Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 Ogos 2011

ROSMAH DAN NAJIB AKAN DI BAWA KE MAHKAMAH




NASI KANG KANG



nota:
ada nasi ayam
ada nasi itik
ada nasi biryani
ada nasi pulut
ada nasi kerabu
ada nasi belauk
ada nasi lemak
tapi mat mongol
pilih nasi kang kang
kah kah kang




ANWAR CUBA JATUHKAN KREDILIBITI NAJIB ROSMAH: PUAD ZARKASHI - berita hairan

KOTA KINABALU: Ketua pembangkang, Anwar Ibrahim, didakwa cuba menjatuhkan kredibiliti Najib Razak apabila memanggil Rosmah Mansor sebagai saksi perbicaraan kes fitnahnya.

Puad Zarkashi, berkata Najib dan Rosmah tidak relevan sebagai saksi kes berkenaan.

Katanya, Anwar berbuat demikian kerana ketiadaan isu untuk menarik perhatian rakyat termasuk BERSIH yang sudah semakin dilupakan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK JATUH KAN KREDIBILITI BUAT APA?..... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TUJUAN.... kah kah kah...

kah kah kah... MAK JANDA DAN MAT MONGOL INI MANA ADA KREDIBILITI ?..... kah kah kah....

woit...BY THE WAY WHAT IS KREDIBILITI....kah kah kah..

kah kah kah...MAK CIK FELDA NO UNDERSTAND...kah kah akh..

kah kah kah...MAK CIK FELDA UNDESTAND ONLY NAJIB KENA NASI KANG KANG.... kah kah kah...

nota:

munkeee ni bangang
tujuan anwar bukan nak jatuhkan kredibiliti
tak ada untung jatuhakan kredibiliti
tujuan anwar nak jatuhkan kerajaan gerombolan
nak jatuhkan rosmah dan najib
ini lagi baik

munkeee bangang ni
ini pun tak faham
bangang !
kah kah kah


SELAMAT BERBUKA PUASA



HARI KE SEBELAS


petang kelmarin hujan turun
sejuk dan nyaman
petang ini matahari menyinar
panas dan rimas

sehari lagi berlalu

selamat berbuka


SELAMAT DATANG DUNIA BARU


dunia semakin kelam
ekonomi semakin merundum
sana sini kacau dan bilau
sana sini porak dan peranda

bagitu indah kekacuan ini
bagitu seni kekacauan ini
tanda tanda keruntuhan kapitalisma
tanda tanda keruntuhan tata lama
tanda tanda kelahiran yang baru

anak anak muda di kota london telah bangun
anak anak muda dari kota athens telah bangun
anak anak muda di damas sedang bertempur
anak anak muda di benghazi sedang bertempur
dari khairah ke kuala lumpur ke bahrain ke saana
ke casablanca ke lisbon ke berlin ke stockholm
anak muda dengan balaclava sedang bangun melawan

inilah feshen hari ini
inilah trend dunia hari ini
inilah feshen paling cool hari ini

bapak politikus asik dengan kuasa
bapak politikus asik dengan data ekonomi
bapa politikus asik dengan projek
semua menjelakkan
semua menjijikkan

inilah masa depan
masa depan yang tak ada masa depan
masa depan yang tak ada pintu masuk
masa depan yang tak ada pintu keluar

petang ini
dengan senyuman
dengan hati yang rela
dengan kegembiraan
kita menyambut trend dunia baru

pakai lah hood itu
pakai lah bandana itu
kamu akan dilihat cool
inilah gambar klasik
untuk ingatan sepanjang zaman

dibelakang kamu kereta yang terbakar
ditangan kamu melotov yang tersedia
ini lah gambar klasik untuk ingatan
seribu tahun dari hari ini

selagi chip dalam komputer tersimpan
selagi blog spot dot com wujud
selagi itulah shaer ini akan dinyanyikan
tidak ada kuasa dapat menahan
tidak ada kuasa dapat merombak
bila anak muda bangun berontak

BINI ROSMAH AKAN DI DAKWA DI PARIS










nota:
tunggu dan nanti
bulan sptember di paris
lagi satu kes besar
memang suwee nasib
mat mongol kahwin janda
beranak lima kah kah kah




NAJIB ROSAMAH TETAP PERLU HADIR KE MAHKAMAH : KARPAL
- keadilan daily

Najib Razak dan Rosmah Mansor tetap perlu hadir ke mahkamah untuk ditemubual peguam Anwar Ibrahim, sebelum mahkamah bersidang 15 Ogos depan.

