.

Ahad, 30 September 2018

SAPA BERANI - SAIPOL ATAU ABAM?






SAPA BERANI

SAIPOL ATAU DASAI

Seypollll bersumpah dengsn namaa allahhhh!! Dalam mesejiddd 15 hogos 2008. Sanggup terima azabbb bala kalau menipuuu dlm sumpahnyaaa! Toksyeikhhh hanya dpat pengampunannn dari manusiaaa saaahhhaaaja. Yang mana lebih Agungg??? 
Hoiii mana lebih agungg??? Kahkahkahkahh. Rakyatttt kena byk pikirrr woiiii! Kahkahkah. Depan allah jwb yes or no shj.sapa lebih berani kerana benerr??? Depan uartawan pon tarak berani jwb yes or nor. Shiapaaa? Siapa woiii!!! Kahkahkahkah. 
on DUA PENURU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18




SIAPA?



SIAPA?
Agaknya siapa bakal PM pilihan tt?
 Cui bono? on 
KAKI TUNGGU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18

kah




--------------

ABAM NUAR




ABAM NUAR
Abam Nuar ni ..disiang nye berbatik ..berjubah pula pada petang ..malam bersinglit ..bangun pagi tak sedar diri nye dibogelkan .. maka ..maka ..maka ..terpancot lah berita Abam Nuar tidor lewat di PD ..Gwa cakap lewat .. on 
PEMIMPIN KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/29/18


--------------

WINDU WINDU







WINDU WINDU
Tite tade dendam Abe Tite cuma windu windu cyaiyanrk atie atdik tekemud temud semalam itu hangard abeeee Tite tawu tite kala tapi atiw atdik atie atdiik atde taman abeee hahaha muuaah tium tangan on 
BUKAN DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18
Mmg bagus sgt janji nk kasi pantai2 kt PD ni bersih dari sampah sarap...jgn lupe bersihkan pantai dr LGBT juga yaa...kah kah kah on BUKAN DENDAM
Anonymous
on 9/29/18



-----------------

SAPA DIBELAKANG SAIPOL





SAPA DIBELAKANG

 SAIPOL
Siapa sponsor siluncai ni?
 Byk sgt duit dia saja2 nak hilang deposit? 
Cash is king??? 
3.5 juta bail pun no problem.... on 
BUKAN DENDAM
Anonymous
on 9/29/18

-----------------

SUCI LAGI WALI








ANWAR PEMIMPIN

MELAYU SUCI 

LAGI WALI
Brader TT..daripade kau duk asyik kutuk si Anwar Pemimpin Perjuang Melayu Suci lagi Wali ni jer selalu dlam blog kau ni...aku rasa kan adelah lebih baik kalau kau cuba hasut Rakyat PD supaya jangan keluar mengundi dan Jom BOIKOT PRK PD ni sebabnya MP kat PD ni belum mati lagi laa, sebab dia cuma kosongkan kerusi Parliment dia jer....
So Aku nak tanya kau brader TT yang selalu berotak Haluan Kiri....Apa Betulkah Tanpa Rakyat keluar mengundi atau memboikot setiap piliharaya umum atau kecil, maka dengan itu, Demokrasi tak boleh ditegakkan dan dibangunkan?dan tak boleh lantik pemimpin?...Ade betul ke?..kalaulah aku salah...aku nak cadangkan kau tolong belikan sebijik Kerusi kat kedai perabot ker dan pas tu kau bagi jer kat Brader Anuar Si Mat Songel yg dah tak sabar2 nak jadi Pi eM ke 8 dan suruh dia duduk diam2..jangan kasi dia nampak macam ade kote kat lubang jubur dia ok.Ade faham?...Amacam ade betulkah??...khalassss...kakahkahakah... on 
PORT DICK SON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18





---------------------

GARIS KIRI







SEKALI LAGI

GARIS KIRI

Ku Li cadang identiti Melayu sebagai kerakyatan Malaysia


TENGKU Razaleigh Hamzah mahu idea identiti Melayu sebagai kerakyatan Malaysia dikaji semula, dengan melihat kembali gagasan yang pernah timbul 10 tahun sebelum Merdeka.

