Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 April 2012

AF - FATIHAH UNTUK MAMAT COOL









ISMAIL HARON MENINGAL DUNIA
2012/04/09


KUALA LUMPUR: Penyanyi Singapura yang popular di negara ini sekitar tahun 70-an, Ismail Haron, 66, meninggal dalam tidur di kediaman kakaknya, Hamidah di Jurong West, kira-kira jam 2 petang tadi.


GOOD BYE COOL DUDE




TUKAR TIUB SOKONG 500 RIBU DI DATARAN MERDEKA




INI LAKARAN TERBARU UNTUK TT



SURAT DARI FACEBOOK ROMI TR
salam. pakcik tukar tiub. sayo boring2 kek opis td dok mengaler gamba kek blog tukar tiub. bagi kuning kek tulisan tu.. baru cool. ... 28hb nanti pasti saya pogi. nak sgt jumpo pakcik. balik jolobu xpornah jumpo pakcik. kalau undi,pakcik jadi calun kek jolobu. dah tontu sayo balik kg tolong kempen xyah bayar. kito kalahkan mentori amah tu..kahkahkah...
tukar tuib.jpg

NOTA:
tim tukar tiub
mengucap terima kaseh
xxxxx

AYAH ALTANTUYA NAK JUMPA NAJIB MENANTU DIA






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PAK MENTUA NAK JUMPA ..kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN TAKUT JUMPA PAK MENTUA... kah kah kah

kah kah kah...DULU SEDAP GULING GULING ...kah kah kah..

kah kah kah...DULU ENTOT ENTOT...kah kah kah..

kah kah kah... KAT PARIS DULU ISAP ISAP... kah kah kah

kah kah kah... SEKARANG SENYAP AJE.... kah kah kah


NOTA:
mat mongol takut jum[a
bapak mentua
kah kah kah


woit... TANYA HASAN ALI ... APA HUKUM KALAU TAK JUMPA AYAH MENTUA...kah kah kah..

kah kah kah... APA FATWA KALAU YAHA MENTUA NAK JUMPA... TAPI MENANTU CABUT LARI...kah kah ka


AYAH NAK JUMPA MENANTU






LET'S MEET FATHER TO FATHER , ALTANTUYA'S DAD TELLS PM
- minsider

KUALA LUMPUR, April 9 — The father of murdered Mongolian model Altantuya Shaariibuu expressed interest today in meeting with Prime Minister Datuk Seri Najib Razak “father to father” to seek justice and closure for the brutal murder of his daughter in 2006.

Dr Setev Shaariibuu, who is in Malaysia for three days, said he had requested for a meeting with Najib before but the latter had allegedly avoided it.

“The last time I wanted to meet him but he ran away.

“The people of Malaysia support me and I want to go further to ensure this case is sped up,” he said.


ANAK RAZAK ATAU CUCU RAZAK?



AYAH ALTANTUYA DAKWA MALAYSIA BUAT SENYAP - harakah daily

KUALA LUMPUR 9 April: Bapa kepada Altantuya Shaariibuu, Setev Shaariibuu berkata beliau datang ke Malaysia sejak semalam untuk menuntut keadilan terhadap kematian anaknya.

Ianya antara lain mahu menuntut kerajaan mempercepatkan saman sivil RM100 juta beliau terhadap kerajaan Malaysia yang difailkan tahun 2007 lalu.

"Sudah enam tahun saya mencari keadilan untuk anak saya. Ini kali kedua saya datang ke sini (parlimen).

"Kerajaan Mongolia telah hantar surat rasmi kepada kerajaan Malaysia tapi tiada apa-apa respons sehingga sekarang," katanya pada sidang media di lobi parlimen hari ini yang diterjemah pembantunya Tsoggerel Och. (Gambar)


KES KLASIK ENTOT TIGA SEGI



BAPA ALTANTUYA NAFI AGAR TUTUP MULUT
- mkini

Bapa kepada Altantuya, Setev Shaariibuu, menafikan dakwaan bahawa beliau telah dibayar wang supaya mendiamkan diri berhubung kes pembunuhan kejam anak sulung itu.

Professor di universiti Mongolia itu menegaskan, beliau tidak menerima sesen pun daripada kerajaan Malaysia.

Beliau berkata demikian melalui seorang jurubahasa dalam sidang media di bangunan Parlimen, hari ini.

Setev mengulas khabar angin yang timbul sejurus selepas seorang tertuduh dalam kes tersebut, Abdul Razak Bagida di bebaskan daripada semua tuduhan berhubung pembunuhan tersebut.

