.

Selasa, 27 Disember 2016

ANAK MUDA SYRIA BANGUN MELAWAN






YA SHABAB

YA SURIAH

ANAK MUDA

BANGUN 

MELAWAN


SAHAM FGV TAK ADA NILAI







SEJARAH TAK PERNAH MENIPU.. Najib pernah kata 'HARAM JADAH' kepada peneroka yg menolak saham FGV dahulu.

TERBUKTI.. duit2 rakyat jadi mangsa angkara Umno Jahanam.

HAKIKATNYA..
Kerakusan dan ketirisan UMNO kini membawa padah kepada rakyat.





----------------

AKIDAH MELAYU TERGUGAT








MANA JAKIM?

bila nak tangkap
mamat ini?
mamat ini goncang
akidah melayu
mamat ini hina hadis
napa MCMC
tak haramkan youtube
takut ke
tapi berani haramkan
malaysian insider
selalu kacau malaysiakini
tapi kes hina islam 
kenapa senyap
kenapa  sibuk kes skodeng
sibuk kes khalwat
kes hina agama ini
tak nampak ke?
mana ngo melayu islam?
semua senyap

ZIANA BUAT ALBUM LAGI




BUAT ALBUM LAGI?
Ziana buat album lg ke..? ziana mohon tampil buat penjelasan fitnah ini... Katekn yg awak tak buat album lagi.. jgn Cuba selindung dibalik awan yg kelabu... on PENEROKA FELDA KENA TIPU
Anonymous
at 5:09 PM


ZIANA DALAM BAHAYA?
Ciss! Kalau ziana lah penyebab atau pemangkin kekalutan kewangan dalam negara, maka dah tentu dia meletak nyawanya dalam bahaya sepertimana joan of arc mengorbankan nyawa sendiri, cuma kaedah tentu jauh berbeza. 

Mana taknya, kelemahan ringgit menimbulkan masalah negara pada pembesar negara, iaitu kekalutan besar pada orang besar dalam negara, dan kita bukan bercerita pasal nak beli sehelai baju harga 200ribu, itu perkara enteng beb, macam baki duit poket harian je tu. 

Kita cerita pasal kekalutan nak beli helikopter peribadi 200juta, atau nak bagi duit pada anak 100-200juta buat beli apartmen luarnegara atau beli saham studio hollywood, okey. Ini yang susah bila ziana kasi jatuh ringgit. 

Patut dapat beli 30-40unit, ni cuma boleh 10-20unit je, mana tahan! Maka c4 atau tong simin boleh jadi mengejar bayang ziana sekarang ni... on PENEROKA FELDA KENA TIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:43 PM






-------------------------

BAKAL GAGALIS?






ADAKAH

MEREKA

INI BAKAL

GAGALIS?


  1. ouh shhhhhh aku tarik balik hahahaha sbb aku xkan tercalon lg..
  2. shhh jangan cakap kuat-kuat
  3. jgn nak liked sangat ya.. kau tu calon gagalis . haha sgt aura negative aku harap next year xtercalon lg. jatuh saham




------------

BIDADARI LEBIH JELITA





JAUH LEBIH JELITA
Bidadari jauh lebih jelita dari nama artis yang TT sebut tu. Jauh lebih harum, jauh lebih menawan, jauh lebih mulus... 

kejelitaan yang tak pernah TT bayangkan , fikirkan ... tolonglah jangan samakan khazanah syurga dengan barang dunia yang tidak bernilai itu. Ilustrasi bidadari TT dalam gambar tu pun dah tak betul, menyimpang dari realiti sebenar. on DAPAT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Nur Barzakh
on 12/27/16






----------------

PENEROKA FELDA KENA TIPU





PENEROKA

FELDA

HILANG DUIT

T. HAJI RUGI

LTAT RUGI

PERKESO RUGI

ASB RUGI

TAPI 

ISA SAMAD

MASIH SELAMAT

MENGAPA?