Katanya, gagasan agar kaum Cina dan India digolongkan sebagai Melayu boleh dipertimbangkan sebagai usaha menyatupadukan rakyat.

Gagasan itu pernah diusul oleh Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) hasil pemikiran pemimpinnya Dr Burhanuddin Helmy semasa penentangan terhadap Malayan Union pada 1946.

Gagasan itu juga terkandung dalam Perlembagaan Rakyat 1947 yang digubal oleh Pusat Tindakan Rakyat (Putera) di bawah PKMM dan Majlis Tindakan Bersama Tanah Melayu (AMCJA) yang dibentuk oleh Tan Cheng Lock, yang kemudiannya mendirikan MCA.

“Sekiranya cadangan (PKMM) itu diterima, saya yakin masalah perhubungan kaum yang menghantui kita selama ini tidak timbul,” katanya dalam ucapan merasmikan mesyuarat agung tahunan ke-7 Lembaga Peradaban Melayu (Adab) di Kuala Lumpur, hari ini.

Ada beberapa negara berjaya mengadunkan etnik berlainan untuk menjadi satu kaum padu negara mereka, jelas beliau, tanpa menyebut negara yang dimaksudkannya itu.

“Saya menganggap kita masih tidak terlambat untuk membangunkan sebuah negara padu terdiri daripada berbagai kaum. Bagi maksud ini mungkin masanya sudah tiba untuk kita menimbang kembali cadangan (PKMM) itu,” katanya, dalam teks ucapan yang dikirimkan kepada media.

Gagasan sebelum Merdeka itu mencadangkan antara lain agar semua rakyat negara ini dikenali identitinya sebagai Melayu apabila mereka “memutuskan perhubungan atau pertaliannya dengan kebangsaan asalnya”.

Dalam ucapannya, yang teksnya dikirimkan kepada media, Tengku Razaleigh berkata perpaduan nasional yang dihebohkan selama ini ibaratnya “menanam tebu di bibir mulut”.

“Sebenarnya kita tidak mempunyai perpaduan nasional,” kata ahli Parlimen Gua Musang itu.

Jelas beliau, hal itu terjadi kerana orang bukan Melayu terutamanya Cina dan India tidak menerima budaya Melayu sebagai teras budaya kebangsaan dengan alasan ia tidak sehebat budaya mereka, yang dikatakan lebih tua daripada budaya Yunani.

“Maka itu kaum Melayu diperlekeh,” katanya.

Tengku Razaleigh, yang baru-baru ini dilantik mempengerusikan Jemaah Penasihat Umno, turut membangkitkan salah faham orang bukan Melayu, malah orang Melayu sendiri, tentang ethos dan nilai murni Melayu.

“Hemah hati budi Melayu tidak dipeduli, bahkan selalu sahaja dipersenda,” katanya, sambil menarik perhatian salah faham itu juga berlaku dalam kangan golongan terpelajar.

Beliau menarik perhatian kepada salah faham tentang kedudukan keris dalam budaya Melayu yang disalah tafsir “kerana sengaja hendak memburuk-burukkan orang Melayu.”

Tengku Razaleigh juga menarik perhatian kepada konsep ketuanan Melayu, yang katanya, pada hari ini sudah tidak lagi sama seperti semangat asalnya ketika ia disuarakan dulu – merujuk pada polemik itu antara pemimpin Umno dengan Lee Kuan Yew pada tahun 1960-an.

