.

Selasa, 4 April 2017

SIAPA KIM PHILBY




0
KiM

PHiLBY


TERIMA KASEH

HELME HANAFI

KALAU HANG

TAK BUAT

BISNG HEBOH

SENYAP SENYAP

TAK SAPA TAHU

Isu hina PM: Jangan bagi mereka masuk Malaysia

PRODUSER dan pengacara warga Singapura, Najip Ali mengundang kemarahan rakyat negara ini apabila video beliau dan rakan-rakan menghina Najib menjadi tular di WhatsApp.

Timbalan Presiden, Angkatan Karyawan Nasionalis (Akar), Helme Hanafi mencadangkan tiga perkara yang wajar dilakukan kepada pengacara tersebut dalam mengatasi perkara ini.


BILA HANG

BISING GUA

CARI SAMPAI

JUMPA

SEKARANG

SATU DUNIA

DAH TAHU

HELME LU

DAH JADI

KIM PHILBY 








------------

MALAM INI TAK ADA DUIT MASUK





MALAM INI TAK ADA MASUK
Alhamdulillah 16ribu dh dapat van secondhand dua biji. on 
DERMA DAH LINTAS 16,000 RINGGIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/4/17

DERMA


SUDAH LINTAS

16,000 RINGGIT

TERIMA KASEH

BELUM SAMPAI SASARAN




KUTIPAN DAH 

LINTAS

16 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  TAK ADA DUIT MASUK



PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAK

TAMBAH





JUMLAH

RM16,110


TERIMA 


KASEH










------------

APO KOBA TAN SRI GOH






APO 

KOBA

GOH


Reman 'tan sri' cuba rasuah Sultan Johor dilanjut 3 hari


APA PASAL

INCHE GOH

SOROK MUKA

DAH BOPENG 

ATAU

DAH BOTOX



---------------

YB MULA BEREBUT KERUSI






BEREBUT KERUSI
buat ingatan YB nie buang masa, mereka mikir utk diri jugak, bukan utk rakyat pon, tak ada beza, bila masuk musim raya semua nak bertanding walau tau akan kalah, janji ada modal, janji nama masyuk, budaya sekian lama, sukar berubah,
 dalam ceramah pandai mintak rakyat berubah al hal mereka pon masih dok tahap lama, pangkat, pingat kedudukan jawatan masih diutamakan, begitu lah dalam pembangkang sekalipon tak ada beza kah kah kah on 
BERI INGATAN - PERMIT KEADILAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:49 PM





--------------

KERETA KERETA ISLAM



SEMUA DILELONG
kelas falsafah sudah tinggal zaman, zaman cap ayam, zaman cap sardine celup, tiada megah berfalsafah kalau yg nyata tidak difahami, rompakan penjualan segala harta milik rakyat terus berlaku, kenapa rakayat diam diri, afakah ilmu begitu kuat sekali, audi mengatasi agama, vellfire mengatasi kaum, volvo mengatasi negara kah kah kah 
tepuk dada tanya kereta mana...akhirnya mini cooper meniadi pilihan, serban kepala dijadikan kain lap kereta baru kah kah kah, ini lah dunia moden, inilah alif ba ta perjuangan bangsa, perjuangan masa depan digadai ke china dijual ke singapura dilelong kepada india kemudian salahkan cina kafir, salahkan yahudi, momokan zionis kah kaj kah on 
TAK IKUT KELAS FALSAFAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:07 PM


--------------

NIKMAT MENONTON FILEM PORNO




PORNO GERMAN
Balut kepala tuh nak lap lap bila ke GERMAN ke , tengok Porno ke Otak tak ada tapi duit 90 juta ada Duit mana boleh pikir , tapi KONTOL boleh power Biasa lah Bukan bebende baru.... 90 Juta tuh banyak Melayu Melayu pun Biasa lah..... Yang penting ada Q7 , ada 
VELLFIRE on KEPALA KEBAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/4/17









---------------

TAK IKUT KELAS FALSAFAH



TAK IKUT KELAS FALSAFAH
ini la akibatnya belajar hukum hakam, hafiz hukum hakam..kitab2 hukum hakam...maka sb itu mereka tiada kefahaman mengenai benda2 lain..yg dari saudi adalah muhammad bin abdullah, suku quraish, ada abu jahal, ada abu mutalib, ada umar pembunuh anak perempuan, ada suku sakat mekah yg membunuh cucu nabi..
jgn lupa, ada cerita musa bin maimon si yahudi yg berkawan rapat dgn falsafah islam..bro tt, diorg ni tak ikut kelas falsafah..mana nak reti semua ni..yg diorg tahu syiah, sunni..bila tok kiai wahabi sultan salman dtg semua menikus..buat fukwa pun pakai fukwa saudi.. on 
TAHUKAH ANDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/17