JAWABNYA

SELAGI

ZIANA ZAIN

BUAT ALBUM

SELAGI ITU

ISA SAMAD

SELAMAT

TANPA APA

GANGGUAN




-----------------

SUNNI WAL RASUAH






SUNNNI WAHABI
Keengganan kerajaan othmaniah menggunakan kekerasan seperti hajaj dizaman muawwiyah untuk menghancurkan pemberontak wahabi yang menggunakan orang awam sebagai perisai disepanjang pemberontakan mereka 

Dan akhirya berjaya membentuk kerajaan Arab Saudi sekarang mendatangkan kesan buruk kepada Umat islam Islam di zaman ini. 

Sekarang wahabi dengan secara licik mereka menghancurkan jejak Muhammad's wakil Allah dibumi mekah Dan madinah Dan melarang Umat islam daripada menghampri kubur nabi Muhammad atas alasan khurafat. 

Sekarang mereka mengatakan golongan syiah Dan Iran menggunakan peluru berpandu unuk menghancurkan kaabah sedangkan tiada dalam AL quran, Hadis fitan atau Hadis sahih mahupun Hadis dhaif yang mengatakan perkara tersebut. 

Ia hanyalah untuk meminta simpati daripada Kita supaya menyokong mereka sebagaimana mereka lakukan di syria iaitu Mereka melakukan perang dikalangan orang awam Dan ini menjadikan orang awam sebagai sasaran BOM pihak tentera on NAMA SPY DAN AJEN YANG AKAN DITANGKAP
Publish | Delete | Spam
Kiedentech Kiedentech
on 12/26/16







---------------------

PELUANG UNTUK MENGHASUT







BERITA BAIK

BERITA AMAT

MOLEK UNTUK

DIGUNAKAN

MENGHASUT

ORANG RAMAI

BENCI NAJIB

BENCI ROSMAH

TURUN KE JALAN



2017: Harga barang lebih mahal, inflasi naik 2.8%

Paras inflasi di negara ini berpotensi untuk melonjak setinggi 2.8 peratus pada tahun hadapan, di sebalik kenaikan harga barangan yang dijana oleh kelemahan berterusan nilai ringgit.
Firma penyelidikan, Nomura Research berkata, pihaknya menjangka inflasi Malaysia bakal meningkat ke tahap itu pada 2017 berbanding peningkatan purata 10 bulan sebanyak 2.1 peratus pada tahun ini.

BILA

LAGI?


---------------

CEBOK DALAM PARIT







CEBOK DALAM PARIT
sungai besar banyak parit la bro... suruh dia balik sana la... gi cebok dalam parit tepi jalan... baru la sehati sejiwa... klu rase jauh sangat, gi cebuk la dekat tasik klcc tu... 

dekat je dgn ampang... pastu panggil la tv, buat rencana tentang keadaan daif seorang dato seri kerana takmampu sediakan tangki dirumahny... on DIMANA NAK BERJEMAAH?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/24/16






-----------------

NAJIB AKAN DI PAU







APA 
APA DASAR

NAJIB

BILA CHINA

MULA GANAS

RAMPAS 

WILAYAH

TANAH MELAYU

APA KAH NAJIB

AKAN DIPAU

SEKALI LAGI

---------------

CHINA MULA MENGGANAS






AWAS CHINA

SEDIA UNTUK 

MENGGANAS

MALAYSIA

AKAN JADI

KELAM KABUT

Chinese warships enter South China Sea near Taiwan in show of force

A group of Chinese warships led by the country’s sole aircraft carrier entered the South China Sea on Monday after passing south of Taiwan, the self-ruled island’s defence ministry said.
The ministry said the carrier, accompanied by five vessels, passed south-east of the Pratas Islands, which are controlled by Taiwan, heading south-west. The carrier group earlier passed 90 nautical miles (167km) south of Taiwan’s southernmost point via the Bashi channel, between Taiwan and the Philippines.








---------------