Katanya, seruan “ketuanan Melayu” itu timbul sebagai reaksi balas kepada kutukan dan tindakan tidak adil oleh bukan Melayu kepada Melayu. – 29 September, 2018

UMNO
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION
DAPAT KUASA DARI INGGERIS
MEMBUNUH MENANGKAP
KAUM KIRI

PARTI INI WAJIB
DIHUMBANKAN
KE TONG SAMPAH SEJARAH
AMIN


--------------------

RIWAYAT DATUK AKU





RIWAYAT 

DATUK AKU
Arwah atok aku 1 tahun muda dari Tun M. Dia ni ex Askar Melayu, nombor badan kecik punya. Saiz badan kecik tapi suara dia besar. Korang yg dalam army dok kawad tu dia lah antara cikgu besar terawal. Dihantar ke London semata2 untuk belajar kawad dan command. 
Yg dok terjerit bagi command tengah acara rasmi merdeka 1957 tu dia la. Aku ni cucu kesayangan dia pasal aku ni rajin melayan dia berborak, bertukang dan merayau. Kawan2 aku masa remaja semuanya sebaya atok. Jadi aku dah biasa dan lebih mudah berkawan dengan DATOK2. Kahkahkah. Atok aku ni dia cukup suka bertukang. Almari, meja, sampai la keranda semua buat sendiri. Dalam usia 70 lebih masih aktif bertukang. 
Angkat berat pun gagah lagi. Kadang tu saja layan bergusti dengan dia, tak da pulak nampak dia lemah sendi, sakit urat bagai. Tu tenaga orang umur 70 lebih. DATOK2 yg lain pun umur 70 masih gagah lagi tenaga. Setakat nak bergumpal dan campak orang muda umur 30an apa la sangat! Tun M hari ni dgn usia 93 masih gagah ke sana ke on ROMANTIKUS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



-------------

DZUL BISUL




DZUL BISUL
Allo TT, apsal ko x bergabung dgn Zulkipli Nordin tu? Lama x nampak Zul Bisul tu.. Blog kau skrg dah sama taraf dgn blog Zul Bisul tu dah. Sekufu sangat dah nkau dgn Zul Bisul gitu. Nanti aku bitau Zul Bisul contact nkau.. Berpadu² la pulop ngan Zul Bisul tu. on 
PILIH YANG KETAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/30/18

--------------

SAIFOL DATANG LAGI





SAIFOL 

DATANG LAGI

Klu kau berahi, kau pun penjubor jg la. Klu tt pun berahi, samalah dia. Lelaki sejati konon kah kah kah on BUDAK CUN
Anonymous
on 9/29/18
Who after mahathir? Tell me if ur so smart? Who the best candidate? Nyatakan klu berani on CILAKA SUPER LIBERAL
Anonymous
on 9/29/18
O wai saiful kacau daun pas? Sepatutnya saiful work together gether with pas. United front, common enemy. Itulah silapnya saiful tak consult maestro pak TT... on
 WAK SAIFOL
Anonymous
on 9/29/18

Lame apologist for TT.... kah kah kah on 
AWEK YAHUDI
Anonymous
on 9/29/18
Brader TT....jestruu...jestruu...jestruu...maka pengertian "PORT DICK SON" tu bukan saje bermaksud - port kote anak laki- jer tapi boleh jadi jugak pade PORT DICK SOON boleh jadi - port kote akan datang ke Sepol3 -ot;...kahkahkahkah...Jom....Kite Boikot PRK PD LGBT..... on 
PORT DICK SON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18
Komunis atau KARTUNis? Rakyat hidup miskin sama rata TAPI pemimpin2 hidup kalah ratu antoinette. Tgk north korea president sudah.... on MARXIST
Anonymous
on 9/29/18



------------------

GADUH LAKI BINI




GADUH LAKI BINI
Ini lah dia demokrasi kartun .. ia terjadi bila ada Abam Nuar ..bayangkan pasangan yg pernah lewat datang bulan bertanding pilihanraya sesama sendirik ..ala-ala laki-bini gaduh. Apa yang mereka perjuangkan. Betul TT cakap ..pilihanraya tak selesaikan apa2 .. on
 DUA SEJOLI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/29/18




