.

Jumaat, 9 November 2018

HARI HARI AKHIR SAEKOR ROSMAH




HARI HARI AKHIR

SAEKOR ROSMAH


Imelda Marcos disqualified from holding office after corruption conviction




Former Philippine first lady, currently an MP, is facing a jail after being found guilty on seven counts
The former first lady of the Philippines, who became renowned for her lavish collection of shoes, has been found guilty of seven counts of corruption during her twenty years in office.

Imelda Marcos, 89, is facing a jail sentence of between six and 11 years for each count of graft. The charges, the result of a court case which has been running for two decades, relate to private foundations she set up in Switzerland while holding public office between 1968 to 1986.

The arrest of Marcos, who was not present at the trial, was ordered immediately after the verdict was read out at. However, she will be allowed to remain free on bail while she appeals the conviction.


BILA KASUT

BEG TANGAN

BERTEMU

DALAM PENJARA

---------------

MAT PEDO AKAN PENTAS SANDIWARA





SANDIWARA
 AWAS MAT PEDO AKAN BUAT TEATER
AKAN DATANG KE PARLIMEN
PAKAI KERUSI RODA
ATAU 
DILIHAT  DALAM PEKAN 
ADA PEMBANTU TOLAK
DUDUK ATAS KERUSI RODA

KENAPA?

KERANA MAT PEDO
MENGAKU DIA TAK KELUAR KERETA
BUKAN KERANA  PROJEK RABA-RABA
TAPI 
KERANA TAK SEHAT

HANTUK KEPALA 
PADA BATU ITAM



-----------------

MAT PEDO








MASA DI UM

SHAHIDAN

DIPANGGIL

SHAHIDAN BALL

Mahkamah keluar waran tangkap terhadap Shahidan Kassim


MAHKAMAH Sesyen Kangar hari ini mengeluarkan waran tangkap terhadap bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri Shahidan Kassim kerana gagal hadir untuk menghadapi pertuduhan dipercayai kes mencabul seorang gadis bawah umur, baru-baru ini.

SEKARANG JADI

MAT PEDO



----------------

MAT PEDO NAIK UMRAH





PERGI UMRAH

SEMUA SELESAI
Tuhan Ampon walau raba cabul bawah umur. Yb Shahidan kena waran tangkap kes cabul bawah umur. Raba puki, Gagau burit semua boleh solosai hanya dgn pergi Umroh. on
 SEJARAH TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 11/9/18

---------------------

LEPAS MENCABUL CIUM BATU ITAM






LEPAS  MENCABUL

CIUM BATU ITAM

KAH KAH KAH





YB Ds Shahidan Kassim
19 hours ago
Salam..Syukur Alhamdulillah padaMu Ya Allah kami telah selesai tunaikan Umrah.Semoga Allah SWT menerima amalan kami.Saya mendoakan pada semua sama ada yang berpesan melalui pm atau sosial media.Saya mohon pada Allah agar selamatkan Agama kami,Bangsa kami dan Negara Malaysia.
Semoga Allah SWT makbulkan doa2 kita semua..Amin


APA PUNYA

TUUUURRRRR





------------------

PEDOFILIA




PEDOFILIA
TULISAN INI TIDAK KAITAN
DENGAN MEREKA YANG SEDANG HIDUP
ATAU
YANG SEDANG MATI
ATAU
YANG DUDUK DI PERLIS
ATAU
DUDUK DI MELAKA
ATAU
DI SAUDI ARABIA

Pedofilia
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Pedofilia ialah sejenis gangguan psikologi di mana individu dewasa atau atau remaja yang lebih tua tertarik secara seksual atau eksklusif kepada kanak-kanak yang belum baligh (prepubescent). Orang yang mempunyai pedofilia melakukan seks dengan kanak-kanak atau menggunakan kanak-kanak untuk seks. Ini juga boleh dipanggil penderaan seks kanak-kanak. Sesetengah orang mempunyai perasaan pedofilia tetapi tidak melakukan seks atau mendera kanak-kanak secara seksual. 

Walaupun kanak-kanak perempuan biasanya memulakan proses akil baligh pada usia 10 atau 11, dan kanak-kanak lelaki pada usia 11 atau 12, kriteria untuk pedofilia melanjutkan titik akhir untuk prepubescence ialah berumur 13. Seseorang yang menghidap pedofilia mestilah berumur sekurang-kurangnya 16 tahun, tetapi remaja mestilah sekurang-kurangnya lima tahun lebih tua daripada anak prepubescent untuk tarikan untuk didiagnosis sebagai pedofilia.

