.

Khamis, 1 Februari 2018

BETUL KE INI?







TERLUNGKUP

DALAM JUBAH

SENDIRI

Pas Kelantan akan jatuh sendiri


TANAH MERAH - Pakatan Harapan (Harapan) terutama Amanah tidak perlu bersusah payah menjatuhkan Kerajaan Pas Kelantan pada PRU14 nanti kerana parti Islam itu akan jatuh dengan sendiri.

Pengerusi Harapan Kelantan, Husam Musa berkata, ini kerana kegagalan Pas mentadbir negeri ini dengan baik menyebabkan rakyat Kelantan sendiri akan menolak parti itu pada pilihan raya umum tersebut.

Katanya, antaranya ialah kegagalan kerajaan negeri menyelesaikan masalah air, isu pembangunan yang didakwa sengaja diperlahankan dan sikap lepas tangan berhubung masalah sosial di negeri ini.


YA AMPOON

YA MAULANA

BETUL KE INI

KALAU BETUL

HAM DU LIL

KAH KAH KAH

------------------

NAJIB KENA TIBAI LAGI







SAH KENAPA

NAJIB BANGANG

KENA TIPU

JHO LOW





TUKAR TIUB PERTAMA PECAH BERITA










RABU

11 APRIL

APA JADI

KAH KAH

TUKAR TIUB

PERTAMA DIDUNIA


--------------

MUSUH DALAM SELUAR






TUAN AJI

APA JADI

SAPA PUNYA 

KERJA?



Senarai calon BN Kedah bocor lagi?


ALOR SETAR - Senarai calon BN Kedah bagi PRU14 sekali lagi tersebar di laman sosial dan tular sejak semalam.

Empat muka surat yang tular termasuk surat kepada Pengerusi BN yang juga Presiden Umno, Najib berhubung senarai calon PRU14 BN Kedah, bertarikh 20 Januari 2018.

Pada surat berkenaan dimaklumkan, Mesyuarat Jawatankuasa Penilaian Calon BN Kedah, dipengerusikan Tuan Haji  Ahmad Bashah Md Hanipah pada 13 Januari 2018 telah meminta senarai pendek calon yang berpotensi diketengahkan sebagai calon PRU14.

Senarai itu memaparkan 15 calon Parlimen dan 36 calon bagi kerusi Dun Kedah, berbanding senarai yang tular Mac 2017 yang tidak menamakan calon bagi kerusi Dun Lunas, Bayu, Bakar Arang, Bukit Selambau dan Anak Bukit.



INI MESATI

KEJA JAHAT

ORANG DALAM

YANG DIBAYAR

OELH AMERIKA

KAH KAH KAH

TANGKAP MUSUH

DALAM SELUAR

BUKAN AWEK

DALAM SELIMUT

KAH KAH KAH

-------------------

SELAMAT BUNGKUS





HAM 

DULIL


Pengundi luar jadi penentu pihak mana bakal tawan Kelantan


MEOR Hakimi Abdul Halim adalah seorang daripada puluhan ribu yang kembali ke Kelantan lima tahun lalu untuk membantu mengekalkan PAS dalam kerajaan negeri semasa Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Kali ini, eksekutif di sektor swasta itu cenderung memberikan sokongannya kepada parti lain pada PRU14, ketika kemarahan pengundi luar melanda kerajaan Kelantan.



SELAMAT

BUNGKUS

AMIN


----------------

NAJIB SEDANG HURU HARAKAH






NAJIB SEDANG
Mungkin masa tu najib sendiri pun tengah huruharakah? Dengan tekanan oleh doj, dengan pening nak cari duit bayar hutang 1mdb pada ipic secara berkala, dengan risau matawang dan pelaburan asing yang tak tunjuk tanda nak stabil, dengan stress kena layan saman kiri kanan depan belakang 

HURU HARAKAH

dari mahathir, dari loyar mahathir, dari khairudin, dari ezam, dari anwar, dari lain lagi, dengan pressure nak mengemis sedekah daripada china komunis dan putera raja arab, dengan bimbang ada dalam umno sendiri nak tendang dia, dan tak lupa yang paling terpenting takut laki marahkan dia kat rumah pasal apa saja kahkahkah on
 BERITA BAHAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/31/18





------------------

ENTOT TERCABUT








TERKINI - Keputusan baru dari Native Court Sarawak Bini Taib Mahmud, Ragad Kurdi yang berbangsa Lubnan kini ditukar ke bangsa Melanau dan berhak mendapat semua hak orang2 Melanau. Apa Komen anda?

