.

Rabu, 28 Mac 2018

BERSEDIA - TANGKAP JHO LOH.








SEDIA

BERSEDIA

KE JALAN RAYA 

SABTU 14/4/18 

SOGO

JAM 2 PETANG





TURUN KE JALAN RAYA





TIPU


KITA TURUN

KE JALAN RAYA

SEBELUM

PILIHANRAYA




KITA

LAWAN




----------------------

LAGI TIPU






TIPU
bro..gua ingat pesan lu..ketawa la sebelum ketawa diharamkan..nampaknya rakyat jelata yg gelakan 1mdb maka rakyat akan diautakan dgn akta azalina..err akta sajat ke atau jantan? on 
AKTA PALSU YANG PALSU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:13 PM




-----------------

TIPU TIPU TIPU





SATU

PENIPUAN

Usul persempadanan semula diluluskan



TIPU

TIPU

TIPU


-----------------

CILAKA AKHBAR SIAM



CILAKA

SURAT KHABR

SIAM LAKNAT

HINA PEMIMPIM

MELAYU ISLAM 



Najib ‘berhidung Pinocchio’ muncul di akhbar Thailand





Gambar karikatur Najib  kini muncul di akhbar di Thailand.
Menerusi akhbar Inggeris Thailand, The Nation hari ini, Najib digambarkan seperti watak “Pinocchio” - kanak -kanak ‘kayu’ - yang hidungnya bertambah panjang setiap kali dirinya berbohong.
Kartun itu dilakarkan oleh Stephff, yang memaparkan Najib berpakaian baju Melayu tradisional sedang menghayunkan kapak ke arah hidungnya sendiri yang telah menjadi sebatang pokok yang mempunyai tiga dahan.
Dahan itu mewakili “rasuah”, “skandal 1MDB” dan “skandal kapal selam Scorpene”.
Kartun itu juga memuatkan sebatang pen “kebebasan media” yang tercalar dan sebatang pensel yang tertera perkataan “kartunis Zunar “ atau nama sebenarnya Zulkiflee Anwar Ulhaque yang hampir putus.
Kartun itu berjudul "kerajaan Malaysia memperkenalkan rang undang-undang berita palsu.”
Kerajaan, Isnin lalu membentangkan rang undang-undang berkenaan di Dewan Rakyat, yang menurut pengkritik akan menyaksikan kebebasan akhbar dan bersuara di negara ini terus terhakis.
Bagi pihak pembangkang pula, mereka menuduh kerajaan sebagai dalang di sebalik kebanyakan berita palsu di negara ini.
Antara lain, rang undang-undang itu memperuntukan hukuman berat - denda sehingga RM500,000 atau penjara 10 tahun, atau kedua-duanya - bagi mereka yang didapati bersalah menyebarkan "berita palsu".

 BABI GULING

AYAM SIAM

BERANI HINA

LANUN BUGIS

KAH KAH KAH



---------------

SELAMAT DATANG RAFIDAH & RAIS







 SELAMAT DATANG

RAFIDAH & RAIS

MASUK KAPAL

YANG SAMA 

Annuar bidas Rais, Rafidah


SHAH ALAM - Ketua Penerangan Umno, Tuan Haji Annuar Musa membidas dua bekas menteri Kabinet yang dakwanya bersikap berat sebelah dalam menyuarakan isu yang berkait dengan kerajaan sekarang.

Beliau mendakwa, kedua-dua mereka yang kini bersuara kononnya atas nama kebenaran dilihat bukan sahaja bersifat tidak adil tetapi berkemungkinan juga mempunyai perancangan dan niat tertentu.



 RAFIDAH & RAIS

BUKA JALAN

UNTUK YANG

LAIN IKUT SERTA 




------------------

MOHD AZLINA DI SAJAT




MOHD

AZLINA

SUDAH DI SAJAT

ATAU

BELUM



Dr Mahathir ‘digunakan’ pembangkang, kata Azalina


AZALINA Othman Said mendakwa bahawa Dr Mahathir Mohamad telah digunakan oleh pembangkang untuk kepentingan politik mereka apabila bekas perdana menteri itu dibawa menyertai sesi taklimat Rang Undang-Undang (RUU) Antiberita Tidak Benar di Parlimen hari ini.


SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU KALAU

ADA BINCEK 

--------------

MEMBURET DI BALI






LAGI

BURET

Zaman Najib Buret Betina Berlaki Kangkang di Bali. Zaman Najib Equanimity Terbongkang di Bali. on BERITA BURET YANG PELIK
Anonymous
on 3/28/18

Letak jawatan sajalah. Tak cukup malu lagikah. Mana integriti? Zahid? Mcm la tak ada org lain lg yg mampu on HANTU BURET MEMBURET LAGI
Anonymous
on 3/27/18
Tuan badan dah nafikan. Macam tuan haji najib nafikan bersalah ambik duit 1mdb. Maka dah clear la. Kalau masih kata salah, itu dah fake news! Lagipun, kalau nak jugak pasangan tuan punya burrito hadir ke mahkamah, pastikan dulu ada cukup 4 saksi! on BERITA BURET YANG PELIK
Anonymous
on 3/27/18

Tan Sri Buret sudah lari bersama-sama buret-buretnya. Selamat memburet Tan Sri Buret. on BERITA BURET YANG PELIK
Anonymous
on 3/27/18
Hanya Tuhan yang tahu. Bini yang diburet pun tak muncul kat mahkamah, chip penangkap orang tak berintergriti yang memburet dengan penuh integriti pun tak muncul kat mahkamah. Hakim pun menganga tercengang je. Selasa depan, kes kelos. Sebab tak cukup bukti. on BERITA BURET YANG PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/27/18

Mana tok penasihat... tak dinasihat agar berundur ke... teruk betul kes mcm nie... Memalukn.. nak tggu tsry bersyair tepi telinga ko baru nak berenti ke... on BERITA BURET YANG PELIK
Anonymous
on 3/27/18




--------------------

BAIK





BAIK
Jgn cakap mcm tu TT..kami orng yg baik baik ni dok tunggu jer bila nak election. Tangan ni dah x sabaq dah dok terketaq ketaq nak pangkah PH... on YANG BAIK DAN JUJUR
Publish | Delete | Spam
BinWanTeh, Roslan
on 3/27/18




=============