.

Ahad, 30 Disember 2018

DATUK SERI NGAP ANAK IKAN






DATUK SERI

NGAP ANAK IKAN



KES MAIN BERAT






BERAT

KES MAKIN BERAT

Selepas Azmin, pemimpin Pemuda, Wanita pula desak Anwar

PERGOLAKAN dalaman PKR berkaitan pelantikan Majlis Pimpinan Pusat (MPP) dilakukan Presiden Anwar Ibrahim semakin tegang apabila dua lagi pemimpin kanan- kali ini naib ketua Pemuda dan Wanita PKR- memintanya meneliti semua keputusan itu.

Awal hari ini, Timbalan Presiden PKR Azmin Ali turut menyuarakan desakan sama.

Dalam satu kenyataan bersama, Naib Ketua Pemuda Mohd Nazree Mohd Yunus dan Naib Ketua Wanita Sangeetha Jayakumar berkata pemilihan parti baharu sahaja berakhir dan kepimpinan parti perlu teliti dalam mencipta aspirasi kepimpinan demi masa depan parti.


KETUA CABANG

KETEREH KATA

DASAI TAK ADA

TARING

YANG NI

KATA TAK ADA

GUSI PULAK KE?

NI DAH BERAT

------------------------

ANAK IKAN HALAU ANTU RAYA





ANAK IKAN 

HALAU ANTU RAYA
Comel anak ikan buntal tu...tt nak nak bela Anak ikan puyu ke boleh halau hantu ngan pukau santau ..tapi ikan puyu ditaruhkan satu ekor saja dalam satu balang atau akuarium kerana tabiat semulajadi ikan puyu ini ialah ianya suka bersendirian dan tidak mahu berkongsi tempat dengan ikan yang lain walaupun sama spesis dengannya. Betul-betul rasis ikan ini...kes terlampau perkauman lah ni... on 
TAK SALAH BELA AKAN IKAN
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18




------------------

SIAPA ?







SIAPA?
Siapa tok sheikh tu? on 
INI GAMBAR TO SHEIKH
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18

-------------------

ANAK IKAN PUYU







ANAK IKAN PUYU
demi harta benda kita yang ada didalam rumah, yakinlah bahawa ikan puyu takkan tidur punya. Ikan ini tak sama macam kucing. Kucing ini kita pelihara buat habis beras saja, kalau bab tidur tu memang nombor satu...
tikus dan pencuri masuk pun dia takkan peduli walaupun terlanggar batang hidung dia, makin rapat pula dia tutup mata..tapi paling bagus bela anjing on COMEL KIUT
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18




----------------

BERORAL




BERORAL
Kan harus la kartel 
ber oral dalam tandas 
ngan anak ikang.. on 
ANAK IKAN DALAM TANDAS
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18


----------------

PILIH CARA USA





PILIH CARA USA
Apa kata jika ada umur dan sehat kita buat pemilihan PM ..ala pilih presiden USA ..dah Abam siang malam ngigau nak jadi PM ..kali ni isu utama tentu crita anak ikan. on 
SAPA LEBIH POPULAR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/30/18




-------------

PRESIDEN PARTI TAPERWARE





PRESIDEN PARTI

TAPERWARE
Kahkahkah...woiitt...bro TT..
kalau Si Nuwar dah hilang taring, 
lebih baik suruh dia 
jadi Presiden - Parti Taperware- 
jer layan makcik2 
yang buat direct selling jual ikan bilis 
dari rumah ke rumah..kahkahkah... on 
INI SUDAH BERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/30/18




------------------

BELAKANG KIRA






BELAKANG KIRA
Lu sumpah seranah sama tt dia no hal punya. Dia ada Guru Nanak. Lu ada siapa? Ada brader? Ada pak sheikh? Ini orang tak boleh pakai. Sebab semua belakang kira. on 
KURANG AJAR
Publish | Delete | Spam
dr chenor
on 12/30/18





--------------------

KURANG KASEH SAYANG






MADU BERGADUH

KURANG 

KASEH SAYANG
du jantan dah mula berkelahi.. Madu dgn madu dapt gaji besau rakyat dapat apa, Nak makan anak ikan pun semakin mahal lama kelamaan semua org hisap airsekrim dalam jamban sambil perlihara anak ikan Anak bini belakon dan di lakonkan on INI SUDAH BERAT
Publish | Delete | Spam
saffron rice
on 12/30/18




