.

Isnin, 2 April 2018

TUKAR TIUB DI GUAR CHEMPEDAK






CEK ADA SAMA

GUAR CHEMPEDAK





SENIMAN TURUN KE JALAN









SENIMAN TURUN

KE JALAN RAYA
Marilah seniman seniwati. Kini masanya utk memberi aksi seni anda di jalanan. Bersama kaum buruh bwhan yg tak penat lelah bekerja dan bersabar utk perubahan yg hampir tiba. Rayakanlah berzama. Jgn ketinggalan. Sejarah sdg direkod. on 
SIAPA SENIMAN INI?

Publish | Delete | Spam
Nope
at 5:57 PM



----------------

SURAT DARI ORANG DALAM







ORANG DALAM

INI SURAT PENDEK 
DARI ORANG DALAM
GUA TAK KENAL ORANG DALAM
YANG BAIK HATI INI
DIA HANTAR SURAT DAN GAMBAR

INILAH CONTOH PETANDA BAIK
MAKIN RAMAI PEGAWAI KERAJAAN
AKAN MENGUNDI
PAKATAN HARAPAN

INI PETANDA
PRU14
PAKATAN AKAN MENANG
KECUALI
DITIPU

Aku kene pergi ceramah untuk kakitangan kerajaan. Rupa-rupanya nak wujudkan UG. 

MUKA hang pun ada

Sent from OPPO Mail



TERIMA KASEH

ORANG DALAM

GAMBAR

EZI & ARWAH JAI 

PUN ADA

KAH KAH KAH


---------------------

JELAJAH JOHOR





JELAJAH HARAPAN

MENGHASUT

BANGSA JOHOR

"JELAJAH PAKATAN HARAPAN JOHOR"

Tarikh : Jumaat 6 April 2018
Masa : Jam 8.30 malam

Tempat : 
Jalan Dahlia 3, Taman Bukit Dahlia, 
Pasir Gudang, Johor D.T

Bersama 
 Dr Mahathir
Dr Wan Azizah
 YB Muhyiddin Yassin
Y. Bhg Lim Guan Eng
 Y. Bhg Mohamad Sabu

Semua Dijemput Hadir!!



---------------------

APA SUDAH JADI DENGAN EDDY WANG








SOTONG
TOK AJI SOTOMG

DAH PANDAI

CAKAP BOHONG



Hadi: Persempadanan semula tak jejas peluang PAS menang PRU14

 | March 30, 2018
Presiden PAS berkata parti itu yakin boleh menang menerusi golongan muda yang membentuk 30% pengundi.






KUALA TERENGGANU: Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata kajian semula persempadanan kawasan pilihan raya tidak banyak menjejaskan peluang parti itu untuk menang pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Beliau berkata PAS yakin masih boleh memenangi PRU14 menerusi undi golongan muda.


APA DAH JADI

DENGAN  PUNAT

EDDY WANG







----------------------

APA SUDAH JADI?





PUNDEK

APA JADI?

SABOTAJ?

Saya tiada dalam senarai calon MB Selangor, kata Noh Omar

 | March 31, 2018
Noh menyerahkan sepenuhnya kepada perdana menteri untuk menentukan siapa yang layak diangkat sebagai menteri besar jika BN menang di Selangor.










KUALA LUMPUR: Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor, Tuan Haji  Noh Omar memaklumkan namanya tidak tersenarai sebagai calon menteri besar Selangor jika BN berjaya menawan kembali Kota Darul Ehsan.
“Saya ini tidak ada dalam senarai lah,” katanya pada sidang media selepas satu majlis Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT) di PWTC hari ini.

TUAN HAJI NOH

ADALAH SOSOK

 PALING TEPAT

UNTUK JADI

MB SELANGOR

PUNDEK BETUL

SAPA SABOTAJ?

CILAKA

SAPA PUNYA

KERJA?

INI MESTI

CHINA JAWA DAP

PASANG  JARUM


---------------------

SIAPA SENIMAN INI?




SAPA SENIMAN INI

AKAN TURUN

KE  SOGO 14/4/18

SABTU 2 PETANG

PANGGILAN

UNTUK SEMUA

SENIMAN






------------------

TAK ADA BABI








TAK ADA BABI
Cisss bugimak betul kartunis zoolojib tu, dlm kartun tu takde pulak haiwan babi. Zoolojib tu tak lengkap la tanpa haiwan babi. Babi tu umpama ahli parlimen parti lawan yg kepingin nak jadi penasihat PM dan nak amalkan politik natang.. oops politik matang. on ZOOLOJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/1/18




--------------------

MEMFITNAH HAJI NAJIB








MEMFITNAH 

HAJI NAJIB
Pukimak sungguh media barat memfitnah Hj Najib al-Wasatiyyah...ayuh pemuda Umno bangunlah segera, buat laporan polis BBC sebar berita tidak benar, suruh polis siasat dan dakwa akta berita palsu... on 
PUKI MAK - MEDIA BARAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/2/18


--------------

TURUN TURUN MARI TURUN







TURUN
MARI TURUN

KE JALAN RAYA

Muhyiddin ketuai himpunan bantah GST


KUALA LUMPUR - Presiden Bersatu,  Muhyiddin Yassin mengetuai perhimpunan Kempen Rakyat Tolak GST yang berlangsung di perkarangan pusat beli belah Sogo, semalam.