Perbicaraan itu mengemukakan fakta Altantuya telah ditembak mati dan diletupkan menggunakan bahan letupan tentera oleh dua orang pegawai Unit Tindakan Khas pada 2006


500 RIBU SABTU 28 APRIL DATARAN MERDEKA


MARI KITA KETAWA BERSAMA-SAMA


NOTA :

untuk melayan makan tengah hari
sila lihat klip ini

selamat menonton
dan kata orang peranchis
bon apetit




SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA




INI AKIBATNYA KALAU TAK PAKAI KONDOM





NOTA:
POLIS membawa mayat bayi
yang ditemui
di Kampung Sungai Mati, Alor Setar.






MAYAT BAYI DITEMUI DI GERAI - berita hairan

POLIS membawa mayat bayi yang ditemui di Kampung Sungai Mati, Alor Setar.

ALOR SETAR: Seorang peniaga gerai tergamam apabila mendapati bungkusan putih yang disangka barang sihir dan diletakkan di atas meja gerai makanan miliknya berhampiran Masjid Sungai Mati, Langgar di sini, malam kelmarin, berisi mayat bayi perempuan yang masih bertali pusat.

Pemilik warung itu, Rusdi Abd Aiziz, 45, berkata pada mulanya dia ternampak satu bungkusan di atas meja di warungnya yang ditutup kerana dia cuti berniaga, kira-kira 6 petang. “Saya sangka bungkusan itu barang sihir kerana dibalut kemas dengan kain putih dan plastik hitam namun tidak sangka itu adalah mayat bayi.
“Bagi saya bungkusan itu pelik dan saya bimbang ia barang sihir untuk tujuan jahat dan terus menghantar pulang isteri sebelum datang semula ke kedai bersama rakan-rakan.

“Seorang rakan menyuruh saya membukanya dan apabila dikuis dengan kayu saya ternampak sepasang kaki bayi,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Adzaman Mohd Jan ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan percaya bayi berkenaan baru dilahirkan sebelum diletakkan di gerai terbabit.


JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN GUA





PANCUT ATAS PERUT
woi balak2..awek2...kalo nak menutuh tu,pakai la kondom...aku tau,memang la x sedap kalo menutuh pakai kondom..kalo x mau pakai kondom,praktik la apa yg hangpa tengok dalam CD blue sejak tingkatan 1 iaitu pancut luaq..tengok blue pandai..tapi bodo sebab x ambil kebaikkan dari filem blue tu..

memang x dinafikan balak2 dan awek2 yg kuat menutuh mmg masih ni x pro la..sebab yg jantan,x pandai nk cabut time nak pancut,dan yg betina kenapa perlu hang peluk pinggang jantan bila dia nak pancut kat luaq?hang x tau ka,kalo pancut dalam hang boleh mengandung?sedap memang la sedap,tapi bila dah mengandung,beranak,hang buang anak tu kat dlm tong sampah! xperlu nak salahkan pak lebai,imam,jais ,mais,negara,bangsa...salahkan awek2 dan balak2 sebab pandai menutuh,tapi x pandai nk pancut luaq atau pakai kondom!
By zarulyatak on ANAK MUDA SILA GUNAKAN SARKOT UNTUK MENGELAK DARI ... on 4/3/12


SOALAN UNTUK KURUN INI
Kepada Tok Lebai yang anti-kondom yang menggunakan Hadis Muslim 3371 dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, saya nak tanya beberapa soalan:

(1) Jika hubungan seks dibenarkan dengan tawanan perang seperti yang dilakukan oleh para sahabat seperti yang diceritakan di dalam Hadis tersebut, mengapakah hubungan seks dengan kekasih (bukan isteri lagi kerana belum kahwin) tidak dibenarkan?

(2) Jika hubungan seks dengan wanita tawanan tidak dibenarkan melakukan 'azl atau pancut kat perut atau pakai kondom, mengapakah kita umat Islam tidak dibenarkan memakai kondom bila melakukan hubungan seks dengan isteri kita atau kekasih kita?

(3) Mengapakah hubungan seks dengan perempuan tawanan dibenarkan (suka sama tidak suka) manakala hubungan seks dengan kekasih (suka sama suka) tidak dibenarkan dan boleh ditangkap oleh JAIS atas tuduhan berkhalwat atau berzina?

(4) Jika jawapannya seks dibenarkan dengan perempuan yang menjadi tawanan perang di zaman Rasul Allah (saw), mengapakah seks dengan perempuan yang kita cintai dengan menggunakan kondom tidak dibenarkan sama sekali? Apa beza seks dengan wanita tawanan (yang menggunakan paksaan) dengan wanita yang menjadi kekasih kita (tiada paksaan kerana suka sama suka)?