----------------

CARI SCHOLARSHIP






CARI 

SCHOLARSHIP
Sebenarnya, saya sedang jalan-jalan di PD, nak cari scholarship, mana la tau kan... kot-kot terjumpa scholarship terbiar atas pasir pantai yang puteh bersih tu. Lepas tu saya nak pinjam teropong anak bulan di Telok Kembang... 
ehh Telok Kemang, nak tinjau2 kawasan berak yang tersorok, maklom la kan, saya tahan berak dah 3 hari ni. Aleh-aleh saya ternampak orang sedang sebok-sebok hantar calon PRK. Lalu hati saya pun tergerak nak jadi calon PKR... ehh PRK (PKR tu Abang Non punya...). 
Tambahan lagi, duit simpanan hasil temberang saya dulu dah nak habis. Begitulah ceritanya bagaimana saya bertanding di PRK ini. Summmpahh, saya tak terima apa-apa bayaran. Hasrat ini dah 3 hari saya pendam, sebagaimana saya pendam berak saya dulu. Ini biasa laa kannnn... 
on BUKAN DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



--------------

MAKHLOK EEE



MAKHLOK EEE
Sebab Azeeez ni makhluk eee ..
tak kan tak reti reti lagi .. 
ada ular ada eee ..balun sapa dulu ..jawab?.
 Takat reman je aku kira pun tak adil .. 
patut jel terus. on TAK ADIL
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/29/18


-------------

JANGAN BOIKOT



JANGAN BOIKOT
jangan boikot 
kalau boikot aljubori akan menang. 
 keluar lah beramai ramai kasi sailang nuar. ini kilah lah... kah kah kah 
on JUMPA ZIANA JUMPA SAIFUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18

aga







---------------

SAT M DI BI




SATU M DI BI
Kalau 1MDB tiada kaitan SPRM, kenapa sekarang Mat Mongol dituduh SPRM berkaitan Wan Em Dee Bee? KP lama SPRM ngah tunggu didakwa ke? http://m.thesundaily.my/node/579226 
on TAK ADIL
Publish | Delete | Spam
Hakimi Abdul Jabar
on 9/29/18

--------------

Sabtu, 29 September 2018

ROMANTIKUS



WOW

ROMANTIKUS

MAT SAIFUL 

NAK JUMPA 

ABAM

Saiful: I can't wait to meet Anwar

PORT DICKSON: ‘Well, I can’t wait to see him inside (nomination centre). (It has) been a long time since I met him.’

That is how Mohd Saiful Bukhari Azlan expressed his indifference to his one-time boss PKR president-elect  Anwar Ibrahim, who was accused for sodomising the former back in 2008.

Saiful, who is running as an independent against Anwar for the Port Dickson seat, had earlier stated that he would not regurgitate their past controversies as an election capital.

Saiful said he wanted to run for Port Dickson because he wanted to represent a town which used to be his "old playground".


MAIN MAIN

PASIR

DITEPI PANTAI

KAH KAH KAH
---------------

JUMPA ZIANA JUMPA SAIFUL





NAJIB UMPA JINA

DASAI UMPA EPOL

Brader TT, kalau dulu Port Dickson termaktub dalam sejarah ialah tempat pertemuannya seorang Pi eM Jibby dan seorang Biduanita Ziana Zin berasmara dgn berlainan jantina tapi sekarang tercatit satu lagi sejarah di Port Dickson ialah dimana menjadi tempat PRK PD beradu tenaga antara lelaki sesama lelaki
 dimana Bakal Pi eM Anwar dan bekas pembantunya Sepul yang sejantinanya merebut satu kerusi Parliment saje tanpa meja, katil dan bilik mandi hotel....kahkahkah...boikot PRK PD...sebab MP belum Mati laggiiii. on
 DUA SEJOLI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:25 PM