Pedofilia dipanggil gangguan pedofilia dalam Manual Diagnostik dan Statistik Masalah Mental (DSM-5), dan manual mentakrifkannya sebagai paraphilia yang melibatkan nafsu seksual yang kuat dan berulang ke arah dan fantasi mengenai anak-anak prepubescent yang telah sama ada telah diambil tindakan atau yang menyebabkan orang dengan kesusahan tarikan atau kesukaran interpersonal. Klasifikasi Penyakit Antarabangsa (ICD-10) mendefinisikannya sebagai keutamaan seksual untuk kanak-kanak prepubertal atau awal usia kedewasaan.






---------------

INI JAWAPAN






INI JAWAPAN

SELAIAN DARI

JUAL BONTOT

PERNIAGAAN

YANG PALING

MENGUNTUNGKAN

IALAH MENJUAL

MINYAK WANGI

LU TAK CAYA?





----------------

JUAL TANAH SYURGA





JUAL TANAH 

DI SYURGA
Jual real estet kek syurga.. Us$1000 psf. .. Siap OC ngan CC lagikkkk... Kalau freehold kena bagi duit siap masuk talibisin cnn.. Tb3.. Tb okey ngan tb enjoy masa menderma....kalau tb nasional... Dapat leasthold... 99 tahun je duduk.... Kakakkakkakakaka on 
SIAPA TAHU
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 11/9/18



----------------

PERANGAI HODOH SAUDI ARABIA






PERANAN WAHABI

SAUDI

'The violence is unbearable': medics in Yemen plead for help

Hodeidah hospitals struggle to treat people hurt in airstrikes as well as hungry children
Aid agencies and medical staff on the ground in Hodeidah have begged the international community to intervene to stop the violence in the besieged Yemeni city as coalition and Houthi rebel forces struggle to gain the upper hand ahead of a planned ceasefire at the end of the month.

“The violence is unbearable, I cannot tell you. We’re surrounded by strikes from the air, sea and land,” said Wafa Abdullah Saleh, a nurse at the barely functioning al-Olafi hospital in the Houthi-controlled city centre.

“The hospital treats the hungry and people injured in airstrikes day in and day out, but there is a serious shortage of medicine,” she said. “Even if we try our hardest we cannot treat patients because we lack the necessities for basic operations.”

Hodeidah, a large and cosmopolitan city on Yemen’s Red Sea coast, was seized by Yemen’s Houthi rebels early on in the three-year-old war. More than 80% of the country’s food, aid, fuel and commercial goods enter the country through the city’s port

INI PERANGAI

HODOH BANGSA

ARAB  SAUDI

SAMPAI KIAMAT

TAK AKAN

BERUBAH

MASUK AKAL

NABI DIHANTAR

KE SANA

MASUK AKAL

DIJANJIKAN

BIDADARI

MASUK AKAL

DIJANJIKAN

AIR ANGGUR



----------------

MAT SONGEL DAN MAT MONGOL








MAT SONGEL

KAUTIM DENGAN

MAT MONGOL

itu presiden parti keadilan apasal sepi and cool jer parti lahabau pilihan tak habis habis lagi....????? Parti pun tak boleh jaga nih kan pulak negara???? Apasal sekarang ada suara suara lantang suruh Tun M lafas memang ada janji dengan suruh dia cepat sikit pass the baton pada mat songel????
 Ingat mat songel dari dulu dah ada seperti miachel chia bagman cuma antara nya nama dia ada ghouse ghouse gitu...merata downunder dia heret bag berat hanya dia yang tahu berapa kepuk wang berikat dalam bag tuh, dari west ke east pulau kangaroo tuh....cuma beza dia tak heboh tapi orang tetap ada risik risik dengar dengar...
 mat monggol silap dia nak kongsi harta sePENCARIAN ooopppsss! Salah harta sePENCURIAN ala ala si hood hood tuh rompak untuk tabur kat orang susah kah apa apa ler...beza dia tabur bagai CASH IS KING! Kalau baca betul betul...andaikata mat songel naik cepat...banyak kes mungkin, (ingat mungkin tidak tentu) setel cepat or humban oooppps, buang kes....cuba tanya si adik jemin on
 PARTI KERBAU BALAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/9/18




-----------------

SIAPA TAHU






SIAPA TAHU

SELAIN DARI


JUAL BOTOT

APAKAH 

PERNIAAGAN

YANG PALING

MENGUNTUNGKAN?
(jawpan jam 3.30 pm)





------------------

SEJARAH TUKAR TIUB





SEJARAH TT
komen komen kat blog tt pun banyak makna. wlupun byk komen nampak mcm bodoh tapi byk makna.. contohnya; tt kaki spin, tt suka bertukar2 tuan, tt tak berani bantai raja melayu secara direct dan byk lagi laa. tu cara baca komen kat blog tt. on CARA MEMBACA TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:16 PM



-----------------

BOMOH ILMU AGONG






BETUL KE 

BERITA INI?

