Khamis, 25 Julai 2019

MENIAGA JUAL RAMBUT NABI





NIAGA JUAL


RAMBUT NABI


-----

INI AMAT PELIK







WOIT

NI BUKAN

TT CAKAP

Bolehkah Anwar jadi PM, tanya bekas pegawainya

BEKAS pegawai kanan Anwar Ibrahim mempersoalkan wajar atau tidak presiden PKR itu jadi calon perdana menteri ketika beliau gagal menunjukkan kepimpinan dan mengawal partinya sendiri.

Bekas setiausaha akhbar Anwar, Khalid Jaafar bertanya, kalau sebagai presiden pun Anwar tidak boleh menjaga kestabilan PKR, bolehkah beliau memastikan kestabilan Malaysia kalau jadi perdana menteri.

Dalam tulisan di Facebook yang memetik kisah klasik Cina, Hikayat Tiga Kerajaan dan membandingkannya dengan perjalanan politik Anwar, Khalid melontarkan soalan adilkah untuk rakyat Malaysia kalau Anwar jadi perdana menteri.

“Persoalan paling agung di hadapan rakyat Malaysia pada hari ini, apakah Anwar sebagai sebagai orang yang gemar kepada ketidakstabilan, sendiri mencipta kacau bilau dalam parti dan dilihat tidak dapat berlaku adil kepada semua ahli parti berupaya untuk mempertahankan kestabilan dan ketenteraman negara serta memberi keadilan kepada semua?

“Akan tetapi sudah ada janji. Janji mesti ditepati. Tetapi adakah dengan menepati janji tersebut akan menepati keadilan?” katanya dalam satu tulisan di Facebook hari ini.

Menurut Khalid, persoalan itu perlu direnung oleh rakyat Malaysia khususnya ahli dan pemimpin PKR “yang mengambil ‘Keadilan’ sebagai namanya”.

Untuk menghuraikan maksud “keadilan”, Khalid memetik ahli falsafah Yunani, Plato mengenai wajar atau tidak mengembalikan pisau yang dipinjam kepada tuannya yang sekarang sudah gila.

Menurut Plato, dalam keadaan begitu, memulang pisau seperti perjanjian bukan lagi sesuatu yang adil.

“Rakyat Malaysia memerlukan keadilan. Kita renungkanlah!,” kata Khalid.

Tulisan ini menyusul tidak sampai seminggu selepas Khalid menyarankan agar Anwar bersara saja daripada politik.

Khalid adalah setiausaha akhbar kepada Anwar semasa bekas timbalan perdana menteri itu dalam kerajaan Dr Mahathir Mohamad sebelum pemecatannya pada 2 September 1998.

PKR kini terbelenggu dalam kemelut kepimpinan susulan penyebaran rakaman seks dua lelaki yang dikaitkan dengan timbalan presiden parti Mohamed Azmin Ali.

Azmin keras menafikan tuduhan dan menyifatkannya sebagai perancangan jahat untuk memusnahkan masa depan politiknya.

Siasatan polis juga mengesahkan penyebaran rakaman seks itu bermotifkan politik untuk menjatuhkan seseorang, kata Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador.

Polis sudah menahan 11 orang termasuk setiausaha politik kepada Anwar, Farhash Wafa Salvador Farhash Rizal Mubarak yang dibebaskan semalam selepas direman lapan hari.

Bekas ahli PKR Haziq Abdullah Abdul Aziz yang mengaku beliau individu dalam rakaman seks itu dan Azmin pasangan intimnya juga dibebaskan semalam.

Semalam juga, Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak mahu diperalatkan untuk tujuan politik, terkait dengan penyebaran rakaman seks itu – 24 Julai, 2019.


