.

Jumaat, 22 Mac 2019

JANGAN KENA APU







JANGAN KENA PAU
Kamu ingat semudah abc tok sheikh akan di pau oleh cukong2. Komon la jang. Bertahun derita sengsara duka lara, 20 tahun menghambakan diri pada perjuangan, tiba masanya memerintah, semudah 123 tok sheikh tibai rasuah. Mcm lu lah jang. Biasa dgn stout, takkan semua alif baa taa ko tibai thai song plak. 
on 
LINGKUP TANAH MELAYU
Publish | Delete | Spam
Nole
on 3/22/19
semiotik dengan gambar Anwar pulakk. kah kah kah. sudahlah TT orang dah tau - game ko - tahap penulis carekarama boleh lah ko ni. 
on 
LINGKUP TANAH MELAYU
Anonymous
on 3/22/19


Sabau lah




----------------

BAGI JUBO KEMBANG








BAGI JUBO 

KEMBANG
Budak lambat pick up memang macam ni. Ekau pulak sengajo yo up komen dio buek dio jadi berjubo kombang semangkuk komen asyik naik dalam TT. Walhal kito golak yo baco komen nasi antah. Hahahaha. 
on 
TAK RETI POLITIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

Sab




----------------

MODAL PACHUCHENG TOK AJI






MARIA OZAWA

MODAL  TOK AJI

PACHUCHENG
Tuan Guru Haji Lebai 
Sahibus Samahah 
Al Fadil Ustaz Nasarudin 
Al Tantawi Al Pornowi Al Germani 
mahu apa sama Maria Ozawa? Dakwah Miyabi masuk agama baru Al Hadi As Syarie? Kalau nak buat modal pacucheng Syarie cadangan terbaik Lebai pakai Sajat punya barang cukup. 
on 
TAK AJI PORN 
CARI PELUANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

Bu



----------------

SEPUPU LOKMAN ADAM








SURAT SEPUPU

LOKMAN ADAM
Buku ko dah taraf utusan malaysia sekarang.Masuk lubang jamban. 
on 
BUKU SEDANG DI CETAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

Bu




---------------

LINGKUP TANAH MELAYU







HABIS LINGKUP

KUALA LUMPUR

TAK ADA MELAYU

SEMUA DIREMBAT

OLEH CUKONG

PANTAI DALAM

JADI

BANGSAR SOUTH

Mahkamah tinggi akan dengar kes ahli perniagaan didakwa rasuah Tengku Adnan


KES ahli perniagaan Tan Eng Boon, yang didakwa merasuah bekas menteri Wilayah Persekutuan Tengku  Adnan Tengku Mansor akan didengar di mahkamah tinggi.

Permohonan untuk memindahkan kes itu dari mahkamah sesyen dibuat pendakwaan.

Beliau didakwa merasuah Tengku Adnan sebanyak RM1 juta untuk meluluskan projek perumahan di ibu kota.


CUKONG RASUAH

GENG KETUANAN 

MELAYAU

GADAI LELONG

TANAH MELAYU

AWAS

AWAS

JANGAN SEKALI 

LAGI KENA PAU

PARA CUKONG

DAN

SAMSENG 

SEDANG TUNGGU



---------------------

TAO AJI PORNI CARI PELUNG






TOK AJI PORNO

CARI PELUANG

RABA BURET
tuan TT Cuba check tengok samaada
 - aji pembohong geli gelman - 
ini ada pergi ke Korea 
dalam masa setahun ini. 
manalah tahu tengok2 
ada rakaman dia sedang berpakcuceng 
seorang diri satelah tengok porn film didalam bilek hotel disana
 on 
GELI GELMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/21/19

Isham




-------------

BUKU SEDANG DI CETAK







SEDANG DICETAK
 

TEMPAH AWAL

LEBIH MURAH

HARGA AWAL

HANYA 20 RINGGIT
HARGA PASARAN 25 RINGGIT
HARGA POS 
8 RINGGIT SEMENANJUNG
HARGA POS 
10 RINGGIT SABAH/SARAWAK

BAYAR KEPADA 
KAWAH BUKU ENTERPRISE
MAYBANK 

56 22 63 52 33 83


PERTANYAAN

WHATAPS
ISKANDAR KAMEL
011-10-22-90-81




----------------

MENTERI TERUS BODOH KERAJAAN SATU PENGGAL






MENTERI TERUS 

BODOH KERAJAAN

 SATU PENGGAL
Mmg kerajaan satu penggal, 
menteri bodoh 
mcm menteri gomen dulu. 
Mau Kaya cepat. Ptui.
 on 
LETIH JADI KERAJAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

bagi




-----------------

NAJIB ROMAH MASUK PENJARA AMAN NEGARA








NAJIB ROSMAH

MASUK PENJARA

AMAN NEGARA
ustaz tak malu .. rapat pulak dengan ustaz boleh bohong .. sama geng cia kata air mani dia tak terbuang kunci kubur . di sokong dengan merepek meraban , tambahan sekatil dengan penyamun tak mengaku dia menyamun , hari hari dapat khidmat nasihat dari perempuan puaka . sampai masuk penjara .. cepat lah masuk penjara . aman bangsa dan negara . 
on 
GELI GELMAN
Publish | Delete | Spam
abu
on 3/21/19