-------------------

DUNIA MAKIN PANAS







DUNIA 

MAKIN PANAS
Dunia memang sedang mengalami pemanasan sejak antara 11000-15000 tahun yg lampau iaitu sejak pencairan ais glacier Zaman Ais (Ice Age). Pada masa 11000 tahun yg lampau, Selat Melaka merupakan daratan, begitu juga di kawasan perairan lain di Pentas Sunda di mana letaknya Gugusan Kepulauan Melayu (Malay Archipelago). Hari ini Selat Melaka boleh dilalui oleh kapal besar. 
Bumi akan terus mengalami pemanasan di mana fasa ini dikenali sebagai Fasa Interglacier dan akan kembali kepada Fasa Glacier di mana suhu bumi akan menjadi sejuk melampau dan kebanyakan bahagian bumi akan diliputi ais. Fasa Glacier-Interglacier ini telah berlaku sebanyak 26 kali sepanjang sejarah bumi. on 
PEMANASAN DUNIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/30/18





---------------------

INI SUDAH BERAT







BERAT

INI SUDAH BERAT


PKR Ketereh: Senarai lantikan MPP bukti Anwar hilang taring


PKR Ketereh: Senarai lantikan MPP bukti Anwar hilang taring

Ketua Cabang PKR Ketereh Abdul Aziz Abdul Kadir menyifatkan lantikan Majlis Pimpinan Pusat (MPP) parti itu bagi penggal 2018-2021 merupakan bukti Presiden PKR Anwar Ibrahim sudah "hilang taring" dan tidak memahami aspirasi akar umbi.

"Tidak tahu apa rasionalnya melantik mereka yang telah gagal di dalam pemilihan baru-baru ini.

"Presiden PKR seolah-olah sedang mencipta formula kegagalan untuk parti yang beliau tubuhkan sendiri.

"Secara jelas presiden tidak faham atau tidak mahu memahami aspirasi anggota PKR kerana mengutip balik calon-calon yang gagal dalam pemilihan parti yang lepas tanpa memikirkan kesan yang amat negatif terhadap parti ini," katanya dalam kenyataan media hari ini.

Semalam, Anwar mengumumkan barisan jawatan lantikan parti itu yang turut menyaksikan Rafizi Ramli - yang tewas dalam pemilihan lalu - dilantik sebagai naib presiden dan Saifuddin Nasution Ismail dipilih semula sebagai setiausaha agung.

Hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali secara terbuka menggesa Anwar menilai semula pelantikan berkenaan.

Menjawab gesaan Mohamed Azmin, Anwar berkata pelantikan berkenaan dibuat dengan "pendekatan inklusif" dan untuk menyertakan semua pihak.

Sementara itu, Abdul Aziz berkata, kegagalan Anwar menyedari aspirasi anggota PKR "amat memalukan" dan tidak selaras dengan prinsip demokrasi parti itu.

Abdul Aziz juga mengungkit bahawa pelantikan MPN bukan "kegagalan" pertama Anwar, kerana ia juga menurutnya terjadi dalam lantikan Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri yang diumumkan beberapa minggu lepas.

"Saya berharap presiden dapat bermuhasabah dan sedar bahawa tindakan beliau ini akan menghancurkan semangat dan aspirasi akar umbi yang selama ini begitu berharap agar PKR dapat dibawa ke mercu yang lebih tinggi," katanya.

Untuk rekod, Abdul Aziz merupakan bekas pengerusi PKR Negeri yang juga berjaya mempertahankan jawatan ketua Cabang Ketereh pada pemilihan PKR baru-baru ini.

Bagaimanapun, Anwar melantik Ketua Cabang Tanah Merah Mohamad Suparadi Md Noor menjadi pengerusi PKR negeri yang baru.

Meskipun lapan daripada 14 ketua cabang PKR Kelantan menyatakan sokongan terhadap Suparadi, terdapat pimpinan PKR yang menolak pelantikan berkenaan termasuk dari AJK PKR Tanah Merah sendiri.

