.

Rabu, 18 Oktober 2017

APA HUBUNGAN KHALID DENGAN GOPI










APA

HUBUNGAN

KHALID

DENGAN

GOPI?


Khalid akui kenal Gopi | Jenayah / Mahkamah / Tragedi | Berita Harian

https://www.bharian.com.my/node/292805
Translate this page
Jun 14, 2017 - TAN Sri Khalid Abu Bakar- Foto Muhammad Hatim Ab Manan ... Gopi direman bersama lima yang lain pada 22 Mei lalu dan masih dalam ...

al- Husseyn: Hubungan Gopi dan Ketua Polis Negara sangat ...

https://alhusseyn51.blogspot.com/.../hubungan-gopi-dan-ketua-poli...
Translate this page
Jun 15, 2017 - Hubungan Gopi dan Ketua Polis Negara sangat mencurigakan: Khalid patut disoalsiasat. Ketua Polis Negara cuba memberi gambaran mudah ...

Editor Sarawak Report: Khalid patut siasat dakwaan, bukan buat lawak

www.freemalaysiatoday.com/.../editor-sarawak-report-khalid-patut-...
Translate this page
Jul 7, 2017 - “Saya sudah menyatakan Gopi berhubung dengan ramai pegawai kanan, ... Rewcastle-Brown bagaimanapun yakin jika atau ketika Khalid dan ...

KPN: Saya kenal suspek jenayah tak bermakna mereka terlepas ...

www.freemalaysiatoday.com/.../kpn-saya-kenal-suspek-jenayah-tak...
Translate this page
Jun 14, 2017 - Gopi, jika dia melakukan apa-apa yang di luar undang-undang, ... Khalid berkata ramai mengetahui nombor telefonnya dan menghubunginya.




--------------

AGEN BIDADARI ADA GODFATHER








AGEN

BIDADARI

PUN ADA

GODFATHER


MP: 'Godfather' Zamihan cuba mengadap sultan

Anggota parlimen Shah Alam mendakwa presiden Pertubuhan Ahli Sunnah Wal Jamaah Malaysia (ASWAJA) Tuan Haji Leba Zamihan Mat Zin mungkin dilindungi oleh seorang ‘godfather’.
Khalid Samad mendakwa godfather itu cuba mengadap Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bagi menyelamatkan Tuan Haji Lebai Zamihan susulan ucapan kontroversinya baru-baru in

INI HEBAT

JANGAN SANGKA

HANYA MAFIA

ADA GODFATHER

AGEN BIDADARI

PUN ADA JUGA

KAH KAH KAH 




---------------------

ABANG ENTOT BANGUN MELAWAN





ABANG

ENTOT

BANGUN

MELAWAN

PAKAI

KONDOM

KE TIDAK?

Saya tak akan tunduk dengan ‘taktik kotor’, kata ketua SPRM
KETUA Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Dzulkefli Ahmad akhirnya bersuara   susulan dakwaan mengatakan beliau menjalinkan hubungan sulit, berkata tidak akan membenarkan “taktik kotor” seperti itu mengganggunya daripada perjuangannya menentang rasuah.

Dzulkefli memberitahu TV3 yang serangan itu dibuat susulan pendekatan agresif SPRM sejak awal tahun ini terhadap mereka yang terbabit dalam rasuah dan salah guna kuasa.

“Taktik kotor ini bertujuan untuk mencemarkan imej saya dan reputasi sebagai pesuruhjaya SPRM dan menjatuhkan kredibiliti SPRM dalam menjalankan tugas kami memastikan negara kita bebas rasuah dan salah guna kuasa,” katanya tanpa memperincikan “taktik kotor” itu.


TENAGA

LIMAU

BALI

KAH KAH

KAH KAH

------------------

YA AMPOON






YA

AMPON



Zarith Zarith Fir
Ceramah Zamihan dari dulu lagi penuh dengan caci maki...

Tok Guru Nik Aziz pun dicacinya, Mufti Wilayah Dr Zulkifli al Bakri dikata bodoh Dan wahabi
Dia seorang saja betul
Hentikan berdakwah dengan cara memperlekehkan orang lain, menghina, mencabar & menidakan kebaikan orang lain...berdakwah lah secara berhikmah...semoga apa yang berlaku mampu memberi pengajaran serta tauladan pada kita semua.
SukaBalas512 jamDisunting
M Haffiz Arshad
tu pun masih ada yg bebal sokong dan pertahankan si zamihan nie...😁😂
SukaBalas111 jam
Fazreen Fadzil Taqiyuddin
Melayu kan mudah kena beli
SukaBalas21 jam
Rawna Putra
Bukan semua dia buat kita tak suka.. ade perkara betul.. kita kena sokong dia..
SukaBalas11 jam