------------------

TIGA HARI TAK BERAK





TIGA HARI

TAK BERAK

Sebenarnya, saya sedang jalan-jalan di PD, nak cari scholarship, mana la tau kan... kot-kot terjumpa scholarship terbiar atas pasir pantai yang puteh bersih tu. Lepas tu saya nak pinjam teropong anak bulan di Telok Kembang... ehh Telok Kemang, nak tinjau2 kawasan berak yang tersorok, maklom la kan, saya tahan berak dah 3 hari ni. Aleh-aleh saya ternampak orang sedang sebok-sebok hantar calon PRK. 
Lalu hati saya pun tergerak nak jadi calon PKR... ehh PRK (PKR tu Abang Non punya...). Tambahan lagi, duit simpanan hasil temberang saya dulu dah nak habis. Begitulah ceritanya bagaimana saya bertanding di PRK ini. Summmpahh, saya tak terima apa-apa bayaran. Hasrat ini dah 3 hari saya pendam, sebagaimana saya pendam berak saya dulu. Ini biasa laa kannnn... on BUKAN DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:40 PM



-------------------

PILIH YANG KETAT





PILIH YG KETAT
Tt, ada soklan jujur dari aku. Kau jawap dgn jujur jugak ya. Kau sokong sapa menang kat PD? Abam nuar, isa samad, calon pas atau saiful baukari? Atau kau masih percaya yg pilihanraya takkan mengubah apa2? on 
PORT DICK SON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18


---------------

TAK ADIL






TAK ADIL

SPRM 

PILIH KASEH

Reman Azeez, abang disambung enam hari lagi


PUTRAJAYA - Mahkamah Majistret Putrajaya hari ini melanjutkan tempoh tahanan reman terhadap Ahli Parlimen Baling, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim dan abangnya selama enam hari lagi bagi membantu siasatan kes rasuah.

Majistret Shah Wira Abdul Halim membenarkan  SPRM melanjutkan tahanan reman terhadap kedua-dua lelaki itu bermula esok sehingga 5 Oktober ini


NGAPA NAJIB

NGAPA ROSMAH

TAK DI LOKAP

WALHAL

MEREKA MENCURI

LEBIH BAYAK

DARI EEZIZ

MENCURI

-------------------

MAT HARBOK




HARBOK

BOLEHKAH

MAT HARBOK

DILANTIK

JADI IMAM

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU KALAU

HANG

ADA KENAL

MAT HARBOK




----------------

DUA SEJOLI



DUA SEJOLI
Cinta dan rindu. Port dickson oh port dickson. Tempat pertemuan dua sejoli yang terpisah jauh. Mata bertentang mata. Hahahaaha on 
DUA PENURU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



----------

RINDU DENDAM




BUKAN DENDAM

TAPI

RINDU DENDAM
Aku tau lah bukan dendam .. tapi rindu dendam. Tempat jatuh lagi di kenang .. ni pulak tempat tercocok ..terasa ngilu nye. Kata Al-Pacino ..syurga lelaki didunia terletak dicelah dua kaki pompuan ..gitu lah sebaliknye untuk syurga bagi pompuan .. Tuesday dari sanad yg sooheeh ..The Godfather. on BUKAN DENDAM
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/29/18
-------------------

PORT DICK SON





PORT DICK SON
kenapa anwar memilih port dickson .. sesuai sesuai dengan nama port dick son.. 
port kote anak laki kah kah kah on
 PEMIMPIN KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



--------------------

BUKAN DENDAM








SAHEH

BUKAN

DENDAM

Tanding PRK PD bukan untuk balas dendam, kata Saiful Bukhari


BEKAS pembantu Anwar Ibrahim berjanji untuk tidak membangkitkan dakwaan lama yang menyebabkan bekas majikannya itu meringkuk di penjara selama lima tahun.

Katanya, beliau sudah matang dan tidak bertanding dalam pilihan raya kecil Port Dickson semata-mata untuk membalas dendam ke atas Anwar.

