENYATAAN PERTAMA NAK BANTU PAKATAN RAKYAT… kah kah kah….

kah kah kah…MALIKUL SUDAH TUNJUKKAN PADA ORANG SERAWAK…. ADA HANTU DARI SEMENANJUNG….. kah kah kah..

kah kah kah… HANTU UNTUK SUKU SAKAT…. kah kah kah..

kah kah kah…JEMBALANG UNTUK KAUM KELUARGA…. kah kah kah…

woit… INI BETUL BETUL TIBAI MAT MONGOL…. kah kah kah..

nota:
perhatikan dengan teliti
malikul sembab TIDAK membuat
apa apa kenyataan tentang filem tiga mat boroi
malikul sembab sedar filem ini sedang menibai
mat mongol dan orang ramai makin tak percaya
bukan saja filem ini – jubur saiful yang bercabang tiga
pun orang tak percaya

orang ramai hanya percaya pada kueh karipap ummi hulfidah
kah kah kah

LAGI FILEM TIGA MAT BOROI




NOTA:

yb johari abdul bernasib baiak
kerana telah dipilio dan
dijemput untuk menonton
video tiga mat boroi

dengar betul betul
pengalaman menonton
filem porno
kah kah kah





CHINA PULAK BENGANG




PADAN MUKA!



nota:
adu domba melay india china
ini akhirnya akan memakan diri
sendiri!

inilah contoh dimana gerombolan
terperangkap dalak politik
perkauaman kah kah kah



KRISIS INTERLOK BERTERUSAN ,KAUM CINA PULA DAKWA RASIS -minsider

Novel kontroversi Interlok kini berdepan kemelut baru ekoran tindakan pertubuhan Cina secara terbuka mengkritik karya Sasterawan Negara Abdullah Hussain itu sambil menyifatkannya bersifat rasis.

Beberapa wakil masyarakat Cina menggambarkan watak orang Cina dalam novel itu sebagai tamak, “tahi candu” dan kaki perempuan semata-mata untuk memberikan kelebihan kepada orang Melayu.

Sebelum ini, novel kontroversi yang kini dijadikan buku teks Tingkatan Lima berdepan dengan bantahan daripada masyarakat India kerana menggunakan perkataan “paria” dan kini Kementerian Pelajaran berdepan dengan desakan dari masyarakat Cina pula yang menyifatkan ia rasis.

Dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini, pertubuhan Cina itu berkata, novel Interlok bukan sahaja sensitif kepada masyarakat India, tetapi masyarakat Cina juga apabila menggambarkan watak Kim Lok sebagai tahi candu dan kaki perempuan dan anak lelaki Cing Huat pula disifatkan sebagai “licik, tamak, jahat dan akan gembira jika menjual anak perempuannya.”

“Interlok secara keseluruhan dibuat untuk mengembangkan ideologi Ketuanan Melayu. Pada pandangan kami, novel ini bukan sahaja tidak sihat tetapi racun yang bahaya.
“Malah Interlok lebih kurang sama dengan Biro Tata Negara (BTN) yang bersifat perkauman dan (mahu membawa) perpecahan,” kata kenyataan itu.

Interlok menyampaikan mesej utama bahawa Cina, India dan kumpulan minoriti sebagai rakyat kelas kedua sebagai tambahan kepada idea pengasingan antara masyarakat asal (Melayu) dan bangsa asing (Cina dan India),” tambah kenyataan itu.

Kumpulan itu juga mengkritik “penggunaan plot” dalam novel itu yang mana menggambarkan orang Cina sebagai “penipu dan penindas” orang Melayu atau “jahat dan tidak bermoral” seperti gerila komunis.

Kenyataan itu yang ditandatangani Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur dan Selangor, Pusat Pembangunan Kebudayaan LLG, Pertubuhan Malaysia-China, Gabungan Pertubuhan Cina Persekutuan Johor dan Dewan Perhimpunan Cina Pulau Pinang dan 40 pertubuhan lain termasuk Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM) serta Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao.

Antara perkara dalam novel itu yang disifatkan sebagai rasis adalah:

* Kita makan apa yang dapat. Akar-akar kayu kalau ada. Kita minta sedekah. Kita curi. Kita tak punya anak perempuan. Kalau ada anak perempuan kita boleh jual, (Kim Lok, ms 119-120).

