.

Selasa, 27 Januari 2015

PROJEK MENGOLAH PERSETUJUAN






KOMENTAR
niat gerombolan ketuanan melayu
untuk mengawal dan kontrol
ruang siber semakain jelas
berita ini hanya permulaan

MAS kena goddam?
kenapa mas di goddam?
apa tujuan?
apa untungnya?

atau

apakah ini hanya projek
mengolah persetujuan
kerana ketika ini 
satu undang undang baru
sam saperti ISA sedang digubal

  • Buasir Otak: Laman web MAS kena hack dengan Geng Cicak

    buasirotak.blogspot.com/.../laman-web-mas-kena-hac...
    Translate this page
    1 day ago - ... laman web syarikat penerbangan Malaysia Airlines Sistem (MAS) hari ini ... Ada yang mengatakan server website MAS sendiri yang kena hack dan ... tags: website laman web rasmi official mas malaysia airlines kena hack ...
  • Penggodaman laman web MAS boleh dielak jika sistem ...

    www.mykmu.net/.../penggodaman-laman-web-mas-b...
    Translate this page
    20 hours ago - Penggodaman laman web MAS boleh dielak jika sistem sentiasa dipantau. ... Hacked by Cyber Caliphate. Follow Cyber Caliphate on Twitter.” Laman ... Penggodam: Sudah Diberi Amaran Pun Kena Jugak?June 17, 2011In ...
  • Berita Terkini Laman Web MAS Kena Hacked Godam - Ping ...

    pingbusuk.org/.../berita-terkini-laman-web-mas-kena-...
    Translate this page
    Berita terkini laman web Malaysia Airlines MAS kena hacked atau di godam. Pada awal pagi isnin ... MAS sahkan sistem domain laman web digodam 6 hits.





  • PHNOM PENH: Selain hak untuk mendapat aliran maklumat yang bebas dan terbuka, rakyat juga berhak dilindungi daripada ancaman akibat penggunaan ruang siber yang tidak bertanggungjawab, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.
    Menurutnya penyalahgunaan ruang siber dan penyebaran maklumat palsu bukan satu cabaran yang dihadapi oleh Malaysia sahaja tetapi juga kebanyakan negara lain di era 'hyperconnectivity'.
    KAH KAH KAH
    woit
    nanti aku muncul
    berita rogol kerana internet
    berita rompakan kerana internet
    berita sex dengan kanak kanak
    semua ini taktik
    mengolah persetujuan
    untuk undang undang baru
    mangawal internet

    APA PUNYA PORNO


    DARI ANWAR IBRAHIM





    FACE BOOK


    9 hrs · 
     

    Saya menerima maklumat yang menyatakan Mahkamah Persekutuan telah menetapkan 10 Februari hadapan sebagai tarikh penghakiman bagi rayuan kes saya di peringkat Mahkamah Persekutuan di Istana Kehakiman Putrajaya.

    Berdasarkan penghujahan pasukan guaman, saya yakin akan dibebaskan berdasarkan perincian fakta dan undang-undang kukuh yang telah dibentangkan di hadapan panel Mahkamah Persekutuan.

    Fitnah tidak wajar dijadikan alat dalam tinju politik dan diberi ruang untuk memporak-perandakan negara.

    Saya panjatkan doa pada Allah Yang Maha Esa agar keadilan dapat ditegakkan dan saya dibebaskan.

    -------------

    AKHBAR NAK BELI CERITA SIRUL






    FACE BOOK

    Selesai ke rombongan itu dalam menangani isu Sirul ini. Ramai yang menunggu kenyataan dari Sirul tapi kemungkinan hampa..so bagaimana perundingan dengan kerajaan Australia - atau rundingan dengan Sirul sendiri - dah settle ke - tapi yakin bukan blogger Hisham yang settlekan. Mereka isu ini tak berapa - nak ngam isu seperti ini - hantar video Sirul - porno - baru blogger Hisham hidup semula - dengan Hisham ketawa besar - menunjukkan kemenangan.