“Kedua-dua mereka tetap perlu hadir. Pada bila-bila masa mereka bersedia untuk ditemubual, kita akan temubual mereka,” kata peguam Anwar, Karpal Singh ketika ditemui pemberita.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan perbincangan dengan hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dan pihak pendakwa bagi membolehkan Anwar hadir semasa temubual dengan saksi yang dipanggil pembela.

Selepas mendengar hujah kedua pihak, hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah membuat keputusan Anwar dibenarkan hadir sewaktu temubual saksi tersebut dijalankan.

KAH AKH KAH
KAH KAH AKH
KAH AKH KAH


woit.. INI PERSEDIAAN UNTUK MAT MONGOL.... kah kah kah..

kah kah kah...BULAN SEPTEMBER... ADA KES DI PARIS.... kah kah kah..

kah kah kah...KES JUAL BELI KAPAL SELAM....kah kah kah...

kah kah kah...INI KES SATU DUNIA AKAN IKUT...kah kah kah...

kah kah kah....CUBA CUBA LAAA BERLATIH.... kah kah kah..

kah kah kah...BERLAJAR BAHASA PERANCHIS..... kah kah kah..

kah kah kah... ENCULEZ VOUZ.... kah kah kah....

nota:

rakyat malaysia paling suka
melihat rosmah dan suaminya
kena gudam oleh karpal singh
kah kah kah


PENYOKONG SETIA





MUKA KEPALA BANA ITU




INGATKAN MUKA INI



INI DARI PEMBACA

Prof. pengampu orang kaya, sanggup jadi barua UMNO dan prof.ini bodoh macam kepala taik sebab tidak kena pada anak beranaknya.

By Anonymous on YA AMPOOON YA KANG KONG on 8/11/11

nota:
mana agaknya kang kong ini
beli ijazah - tengok muka
macam beli di internet
atau universiti
dr fadly
kah kah kah




nota:
kang kong ni kata
polis malaysia berhemah

tahu kenapa kang kong ini cakap macam ini
tak tahu?

kang kong ini tak tahu bahasa orang puteh
berita di bawah ini dia tak dapat baca
yang dia baca hanya meloya
kah kah kah

itu pasal otak kang kong ini bebal
kah kah kah



POLICE MURDERED OUR SONS, SAY FAMILIES
- minsider

The families of three young men shot dead last November 13 on suspicion of robbing a petrol station claimed that the trio were killed by police in cold blood, their lawyer said today.

Mohd Shamil Hafiz Shapiei, 15, Hairul Nizam Tuah, 20, and Mohd Hanafi Omar, 22, died in the police shooting after a reported high-speed car chase in the early hours of the morning of November 13, 2010, in Glenmarie, Shah Alam.


The families of three young men shot dead last November 13 on suspicion of robbing a petrol station claimed that the trio were killed by police in cold blood, their lawyer said today.

Mohd Shamil Hafiz Shapiei, 15, Hairul Nizam Tuah, 20, and Mohd Hanafi Omar, 22, died in the police shooting after a reported high-speed car chase in the early hours of the morning of November 13, 2010, in Glenmarie, Shah Alam.




“Two shots to the head and one to the chest, are they trying to stop a human being or a 600-pound gorilla?” asked the human rights lawyer, who is a PKR vice-president.

This morning, lawyers representing the families presented the final post-mortem report at the Petaling Jaya police headquarters and subsequently lodged a report for further investigation into the incident.

“The mother of Shamil made another police report on the incident. Before this we have exposed two post-mortem reports but one we didn’t get. Now, we have the last for Hanafi,” Surendran said.

He claimed that the police have committed various criminal offences in this case.

“We want an investigation... Firstly, murder investigation. All the officers involved in the shooting must be investigated for the offence of murder and nothing less than that.

“Secondly, those higher police officers like Datuk Thaiveegan who issued the statement saying they tried to attack them (the police) with machetes must be investigated for giving false information regarding an offence. That itself is a criminal offence under sections 201 and 203, giving false information,” said Surendran.

The lawyer also said the policemen involved in the case should be investigated under section 218 of the Penal Code for writing false reports of what had happened.

“I think the most important question we want to ask here is, is there a shoot-to-kill policy within the police department?

“If there is, there must be an investigation immediately on criminal conspiracy in the police department to carry out this kind of act, which is shooting to kill,” he said.

Surendran said that in 2001, five people were shot dead by the police. In 2008, 82 people were killed. In 2009, 88 people died in police shootings.

