.

Ahad, 20 Mei 2018

ENJOY DE MENJOY





ENJOY DE MENJOY

LEPAS SAHUR




JANGAN SEBAR FITNAH









@FITNAH
TOLONG 
JANGAN SEBAR FITNAH
TOLONG 
JANGAN BUAT TOHMAH

BERITA ROSMAH 
BUNUH DIRI
DENGAN MEMASUKAN KEPALA
KEPADAN BEG BIRKIN
ADALAH FITNAH
SEMATA-MATA

CILAKA LAKNAT
SESIAPA YANG
MENYEBARKAN BERITA INI

HENTIKAN SEGERA




--------------

SIAPA ADA MAKLUMAT








BERITA BAIK

SIAPA TAHU

DIMANA  DUA

LUBANG JUBO

INI BERADA
INI PUTERA ARAB SAUDI 
INGIN MELAMAR MEREKA
UNTUK DIJADIKAN 
GUNDEK PENYEDAP
KEPADA
PUTERA MAHKOTA SALMAN

BAYARAN DIKATAKAN
MUNGKIN SAMA
ATAU KURANG SADIKIT
DARI 
APA YANG DITERIMA
OLEH NAJIB






-------------------

TANGKAP SULA TOK PA






TANGKAP SULA

TOK PA TTPA


boss..tolong tangkap haji mustapa mohammad menteri tppa..menteri asal kelantan ini mahu menjual malaysia kpd perjanjian tipu..bekas menteri ini wajib dihukum hudud yakni disula dgn serban haji hadi..tangkap juga dato seri ahmad husni hanadzlah menteri kewangan kedua.. dato seri ahmad ni berdolak dalik dlm mempertahankan najib and the thief family.. on 
PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/19/18







-------------------

SELAMATKAN NAJIB






BERSAMA  KITA

SELAMATKAN 

NAJIB
Najib mohon diberi program perlindungan ??? Lorrr apa susah sangat nya, hantar je Najib tu ke Sg. Buloh, sah memang akan ada orang jaga... on CAKAP TAK DONGA
Publish | Delete | Spam
FOUR WIRE
on 5/20/18




-----------------

POOODAAAH PADA SIRUL











SORI MR. SIRUL

LU PUNYA NILAI

HANYA MASA

NAJIB BERKUASA

SEKARANG 

KAMU TETAP 

PEMBUNUH

KAMU LETUPAKAN

ALTANTUYA



Sirul Azhar sedia dedah penuh kes Altantuya jika dapat pengampunan penuh

Bekas anggota polis yang kini ditahan di Pusat Tahanan Imigresen Australia berkata, dia sedia membantu kerajaan Pakatan Harapan untuk mendedahkan apa sebenarnya berlaku berkaitan kematian Altantuya Shaariibuu 12 tahun lalu.

Kata Sirul Azhar Umar pendedahan itu boleh dilakukan dengan syarat dia diberikan pengampunan penuh oleh kerajaan baru Malaysia, lapor Malaysiakini.


MASA NAJIB

ADA KUASA

KAMU  BUAT DEAL

KAMU BERSIHKAN

NAMA NAJIB

KAMU KATA

NAJIB TAK TAHU

SIAPA ALTANTYUYA

KAMU 

DAPAT RUMAH

DI SYDNEY

KAMU DAPAT DUIT

SEKARANG NAK 

BUAT DEAL JUGA

POOOORAH

KALAU DULU KAMU

BOCOR MAKLUMAT

DAH LAMA

PUKIMAK NAJIB

TUMBANG

KAMU PERTAHAN

NAJIB ROSMAH

KAMU PEMBUNUH

ALTANTUYA 

-------------------

CARI ORANG JAHAT INI



CARI CARI

ORANG JAHAT INI

SAMPAI DAPAT





------------------

CAKAP TAK DONGA






NAJIB DAN SUAMI

ROSMAH...OPPS

ISTERI ROSMAH

KENA TANYA

MUHYIDDDIN 

 TAK DAPEK 

DEN NOLONG

Najib mohon diberi program perlindungan saksi


KUALA LUMPUR — Najib  dilaporkan telah meminta pihak polis untuk diletakkan di bawah program perlindungan saksi dalam siasatan berterusan terhadap skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Memetik laporan portal Malay Mail, Najib telah membuat laporan polis di Balai Polis Sentul kira-kira jam 5 petang semalam dan mengatakan bahawa terdapat ancaman jelas terhadapnya serta ahli keluarganya dan membuat permintaan rasmi untuk ditempatkan di bawah program perlindungan saksi.

