.

Khamis, 5 Oktober 2017

JAKIM TAKUT DENGAN WAHABI







JAKIM TAKUT 

DENGAN

WAHABI

pundek la semua ni..jakim takut dgn wahabi, pas takut dgn beer, jais takut dgn syiah..namun jakim, pas dan jais tak takut dgn pencuri wang rakyat 1mdb..pusat zakat pula takut2kan org dgn seksaan asab tidak kuarkan kan zakat..
err hanya yepiem tak takut ke paris utk adakah kursus kahwin..ini agar umat islam yg nak kawin di paris wajib faham apa itu kawin, kawin itu ada batang zakar dan ada lubang pantat..ada kayu golf dan ada lubang utk discore..korang miskin apa tahu pasal golf..korang hanya lepak dibrickfield..dibrikfiled mana ada seni golf dan lobang, seni wang zakat.. on 
KUASA MINYAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/4/17



------------------

MINTA BANTUAN




MINTA 

TOLONG

KEPADA SEMUA PEMBACA
ADA SIAPA KENAL ATAU TAHU 
SOSOK  BERNAMA  ABDUL RAZAK 
JIKA ADA MAKLUMAT
SILA BERI PENCERAHAN
AGAR KITA SEMUAA
BOLEH YAMSENG
DENGAN AMAN TENTERAM






-------------

SATU PEMBAZIRAN








MERASA

AMAT KECEWA
Jamal Baju Merah 

pecah botol arak diluar

pejabat Azmin Ali

JAMAL Md Yunos, hari ini datang lagi ke perkarangan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, kali ini memecahkan 20 kotak botol arak sebagai membantah tindakan kerajaan negeri itu menimbang permohonan penganjuran pesta arak di Selangor.

KAH KAH KAH

PEMBAZIRAN

YANG AMAT

SANGAT

KAH KAH KAH


-----------------

H - HAJI HADI








PENASEHT 

NAJIB

HAJI HADI

jangan jadi bangang...bukan pangkal H, tapi huruf akhir adalah H..kalo awalnya H mesti Haji Hadi sb haji sotong ni ada rm90juta, so apa sangat rm5juta..err lidah kontot pun bermula dgn Lidah Kontot bukan H.. on 
YA HA BI BI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/5/17




---------------

SEMUA ENCULEZ VOUS










BRO GUA
UDAH BILANG
LU TAK CAYA
TENGOK DLM
BAHASA
PARIS
APA ITU MAL
KAH KAH KAH
Doktor buat tuntutan palsu di Perth tokoh Maal Hijrah 

SEORANG doktor Malaysia yang tertangkap memalsukan tuntutan elaun kerja lebih masa dan rekod pesakit di sebuah hospital di Perth, Australia sebenarnya adalah penerima Anugerah Tokoh Perubatan sempena sambutan Maal Hijrah di Pulau Pinang.

Persatuan Melayu Pulau Pinang (Pemenang) yang memberikan anugerah itu bagaimanapun memaklumkan The Malaysian Insight ia tidak tahu-menahu rekod doktor itu yang kini ditolak daripada berkhidmat di Australia.

Presiden Pemenang, Mohd Yusoff Latif berkata, pihaknya tidak akan menarik balik anugerah tersebut daripada doktor berkenaan memandangkan tiada tindakan tatatertib yang diambil oleh pihak kerajaan Malaysia. 

KAH KAH KAH

ADA MAL

ZAKAR NAIK

ADA MAL

JUAL JIN

KAH KAH KAH

YANG INI

MAL TIPU BIL

SEMUA NI

ENCULEZ VOUS

KAH KAH KAH



-------------------

PEGAWAI KBS






PEGAWAI KBS

Pegawai KBS rasuah: KJ perlu letak jawatan | Free Malaysia Today

www.freemalaysiatoday.com/.../pegawai-kbs-rasuah-kj-perlu-letak-...
Translate this page
Pegawai KBS rasuah: KJ perlu letak jawatan. FMT Reporters. | March 20, 2016. PKR mempersoalkan sistem sedia ada yang begitu longgar sehinggakan aktiviti ...