The trio’s death came nearly seven months after 14-year-old schoolboy Aminulrasyid Amzah was shot after a high-speed police car chase in Shah Alam in the early hours of April 26, 2010.

Corporal Jenain Subi was the sole policeman charged for the incident and faces up to 30 years’ jail plus a fine if convicted.




31 OGOS IALAH MALAPETAKA







SAMA DAN TAK ADA BEZA












SAMBUTAN ULANG TAHUN KEMERDEKAAN KE 54 HAMBAR - meloya

Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita bakal menyambut ulang tahun kemerdekaan negara yang ke-54, malangnya bahang sambutan peristiwa bersejarah itu langsung tidak dirasai.

Sepatutnya ketika ini suasana 'perang bendera' Jalur Gemilang sudah memenuhi segenap pelosok negeri Hang Tuah ini, sesuai dengan jolokan yang diberikan, 'Di sini Segalanya Bermula'

Malangnya, tinjauan Utusan Malaysia di sini, hari ini mendapati 90 peratus daripada ratusan lot-lot kedai di deretan bangunan perniagaan sekitar pusat bandar di Melaka Raya dan Banda Hilir tidak dipasang dengan Jalur Gemilang.

Agak memeranjatkan juga, tinjauan tidak menemui satu pun kain rentang yang secara khusus mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-54, melainkan bendera-bendera baru dan lusuh yang digantung, itu pun secara ala kadar.

KAH KAH AKH
KAH AKH AKH
KAH AKH AKH

woit... 15 MEI RAKYAT PALESTIN MENGINGATI NAKBA.... kah kah kah..

kah kah kah...NAKBA IALAH MALAPERTAKA ....kah kah kah...

kah kah kah....15 MEI ISRAEL DI WUJUDKAN .... kah kah kah...

kah kah kah...31 OGOS IALAH MALAPETAKA KEPADA TANAH MELAYU..... kah kah kah...

kah kah kah... SEMAKIN RAMAI SEDAR TENTANG MALAPETAKA INI..... kah kah kah..

kah kah kah...ITU PASAL SEMUANYA HAMBAR.... kah kah kah

MULA KAN KEMPEN ANTI PENDATANG HARAM




INI PEMBAWA MALAPETAKA







PENDATANG HARAM MENCEROBOH WASPADA

pendatang haram masuk secara haram ke korea utara
pendatang haram akan ditangkap dan 12 tahun penjara kerja berat

pendatang haram masuk secara haram ke iran
pendatang haram ini dicap pengintip untuk isreal dan dibunuh

pendatang haram masuk ke afghanistan
akan di tembak mati

pendatang haram masuk ke saudi arabia
akan dipenjara seumur hidup

pendatang haram masuk ke negara china
selamat tinggal dunia

pendatang haram masuk ke venezuela
akan dituduh ajen amerika dan jamin masuk penjara

pendatang haram masuk ke cuba
akan di masukkan ke dalam penjara sampai tua

pendatang haram masuk ke britain
pendatang haram ditangkap, dibicara dan di hantar pulang

pendatang haram dari indonesia mencuri masuk ke malaysia
pendatang haram dari bangla mencuri masuk ke malaysia
pendatang haram dari burma mencuri masuk ke malaysia

mereka akan dapat:

- dapat jadi penduduk tetap
- dapat lesen memandu
- dapat kerja
- dapat jadi bumiputera
- dapat hospital percuma
- dapat belajar percum
- dapat menjadi warga negara


DAN

dapat mengundi

nota:
patutlah pendatang haram ini
berpusu pusu masuk ke dalam negara
kita ini


BEBASKAN MALAYSIA DARI PENDATANG HARAM

MULAKAN KEMPEN ANTI PENDATANG HARAM

PENDATANG HARAM PUNCA JENAYAH BERTAMBAH

PENDATANG HARAM PEMBAWA DADAH

JUMPA ULAR JUMPA PENDATANG HARAM
KETUK PENDATANG HARAM DULU

PENDATANG HARAM YANG BAIK
ADALAH PENDATANG HARAM YANG TELAH DI HALAU KELUAR

PROJEK NAK BODOHKAN MELAYU




MAJLIS GEREJA WUJUD UNSUR SYAK
- meloya

Majlis makan malam yang dianjurkan oleh sebuah gereja di Damansara Utama, dekat sini, pada malam 3 Ogos lalu menimbulkan banyak unsur syak wasangka sehingga mendapat perhatian Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan polis.