----------------

BOM DITERUSKAAN






K
KELMARIN

DI IRAQ

TRUMP

MENERUSKAN

DASAR OBAMA

TERUS BOM



ush/Blair legacy continues - Iraq: Airstrike kills 50 IS militants, destroys booby-trapped tank; Iraqi Air Force managed, today, to conduct an air strike, destroying two hideout belonging to the Islamic State and killing 13-17 militants, in addition to destructing a headquarters and killing 8 IS members.
Iraq: 40 IS fighters killed, strategic regions liberated in western Mosul: Federal Police: Security services were able to free several regions including al-Nahrawan and western Yarmouk following fierce clashes with the IS militants. “Battles are still ongoing
32 civilians killed in IS shelling north, east of Mosul: officer: Thirty-two civilians, including women and children, died Monday when Islamic State militants shelled areas in eastern and northern Mosul, according to an Iraqi security officer.
20 bodies of women, children killed by IS found south of Mosul; “The hospital of Qayyarah town, south of Mosul, received 20 bodies of women and children who were killed by IS while trying to escape the western side of Mosul,”
Car bombing kills 3 policemen in Iraq’s Fallujah; Bomber blows up his car at a checkpoint in city’s western entrance, says local military officer





-----------------

CUI BONO - SAPA UNTUNG








KENAPA

DEBAT BATAL?

JAWABNYA SENANG SAJE
BILA DIADAKAN DEBAT
 MAHATHIR AKAN BUKA
SEMUA FAKTA ROMPAKAN
SEMUA FAKTA PENIUPUAN
YANG TELAH DILAKUKAN
OLEH NAJIB ROSMAH

PALING MENAKUTKAN NAJIB
IALAH SOALAN MAHATHIR:
SIAPA BERI ARAHAN
BUNUH ALTANTUYA

MAKA DEBAT ANTARA
NAZRI-MAHATHIR DIBATAL

MUSTAHIL TAK FAHAM
SIAPA BERI ARAHAN
CUI BONO








-------------

BUKAN ARAB BEBAL SAUDI ARABIA






MAULANA RUMI

MAULANA RUMI 1207-1273
DIMAKAMKAN DI KONYA TURKI
BUKAN ARAB BEBAL
DARI SAUDI ARABIA
TAPI DARI PARSI







----------------

MAK CIK FELDA KENA GADAI






F.BOOK


Bila rakyat cerdik cuba bantah penyenaraian saham FGVH, rakyat dimaki hamunnya di khayalak ramai..
AKHIRNYA, saham FGVH terus jatuh melingkup..
Dah berapa lama makcik pokcik Felda tak dapat dividen mahupun bonus2 saham FGV itu ??!!.. Jgn lupa undi BN lagi yer.




Franky Sam tang bab ni geng parti lebai diam mcm tunggul.
nampak sangat geng parti lebai x reti ekonomi.
LikeReply2416 hrs
Mohd Ariff Kami anak2 Felda dan generasi 2 dan 3 felda dah X sabar tunggu PRU je ,kami pun tahu MNA yg betul dan yg X betul .Kami mahu kan yg betul2 tolong rakyat BKN nya kaki rasuah dan cari kekayaan untuk keluarga dan kroni..Kami nk pemimpin yg bersih ,telus dan intergriti .
LikeReply4416 hrs
LikeReply115 hrs

Franky Sam tang bab ni geng parti lebai diam mcm tunggul.
nampak sangat geng parti lebai x reti ekonomi.
LikeReply2416 hrs
Mohd Ariff Kami anak2 Felda dan generasi 2 dan 3 felda dah X sabar tunggu PRU je ,kami pun tahu MNA yg betul dan yg X betul .Kami mahu kan yg betul2 tolong rakyat BKN nya kaki rasuah dan cari kekayaan untuk keluarga dan kroni..Kami nk pemimpin yg bersih ,telus dan intergriti .
LikeReply4416 hrs
Shidi Shidiamin RM203juta kalau diagihkan kepada 10 universiti tempatan dapat RM20.3juta geran tambahan untuk hal kebajikan dan biasiswa pelajar....takkan hangus macam tu jer,tanpa siasatan audit kerugian!
LikeReply1916 hrs
Zainalabidin Din Dah kena tipu terang2 cam ni....kalau org felda masih nak sokong bnharamjadah nak buat cam mana lagi...org banggang memang susah nak di ajar...aku pun anak felda juga tapi tak lah se banggang yg undi bn tu.puuuiiiiii...
LikeReply1816 hrs



-----------------------