Pegawai KBS suspek rasuah ditahan kerja | Free Malaysia Today

www.freemalaysiatoday.com/.../pegawai-kbs-suspek-rasuah-ditaha...
Translate this page
Mar 21, 2016 - PUTRAJAYA: Setiausaha bahagian di Kementerian Belia dan Sukan (KBS) yang ditahan untuk kes rasuah RM20 juta dikenakan tindakan ...

Isu seleweng RM100 juta Pegawai KBS terlibat dikeluarkan dari ...

www.astroawani.com/.../isu-seleweng-rm100-juta-pegawai-kbs-terli...
Translate this page
Mar 22, 2016 - Isu seleweng RM100 juta: Pegawai KBS terlibat dikeluarkan dari ... Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Jumaat lalu menahan ...
PEGAWAI KBS

INI 

NAMA SINGAT

PEGAWAI

KEBAS KE?

SAJE TANYA

JANGAN

MARAH

KAH KAH KAH





------------------

UNDI DIHARAMKAN







BILA GUA

DIBENARKAN

KELUAR

NEGARA

GUA MAHU

GI CATALAN

GUA NAK BERI

TAHU

WARGA

CATALUNIA

JIKA UNDI

BOLEH UBAH

APA APA

MAKA UNDI

AKAN 

DIHARAMKAN

DI MALAYSIA

GUA DAH

BERITAHU

SELALU

Referendum Catalonia Dimulai, Apa yang Terjadi Sebenarnya ...

internasional.kompas.com › News › Internasional
Translate this page
4 days ago - KOMPAS.com - Pemungutan suara di wilayah Catalonia dalam referendum kemerdekaan yang ditentang oleh Pemerintah Spanyol dan juga ...

Referendum Catalonia, 90 Persen Suara Memilih "Merdeka" - Kompas ...

internasional.kompas.com › News › Internasional
Translate this page
3 days ago - Seorang wanita melepaskan ekspresinya di luar sebuah tempat pemungutan suara setelah memberikan suaranya di Barcelona, Mingu ...

Referendum, Catalonia Klaim 90% Pemilih Pilih Merdeka...

https://international.sindonews.com/.../referendum-catalonia-klaim-...
Translate this page
Senin, 2 Oktober 2017 - 08:25 WIB Referendum, Catalonia Klaim 90% Pemilih Pilih ... Setelah tempatpemungutan suara di Catalonia ditutup, PM Rajoy ...

Referendum Kemerdekaan Catalonia Rusuh, Polisi Spanyol...

https://international.sindonews.com/.../referendum-kemerdekaan-ca...
Translate this page
4 days ago - Polisi anti-huru-hara Spanyol dilaporkan berhasil masuk ke sebuah tempat pemungutan suara di Sant Julia de Ramis, dekat Kota Catalan, ...










---------------------

BERSIHKAN TAIK ISLAM DULU










TAIK ISLAM
mangkok punya sang ustaz..takyah cite dobi dan kebersihan..cuba lihat rnr atau tempat2 persinggahan dari madinah ke mekah..lihat taik2 islam bertebaran sana sini, tanpa flus, tanpa diurus dgn quran dan sunnah..cuba jd cerdik mcm nik abdoh sikit..jgn letak utk muslim, letak la haiwan peliharaan dilarang dibawa masuk..

DI MADINAH

so takda la org2 islam bawa kucing dan letak kucing dlm mesin basuh..kat mesin tukaran wang itu letak la hanya wang sumber bersih saja diterima, wang2 derma rm90juta adalah diharamkan..kalo dah islam gagal dlm pengurusan, apa cite nak rampas putarjaya dari umno bn.. on LANCHAULAH USTAZ
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/4/17




---------------------

PELIK TAPI BENAR








PELIK TAPI

BENAR

HANYA

DIMALAYSIA

IA TERJADI

Bom, peluru dalam peti besi ketika serbuan


Bom, peluru dalam peti besi ketika serbuan
Bom tangan dan peluru hidup antara yang berjaya ditemui polis dalam serbuan di sebuah rumah di Kampung Kubang Chandong, Bota Kanan, awal pagi tadi.

IPOH – Polis menemui sebutir bom tangan bersama 79 butir peluru hidup yang tersimpan dalam peti besi di sebuah rumah di Kampung Kubang Chandong, Bota Kanan, awal pagi tadi.