Selain dihadiri oleh 12 orang Islam, jemputan ke majlis itu juga dibuat secara tertutup walaupun peserta yang akan hadir adalah dalam kalangan orang bukan Islam sendiri.

Apa yang lebih menghairankan, menurut satu sumber kepada Utusan Malaysia hari ini, terdapat tiga peserta Islam yang hadir cuba dibawa keluar secara senyap menerusi pintu belakang.

"Di samping itu, nyanyian Alhamdulillah dan Allahuakbar juga dibuat di tempat yang tidak sepatutnya iaitu di gereja, manakala soalan kuiz Islam turut diberikan kepada peserta yang hadir," kata sumber tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....NAMPAK BANI MELAYU NI SAKIT JIWA.... kah kah kah..

kah kah kah...JELAS KES INI TAK SANGKUT PAUT DENGAN AGAMA....kah kah kah...

kah kah kah.... INI PROJEK NAK KACAU KERAJAAN SELANGOR.... kah kah kah..

kah kah kah...INI NAK BERI TEKANAN PADA PAKATAN RAKYAT.... kah kah klah..

kah kah kah...INI STRATIJI NAK RAMPAS SELANGOR DARI PAKATAN RAKYAT....kah kah kah..

woit... SEMENJAK BILA PULAK GEROMBOLAN ADA SANGKUT PAUT DENGAN AGAMA.... kah kah kah..

kah kah kah...DENGAN PROJEK DAN DUIT KOMISEN ADALAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU BETUL NAK CAKAP HAL AGAMA.... KENAPA KES BUNUH ALTANTUYA TAK HEBOH.... klah kah kah..

kah kah kah...KENAPA KES RAIS YATIM ROGOL AMAH TAK HEBOH.... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA KES TAMBI CIK ROGOL BIDAK SEKOLAH TAK HEBOH..... kah kah kah..

nota:
semua nak bodoh kan melayu
semua nak bangnagkan melayu
semua nak takut kan melayu

tengok bawah ini
bang dalam gereja
tak murtad pun

yang murtad masuk gereja itu
ialah islam jenis gerombolan
masuk saja gereja terus pancut
kah kah kah



TAK MURTAD PUN!





ISU GEREJA: HARAPAN KOMUNITI NAFI DAKWAAN MURTADKAN UMAT ISLAM- minsider

Penganjur majlis makan malam muhibah di sebuah gereja minggu lalu yang diserbu Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) menafikan dakwaan terdapat usaha mahu memurtadkan umat Islam, sebaliknya menegaskan ia adalah program menyampaikan bantuan kepada golongan miskin tanpa mengira kaum dan agama.

Dilaporkan terdapat nyayian lagu keagamaan dalam majlis itu yang diadakan di Gereja Methodist Damansara Utama dekat Petaling Jaya, yang mana diserbu pegawai Jais pada Rabu lalu.

Pengarah Eksekutif Harapan Komuniti berkata organisasi itu komited untuk membantu golongan miskin dan ‘melarat’ dan penghidap HIV dan Aids melalui pendekatan “kasih sayang, harapan, keamanan dan maruah” sambil menegaskan menyewa premis Gereja Methodist Damansara Utama.

“Harapan Komuniti membantu mereka yang memerlukan terutamanya golongan miskin dan mereka yang ditindas, namun Jais bertindak untuk mengganggu acara amal ini pada 3 Ogos lalu,” katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan melalui peguamnya Annou Xavier.

Annuo memberitahu The Malaysian Insider bahawa majlis makan malam muhibah itu boleh diadakan di mana-mana seperti Dewan Komuniti Cina tetapi Harapan Komuniti memilih Gereja Methodist Damansara Utama kerana pihak gereja menawarkan lokasi dengan percuma.

“Kerana ia (Harapan Komuniti) adalah sebuah pertubuhan bukan keuntungan dan mencari lokasi yang mudah dan murah,” katanya.

Beliau menambah, Harapan Komuniti – diketuai ahli lembaga daripada orang Melayu, orang Cina dan orang India – selain tidak mempunyai sebarang kaitan dengan Gereja Methodist Damansara Utama dan pernah menyewa dewan gereja sebelum ini.

Annou juga berkata “doa kesyukuran” turut dibacakan semasa majlis makan malam itu atas bantuan yang telah diberikan bersama kira-kira 120 orang daripada pelbagai latar belakang agama.

“Ini bukan doa Kristian, ia lebih kepada berterima kasih kepada Tuhan yang maha kuasa,” katanya.