Taklah




----------------

MAT GELOJOH








MAT GELOJOH

Mat Songel berapa belas tahun kes dia sampai akhir nya dia masuk kedalam kapal batu tuhhhh....lompat lebih dua puluh tahun dapat kautim raja bersiong ke, raja kapur ke raja bola ke atau kota raja ke....silap hari bulan baik dapat ya ampunnnnn! 
Ini kes anak bugis baru jer mula....lu orang tunggu dan kena sabar ler...sekarang atuk kena serang bak kata - Degrees of Freedom -...dari pelusuk arah termasuk kerja belakang tabir mat songel yang gelojoh dia nak duduk tahta macam negara nih mak bapak dia punya....korang ingat??? 
3 beranak dah dalam parliament......mana ada dalam dunia sekarang laki-bini-anak janda duduk dalam parliament....? Tak kira ler rakyat pilih ke rakyat kena kelabu asap ke...lu pikir ler sindrik!
 on 
CEPAT MASUL PENJARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

bagi sat





----------------------

BAHAYA KUE PAU










BAHAYA KUE PAU
Isham, terimolah hakikat hanyo bang non sahajo pejuang tulen dan mampu untuk mereformasikan Malaysia secaro keseluruhannyo...kembalilah ke pangkal jalan wahai tuan ezi...kahkahkahhh...
on 
DAH DOKEK SETAUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/21/19

Pan

-----------------

TAK RETI POLITIK






MAMAT INI

TAK RETI POLITIK
TT sepatutnya dah tukar istilah lokman adam kepada hisham rais. Sekejap cakap Pak sheikh deal dengan najib. Sekejap kata Azmin deal dengan najib. Azmin padang tembaga lambat buat payment ke? 
on 
CEPAT MASUL PENJARA
Publish | Delete | Spam
azam
on 3/21/19

Ish





-----------------

AL-FATIHAH







AL-FATIHAH

Michael anak Garing 

jalani hukuman gantung 

pagi ini


Rakyat Malaysia Michael anak Garing telah menjalani hukuman gantung di penjara Changi di Singapura pada pagi ini.
Bernama melaporkan Pejabat Suruhanjaya Tinggi Malaysia di republik itu memaklumkan mengenai perkara berkenaan.
Menurut Straits Times, Michael terlibat dalam rompakan yang menyebabkan seorang terbunuh dan tiga cedera parah di Kallang, Singapura, pada 2010.

Seorang lagi suspek, Tony Imba, dipenjara seumur hidup.

Terdahulu Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berkata kerajaan berusaha untuk menyelamatkan lelaki berusia 30 tahun itu, manakala Menteri Undang-undang Liew Vui Keong telah mengutus surat ke negara itu.

.


-------------

BAGINDO FREELOADER







BAGINDO 

FREELOADER
Negara tak besar mana pon ..
tapi ada 10 bagindo Rajo ..
kalau satu Rajo bolanjo 500,000 sehari ..
sepuloh dah brapo ..
sebulan ..setahun ..
limo tahun dah brapo? 
on 
BELAJAR LAGI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/21/19

TT




------------------

TOMMY THOMAS BUKAN LOKING







JANGAN SILAP

TOMMY  THOMAS

BUKAN LOKING

Bila nak sumbat koling shafee ni masuk jel? Lembab betul tommy thomas ni. Ke dah kawtim sebab sama spesis? 
Aku bukan racist, tapi aku penat beratur 3jam masa mengundi sebab nak terajang najib dan kuncu2nya, bukan takat terajang, aku nak tengok dorang masuk jel sebab madey cakap dorang tu pencuri. Tapi.. abuk pun yellekkk. 
on 
DONGA AUTA LOKING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

Day






-------------

DONT BLAME GOD






DON BLAME GOD

LOKING LYING
I think we should sue his dog for causing delay on Najib Razak MO1 trial. Sue and as punishment we must castrate the dog. EEEEEEEEEEEEE Rules... on 
DONGA AUTA LOKING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/22/19

Mat So



-------------