Menurut bekas Timbalan Perdana Menteri itu, perhimpunan berkenaan bertujuan bagi mengingatkan kerajaan bahawa pelaksanaan sistem cukai barangan dan perkhidmatan (GST) begitu membebankan setiap lapisan rakyat sepanjang tiga tahun pelaksanaannya.

"Kita berhimpun bagi menunjukkan perasaan bantah dan benci kita kepada GST yang dilaksanakan kerajaan BN, masuk tahun ketiga mereka telah memungut hampir RM 105 bilion, yang pastinya kita tahu ia dikutip melalui keringat setiap rakyat hari ini yang begitu terbeban.

CUN

SEMUA SEDAR

KITA  WAJIB 

KE JALAN RAYA

SEBELUM

KE  PILIHAN RAYA


------------------

GADAI TANAH MELAYU







SAHEH
BAGAIMANA 

DENGAN NAJIB

JUAL TANAH 

DI PULAU INDAH

DI AYER HITAM

GADAI 

TANAH MELAYU

PADA

CHINA MERAH
'Warga tempatan sendiri gadai negara’
LAMBAKAN warga asing di seluruh negara pastinya mencetuskan satu polemik yang tidak menyenangkan serta membuatkan mata yang melihat menjadi sakit.

Namun, percaya atau tidak jika difikir secara logik dan secara faktanya, ia berpunca daripada rakyat tempatan sendiri.

Mana tidaknya, pastinya wang ringgit menjadi habuan. Katanya boleh hidup mewah dengan keselesaan yang berlipat ganda, mampu memiliki kereta mewah dan pelbagai lagi. Namun, sedar atau tidak, ia menjerumuskan negara ke satu tahap gadaian yang merumitkan suatu hari nanti.

Ketua Pengarah Jabatan Imigresen,  Mustafar Ali berkata, tidak dinafikan warga tempatan menjadi watak utama dalam kemasukan warga asing.

Menurutnya, sekiranya tiada dalang yang terdiri dari warga tempatan ini, jumlah kemasukan secara tidak sah akan jauh berkurangan.


700RIBU

WARGA 

CHINA MERAH

AKAN MASUK

KE  FOREST  CITY

JOHOR


--------------------

SEMUA TURUN KE JALAN RAYA







MARAH GST

MARAH NAJIB

MARAH SPR 

MARAH JHO LOW

TURUN KE JALAN

TINDAKAN TEPAT

Muhyiddin turun jalan sertai himpunan anti-GST



GST mula dilaksanakan pada 1 April 2015, sementara Muhyiddin yang kini bersiap sedia berdepan PRU ke-14 sebagai pemimpin Pakatan Harapan (HARAPAN), hari ini menyertai himpunan bantahan terhadap GST sempena tiga tahun pelaksanaan cukai itu.

Beliau hadir di kompleks beli belaj Sogo pada 4.30 petang dengan disambut kira-kira 50 peserta.

Kebanyakan mereka memakai baju merah yang merupakan warna rasmi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) sambil mengangkat plakad dan melaungkan slogan "tolak GST".

Selepas menyampaikan ucapan ringkas, Muhyiddin masuk ke dalam Sogo yang menyebabkan pasukan keselamatannya dan polis terkejut.


TURUN JE JALAN

RAYA

SEBELUM

PILIHAN RAYA




==================

HUKUMAN PROVINSI KOMUNIS CHINA







MAKAN DUA LORI

SATU HARI
Hokoman di negara bakal provinsi China Kominis ni rupa nye ikut..berapa bijik Lu bikin kesalahan. Itu koperal bikin 79 bijik kesalahan kono 179 tahun.. rotan 79 kali. Haji Najib buat 1 bijik kesalahan 1MDB .. pasong 30 bulan lah. Rosmah Gwa tak tau berapa bijik.. yg Gwa tau penjara tak terima dia.. bajet makan dua lori sehari. on
 BILA NAK TANGKAP JHO LOW
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/1/18




-------------------

PARTI ISLAM MAKAN DEDAK





PARTI ISLAM
Lebai mmg tak pandai berpolitik, politik adalah persepsi. Bila viral audio tu, ramai org kampung yg dah buka mata. Org kampung yg biasa dengar kaset2 ceramah pas akan kenal dgn suara nik abduh. Sekarang ni ramai yg dah goyang utk undi pas sebab nik abduh mengaku dlm audio tu dia derhaka dgn arwah nik aziz,

MAKAN DEDAK

sedangkan penyokong pas yg otai2 mmg sayangkan nik aziz. Bila pas buat penafian gitu2 jer dan taknak saman utk bersihkan nama nik abuduh, ini untungkan parti amanah. InsyaAllah kita gunakan audio tu sebagai modal kempen pru. on PERAANG DALAMAN PARTI ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/29/18




-------------------

GULING NAJIB - GULING GST






GULING NAJIB

GULING GST
tsunami rakyat tamatkan GST.. mula bangkit the silent majoriti.. sempadan mula lanun makan diri.. dlm parlimen lanun beraksi membuli.. pru datang rakyat pijak lanun mati.. sychophant pengkhianat selamatkan diri.. takde ampun buru lanun seluruh dunia pergi.. on 
GERAKAN GULING NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/30/18




------------------