PAK KHALID 

INI PENASEHAT

RAPAT DASAI

GUA NAK TANYA

PASAI APA

SEMUA GENG

RAPAT DASAI

SEMUA CABUT 

LARI 

TERUS  HILANG

KEYAKINAN

DG MAT DASAI

SAJE TANYA

KERANA

AMAT PELIK
---------

NURUL TAHU






NURUL TAHU

betul kata wan azizah, undi tidak percaya kpd mahatir akan menghasilkan perpecahan PH..kalo PH pecah maka peluang anwar untuk jadi perdana menteri lagi susah dan gelap segelap lobang awek di thailand..anwar yg dilihat hebat, macho, melayu islamic lagi agen sultan, begitu takut dgn perpecahan PH..
ini lawak lubang mulut haziq, perpecahan dlm PKR pun dia buat tak kisah asalkan nak jadi perdana menteri, inikan pula dia kisah pasal perpecahan PH.. org hebat ekonominya hebat, tp menagih simpati agar si tua nak mampos mahatir menyerahkan kuasa dgn mudah..kalo anwar naik perdana menteri bermakna anwar menafikan hak wan azizah jadi perdana menteri..
hang kata hang terer..tunggu la lepas sampai pru nnt..kalo agong dulu pun nak latik wanita jadi perdana menteri, why not zuraida pun bole diberi peluang yg sama..kalo tak, masakan agong pun bole nak naikkan wanita sbg perdana menteri..hanya mandep singh, tian chua, santiago tidak bole jd perdana menteri.. 
on 
UNDI TAK PERCAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 25/07/19

T





------------

BERAHI OO BERAHI





BERAHI O BERAHI

caya bro..cerita berahi yg semakin ditakuti bakal perdana menteri port dickson..betul tu..siapa dalang,siapa funder, siapa arah, siapa apa..begitu juga video china doll..presiden china mesti dah tonton video china doll..begitu juga presiden singapore..pau diklasifikasikan dgn kerjasama politik, FDI..oit tt..tppa apa sudah jadi?

bekas menteri ekonomi terbaik kita takda saranan ke?zaman dia jd menteri keewangan dulu, tppa ada ke tak? saja tanya..mlm ni madey ada solat dan kenduri tahlil tolak bala dikediaman erdogan sultan turki yg baru..ada sesapa buat solat hajat bodek sultan ke?? 
on 
KEBERAHIAN 
ANWAR IBRAHIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 15:11

LOST



--------

ANWAR BERAHI APA?





KAMU BERAHI APA?
SAJE TANYA JANGAN MARAH

https://www.malaysiakini.com/columns/485339



  • Replying to
    Kepala bana la TT. Kau tulis panjang2x nie mcm talkin orang mati, kau ingat orang nak baca ke jilakeee?
    6:08 PM · Jul 25, 2019Twitter for Android


    -------

    ELLO YODA






    ELLO

    MAT YODA

    APO KOBA
    MAT YODA

    BOTO KO

    PULIS CARI KAO

    SAJO DEN TANYO

    DEN DONGAR

    ORANG CAKAP


    -------

    SUDAH DINUJUM






    GUA UDAH

    NUJUMKAN

    LU TAK CAYA
    Pemimpin politik terbaru yang disoal siasat semalam ialah Adun Kota Anggerik Najwan Halimi di Bukit Aman selama 90 minit.

    Adun penggal pertama PKR itu disoal siasat sebelum dibebaskan. Ia disahkan sumber PKR dan polis.

    ---------

    KEBERAHIAN ANWAR IBRAHIM





    KEBERAHIAN ANWAR IBRAHIM
    Keberahian ialah keinginan. Dalam bahasa Inggeris keberahian ialah desire. Dalam bahasa Peranchis keberahian ialah le d├ęsir.  Keberahian datang dari induk kata – berahi.

    Sebagai manusia kita jatuh berahi terhadap sesuatu yang dapat dilihat. Kita juga boleh jatuh  berahi dengan  objek  yang dapat dipegang dan dlihat. Misalnya,  Si Mamat ini berahi pada cendul atau  Si Mamat ini berahi kepada basikal.

    Manusia juga boleh jatuh berahi pada yang halimunan.  Berahi  kepada   konsep yang tidak dapat dilihat. Misalnya Si Mamat ini berahi kepada kebenaran. Si Mamat ini berahi  kepada kesaksamaan. 

