.

Khamis, 11 Jun 2015

JANGAN MAIN MAIN





Putus hubungan dengan DAP, PAS tidak takut hilang jawatan, kata Amar 

Naib Presiden PAS  Mohd Amar Nik Abdullah yakin pemimpin dan ahli PAS tidak takut kehilangan jawatan dalam kerajaan negeri Selangor dan Pulau Pinang jika Majlis Syura Ulama membuat keputusan muktamad memutuskan hubungan dengan DAP, lapor Utusan Malaysia hari ini.

Amar berkata, setiap ahli parti perlu mematuhi sebarang keputusan parti walaupun kepimpinan tertinggi masih belum memuktamadkan pendirian rasmi mereka.


- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/putus-hubungan-dengan-dap-pas-tidak-takut-hilang-jawatan-kata-amar#sthash.u3NAHdYK.hklhIT02.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa punya tuuur
dah buat keputusan
nak tunggu keputusan lagi
berapa kali nak buat
nak tunngu titah agung pulak
apa punya tuuuuur

yang amat jelas
wa ana  tak maluun
wa mahu kum fulusikom
wal pussy kum
wal di a pi al kafiroon
wal fulussikom amin

DON PLAY PLAY

----------

EKONOMI BUKAN AGAMA





KOMENTAR
amat jelas
semakin terbukti
semakin dapat dilihat
bahawa manusia itu
dipasak oleh ekonomi
manusia bergerak kerana ekonomi
manusia bertamadun kerana ekonomi
manusia berpolitik kerana ekonomi
manusia berperang kerana ekonomi

di seremban mereka bergaduh 
untuk merebut tapak bazar ramadan
apa dia tapak bazar ramadan
ini tempat meniaga
ini punca ekonomi

gambar dibawah ini 
apa yang telash berlaku
ialah kuliah politik
sebelum masuk bulan puasa

ini belum muncul lagi
tentang DBKL jual tapak di kuala lumpur
semua tak sangkut paut dengan agama
semua tak ada kaitan dengan ISLAM
agama dan islam hanya wujud
untuk mengolah persetujuan

INI KULIAH POLITIK TERBAIK


Peniaga rebut tapak bazar Ramadan
SEREMBAN - Bantahan secara aman dirancang Persatuan Penjaja Uptown Dataran Senawang (PUDS) di depan pejabat Majlis Perbandaran Seremban (MPS), di sini, semalam, berhubung pengurusan bazar Ramadan tidak kesampaian apabila berakhir dengan kekecohan.

Insiden tidak diduga itu berlaku sekitar jam 2.15 petang di pekarangan Dewan MPS, di sini, tatkala penganjur dan peserta piket sedang berteduh ekoran hujan lebat yang menyebabkan aktiviti tersebut terpaksa ditangguhkan seketika.


KAH KAH KAH
woit
gila kau
pulun tibai terajang
nak buat duit
lagi ramadan sampai
lagi masyuuk wal fuluuus

APA PUNYA AGAMA



------------

MANA PUNYA HADI?






PANDIR HADI
Ingat posan TG El-Pandir Hj.Hadi ... Islam sikit, kapir sikit mako kapirlah jawabnyo ... mako itulah orang UMNO itu kapir (tapi 30 tahun dulu), maso tu Si Pandir ini miskeen lagi, boli kondom pun tak ado duit. Tapi sojak dah pandai pakai kondom ni ... kawan dongan DAP yang 96% kapir tu tak apo, janji tak bersentuhan. Sekarang ni tetibo tak mau pulak kawan dongan DAP ... yolah orang kapir ini patut di porangi, boto tak?