    JENG JENG 

    JENG

    woit bila
    akhbar THE SUN
    dari london nak beli
    cerita sirul
    kah kah kah
    jamin meletup

    APA PUNYA CERITA





    -------------------

    MACAM NAK PERANG




    KOMENTAR
    awas dan wasapada
    kerajaan malaysia mahu
    memperkennalkan kembali
    undang undang ISA
    maka perlu di olah persetujuan


    Bom tangan, peluru M16 dijumpai dalam premis kosong di Pulau Pinang

    Tiga butir bom tangan bersama 76 butir peluru dan empat kelopak peluru M16 ditemui di sebuah premis kosong di Jalan Tun Dr Awang, Bukit Jambul di Pulau Pinang malam tadi.
    Ketua Polis Daerah Timur Laut ACP Mior Faridalathrash Wahid berkata bahan letupan dan peluru itu ditemui di dalam sebuah beg serbaguna di belakang pendingin hawa di balkoni premis itu.
    - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/bom-tangan-peluru-m16-dijumpai-dalam-premis-kosong-di-pulau-pinang#sthash.Cf6k4lGq.dpuf

    KAH KAH KAH

    woit
    ini macam nak perang
    samseng mana ni?
    betul ke ni
    tau hanya
    charlie hebdo
    kah kah kah

    APA PUNYA CHARLIE



    ------------

    NILAI RINGGIT TERUS JATUH




    FACE BOOK


    DALAM SEJARAH !!!.. CIPTA REKOD BARU
    SGD1.00 = RM2.70
    Tukaran wang kita dengan Singapura.
    Betul ka neh?
    Ohhh jangan panik. Menteri 'cerdik' BN kata "KEJATUHAN 
    NILAI RINGGIT BANTU PULIH EKONOMI" ini bagus untuk 
    negara kita sebenarnya..
    Ingat tak !!!




    -------------

    ADA TAIK DALAM TANGAN







    KOMENTAR
    rumah dan tanah orang miskin
    memang banyak diambil oleh cukong
    chu badak
    kampong railway
    padang balang
    sekarang ada rancangan 
    untuk rembat
    kampong banda dalam

    kes tanah datum ini menarik
    ini projek PKNS
    pkns dibawah kerajaan selangor
    selangor dibawah pakatan rakyat
    mb selangor dari PKR

    lalu persoalan timbul
    ketika kampong chu badak diroboh
    ketika kampong railway diroboh
    kenapa anak anak muda ini tak datang?

    nampak jelas
    ada tangan tersorok 
    dibelakang bantahan ini
    nampak jelas ada niat 
    untuk kacau kerajaan selangor
    nampak jelas  gerombolan 
    ketuanan melayu ini
    bukan berjuang untuk melayu
    tapi nak kacau kerajaan selangor

    HEBAT NAMPAK?

    MB: Yang demo itu penduduk tempatan ke?


    Menteri Besar Selangor Azmin Ali mempersoal sama ada peserta demonstrasi projek Datum Jelatek di Taman Keramat benar-benar penduduk tempatan.

    Beliau menjawab soalan pemberita yang mahu mendapat maklum balas beliau berhubung bantahan dalam demonstrasi projek itu semalam.