(5) Mengapakah hubungan seks (pakai kondom) dengan kekasih kita dianggap zina manakala hubungan seks dengan wanita tawanan perang seperti yang dilakukan oleh para sahabat Rasul Allah, tidak dianggap zina? Sila tolong beri pencerahan.
By PENGGUNA KONDOM on ANAK MUDA SILA GUNAKAN SARKOT UNTUK MENGELAK DARI ... on 4/3/12



SABTU 28 APRIL KITA BERJUMPA DI DATARAN MERDEKA


KETUA WANITA LEMBU TERUS DI LEMBUKAN




SHAHRIZAT JADI LEMBU KORBAN






SHAHRIZAT : LIHAT SENDIRI KEKUATAN WANITA UMNO - mkini

Ketua Wanita Umno Shahrizat Abdul Jali menggesa golongan yang giat membuat kritikan itu supaya turun dan memeriksa sendiri kekuatan pergerakan itu.

Golongan tersebut akan mendapati betapa kuat dan kukuhnya Wanita Umno pada masa ini, katanya kepada wartawan di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur hari ini.

Shahrizat hadir di program membaca al-Quran itu di hari terakhirnya sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Kenyataannya itu timbul ekoran kenyataan yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak, termasuk oleh bekas Ketua Wanita, Tan Sri Rafidah Aziz sebelum ini.

Shahrizat berkata, golongan tersebut tidak sepatutnya hanya "bercakap dari Kuala Lumpur" tetapi harus berkunjung ke wanita bahagian dan bercakap sendiri dengan pemimpin wanita.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MEMANG BETUL.... LEMBU GEMOK INI BIJAK BUAT KERJA.... kah kah kah...

kah kah kah..IBU LEMBU INI PANDAI JAGA SUAMI LEMBU...kah kah kah..

kah kah kah... LEMBU INI PANDAI JAGA ANAK LEMBU...kah kah kah..

woit... SHAHRIZAT...SILA BUKA KAN CERITA RAFIDAH JAGA MENANTU.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGI TAHU MACAM MANA MENANTU RAFIDAH DAPAT PROJEK... kah kah kah..

kah kah kah..MACAM MANA MENANTU RAFIDAH DAPAT AP...kah kah kah..

woit...BUKA CERITA ITU MACAM YOU CERITA PADA GENG TKC DUA MINNGU DULU..kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN BERI TAHU GENG TKC SAJE.... BAGILAAA MALAYSIA TAHU...kah kah kah


500 RIBU WAJIB TURUN KE DATARAN MERDEKA!

PENIPUAN DI HARI MENGUNDI



BOMOH SHAOLIN TEMPLE




NOTA :
ini bukan bomoh
ini kartunis ronasina
bersama isterinay kartunis ini
sedang berada di peking

mereka sedang menjaga anak mereak
yang sedangg berubat di hospital peking

pembaca tt yang bermurah hati
sila teruskan menderma kepada
ngo HOPE TO WALKS -
tanya lebai google dimana alamatnya


PENCERAHAN DARI PEMBACA
Setuju dgn Tanpa Nama 8 April 2012 12:20 ptg. 1. Penjumlahan pertama sekali ialah senarai pemilih yg berdaftar (electoral roll) diteliti agar tally dari segi jumlah dan susunan nama-nama para pengundi bagi kedua-dua senarai pada pihak SPR dan ejen parti2 yg bertanding.

2. Stamping kertas undi bagi tempat mengundi ditandatgni oleh kedua-dua pihak. Logo pada stamping adalah unik bagi setiap pusat mengundi. Pada masa proses pengiraan awal, ejen2 parti akan memastikan sebelum mengira semua kertas undi yg telah dikeluarkan dari peti undi, logonya mestilah sama. Jika terdapat yg berlainan pada mana2 kertas undi, ianya dikira undi yg ditolak (kertas undi yg diseludup masuk cara haram).

3. Giliran proses mengira jumlah kertas undi yg telah dikeluarkan dari peti undi sebelum pengasingan kertas2 undi mengikut parti yg telah dipangkah. Setelah jumlah kertas undi yg telah dikeluarkan drpd peti undi didapati sama jumlahnya pada daftar senarai pengundi yg telah digariskan, barulah pengasingan kertas2 undi mengikut parti yg dipilih, dilakukan. Kertas undi yg menepati takrif undi yg ditolak juga akan diasingkan dan dipersetujui oleh ke2 pihak. Setiap 10 kertas undi akan diikat dengan getah bagi memudahkan penjumlahan.