DAH MULA ADA

YANG BERRANI

BERKATA JUJUR

DASAI DAH

TAK DA TARING

KAH KAH KAH

KALAU TAK DA

TARING

MACAM MANA

NAK MAKAN

ANAK IKAN

KAH KAH KAH

--------------------

SAPA LEBIH POPULAR






MINTA INVOKE

BUAT KAJIAN

ABAM ATAU MADEY

LEBIH POPULAR
Lafizi kata Tun M dah tak popular ..
tapi Abam apa Crita ..
mintak Lafizi invoke sikit. on
 JANGAN FITNAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/29/18



----------------

LAGU ANAK IKAN





LAGU ANAK IKAN
Bro TT. 
Gua tak ada apa nak ulas, 
cuma ada lagu je. 
Ikan Kekek Mak Iloi, Iloi, 
Ikan Gelama Mak Ilai, Ilai, 
Sungguh Cantik Adikku Amboi, T
api Ketawa Mengilai-Ngilai. 
Ikan Kekek Mak Iloi, Iloi, 
Ikan Gelama Mak Ilai, Ilai, 
Kalau Adik Nak Jadi Pandai, 
Mari Belajar, Janganlah Lalai. 
Ikan Kekek Hoi !, Ikan Kekek....... 
Kalau anak ikan gua buat Budu je..
kah kah kah on ANAK SOTONG
Publish | Delete | Spam
Mohamad Fadzli Mohd. Noor
on 12/29/18u







------------------------

KURANG AJAR





KURANG AJAR
kamu kurang ajar berterusan .. moga hukum karma cepat sampai . on 
MEMBONTOT ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
abu
on 12/29/18


---------------

ANAK IKAN DALAM TANDAS





ANAK IKAN

DALAM TANDAS

Bos kartel ada bela anak ikan tak? 
Dia bela kat tandas ker? on 
LINK VIDEO ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/30/18



--------------

COMEL KIUT





COMEL KIUT
Comel n kelakar la tt ni!!!! Lol . ...ye ni nama ikan peacock guppy mmg ada yg cantik ekor kembang macam2 warna ada... on 
LINK VIDEO ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18


-----------------

TAK SALAH BELA AKAN IKAN







TAK SALAH

BELA ANAK IKAN
Tt.....taukan rr n aa pon pernah bela anak ikan takkan tt x tahu....salah ke sifunya dsai nk bela ank ikan balik? on 
ADA ANAK IKAN BARU
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18



-----------------

PERTANYAAN KURUN INI





PERTANYAAN 

KURUN INI
Anak Cina anak saya. Anak India anak saya. Anak Melayu anak saya. Anak Kadazan anak saya. Anak Iban anak saya. Habis tu, anak-anak ikan ni anak siapa pulak? Hehehe... begeluak anak lu brader woiii. Berterabur di serata buana. Kah kah kah... on 
BUKAN ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
dr chenor
on 12/30/18



---------------------

INI GAMBAR TO SHEIKH





INI GAMBAR

TOK SHEIKH

Sudah lah tt. Lu bkn insan yg boleh diperchayai lagi. Lu dgn anjing lu, boleh jln. Dgn puak2 seangkatan sepermainan fitnah lu boleh mati dan terus ke syurga tanpa ditimbang tara dan x lalu titian sirat. 
Pasal ada eskulator baru pasang utk lu org ke firdausi, betul2 sebelah tmpt duduk nabi.. takkan la org sepenting tok sheikh ni takde gambar. Komon la. Cepat sikit boleh x. Org nak tendang tok sheikh kluar dr arena politik negara ni. on LINK VIDEO ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
Nole
on 12/30/18



-------------------

BUKAN ANAK IKAN BAKAR





BUKAN ANAK IKAN

BAKAR
Woitt...Bro TT..gua Tak faham laa lu citer pasal Anak Ikan kena makan Ikan ni...tolong mintak pencerahan sikit..Apa...adekah ini kau citer pasal Restoran Ikan Bakar si Jamal Jamban tu ker...bukan ker dah lingkup ????Kahkahkah...sajer gua Tanya soalan bodoh...Kahkahkah.. on 
ANAK IKAN DIMAKAN IKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/18

Lafizi kata




--------------------

BONTOT ANAK IKAN






MINYAK IKAN 

BAIK UNTUK SEHAT

BONTOT ANAK IKAN

LAGI SEHAT
Tun pon perlu bela n mkn ank ikan minyak nya bagus Kajian mengenalpasti bahawa asid lemak omega-3 tak tepu (terutamanya EPA dan DHA) sebagai penyelesaian ajaib kepada kesihatan terutamanya jantung...tun kan selalu sakit jantung on ANAK IKAN JALAN JALAN
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/30/18...






-------------

BUKAN ANAK IKAN





BUKAN ANAK IKAN
inilah anak tpm -amp; 
pm in waiting...
bukan anak ikan. on 
TAHNIAH
Publish | Delete | Spam
nizam bakar
on 12/28/18





------------------