    Manusia juga boleh berahi kepada manusia yang boleh dilihat dan dipegang. Si Mamat ini  jatuh berahi kepada Si Mamat itu. Jangan silap tafsir berahi sesama manusia tidak samestinya keberahian  ini disadur dengan unsur seksual.  Berahi tidak samestinya seratus peratus seksual.

    Satelah memahami konsep berahi maka mudah untuk saya  memberi  pencerahan tentang suasana politik apa yang sedang berlaku sekarang.  Pada ketika ini satu keberahian sedang mengancam  dan mengamok pesada  politik  Malaysia. Hari ini di Malaysia berahi dan politik sedang ikat berikat – kait mengait. 

    Justeru, keberahian ini  menimbulkan  heboh heboh politik yang bising dan rancak.   Ketika saya menulis  tulisan ini Setiausaha Politik Anwar Ibrahim – Salvador Wafa   masih dalam lokap. Ketika saya menulis – pagi  Senin 22 Julai 2019 -  media telah melaporkan tentang seorang  YB dari Selangor akan dipanggil ke Bukit Aman. 

    Umum juga telah diberitahu ada lagi sosok-sosok yang sedang dicari oleh polis. Siapa yang polis  khendaki hanya Guru Nanak yang tahu. Amin.

    Apa makna semua berita ini. Apa kaitan berita  berita ini dengan berahi. Justeru  menjadi tugas saya  untuk memberi satu garis pencerahan tentang babak dan berita-berita politik terkini yang sedang dipentaskan dihadapan mata kita semua. 

    Dari segi pemikiran  yang  tuntas  kita wajib  memahami apa itu sebab dan apa itu  musabab. Apa itu isi dan apa itu kulit. Apa itu induk, apa itu pati  dan apa itu manifestasi.  Dalam proses pencerahan fikrah kita wajib memahami isi dan manifestasi.  Jika hanya memahami manifestasi maka pemahaman kita menjadi  tempang. Isi dan manifestasi wajib difahami bersama.

    Dalam politik semua diatur  - semua disusun. Tidak ada  satu pun babak politik yang terjadi dengan sendiri. Ada sebab  ada musabab dan ada penyebab. Hukum ini tidak beralih-alih. Ini hukum politik.

    Justeru semenjak malam 9 Mei 2018 – politik Malaysia telah dibajak oleh keberahian  Anwar Ibrahim. Apa dia keberahian Anwar Ibrahim ini.  Keberahian Anwar Ibrahim ialah untuk menjadi Perdana Menteri. Anwar berahi untuk menjadi Perdana Menteri salepas Mahathir.

    Anak semua bangsa dan bangsa semua agama rakyat Malaysia telah dikepong dan dipaksa tunduk  dihadapan dulang  keberahian Anwar  Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri.

    Apa yang saya garap ini bukan omong kosong. Bukan  kerana dedak. Bukan fitnah dan tohmah. Bukti apa yang saya tulis ini cukup senang. Umum tahu - saban hari, saban minggu  dan saban bulan persoalan bila agaknya  Mahathir akan berudur terus menjadi tajuk berita. 

    Satu Malaysia heboh berlabon hal ini.  Diruang  mana sahaja kita  duduk dan berbual maka persoalan  siapa sesudah Mahathir  akan timbul. Hasilnya – seolah-olah inilah agenda numero uno politik Malaysia

    ‘ Mahathir akan lepaskan pada Anwar atau tidak.. ..Mahathir menepati janji atau tidak… Dua tahun atau berapa lama…’

    Soalan ini menjadi persoalan para wartawan. Tidak  sudah sudah wartawan bertanya.  Bertanya. Menyoal. Bertanya.  Pada awalnya pertanyaan wartawan tentang tarikh Mahathir berundur dibaca secara jujur. Anak semua bangsa mahu juga tahu tentang masa depan negara. Ini bukan satu yang salah.

    Tetapi apabila setiap minggu dan setiap bulan soalan yang sama ditanya maka saya yakin ada wartawan yang dicucuk.  Ada wartawan yang dibelai. Ada wartawan yang diatur. Ada wartawan yang diupah untuk bertanya soalan yang sama berkali-kali kepada  Mahathir.