* Kim Lok membawa Mei Hwa untuk menghisap candu dan mengadakan hubungan seks dengan dia setiap kali bertemu begitu (ms 200).

* Dalam kota besar dan asing serupa ini orang tidak boleh kasihan, kalau kasihan kita tidak boleh kaya. Di sini wang yang menjadi ukuran. Dalam dunia ini wang itu Tuhan nombor dua (ms 155-156).

* “Cina Panjang kata tanah-tanah itu semuanya haknya belaka. Lembu yang kami bela itu pun hartanya juga. Bapa saya telah gadai kepadanya” (ms 88).

* Kata Seman tanah itu semua sudah digadai pada Cina Panjang tu, dan orang Cina tu pun dah suruh Seman ini keluar dari kampung tersebut (ms 92).

Pertubuhan-pertubuhan itu bagaimanapun tidak mahu novel itu disunting seperti mana yang dituntut masyarakat India yang tidak gembira dengan perkataan “paria” – tetapi juga mahu digugurkan daripada digunakan di sekolah.

Mereka mendesak Kementerian Pelajaran agak tidak membenarkan “penghinaan” yang menyentuh perasaan kaum lain dan meminta agar ia digantikan dengan bahan bacaan yang lebih sesuai.

“Kami menyokong kesusasteraan sepatutnya mengggalakkan nilai-nilai progresif seperti demokrasi, kebebasan, persamaan dan hak-hak manusia. Hidup di Malaysia pada abad ke-21 sepatutnya ia bersifat ketuanan rakyat daripada sesuatu yang bersifat sempit,” kata kenyataan itu lagi.

Novel Intelok yang ditulis pada 1971 menggambarkan perjuangan orang Melayu, Cina dan India dalam era prakemerdekaan.

Muhyiddin Yassin berkata Interlok akan tetap digunakan di sekolah dan telah mengarahkan Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) untuk menyunting semula novel itu.
Muhyiddin juga berkata kementeriannya juga akan menyediakan glosari bagi menjelaskan frasa-frasa dan konsep-konsep kepada pelajar.

Dalam pada itu, Badan Bertindak Interlok Kebangsaan (NIAT) yang sepatutnya mengadakan pertemuan dengan Kelab Penyokong-penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BBCBN) hari ini telah dibatalkan atas sebab yang tidak pasti.

Kumpulan yang menuntut agar novel Interlok ditarik balik daripada digunakan di sekolah akan mengadakan pertemuan dengan BBCBN semula pada 6 April.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…PADAN MUKA GEROMBOLAN….. kah kah kah…

kah kah kah…. MULA MULA NAK BODEK INDIA…. kah kah kah…

kah kah kah…. NAK JAGA HATI INDIA…. kah kah kah…

kah kah kah… MELAYU PULAK MARAH…. kah kah kah…

kah kah kah… UNDI MELAYU LARI…. LAGI SUSAH…. kah kah kah…

kah kah kah…. SEKARANG CHINA PULAK NAIK BENGANG….. kah kah kah…

kah kah kah….PADAN MUKA…. DULU BUKAN MAIN SOMBONG…. kah kah kah…

kah kah kah…PADAN MUKA…. DULU BUKAN MAIN BONGKAK…. kah kah kah…

woit… CAKAP PADA MELAYU LAIN… PADA CHINA LAIN…PADA INDIA LAIN….kah kah kah…

kah kah kah…PUTAR SINI…PUSING SANA….TRIK INI TAK BOLEH PAKAI LAGI….. kah kah kah….

kah kah kah… RONALD REAGAN SUDAH BAGI INTERNET….. kah kah kah…

kah kah kah…. GEROMBOLAN SEDANG SANGKUT…. kah kah kah….

kah kah kah…. PAKAI INTERLOK…. HILANG UNDI INDIA…. kah kah kah…

kah kah kah…GUNAKAN INTERLOK …HILANG UNDI CHINA…. kah kah kah…

kah kah kah…. BATAL INTERLOK HILANG UNDI MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…. PADAN MUKA….. kah kah kah…

kah kah kah…. HANYA SATU JALAN KELUAR…. kah kah kah…

kah kah kah…. BUAT VIDEO HITAM PUTIH…. kah kah kah…

kah kah kah…. NAMAKAN VIDEO INI INTERKOK…kah kah kah...

kah kah kah... CHINA ADA… MELAYU ADA…INDIA PUN ADA… kah kah kah…

TIGA MAT BOROI LAGI



PEROGOL DI TANGKAP



nota:
ketua menteri pulau pinang
lim guan eng telah ditagkap
oleh polis petang tadi kerana
dituduh sebagai perogol kanak-kanak



RTC BAGI KATA DUA…. mstar

Abdul Rahim Tamby Chik pada Rabu memberi amaran kepada para bloger agar berhenti mengecamnya atau berhadapan dengan tindakan undang-undang.