Calon Bebas, Saiful Bukhari Azlan menafikan beliau bertanding ilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson semata-mata dendamnya kepada Anwar Ibrahim.


HANYA

NAIK

GERAM

KAH KAH

KAH KAH


-----------------

MARXIST


MARXIST
kah kah kah... aku rasa ko betul ... pasal bila aku bantai kominis .. mampus komen aku tak keluar. yang keluar cuma komen pasal guru nanak. komen yang ni pun tak keluar rasanaya ... kalau keluar tahniah lah. kah kah kah on LU CAYA KE?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18

UMNO




----------------

AWEK YAHUDI




AWEK YAHUDI
Kita toksah hokom TT itu ini ..keluar ayat itu ini ..tuhan itu maha tahu ..dia nampak apa yg kamu tak nampak ..ilmu kita hanya setitik nila ..ilmu tuhan bak lautan tak bertepian. Lu ingat cerita awek seksi Yahudi bagi hanjing sesudu air .. tapi ..tapi ..tapi ..TT bagi bukan sekor tapi dua ekor hanjing ..makan-minum dan kepuasan sex hanjing tu. on LANTAK DIA LAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/28/18






-------------------

DUA PENURU






DUA PENJURU



 Bro isham, harapnya prk PD ni 1 lawan 1. Kalau boleh anwar vs saiful. Jika berlaku, harapnya spr larang guna logo parti....
calon perlu guna logo YES atau NO sahaja. Kahkahkah. on PASAI APA SUSAH NAK JAWAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



------------------

WAK SAIFOL




WAK SAIFOL

sepol tanding kat pd menunjukan bahawa saipol mempunyai telo jauh lagi besar dari wak komidi.. juga munkinkah kali ni sepol pula yang akan "meliwat" nuar berahi dalam prk pd.. sama sama kita nantikan episod bagaimana cinta 3 suku berakhir kah kah kah on 
PEMIMPIN KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18


--------------

EDDY WANG JADI PM



GULAI BABI
Brader TT...jangan tunggu dan mimpilah eddy wang nak jadi Pi eM....nak bukak ladang ternak babi terbang pun takkan jadik punya....sebab duk asyik2 dengan seketul daging babi dalam sekawah gulai.....chitttt...podaahhh...kalau bulu ari eddy wang yang beruban dah pakai dai hitam rambut pun dia takkan jadi Pi eM punya..kahkahkah on SAMPAI TUMBUH UBAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18

kepa




-------------

ZUNAR AKAN LAWAN








ZUNAR LAWAN 

JIKA DASAI 

PUTAR ALAM

dah boss suruh lawan bos..takkan ezam nak diam diri..nanti nampak sgt anwar menang mudah tanpa bertanding..ini carut lagi karut..ketika hadir pameran zunar di shah alam ketika zaman khalid ibrahim, zunar pernah berkata, sekiranya anwar mjd seperti umno, maka zunar juga akan lawan anwar..
baru bebas dari penjara kerana kunci mahatir, kini anwar direstui parti keadilan utk mengunakan wang rakyat demi haknya sbg yb yg diragut oleh umno..bukan kami rakyat miskin yg ragut hak itu, bukan lgbt yg ragut hak itu..selepas khalid ibrahim, maka zunar bersiar dikaki lima..gua sokong usaha zunar dan gua sokong agar anwar dibebaskan..namun gua belum tentu sokong anwar jd perdana menteri.. on ADA KONDOM DALAM DOMPET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18


------------------

NASEHAT BAIK




NASEHAT BAIK
Sudah2lah cerita lucah. Cakap mencarut. Org tua kata kuat mencarut nanti tumbuh buah di mulut. on PASAI APA SUSAH NAK JAWAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18