    ‘ Wahai Mahathir bila kamu nak berundur. Wahai Mahathir bila berundur   siapa akan mengganti kamu. Wahai Mahathir apakah saheh pengganti kamu ialah  Anwar Ibrahim dan bukan Jonah…’ Soalan ini ditanya berulang-ulang. Kah kah kah.

    Dimana saja Mahathir berada soalan ini akan dilontarkan.

    Bila Mahathir melawat Kajang  ada wartawan bertanya di Kajang. Bila Mahathir melawat Port Dickson  soalan yang  sama di tanya di Port Dickson,  di Pulau Pinang , di Melaka, di Alor Star. Bila Mahathir ke New York soalan sama muncul. Soalan ini juga muncul  di Australia, di London dan di India. Mahathir juga ditanya apabila Mahthir melawat Jepun.  Kali akhir wartawan di Bangkok bertanya soalan yang sama.

    ‘ Bila Mahathir akan melepaskan jawatan… Siapa pengganti  Mahathir… Dua tahun atau berapa tahun ?...’

    Tidak cukup dengan ini ajen-ajen Anwar  yang memanggil diri mereka REFORMIS  juga menimbulkan soalan yang sama.  Pada awalnya seorang YB bernama Abdullah Sani telah mengeluarkan mukadimah tentang rancangan Mahathir. 

    Dalam masa yang sama Abam Anwar juga terus mendabik dada mengakui bahawa dialah sosok yang  telah dipilih Mahathir. Abam berceramah ke hulu ke hilir bahawa  Abamlah yang akan menggantikan Mahathir. Nama Abam ialah Anwar bin Ibrahim. Abam telah diamponkan oleh Yang Di Pertuan Agong kerana kesalahan  meliwat Saifol Bukhari.  Kerana telah ada pengamponan maka Abam berhak  menjadi  Perdana Menteri ke 8.  Kah kah kah.

    Keberahian Anwar Ibrahim ini meluap-luap. Keberahian Anwar  memancut mancut hingga terpancut ke hujung lengan.  Keberahian inilah yang menjadi  isi pati politik Malaysia  hari ini.  Keberahain inilah yang melahirkan manifestasi politik terkini.

    Hakikatnya keberahian Anwar Ibrahim inilah yang sedang membajak dan mencengkam politik Malaysia.  Semenjak kemenangan Pakatan Harapan ada 9 Mei 2018 dahulu  keberahian Anwar Ibrahim ini telah melahirkan  pelbagai bentuk manifestasi politik.

    Apa yang menaikkan kemarahan orang ramai ialah keberahian Anwar Ibrahim hendak jadi Perdana Menteri ini telah memesongkan ajenda reformasi. Keberahian Anwar Ibrahim ini telah memandul cita-cita perjuangan untuk    membuka  luas ruang demokrasi sesudah kemenangan 9 Mei 2018. 

    Orang ramai bosan dengan persoalan siapa sesudah Mahathir. Bosan mendengar  dan membaca berita  bila Mahathir hendak bersara. Muak mendengar berita bahawa Mahathir bersara salepas dua tahun. Bosan. Bosan. Muak. Mual nak muntah apabila soalah yang sama diulang-ulang. Poorah.

    Keberahian Anwar hendak menjadi Perdana Menteri salepas Mahatahir ini sedang menimbulkan krisis. Krisis politik terkini dalam Parti Keadilan Rakyat Rakyat (PKR) adalah manifestasi dari keberahian Anwar.  

    Goyangnya Pakatan Harapan dimata anak semua bangsa  adalah manifesati dari keberahian Anwar Ibrahim  hendak menjadi Perdana Menteri  ke 8 sesudah Mahathir.

    Heboh-heboh politik ketika pemilihan dalam PKR adalah manifestasi dari keberahian Awanwar Ibrahim. Perbalahan dalam    PKR juga adalah manifestai dari keberahian Anwar Ibrahim.   

    Minggu lalu kita terbaca berita dalam  Portal Malaysian Insight bagaimana 6 pemimpin PKR menyokong Anwar manakala 8 yang  tidak  menyokong.  Ini adalah manifestasi dari keberahian Anwar. 