Beliau berkata dua lagu kesyukuran dalam Bahasa Malaysia turut dinyanyikan - “Allahu Akhbar” dan “Allhamdulillah” – tetapi menegaskan ia lagu untuk semua.

“Ia satu lagu umum kepada Tuhan yang memberikan bantuan,” katanya menambaha, tidak tahu berapa ramai yang menyanyikan lagu itu.

Annou juga menolak dakwaan bahawa kitab Injil versi Bahasa Malaysia dan soalan-soalan tentang Islam diberikan dalam majlis makan malam itu untuk menghina agama itu.

“Ia bukan untuk memurtadkan sesiapa, ia tidak mempengaruhi sesiapa... mereka fikir ini bulan Ramadan, jadi mereka anjurkan kuiz tentang Islam,” katanya.

Serbuan itu mendapat bantahan banyak pihak dan kerajaan negeri Selangor di bawah Menteri Besar Khalid Ibrahim menuntut satu laporan daripada Jais berhubung kemelut yang berlaku.

Bagaimanapun pertubuhan bukan kerajan (NGO) Islam mempertahankan Jais dan Hasan Ali yang mendakwa perkataan “al-Quran” dan “doa” atau “pray” diselitkan.

Jelas Hasan, ada bukti pihak terbabit mahu memurtadkan umat Islam.

Peguam bela mewakili 10 daripada 12 individu beragama Islam, yang dilapor berada di gereja ketika serbuan Jais berkata anak guamnya telah diminta membantu siasatan berhubung usaha mahu memurtadkan umat Islam di bawah Seksyen 4 Enakmen Ugama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan Di Kalangan Orang Islam) 1988.

Di bawah seksyen itu, seseorang yang didapati melakukan kesalahan memujuk, mempengaruhi atau menghasut seseorang yang beragama Islam supaya cenderung kepada mana-mana agama bukan Islam atau supaya menjadi penganut atau anggota mana-mana agama bukan Islam atau supaya meninggalkan atau tidak suka kepada agama Islam.

Mereka boleh disabitkan mengikut seksyen kecil (1) dan jika didapati bersalah boleh dikenakan penjara sehingga satu tahun atau denda tidak melebihi RM10,000 atau kedua-duanya sekali.

Difahamkan tujuh daripada 12 individu beragama Islam itu menerima bantuan daripada Harapan Komuniti.

NOTA:

orang islam yang datang kerana dapat bantuan
peliknya bekas mufti perlis tanya
- apa jadi cdengan duit zakat?
beli cincin ke?
kah kah kah


MANA PERGINYA WIRA MELAYU




MELAYU DIPERLUKAN




WARGANEGARA : BN SEDANG MENJUAL NEGARA - harakah daily

Tindakan kerajaan melalui Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) mendedahkan pihak mereka telah mendaftar hampir 100,000 warga asing sebagai warga negara segaligus sebagai pengundi merupakan tindakan bahaya kerana menjual negara sendiri.

Naib Presiden PAS, Husam Musa , berkata kerana ingin kekal memerintah negara, kerajaan sanggup berbuat demikian melalui JPN.

Menurutnya, warga asing yang datang ke negara ini berbagai jenis serta latarbelakang hidup yang berbeza.

Beliau berkata demikian kepada media ketika diminta mengulas berhubung SPR dan JPN yang tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berikutan pelbagai pendedahan dibuat oleh pemimpin Pakatan Rakyat di seluruh negara berhubung pendaftaran warga asing sebagai pengundi, pertindihan kad pengenalan dan berbagai lagi.

“Kalau di Singapura, kerajaan negara itu menapis terlebih dahulu mengikut kehebatan mereka khususnya dari golongan professional contohnya sebagai ahli sukan.

NOTA:
yang pelik disini
kemana hilangnya ngo melayu
kemana hilangnya pejuang melayu
kemana hilangnya wira melayu

mana pukipm
mana pukida
mana pukisam
mana mat bisul
mana jaringan melayu

dulu marah bila britiish paksa china dan india jadi warga negara
dulu marah bila british guna jus soli
beri kerakyataan pada india dan china
sekarang kenapa tak bising
bila gerombolan beri kerakyatan pada pendatang haram!

nota:

pendatang haram!