Najib, dalam laporan itu mendakwa bahawa melalui sumbernya, ancaman tersebut datang dari orang yang secara langsung dan tidak langsung dikaitkan dengan dana 1MDB di peringkat antarabangsa bukan sahaja dari dalam negara, tetapi juga di luar negara.

Dalam laporannya, beliau berkata pegawai polis dari unit jenayah komersil Bukit Aman pertama kali muncul di kediamannya pada malam 10 Mei, sehari selepas PRU14.

Beliau berkata pegawai polis berkenaan berada di kediamannya selama 18 jam dan merampas beberapa barangan miliknya dan anaknya yang tidak ada kaitan dengan 1MDB.

Dalam laporan itu, Najib kemudiannya menyatakan bahawa polis telah menyerbu tiga premis di Pavillion Tower dan merampas barang kemas, wang tunai dan barangan peribadi lain.

Selain itu, laporan Malay Mail juga menyebut, Najib mendakwa bahawa pegawai penyiasat berkenaan juga gagal memberikannya senarai barangan yang dirampas.

Sementara itu, dalam laporan polis sama, Najib berkata  beliau sentiasa memainkan peranan dalam 1MDB namun tidak terlibat dalam proses membuat keputusan kerana sebarang keputusan mengenai tawaran 1MDB dibuat oleh lembaga pengarah dan pihak pengurusan.

Selain itu, Najib turut menegaskan bahawa wang RM2.6 bilion yang beliau terima merupakan derma daripada keluarga diraja Arab Saudi.
PADAN MUKA

CAKAP TAK DONGA

JANGAN BUNUH

ALTANTUYA

DOGIL PULAK

MAPOOOS LAA

MUHYIDDIN AKAN

GUDAM SAMPAI

CIPOOOOOK

SAMPAI

DIDDOOOOK

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


------------------------

TANGKAP USTAD JUAL KARUT








TANGKAP USTAD

JUAL KARUT

angkap ust don daniyal sb ust pensyarah kolej universiti islam antarabngsa selangor menggunakan hadis palsu, dan bersihkan nama wardina..idup sepanar jaya..ust don bole meyesatkan student2 islam dikolej itu.. on PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/19/18





----------------

MANA HILNG PAKAR BINANTANG ?










MANA HILANG

PAKAR BINANTANG
Knp hj hadi diam tak dengar komen apa2? Kot la nak kutuk najib monyet atau buaya atau ular sawa....(kan dia pakar binatang)? on 
JANGAN ADA AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/19/18



-------------------

MUKA ORANG JAHAT





SATU LAGI MUKA

ORANG JAHAT
Profil dan gambar Tan Sri Ismee Ismail ni boleh tengok kat wikipedia https://ms.m.wikipedia.org/wiki/Ismee_Ismail. Lepas blah dari 1MDB dia ni jadi CEO Tabung Haji yang bergaji PALING TINGGI. Dengar kata dimasukkan dlm Tabung Haji utk luluskan pembelian tanah 1MDB oleh Tabung Haji dgn harga lebih mahal drpd harga pasaran. Tolong siasat peranan dia ni... on 
SIAPA TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/20/18





---------------------

NAK CURI SELUAR ROSMAH



NAK CURI SELUAR

DALAM ROSMAH
Lu olang misti tatak picaya. Lps undi olang pitama kena tiangkap.. ada lah polis yg siasat lumah Lajib.. culi coklat.. kah kah kah. Polis pompuan pun ada ati juga mau culi.. culi coli Losmah.. tapi tarak saiz.. silamat Ooo.. on 
TUTUP LYNAS
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/20/18





-------------------

TUTUP LYNAS





TUTUP LYNAS
isham..tolong tangkap pegawai2 tinggi syarikat lynas..tutup syarikat tu dan pindahkan ke china..biar mampos warga china kena santau radioaktif..pahang negeri numbor satu berhutang dgn kerajaan pusat, mungkin pahang akan mjual tanah kpd china utk bayar hutang bernilai 1bilion ringgit..biar mampos tokey2 judi pahang..err sultan tak marah ke nanti.. on 
PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/19/18






------------------