.

Sabtu, 26 April 2014

BLACAK MONEY SUDAH SAMPAI





MINTA 
PENGKALAN TENTERA
ZUL BISUL
Obama datang malaysia sebab nakpau mat moggol.Mat monggol meliwat sana-sini.Zul bisul juga dicari oleh obama sebab nak murtadkan lebih ramai melayu.Ibrahim ali di cari obama untuk promosi umpan katak diAmerika.Kah..kah..kah..Pi mampossla ketuanan melayu tipu melayu....kah..kah..kah..Padan muka semua melayu...bodoh macam lembu... on APA TUJUAN OBAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/25/14--



BLACK MONEY
Kalau dulu..rosmah saekor sahaja yang menggenggam erat telur Najib..sekarang.amerika singapura Israel semua dah pegang telur Najib.mahu tak mahu Najib wajib sign tppa..xsign siap lah ekau Najib..tu pasal 100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation.

dia hidup bebas..rakyat ttindas sampai kiamat... Yang lagi satu haru aku xsuka..buat apa Anwar dgn kaki2 bodek beliau kalut sgt nk jumpa Obama??canang merata media yg Anwar bernafsu benar nk jumpa Obama..apakah dgn hnya bjumpa Obama.si kafir laknat tu nk tolong umat nabi Muhammad di malaysia ni???

nmpak tak Kat situ yg seolah2 Obama ni maha berkuasa..semua nk sembah..skali dgn Anwar terkedek2 nk jumpa Obama..klau dia jmpa pn.apa boleh hlg depa sign tppa??hahaha..skrg ni.bukan msa nk mintak tlg amerika..skrg ni.msa nk tlg diri sendiri dan rkyat 52% yg ttindas.mintak tlg Obama sama lah mcm mintak tlg sama dajjal.. on APA TUJUAN OBAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/25/14


--------

LAYAN JANGAN TAK LAYAN






FACE BOOK


Awang Ketut updated his cover photo.
4 hrs · 
Like ·  · 



BELI DISINI:

017-681-42-44

---------

DEMO DI DATARAN MERDEKA




PENGUMUMAN 
siapa memimpin
himpunan dan dimana?

di klcc - ngo
 di sogo - amk
di masjid negara - pemuda pas
 di brickfeild - pemuda dap
 di dataran maybank - pimpinan

mula bergerak jam 2:00 petang
menuju ke dataran merdeka

sila masuk
ke  kuala lumpur
dengan pengangkutan awam
elakkan dari datang
dengan kereta


Mat Sabu: Demo 1 Mei tetap di Dataran



Perhimpunan membantah Cukai Jualan dan Perkhidmatan (GST) pada 1 Mei depan di Dataran Merdeka Kuala Lumpur setakat ini tidak berubah dan tetap mengikut seperti yang dijadualkan.

"(Lokasi himpunan) tidak berubah. Ada bahagian penambahbaikan, ada bahagian kosong (tanpa penambahbaikan).

"Kumpulan NGO akan berhimpun di KLCC dan penyokong parti politik akan berada di sekitar Kuala Lumpur," kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu.


--------

SENDIRI FIKIRLAH






FACE BOOK


Sendiri fikirnlah...

 — with Edy Noor Reduan Samm and 17 others.
23Like ·  · 



KAH KAH

KAH

-----

BAHASA MELAYU






KOMENTAR
tak payah lah
heboh heboh
bahasa melayu jadi
bahasa dunia

tukar dulu perkataan
presint di putrajaya
jadikan daerah

tukar nama kl sentral
jadikan kl pusat

jangan tipu mak cik felda
jangan tipu orang melayu

KUALA LUMPUR 25 April -  Najib  Razak memberi jaminan kerajaan akan terus memastikan bahasa Melayu bukan sahaja terus menjadi bahasa perdana di negara ini, malah bertaraf supranasional di peringkat...



KAH KAH 

KAH
wat ees de bekause
kah kah kah


---------

MACAM MANA BACA UTUSAN








KAH KAH 

KAH
ingat macam mana
baca akhbar
united malays national organisation
PERMATANG PAUH 11 April - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali berkata, parti itu harus keluar daripada terus dibayangi Penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau yang akan bertanding...

PERMATANG PAUH 11 April - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali berkata, parti itu harus keluar daripada terus dibayangi Penasihatnya, Anwar Ibrahim.

Beliau yang akan bertanding mempertahan jawatannya bulan hadapan menegaskan, perkara itu perlu dilakukan demi survival parti berkenaan dalam landskap politik semasa.

Menurutnya, PKR yang ditubuhkan lebih 15 tahun lalu perlu bergerak ke hadapan untuk menghadapi keadaan yang semakin mencabar.

“PKR bukan parti Anwar dan tidak boleh terus dibayangi oleh beliau. Oleh itu, ahli- ahli mesti bergerak melebihi beliau dan untuk mencapai hasrat berkenaan, kita perlu menonjolkan lebih ramai pemimpin muda dan profesional demi parti," katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas mengadakan pertemuan dengan ahli PKR negeri di sini hari ini.

Azmin berkata, bagi tujuan kesinambungan kepimpinan parti, lebih ramai tokoh muda dan profesional harus ditonjolkan untuk memastikan PKR terus dominan termasuk dalam aspek kerjasama bersama Pas dan DAP.





KAH KAH


KAH

--------

SELAMAT BERKENALAN - SALAM DARI KAMI





JAI DAN EZI
Tuan TT saya pun pencinta binatang gak terutama anjing. Boleh tolong pampangkan/share gambar Jai ngan Ezi? Nak gak tgk baka yg jadi teman Tuan TT ni. kah kah kah on SENYUM PAGI JUMAAT
Publish | Delete | Spam
Suku Samdol
on 4/25/14

EZI

NAMA SAYA EZI
bangsa saya ialah telemonian
saya adalah orang asal tanah melayu
nama saya di ambil dari sungai telom
umur saya dah masuk 5 tahun
saya baru turun haid 3 kali
tuan saya juga orang biduanda
asal usul orang asali

JAI


NAMA SAYA JAI
bangsa saya ialah pug
umur saya sepuluh tahun
mata saya telah rabun
asal ususl dari dari tiongkok


Malaysian Telemonian (The Telemonian) Breed Dog


The Telomian (Malaysian Telemonian) is rare breed native Malaysia dog. "The Telomian was named after the Sungai Telom valley in Pahang where this breed was first found by American scientists." Orang Ash indigenous people located along the Peninsular Malaysia used the Telomian dogs to protect their settlements (build their huts above ground) from invading varmints including snakes, scorpions, army of ants, poisonous snakes and hungry mammals especially during nightfall. 1 Also, the breed used for hunting small game and catching fish

  1. Pug - Wikipedia, the free encyclopedia

    en.wikipedia.org/wiki/Pug
    The pug is a toy dog with a wrinkly, short-muzzled face and curled tail. The breed has a fine, glossy coat that comes in a variety of colors, although most often ...
  2. -------

KENALI SIAPA MARTIN LUTHER KING





FACE BOOK


Jom kuburkan azmin .....dlm pemilihan 
2014. — 
with and 19 others. · 

--------