 
KAH KAH KAH

ENTOT ENTOT

TERCABUT

KAH KAH KAH




------------------

SAMMY VELU BELI INSURAN








KONSPIRASI
Konspirasi amerika? Amerika jugak lagi :( Oi tt, kan aku dah warning kau semalam, jangan asyik cepat nak tuding jari tuduh amerika! Ini cerita pasal samy velu. Sam-my vel-lu! Kau tau ke siapa? Samy velu tu duduk india. Kau tau ke india tu kat mana? 

SAMMY

Hello tt, india dengan amerika tu jauh la! Macam JB dengan Perlis gitu, bukannya macam JB dengan singapura yang kau baru hanya sepelaung aku dah berdesup sampai. Kalau dekat macam JB dengan singapura, boleh la kau babitkan amerika ada pengaruh dan berjaya hasut india untuk sama2 komplot gulingkan najib. 

VELU

Jadi tt, tolonglah belajar geografi supaya kau tau amerika takde kaitan langsung dengan samy velu kat india yang terletak dalam kesatuan eropah yang jauh berjuta tahun cahaya dari new york. on BELI INSURAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/18




-------------------

GENG LOKMAN ADAM





LOKMAN ADAM
Ni kisah cikgu bard dan otai2 reformasi ni.. puak2 vangang ni mmg tak suka nasik goreng. Perut dah nazak, lapar tapi masih suka nasik goreng. Last2 mampus kebulur! Mmg jenis bahalol. on RIWAYAT MAT BODOH DAN MINAH BEBAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/31/18



---------------------

SUNNI TIBAI WAHABI






SUNNI TIBAI

WAHABI  BUKAN

WASABI
Oitttt kau yg lalok dlm hal agama pun kata dia tu wahabi..kah kah kah, masih tak faham pebenda wahabi tu, habaq kt org puas merantau se-eropah tapi kah kah kah on 
WAHABI TIBAI SUNNI WAL RASUAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/31/18




-------------

SETUJU SANGAT





RAKYAT DUNIA

SETUJU SANGAT
kahkahkah...gua semakin menyampah ngan mufti ni....golongan2 agamawan yg bekerje untok golongan pemerintah yg menindas,menyeleweng,rasuah adalah SAMPAH....wanji ngan faisal tehrani tersangatlah cool...kahkahkah on 
WAHABI TIBAI SUNNI WAL RASUAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/18



----------------

BODOH BANGANG BEBAL







BODOH

wahhh...bape banyak bodoh,bebal dan bangang daaa....wa masih lagi keliru la bro...benarkah bodoh tak berjangkit dan mendatangkan bahaya???...terngiang-ngiang pepatah yg bijaksana,tunjukkan kawan2 mu akan ku tunjukkan siape kamu...

BANGANG

kalo kite berkawan dan melepak ngan si bodoh yg bebal adakah ianye akn berjangkit dan menjadikan kite bangang???...benarkah bodoh lagi bangang tidak mendatangkan bahaya???...bagaimane dengan si bangang yg melempar kerusi dari tingkat atas dan memecahkan kepale budak lalu membunuhnye???

BEBAL

....bayangkan si bebal yg taktau memandu membuat keputusan bangangnye untok pegi memandu,kemungkinan besar akan berlaku kemalangan yg akan menyebabkan kematian,same seperti golongan muslim yg tak tau dan tak mau belajar tentang islam,quran,bahasa arab ikut sedap die nak bagi ceramah dan mengajar org laen tentang islam....tapi kebodohan masih lagi wat gua terhibur kahkahkah...padan muke zizek on RIWAYAT MAT BODOH DAN MINAH BEBAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/18






--------------