YA AMPOOON YA KANG KONG




NOTA:


ya ampoon
ya ripoon
ya giboon

apa agaknya yang terjadi
pada warga negara dimana
polis mereka tidak berhemah
seperti di malaysia ini
kah kah kah



INI YANG BERHEMAH














POLIS MALAYSIA LEBIH BERHEMAH - meloya

KUALA LUMPUR 10 Ogos - Ahli akademik dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menganggap polis negara ini lebih berhemah dan sistematik dalam menyelesaikan sesuatu masalah termasuk isu keganasan berbanding apa yang berlaku di London ketika ini.

Setiausaha Majlis Profesor Negara, Prof. Dr. Raduan Che Rose berkata, biarpun negara tersebut lebih maju dan mempunyai pasukan polis antara terbaik di dunia namun, mereka masih gagal menghalang rusuhan sehingga menyebabkan kecederaan dan kecurian.

"Pendekatan yang dilakukan oleh pihak polis di sana dan polis di negara ini ternyata berbeza. Di sana punca utama menyebabkan mereka bertindak ganas ialah selepas seorang remaja kulit hitam ditembak mati oleh polis.

"Berbanding di negara ini, polis lebih banyak menggunakan pendekatan pencegahan malah, lebih sistematik dalam mengatasi masalah agar tidak merebak menjadi lebih serius," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH AKH AKH


woit.... POLIS MALAYSIA KITA INI BERHEMAH.... kah kah kah..

kah kah kah...AGAKNYA MACAM MANA NEGARA NEGARA LAIN YANG POLIS NYA TIDAK BERHEMAH..... kah kah kah...

kah kah kah... POLIS MALAYSIA YANG BERHEMAH HANYA BALING TOPI KELEDAR HINGGA MATI... kah kah kah..

kah kah kah...POLIS YANG TAK BERHEMAH .... BALING APA AGAK NYA.... kah kah kah


REMAJA KOMA DI BALING TOPI KELEDAR - berita hairan

Seorang remaja lelaki berusia 14 tahun dari Felcra Lubuk Sireh, Padang Besar, Perlis, koma sejak empat hari lalu selepas terjatuh daripada motosikal, didakwa berpunca akibat dibaling dengan topi keledar oleh anggota polis yang cuba menahannya pada malam minggu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.40 malam itu, Mohd Solihin Che Kassim sedang menunggang motosikal bersama rakannya di perkampungan itu apabila dua anggota polis yang melakukan rondaan cuba menahannya tetapi mangsa dikatakan tidak berhenti.

Tindakan remaja itu menyebabkan seorang daripada anggota polis terbabit membaling topi keledar ke arah motosikal mangsa yang menunggang tanpa memakai topi keledar, menyebabkan dia terjatuh.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BERITA ATAS CONTOH POLIS MALAYSIA YANG BERHEMAH.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU YANG TAK BERHEMAH MACAM MANA AGAKNYA?.... kah kah kah..

kah kah kah...BALING BOM KE?.... kah kah kah




PANEL KHAS SIASAT KES POLIS TEMBAK MATI REMAJA - malaysiakin 27 april 2010

Kementerian Dalam Negeri menubuhkan satu panel khas bagi menyiasat insiden seorang remaja 15 tahun yang ditembak mati polis di Seksyen 11, Shah Alam.


POLIS TEMBAK 3 REMAJA - keadilan daily

Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) dan Pertubuhan Peguam, Lawyers For Liberty menolak penubuhan inkues bagi menyiasat kejadian tembakan oleh polis yang membawa kematian tiga remaja di Glenmarie, Shah Alam November tahun lalu.

Penegasan itu dinyatakan dalam satu kenyataan bersama yang dikeluarkan Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar, N Surendran dan wakil LFL, Fadiah Nadwa Fitri.

“Kami merujuk pengumuman Ketua Polis Selangor, Tun Hisan Tun Hamzah bahawa polis menuntut inkues dalam kes tembakan polis yang membawa maut terhadap Mohd Shamil Hafiz, 15, Hairul Nizam Tuah, 20 dan Mohd Hanafi Omar, 22 pada 13 Novermber 2010 di Glenmarie

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...POLIS BEHEMAH HANYA TEMBAK MATI 3 ORANG SAHAJA.... kah kah kah..

kah kah kah... SYUUUUKUUUUR.... NASIB BAIK POLIS MALAYSIA BERHEMAH...kaha kah kah...

kah kah kah...KALAU TAK BERHEMAH BERAPA BANYAK AGAKNYA MATI KENA TEMBAK.... kah kah kah

nota:
kalau kang kong
kang kong lah juga
kalau kaki bodek
kaki bodeklah anak beranak
kah kah kah