--------------------

ENTOT DI BALI








TEATER

ENTOT

ENTOT

DI BALI

IGP sahkan polis siasat aduan hubungan sulit pegawai SPRM

       
Ketua Polis Negara, Tuan Haji  Mohamad Fuzi Harun hari ini mengesahkan bahawa polis sedang menjalankan siasatan menyeluruh berhubung laporan yang mendakwa seorang pegawai kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mempunyai hubungan sulit dengan isteri orang.
Portal Berita Harian Online, memetiknya sebagai berkata, aduan itu disiasat mengikut Seksyen 498 Kanun Keseksaan.
"Polis sedang menjalankan siasatan menyeluruh mengikut Seksyen 498 Kanun Keseksaan berhubung laporan itu.



CIPAP

POWER

ALL THE

WAY

KAH KAH



----------------

KALUMPANG FEST 2017









KALUMPANG

FEST

BERMULA

JAM 13.38

AWAS

SEMUA

KAUM

BER TANI

JANGAN

BER ARAK






----------------------

IYO KO CERITA NI?


IYO KO

CERITO

KAU NI

JANG

JANGAN

BUEK

PLUTOO



Pembuat bom remaja ingin ‘ajar’ Malaysia kerana menyimpang daripada Islam


TIDAK seperti orang lain yang dipengaruhi kumpulan militan Islamic State (IS) sebagai punca tindakan mereka, pembuat bom remaja yang ditangkap oleh pihak berkuasa Malaysia didorong faktor sendiri yang menjadikannya lebih berbahaya, kata sumber.

Siasatan awal mendedahkan remaja berusia 19 tahun itu tidak mempunyai "idola" dan hubungan dengan mana-mana militan Malaysia atau asing IS.



DEN SAJO

TANYO

KAH KAH

KAH KAH

------------------------

ANGUS KITO







ANGUS KITO
Eiii .. habis lah kita semuo masuk neraka. Tukang jaga pintu syurga Ustaz Dr. Tin Kosong dah kono tarik balik lesen jago pintu syurga. Sapo nak bukak pintu syurga nanti. on 
AGEN BIDADARI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/17/17






----------------------

KOTE DAH UZUR







COTE D'UZUR

kpd najib suami rosmah, apa guna kekayaan yg dicuri tanpa pernah berbulan madu di cote d'azur??mohon para pembaca tukar tiub membuat colection agar perdana menteri islam bilionaire kita ini bole meyambut ulang tahun perkahwiannya di cote d'azur..kalo kote uzur ada viagra tiada masalah..masalahnya suami gemuk membadak..itu yg bikin susah hati..kot2 bala dan taufan melanda cote d'azur.. on KOTE DAN UZUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/17


--------------------

KES BERAT





KES BERAT

Aku risau 1 jer. Kalau ph menang pru dan anwar jadi pm sapa yg akan jadi ketua pembangkang? Ketua pembangkang ni penting utk check n balance. Kalau ketua pembangkang lembik mmg masalah la negara ni. Agak2 sapa yg layak? 1. Najib 2. Zahid 3. H2o 4. Kj 5. Tajudin? Kah kah kah atau nazri? 6. Hadi? on 
REST MY CASE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/18/17





--------------------

TAHNIAH SELANGOR





TAHNIAH
yg paling bijak adalah sultan johor..dgn memutuskan hubungan dgn jakim, maka jabatan agama johor bole mecipta logo halal versi negara johor..dikabokan bisnes logo halal ini bole menjana untung berbilion2 dan syarikat2 oversea pastikan akan melabur dlm bisnes ini..


SELANGOR

tahniah kpd sultan selangor kerana mengagalkan usaha utk menjadikan selangor sbg kota bharu..ramai ulama2 dari kelate dari middle east ni sdg cuba mengkota bharukan selangor..dikota bharu, corong2 mimbar corong2 masjid pd setiap waktu terutama dhuha dipenuhi ceramah2 kehebatan islam yg lengkap dan memperlekeh agama lain..barangkali nabi pun suka memperlekehkan agama lain maka itu ramai guru2 ust2 ustazah2 yg berkelakuan mcm tu..oh ya..nape tiada persatuan islam yg bengkeng dgn limitasi yg dilakukan oleh sultan selangor??


BIJAK

kan sebijik mcm yg dijalankan dap penang..mujur la british meletakkan agama dan adat istiadat melayu dibwh sultan..kalo tak, penjualan agama semakin ramai dan sempit..hanya haji hadi yg mahu ubah sistem on 
AGEN BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:00 PM







----------------------

SELAMAT MENYAMBUT DEEPAVALI









TIM TUKAR TIUB

MENGUCAP
SELAMAT HARI

DEEPAVALI




------------------