    PKR  mengadakan  pemukiman  di hujung minggu lalu  di Port Dickson. PKR telah  menjemput Mahathir  datang.  Jemputan keatas  Mahathir   adalah manfestasi  dari keberahian Anawar Ibrahim . 

    Ketika Mahathir hadir di Port Dickson  keberahian Anwar  melonjak-lonjak. Anwar berharap Mahathir akan mengumumkan dihadapan ahli-ahli  dan pemimpin PKR bahawa   Mahathir telah memilih Anwar sebagai pengganti. 

    Aduh! Otek otek tapi tak pancut. Keberahian Anwar Ibrahim  gagal meleset. Mahathir secara sedar terus meminggkirkan keberahian Anwar. Mahathir  tahu dia dijemput berucap dihadapa pemimpin dan ahli PKR kerana ada ganja dalam tembakau. 

    Mahathir tahu dirinya dijemput kerana  Anwar mahu ahli dan pemimpin PKR mendengar dari mulut Mahathir. Dengar apa?

    Anwar memberahikan …‘ Wahai pemimpin dan ahli Parti Keadilan Rakyat… hendaklah kamu semua sedar  bahawa saya telah berjanji dalam masa dua tahun saya akan menyerahkan  kerusi Pedaan Menteri ini  kepada Abam….’.  Sayangnya ini tidak berlaku. Kah kah kah.

    Justeru menjadi tugas saya untuk memberi pencerahan. Menjadi tugas  saya untuk membawa kembali anak semua bangsa ke garis kesedaran. Saya mahu menyedarkan anak semua  bangsa bahawa selama ini Malaysia telah dibajak oleh keberahian Anwar Ibrahim. 

    Anwar Ibrahim berahi hendak menjadi Perdana Menteri ke 8 sesudah Mahathir.

    Satelah memahami keberahian Anwar Ibrahim, maka  wajiblah  juga saya menerangkan bila Mahthir akan berundur. Saheh kah Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri Malaysia ke 8. Apakah keberahian Anwar  akan terpancut atas perut.  Atau  hanya terpancut dalam mulut. 

    Saya amat yakin umum dan pembaca mahu tahu tentang klip video China Doll dan klip video Haziq. Malah anak semua bangsa mahu tahu apakah wujud klip klip video yang lain.  Apakah wujud klip yang lebih erotic dan romantic.

    Dan kenapa agaknya Setpol Anwar  yang  bernama Salvador Wafa ditahan. Untuk jawapan semua ini  sila ikuti siri keberahian Anwar Ibrahim minggu hadapan.  (TT)




    --------------

    GERAKAN LAT KOYA







    GERAKAN LAT KOYA
    SUNGAI PETANI: : Mahkamah Majistret Sungai Petani hari ini membenarkan lima pegawai dan anggota polis ditahan reman selama lima hari mulai hari ini bagi membantu siasatan berhubung aktiviti rasuah dengan melindungi kegiatan pusat urut di Nibong Tebal. Perintah reman bermula hari itu dikeluarkan oleh Majistret, Nurul Ainna Ahmad terhadap lima pegawai dan anggota polis termasuk seorang berpangkat Asisten Superintendan, 

    dua berpangkat Inspektor, seorang Sarjan dan seorang Lans Koperal yang berumur antara 28 hingga 45 tahun. Kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 17 (a) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2009 yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan denda tidak kurang lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000 mengikut mana yang lebih tinggi jika disabitkan kesalahan. Suspek pertama ditahan di pusat urut berkenaan pada pukul 11.20 pagi semalam dan empat lagi ditahan di SPRM Cawangan Sungai Petani diantara pukul 6.30 petang hingga 7.00 petang selepas 
    on 
    SOKONG LAT KOYA
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19

    Siapa


    ---------

    NOMBOR EKOR HARAM



    NOMBOR

    EKOR HARAM
    Di lubuk hati gua yg maha dalam gua suka credibility awek jambu kak tipah Lopez ni tolong siasat ppd k.k.b di hulu selangor banyak kaki no ekor haram ber lessen beso kebel maha beso di kabo juga felda juga mejoroti Penduduk melayu ada no ekor haram arak pun tejuei dadah lagi la mcm cekedis bersepah 
    on 
    SOKONG LAT KOYA
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19