Beliau yang kini merupakan pengerusi Risda menegaskan, sesetengah bloger membuka ruang untuk orang ramai mencerca dan menghinanya ke satu tahap yang melampau.

“Saya tidak pernah dicaj di mana-mana mahkamah atas apa-apa kesalahan sekali pun apatah lagi didapati bersalah kerana melanggar undang-undang," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Kolej Risda dekat sini.

Beliau juga mengingatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim supaya tidak keterlaluan dalam melemparkan tuduhan ke atasnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YA AMPOONNN…. YA MAT BOOOOOROI…. kah kah kah…

kah kah kah…BETUL LAAA… DEPA NI SUKA BUAT FITNAH….. kah kah kah…

kah kah kah…DULU LIM GUAN ENG BUAT FITNAH….. kah kah kah…

kah kah kah... KENA ROGOL DUA TAHUN.... kah kah kah

kah kah kah... BLOGGER MUDA INI TAK TAHU SEJARAH.... kah kah kah..

kah kah kah... RTC INI DULU KETUA PEMUDA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah.... DIPERCAYAI OLEH NAJIB... ITU PASAL JADI PENGERUSI RISDA.... kah kah kah..

kah kah kah… RTC INI ORANG BAIK…. LAGI BERIMAN…. kah kah kah..

kah kah kah…SUAMI MUTALI…. LAGI WARAK….. kah kah kah…

kah kah kah…. MANA BUKTINYA…. RAIS YATIM ROGOL AMAH….. kah kah kah…

kah kah kah…. INI SEMUA FITNAH…. INI SEMUA TOHMAH…. kah kah kah…

kah kah kah… CEMBURU TAK PERNAH MERASA PELOKAN BIK MAMA…. kah kah kah…

MAT SONGKOK TINGGI AKAN GANTI MAT SERBAN




MAT SONGKOK TINGGI



nota:
atau mat serban
akan pakai songkok tinggi
kah kah kah







PEMUDA PAS SEDIA TERIMA AZAHA JIKA SEDIA TINGGALKAN PERKASA -minsider

Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan at-Tantawi bersedia untuk “menerima” bekas ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah menyertai partinya jika beliau sanggup meninggalkan pertubuhan bukan kerajaan membela hak orang Melayu itu.

Semalam, Arman Azha yang juga Ketua Penerangan Pemuda Umno Petaling Jaya Utara melepaskan jawatan tersebut yang disandangnya sejak awal 2009 kerana mahu aktif dalam politik.

Menurut Arman Azha, tindakan beliau melepaskan jawatan itu tiada kaitan dengan desakan atau masalah dengan kepimpinan dalam Perkasa yang diterajui Ibrahim Ali.
“Saya cuba menghubungi beliau (Arman Azha) tapi tidak dapat sebab kita nak tahu apa asas beliau meletakkan jawatan itu, apa yang saya tahu beliau mahu terlibat aktif dalam politik dan sekarang beliau adalah ahli Umno.

“Saya nak tahu sama ada beliau mahu kekal (dalam Umno) atau akan sertai parti lain, sebab itu kita nak bincang dengan beliau dan kita bersedia untuk terima dan undang beliau dalam PAS dan Pakatan Rakyat,” kata Nasrudin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MAT SERBAN INI SUDAH TEROK….. kah kah kah..

kah kah kah… PEMBACA NAK TAHU KENAPA MAT SERBAN AJAK MALAON INI MASUK PAS?..... kah kah kah…

kah kah kah….KERANA SERBAN TINGGI SAMA MACAM SONGKOK TINGGI…. kah kah kah

nota:
mat serban salah baca
dasar pas untuk semua
bukan ertinya pas untuk
tiga mat boroi kah kah kah

nota:
apakah kenyataan ini telah dibincangkan
oleh dewan pemuda pas
atau mat serban saje yang buat kenyataan

kemudian akan kata - media salah lapor

berpa kali media salah lapooor daaa kah kah kah