4. Penjumlahan kertas undi yg diperolehi oleh parti2 yg bertanding dan juga undi yg ditolak akan dicatitkan ke dlm satu borang khas. Kedua-dua pihak dan juga KTM (Ketua Tempat Mengundi) akan menandatangani borang tersebut yg mencatitkan jumlah undi yg diperolehi oleh masing2 parti yg bertanding serta juga jumlah undi yg ditolak. Kalau tidak silap saya borang berkenaan ialah Borang 14.

Ini adalah borang yg amat kritkal yg mana memang bukan rahsia lagi, jika ejen bagi parti pembangkang tidak perihatin kepentingan mereka menandatangani butir2 angka dalam borang tersebut, pegawai SPR (KTM)tidak pun mengemukakannya bagi pengesahan dan kelulusan oleh ejen parti pembangkang. Maka, pada borang inilah mudahnya pihak SPR memalsukan angka2 perolehan undi yg pastinya memihak kpd BN jika ejen parti pembangkang tidak tegas/tahu yg mereka mesti menandatgni borang tersebut dan diberikan salinannya sekali utk disimpan. 5.

Setelah Borang 14 disahkan dan ditt dalam 3 salinan pihak yg terbabit, salinan asal akan dimasukkan dalam sampul surat, dan diseal. Setiap ejen hendaklah diberikan salinan carbon Borang 14 tersebut. Dan seterusnya hanya Borang 14 lah yg akan dibawa ke pusat penjumlahan undi dari seluruh unit peti undi bagi sesebuah kawasan parlimen.

6. Maka itulah hanya pasukan sukarelawan yg mantap dan cukup terlatih pada hari mengundi yg akan memberi kekuatan bagi parti2 yg berlawan dgn BN utk mematahkan pelbagai penipuan oleh pihak SPR yg berkepentingan utk memenangkan BN secara haram. Oleh itu sdr Tanpa Nama 8 April 2012 11:44 PG, jangan biarkan anda dikalahkan sebelum mengorak langkah berjuang.

Daftarkanlah diri anda sebagai sukarelawan pemantau proses mengundi bagi pihak parti2 pembangkang pada hari PRU 13 akan datang. Buat masa ini parit2 pembangkang amat bersedia dan terus menerus membuata latihan2 kepada para sukarelawan yg menyokong utk memenangkan parti2 pembangkang. Jadi sdr
By Anonymous on PENIPUAN YANG DI RANCANG on 4/8/12



SILA TONTON SEKALI LAGI KLIP TERBAIK INI


NOTA:
salut untuk banad anak muda ini
inilah contoh keunggulan
seni melawan
bukan seni membodek
atau lagu jantan bodoh
ditinggal awek

maklumat diperlukan
band apakah ini
band anak muda dari mana?

KAKI AUTA JUMPA KALI KELENTONG




TEWAS PILIHAN RAYA SAY VELLU SALAH KAN MAHATHIR
- mkini

Bekas presiden MIC S Samy Vellu menyalahkan bekas perdana menteri Mahathir Mohamad sebagai punca kekalahannya pada pilihan raya umum 2008.

Dalam wawacara disiarkan akhbar The New Straits Times hari ini, Samy mendakwa jumlah undi rosak di kawasan parlimen Sungai Siput dalam pilihan raya itu disebabkan oleh kenyataan Mahathir.

Ia disebabkan oleh nasihat Mahathir kepada pengundi Melayu supaya ahli Umno tidak memberi undi kepadanya, dakwa Samy.

Samy menjelaskan, beliau diberitahu demikian oleh pengundi yang berkata Mahathir memberitahu supaya tidak mengundinya.

Samy juga mendakwa, Mahathir menaruh dendam kepadanya kerana menghalang kemasukan parti Indian Progressive Front (IPF) ke dalam BN walau dipersetujui parti komponen lain.

Namun, Samy berkata beliau masih menghormati Mahathir dan khidmatnya selama 22 tahun bersama bekas presiden Umno itu merupakan pengalamannya yang "maha hebat."


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


kah kah kag...DUA ORANG INDIA SEDANG GADUH.... kah kah kah..

kah kah kah..SATU TUDUH KAKI TIPU..... kah kah kah ..

kah klah kah....SATU TUDUH KALI KELENTONG... kah kah kah..

kah kah kah...SAMY KATA MADEY KAKI AUTA.... kah kah kah..

kah kah kah..MADEY KATA SAMY KAKI AUTA...kah kah kah..

woit..DUA DUA KEPLA AUTA..... kah kah kah







NOTA:
jumpa sami
jumpa madey
jumopa ular
ketuk dua dua kepala
lepas tu ketuk kepala zul nordin