-----------------

YEMAN DIBOM RANCANGAN SAPA





YEMAN DIBOM 

RANCANGAN 

SIAPA?
gua lebih percaya tt..nak tau sb apa? gua yakin tuhan ada perancangan dan gua yakin rancangan tuhan lebih hebat dari rancangan para agamawan termasuk para mufti, para ulama mahupun para nabi dan anbiya..rancangan tuhan melitupi segala2nya..
dan sehebat2 tuhan, apakah nilai hamba itu sekadar medpt bidadari?dpt berjimak 24hari sejam selama beribu tahun dlm syurga?kalo ini la habuan tuhan bernama allah ini kpd umat manusia, maka tuhan adalah simbol seks..apakah perancangan tuhan juga yemen dibom?apakah perancangan tuhan juga palestin dibunuh?apakah allah redha dgn sultan saudi yg membunuh dan mendanai pejuang2 fisabililah utk membunuh manusia kafir?
kota serambi mekah kelantan darul naim dilanda banjir, apakah itu juga perancangan tuhan?hadi terima wang rm90juta, adakah itu wang dari langit yg diutus melalui jibrail?2juta org bikin haji bikin hajah, namun umat islam masih merelakan pembunuhan atas nama allah dan muhammad..guru tahfiz merogol meliwat, juga rancangan tuhan?mujahid tutup on 
LU CAYA KE?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18


-------------

LGBT KENA CUKAI




LGBT KENA CUKAI
benar kata tok mat..menunggu anwar jd perdana menteri..maklum la anwar ni lembik..tak sekeras dan setegas mathir mohammad..ketika bersama umno ug pas dulu, semua menteri2 yg ada cuma pentingkan duit je sb cash is king..semua menteri tahu bagaimana bekeje dgn madey, semua menteri kencing dlm seluar bila madey tenung mata..

harapan kini hanya ada pada anwar ibrahim calon port dickson yg prk nya menelan belanja rm3.5juta ringgit malaysia..ketika rakyat masih sasul pasal sst..ketika luka rakyat masih belum kering dgn bekas2 kelahan dari pisau najib isteri rosmah..semua penjahat2 termasuk najib meminta talian hayat dari anwar..
cuma zahid komidi yg bejumpa mahthir utk selamatkan diri..zahid ini pisau dua mata..makan kiri kanan..maklumla org perak..ada kiri ada kanan..maka berbaris la para koporat2 utk menghantar borang kpd anwar..jajan rakyat cuma kpd angka2 ekonomi yg hebat..lgbt kena cukai lebih sket.. on 
HANTU TUNGGU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/18


--------------------

HEBAT RESPECT




RESPEK
Ngikut laporan ..purata usia mati puchok kat Malaysia ..47 tahun?. Satu mende ..satu je ..yg Gwa respek dgn Abam Nuar ..dlm usia 70an beliau ..cerita nye masih pasal bontot ..lanchow ..kontol.. sontot ..gay ..up bottom ..main bini orang ..jilat kelentit ..dan semacam bijik lagi. Yang kita nak tahu YES atau NO ..tu je .. on 
PASAI APA SUSAH NAK JAWAB
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/28/18




--------------

PEMIMPIN KLUK KLAK






PEMIMPIN 

KLUK KLAK
ini ayat2 power dari calon perdana menteri..disingapore ada lbgt, diindon ada lgbt..namun tiada pula pak jawa dan pak cina singopre berkata spt perdana menteri melayu dan islam pujaan yusuf qardawi ini..seperti biasa, kemana dan dimana anwar berckp berucap pastinya mengikut tempat..
kalo berckp dinegeri kelantan, maka anwar akan kata anti lgbt, kalo anwar berkata dgn student2 melayu, maka anwar akan kata pertahan kan melayu, kalo berbicara dgn student2 pelbagai bangsa, maka anwar dilihat sekular dan pluralisma..ini contoh pemimpin kluk klak..ini contoh sotong berjanggut pakai baju batik..dibelakang kaum2 koporat, maka pelbagai potongan cukai akan diberikan..gua dh bilang, anwar mjd top ketika umno menguasai media.. on TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/27/18


--------------