    -----------

    BUKAN SEMBURIT







    INI BUKAN 

    ADIGAN SEMBURIT

    INI DOA SELAMAT
    Takpela lau nk ckp nuar dalang filem semburit..tutp cerita tu. Hbis tu yg plakon tu plk sape..plakon tu yg dpt sedap sbenarnya. Lau nuar kna hukum misalnya, yg plakon tu kna jgk tak? Jgn dorg duk satu sel dahla...blh pecah stor kunyit satgi.. 
    on 
    APA MADEY KATA
    Publish | Delete | Spam
    Unknown
    on 24/07/19

    Azmi

    --------

    UNDI TAK PERCAYA







    KALAU SAH ADA

    SOKONGAN

    SILA BUAT UNDI 

    TAK PERCAYA

    PADA MADEY

    DENGAN SEGERA
    kalo dah tau tun M tak pernah berubah, pasai apa nurul izzah pujuk Tm jd perdana menteri??kalo dah tau TM ini bapak video seks , pasal apa anwar atau wan azizah atau nurul atau sesapa saja YB dari keadilan tidak undikan usul tidak percaya kpd madey?lu buat video sb lu nak kena kan madey..lu bukan nak tahu pasai azmin top ke haziq bottom ke..lu org target madey bukan target azmin..lu tibai madey makan azmin akan hancur sekali..kalo lu tibai azmin, madey masih berkuasa sbg perdana menteri sdgkan lu sendiri yg nak jd perdana menteri..
    takyah budget mahal2 buat video, lu org usulkan undi tidak percaya kpd madey..naluri tun hasmah mesti sudah bau mengenai projek video seks yg mahu memalukan suaminya tun M..dasar anjing yg dlepaskan dari tersepit, digigitnya tangan yg melepaskannya..ayoh sekalian YB, usulkan undi tidak percaya kpd madey, takyah main tarik tali dlm tepong kurma turki bersalut qadrawi dan mufti..pasal apa hang takut??otai2 reformasi akan sokong undi tidak percaya kpd madey.. 
    on
     DAH TUAN BERUBAH?
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19

    lu



    --------

    BILIK SULIT







    BILIK SULIT
    salvador bakal menteri besar perak..madey 22thn jd perdana menteri..ingat projek membocorkan rahsia2 1mdb dan kerja org dlm??bro tt, gua masih ingat teater bilik sulit..mata2 preman, Special branch antara org yg menentukan sapa naik apa..jatuh bangunnya sesorg politik itu ditentukan didlm bilik sulit..ada watak kapir harbi..ada watak sb2 mata2..rasanya lu bole faham apa yg gua maksudkan..
    haziq dan wafa direman..kemudian wafa mencabar ketua polis negara asal dulu ketua special branch menangkap azmin..satu cabaran atau satu ugutan atau satu cara mengalih who the boss..biar papa asal begaya bro..bak kata mat sabu, dinding dan tiang pun bole bercakap dan melihat..zunar ada 9 pertuduhan dan sabitan 49 tahun penjara.. 
    on 
    TAKUT APA BOSS
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19

    kalo




    --------

    PROJEK MAT SAILANG









    PROJEK

    MAT SAILANG
    bodoh politik budak2 muda ni..itu la, korang taknak belajar politik dgn madey..jgn silap pandang, kalo anwar kantoi bermakna video seks liwat pertama pun kantoi..nape anwar saman papa gomo buat fitnah tp tidak saman madey sb buat fitnah dh berganti rugi million dolar??saman la..konspirasi utk menghalang anwar jd perdana menteri bukan perkara baru..
    madey juga dihalang mjd perdana menteri sb agong nak up wan azizah jd perdana menteri wanita pertama dinegeri selangor darul ensan gagal..cerita madey dihalang mjd perdana menteri diterjemahkan dlm tukartiub dlm projek sailang..konspirasi seks juga utk menghalang madey meneruskan jawatan perdana menteri..
    bukan kerana anwar dihalang mjd perdana menteri..anwar bukan penawar ekonomi kalo dia jd perdana menteri..anwar ada dlm parlimen pun dia bukan mebantu YB2 turunkan harga, hapuskan ptptn, amik alih TNB,Air dan sumber2 negara kpd kerajaan..anwar juga senyap sunyi tidak menibai syed mokhtar..bukan mengenai azmin tp konspirasi menjatuhkan madey on
     TER NOWW 
    TER HOTT TER KINI
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19