Azmin selamat walaupun ahli Julau bertambah, kata PKR Sarawak

PKR cabang Julau di Sarawak, yang jadi perhatian kerana pertambahan mendadak ahlinya, tidak akan menjejaskan peluang Mohamed Azmin Ali kekal sebagai timbalan presiden parti apabila negeri itu mengundi hujung minggu ini.

Sarawak adalah negeri terakhir mengundi dalam pemilihan yang diadakan secara berperingkat mengikut negeri bermula 23 September lalu.

Walaupun Biro Politik PKR mengesahkan tiada keraguan dengan pendaftaran lebih kurang 13,000 ahli baru di Julau, Azmin – yang kini mendahului pencabarnya Rafizi Ramli lebih 3,000 undi, selamat, kata Ketua Penerangan PKR Sarawak, Vernon Kedit.


BAGIMANA BOLEH

SELAMAT?

INI MESTI PAKAI

ILMU KEDAYAN

BOLEH ILANG

BOLEH MEESAP

MAKA BOLEH

MENGUNDI

ATAU PAKAI

ILMU AGONG

KAH KAH KAH



----------------

KERJA KARTEL






SAPA PUNYA 

KERJA


Lebih 11,000 ahli PKR Julau berkongsi 11 'alamat'

Sebanyak 84 peratus - atau lebih 11,000 orang - anggota PKR di cabang Julau, Sarawak mendaftar menjadi dalam parti itu menggunakan hanya 11 "alamat".

Semakan Malaysiakini pada pangkalan data keanggotaan parti terbabit juga menunjukkan "alamat" tersebut tidak lengkap dan sesetengahnya sekadar gabungan beberapa nama daerah mengundi atau kawasan dewan undangan negeri dalam parlimen Julau.

Data itu ditemui walaupun semalam biro politik PKR sudah 'membersihkan' cabang terbabit daripada isu keanggotaan meragukan.


KARTEL

INI MESTI KERJA

JAHAT GENG 

KARTEL AZMIN

 GILA NAK

MENANG

GUA LAMA

UDAH BILANG

LU TAK CAYA KE?




--------------------

TOK TUNGGU







TOK TUNGGU
Memang menyaLa2 PERASAAN nak menyalaK...!!!! Tapi.. GERUN dengan PH utama pasukan PKR Sebab PKR ada Dua Penunggu Semua DUA-DUA Penunggu Ni Tahu Tunggu Apa Tahu Tak boLeh dapat Tapi tetap Tunggu
 Janji Tunggu Janji makiN ramai tahuuu Ada Penunggu Janji makiN ramai tahuuu Dia sedang Dan sudah TUNGGU.... Penunggu sudah TUNGGU on 
NAJIB TIDAK MENYALAK
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 11/7/18


--------------

JUAL MINYAK WANGI





PERNIAGAAN 

MINYAK WANGI
Minyak wangi tu Sapa pergi sogo tau.darai saja yg jual minyak wangi.yg berjubo tu pernah main takraw Tak?kalau Tak dak skill main rogol saja asal Tak out.mmg stail dia - guna - orang.dah dkt checkmate keriau kat org lain.bapok tu,dia suka cakap - bapak bapak - kan dia bin lain?geli aku org Tak kenal panggil bapak. on 
CARA MEMBACA TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/8/18




----------------------

MAT INDERA



MAT INDERA
tepat sekali tt... sapa jadi pm tak penting. keadilan lebih penting dari partai keadilan... islam syumul lebih penting dari parti islam.. melayu miskin lebih penting dari parti melayu. rakyat berunited front lebih penting dari partai bersatu mat indra sama timeline dengan mat kilau... ko biar betul tt. kah kah kah on 
MERAKAM SEJARAH - GM2 PERTAHAN KEMENANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/18


-----------------

ROBOT AL-HAFIZ




ROBOT AL-HAFIZ
Nanti kita mintak Kapir Jepon 
reka robot yang hafidz Al-Quran .
boleh buat niaga air doa Oooo .. on 
ULAMAK GAGAL BERFIKIR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 11/8/18



------------------

KECIK LAGI




KECIK LAGI
Nurul Izzah masa tu kecik lagi jadi tak ingatlah dia tentang Lim Goh Tong, tong duit Menteri Pendidikan ketika itu. on 
TAUKE LENDIR?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:59 PM

---------------

TEMBAGA






TEMBAGA
Dulu TT kutuk - gelar AA padang tembaga . Apa dah jadi, tiba-tiba AA jadi putih berseri di mata TT. Apa, TT dah percaya DASAI ancuk belakang shamsidar ke? on 
CARA MEMBACA TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
azam
at 7:06 PM

--------------------