Bahan berbahaya itu ditemui kira-kira jam 1.30 pagi hasil serbuan dilakukan anggota Balai Polis Bota di kediaman itu.

Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Zainal Abdullah berkata, ketika serbuan dilakukan, terdapat lima penduduk tempatan berusia lingkungan 16 hingga 43 tahun berada dalam rumah terbabit, dua daripadanya wanita.

Menurutnya, kesemua mereka berada dalam keadaan khayal disyaki sedang menghisap dadah.

“Polis merampas 13 paket plastik lutsinar berisi hablur kristal disyaki methamphetamine, (dua) balang kaca yang diubah suai untuk menghisap dadah, (1) pemetik api, (1) alat penimbang digital dan (1) plastik di dalamnya berisi plastik disyaki untuk membungkus dadah.

“Pemeriksaan lanjut di kawasan rumah telah menjumpai sebuah peti besi mengandungi satu butir bom tangan dan 79 butir peluru hidup,” katanya.

Beliau berkata, seorang daripada ditahan berusia 29 tahun yang bekerja sebagai peniaga memiliki empat rekod jenayah lampau , tiga merupakan kesalahan di bawah Akta Dadah Berbahaya.

Katanya, ujian air kencing juga mendapati, empat daripada mereka termasuk dua wanita terbabit positif methamphetamine.

“Siasatan lanjut masih dijalankan di bawah Seksyen 8A Akta Senjata Api 1960 untuk mengetahui tujuan bahan berbahaya itu disimpan, bersama mengikut  Seksyen 39A(1) dan Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952,” katanya.

KAH KAH KAH

INI TIM

MAT PET KE

ATAU

GENG

BEN LADIN

KAH KAH KAH




-------------------------

YA HA BI BI





LAWAK

SERAM 

TAHUN INI

KAH KAH KAH

SHAH ALAM - Setiausaha Akhbar Perdana Menteri, Tuan Haji Tengku Sarifuddin Tengku Ahmad memaklumkan Pejabat Perdana Menteri tidak mempunyai seorang pegawai seperti dinamakan Ketua Armada Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.



HABIBI

HABIBAH

HABIBU

HARIBA

HARITU

HARINI

HABIBUL

RAHMAN

KAH KAH

---------------

LUBANG JUBO SAIFOL






FACE BOOK

Senjata paling berkesan lagi mujarab di bumi Melayu-Ameno adalah lubang taik.

Adakah beliau akan keluar dari lubang taik di saat nyawa Parti Keramat Melayu berada di hujung tanduk...??

Mungkinkah ini aset yang terakhir senjata terkahir akan dikeluarkan, sebagai penyelamat karier politik Ameno sebagaimana isu yang lepas ??


Pishar Zain sexpul aljuburi akan muncul di saat² akhir, sekarang dia sedang memanaskan badan.
LikeShow more reactions
Reply
19
September 27 at 9:42pm
Manage
Sellakkannu Seenivasan Kalau macam ini tak payah kerajaan. Rakyat cukup utk perintha. GST & Pelancungan memberi peruntungan. Tak malu ke, kerajaan hidup dgn sumbangan Rakyat yang paksa Di pera.
LikeShow more reactions
Reply
8
September 27 at 10:40pm
Manage
Zul Tan Mat tongeng jubor kalau nak famous lagi bukan susah sangat, tongeng je buntot tu kepada si botak dapat lah first class lanyanan melancong dunia, bukan tak biasa lagi bukan sakit nya sekejap je engkau akan famous lagi dapat duit lagi.
LikeShow more reactions
Reply
4
September 28 at 1:08pm
Manage
Imran Abdul Khalim Siapa calon calon lantikan Najib pada PRU14 nanti? 
Adakah geng geng penjilat yg sedia ada, yg rakyat meluat satu satu muka mereka...
...See More
LikeShow more reactions
Reply
5
September 27 at 10:32pmEdited
Manage
Biskut Mayat Maksud erti kata xsedaq dgn pemberian Allah s.w.t selama hidup di atas dunia ni...ingat dunia ni tok moyang depa ka yg buat... Subhanallah...
LikeShow more reactions
Reply
1
September 27 at 11:52pm
Manage
Je Nal Mmg laa sbb nak byo hutang 1MDB...Rakyat la penyelamat...yg tangong...ko dgn bini joly laa




--------------------