    salvado





    ------------

    CETAK SEBAR







    CETAK SEBAR
    Ya aku stuju, cetak bg free kat rakyat. 
    Wat amal camtu. Pastu kat kulit blkang buku jgn lupa cetak gmbar pak yahya duk isap paip tu skali..gmbo muka mntak penampo 
    on 
    CETAK UNTUK 
    SELAMATKAN MALAYSIA
    Publish | Delete | Spam
    Unknown
    on 24/07/19

    A


    ----------

    POLIS CARI BODY DOUBLE





    POLIS CARI 

    BODY DOUBLE 
    Body farhash berbulu macam beruk.
     Mana boleh jadi body double untuk Azmin? Memang hisham rais la lu ni? 
    on 
    POLIS CARI SIAPA?
    Publish | Delete | Spam
    azam
    on 24/07/19




    -----------

    HANYA WAFA DAN HAZIQ TAHU







    HANYA WAFA

    HAZIQ TAHU
    hare lu tt..atok on the way to turkey skarang ni..lu nak tibai atok sb jumpa kwn pak syeikh su wafa ke??pasni kalo atok jumpa qadrawi, buah apa plak yg tak bole makan? buah tetek mmg tidak enak dimakan tp enak kalo dibelai..kalo buah pelir apa yg sedap? hanya haziq dan wafa saja yg tahu..azmin semburit anwar sembunyi.. 
    on 
    AWAS - TOMATO 
    IALAH AJEN KRISTIAN
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 24/07/19

    Cu



    -----------

    PANDANGAN BAIK




    PADANGAN BAIK
    tanda akhir zaman, 
    bila main bontot naik PIEM, 
    bila curik duit jadi Bossku, bila royak agama jadi ularmak, bila free loader berkuasa, 
    bila royal masuk politik, bila tak layak jadi pemimpin, bila undang undang dua jenis, satu untuk kaya, satu untuk miskin, Malaysia boleh, kah kah kah 
    on 
    TANDA TANDA
     SUDAH SAMPAI
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 25/07/19

    Sebe



    -------

    LAGI PANDANGAN TEPAT







    LAGI PANDANGAN

    TEPAT
    Politik ini satu bidang yang dipenuhi oleh sifat kegilaan manusia.5 gila utama ialah : 
    1.GILA TUNGGANG - 
    Penunggang bangsa dan agama 
    2.GILA KUASA - 
    Ketagihan kuasa tanpa peduli keadilan, kemakmuran dan kestabilan negara 
    3.GILA SEKS -
     Depan atau belakang, macam-macam ada 
    4.GILA HARTA - 
    Dibuatnya harta kerajaan dan rakyat seperti kepala bapak dia punya 

    5.GILA BOHONG DAN FITNAH - 
    Berbohong/fitnah tidak peduli dunia akhirat
     on 
    AWAS - TOMATO IALAH 
    AJEN KRISTIAN
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 25/07/19

    t


    ----

    PANDANGAN TEPAT






    PANDANGAN TEPAT

    Ada dua saja jawapan pada malingsia,tokey menang atau rakyat menang walau Otto von Bismarck pun jadi piem. kalau piem makan pau maka tokey menang. 
    kalau rakyat tak bagi piem makan pau maka rakyat menang.kekalkan rakyat menang. dalai lama pun tak apa jadi piem sbb dalai suka puasa dan tak pandai cari duit. 
    on 
    TANDA TANDA 
    SUDAH SAMPAI
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 25/07/19

    Politi


    --------