    KETIKA 
    KAMPONG CHU BADAK
     DIROBIOHKAN
    MANA KETUANAN MELAYU



    ---------------

    LAWAK BERDIRI DI BUKIT BINTANG




    KAH KAH KAH

    sex drugs politik & rock n roll
    mari ketawa sebelum
    ketawa kena gst






    -----------

    CINA BELI TANAH






    RUMAH MELAYU DIRUNTUHKAN
    TANAH DIJUAK PADA
    ORANG CHINA



    FACE BOOK



    Syarikat hartanah besar dari China membeli tanah bernilai berbilion dari Iskandar, milik kerajaan Malaysia. Kalau yang beli ini rakyat Malaysia berbangsa Cina, akan jadi isu besar. Tapi bila kerajaan jual tanah kepada pelabur asing dari China seperti ini, apa kataNajib Razak 
    ?
    Like ·  · Share



    KAH KAH KAH

    woit
    mana puurkasa
    mana puurkida
    mana puurki pm
    mana puurkisma
    mana beras jati
    mana jaringan melaytu
    mana mat bisul
    kah kah kah
    apa sudah jadi
    pada
    parti ketuanan melayu

    APA PUNYA TIPU



    -----------------

    TUKAR TIUB TEPAT




    KOMENTAR

    apa yang saya ramalkan tahun lalu
    kini telah berlaku
    satu demi satu negara eropah
    akan memperkenalkan undang undang baru
    inilah peranan ISIS

    kini malaysia pula
    akan mengembalikan ISA


    TULISAN TAHUN LALU
    .Tulisan saya dalam Suara Keadilan bertajuk : ISIS dan Geopolitik – telah diterbitkan pada 25 November 2014. Para akhir dalam tulisan itu saya telah membuat rumusan ini:

    Akhirnya negara-negara di Eropah, Amerika Latin dan Afrika – tidak dapat tidak akan mewujudkan undang-undang baru atas nama keselamatan untuk menentang pengganas ISIS. Malaysia juga akan memunculkan undang-undang baru anti-pengganas. Wal hal kepala pengganas utama dalam dunia ialah imperialis Amerika. Inilah peranan ISIS.






    ---------------

    PERANG DITERUSKAN







    WAR ROOM MADEY


    KUALA LUMPUR - Bukan sesuatu yang baharu atau mengejutkan jika  Mahathir Mohamad mengkritik cara pentadbiran  Najib Razak.

    Namun ini mungkin kali pertama beberapa pemimpin tertinggi Umno dilihat secara terbuka tidak menafikan wujud pergeseran antara kem kedua-dua pemimpin berpengaruh itu dalam Umno.

    Apa yang penting, mesej mereka adalah sama, iaitu kedua-dua tokoh Umno itu perlu duduk semeja dan menyelesaikan sebarang perbezaan pendapat yang timbul.




    KAH KAH KAH

    woit
    kah kah kah
    hang ingat
    bila mat mongol
    nampak muka madey

    apa dalam kepala
    apa doa mat mongol
    kah kah kahg

    APA PUNYA DOA



    --------------

    KANTOI - ADA GAMBAR






    FACE BOOK


    Kalau rajin sikit pls check n inbox apa sebenarnya yang berlaku - dalam isu ini
    http://www.justice.gov/opa/blog/attorney-general-eric-holder-visits-malaysia


    1. Saya tidak pernah tulis surat kepada FBI, kata Syed Hamid ...

      www.themalaysianinsider.com/.../saya-tidak-pernah-tu...
      Translate this page
      3 days ago - Itu hak beliau sebagai menteri, tetapi masa saya, tidak ada tulis surat kepada FBI," katanya lagi, merujuk kepada isu Menteri Dalam Negeri ...
    2. Hishammuddin nafi pernah
    3. hantar surat pada FBI
    4. Hishammuddin Hussein menafikan pernah menghantar sebarang surat sokongan kepada Biro Siasatan Persekutuan (FBI) Amerika Syarikat untuk mana-mana pihak, bercanggah dengan kenyataan Menteri Dalam Negeri Ahmad Zahid Hamidi sebelum ini. -
    5.  See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/hishammuddin-nafi-pernah-hantar-surat-kepada-pihak-fbi#sthash.74pWIcol.dpuf
    6. KAH KAH KAH
    7. woit
      kah kah kah
      ini gambar sapa?
      kah kah kah
      kantoi mantoi

      APA PUNYA TIPU

    -----------------