Tapi tak apo ... tunggu jo lah El-Pandir ini akan borsabdo lagi dongan putaran U (bukan pusingan U), "Kapir ke, kapir isin ke, biru ke, hijau ke, semua makhluk tuhan patut disayangi". ... ini makno eeaa kondom dah ado dalam poket lah tu. Hanyo tunggu maso nak di sarongkan kek kopalo ular kontot El-Pandir ini sahajo. on FULL LAAA MAK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/9/15





-------------

BUKAN SENANG MACAM INI








KOMENTAR
apabila najib berhenti
hanya permulaan siasatan
dapat dijakankan tanpa gangguan
bukan najib berhenti maka
masalah 1MDB selesai
mustahil selesai ada 42 bilion hutang

jho low wajib di tangkap bawa ke malaysia
kerana atas tuduhan menipu



Masalah 1MDB selesai jika Najib letak jawatan, kata Mahathir

Mahathir Mohamad sekali lagi menggesa Najib Razak meletakkan jawatan apabila mengatakan masalah 1Malaysia Development Berhad (1MDB) boleh diselesaikan jika perdana menteri itu berbuat demikian dan siasatan penuh dapat dilakukan.
Bekas perdana menteri itu berkata, siasatan tidak dapat dijalankan selagi Najib yang juga pengerusi lembaga penasihat 1MDB masih kekal berkuasa.
"Krisis ini boleh ditamatkan serta-merta jika perdana menteri meletakkan jawatan dan siasatan penuh boleh dibuat terhadap RM42 bilion yang dipinjam 1MDB.
"Selagi beliau masih kekal, tiada siasatan telus boleh dibuat," katanya dalam tulisan terbaru di blognya chedet.cc.
Katanya, laporan polis sebelum ini terhadap 1MDB dan ahli perniagaan yang dikaitkan dengan kontroversi itu, Low Taek Jho atau dikenali Jho Low jelas tidak membawa sebarang hasil.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/masalah-1mdb-selesai-jika-najib-letak-jawatan-kata-dr-m#sthash.fw6Q7yOo.dpuf
KAH KAH KAH
woit
yang ni gwa tak setruju
mana boleh selesai
bila zombi letak jawatan
mat zombi wajib disiasat
mat zombi dan suami
wajib ditangkap & dakwa
bukan menyamun kemudian lari
enjoy de menjoy di paris

TANGKAP & SEBAT





--------

DAPAT SAMPAH








PENYOKONG

NAJIB

Zam: Media pro-kerajaan punca Najib dapat penyokong sampah

 | June 11, 2015
Media prokerajaan lebih mengutamakan individu menyeleweng berbanding pemimpin UMNO berintegriti untuk mempertahankan Najib.





PETALING JAYA:  Zainuddin Maidin menyindir media pro-kerajaan yang menggunakan individu yang sudah hilang nilai integriti untuk mempertahankan  Najib  Razak.
Beliau berkata, media pro-kerajaan menggunakan individu popular untuk menangkis serangan terhadap Najib tetapi sebenarnya mereka itu popular dengan penyelewengan dalam UMNO.
Katanya, tidak hairanlah jika ada sesetengah penyokong Najib itu ‘sampah’ yang disebabkan tindakan tidak profesional media prokerajaan.
“Nak cari bantuan carilah orang yang berintegriti untuk diletakkan di barisan depan dan bukannya muka-muka yang menyebabkan orang tutup TV sehingga rating penonton berita jatuh bagitu teruk,” katanya.
Zainuddin berkata, individu tidak berintegriti itu diberi keutamaan di media prokerajaan berbanding pemimpin UMNO yang berintegriti.

KAH KAH KAH
kah kah kah
i have nating to add
iu res my kes i lod

PENYOKONG NAJIB

--------------

LINGKUP DUIT PENCEN












Kementerian Kewangan menyatakan, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) menyalurkan sebanyak RM80 bilion kepada syarikat berkaitan kerajaan sehingga Mac 2015.

Sebahagiannya, sebanyak RM25.29 bilion dilaburkan dalam syarikat kontroversi Pembinaan PFI Sdn Bhd.

“Jumlah pendedahan pembiayaan KWSP kepada syarikat GLC adalah dalam bentuk pinjaman berkadar tetap dan langganan bon atau sukuk di mana sebahagiannya bersandarkan kepada jaminan kerajaan, cagaran aset dan jaminan bank,” jawapan itu dipetik.

MP PAS itu meminta kerajaan menyenaraikan jumlah pelaburan KWSP dalam GLC berkenaan, terutama dalam Pembinaan PFI, 1MDB dan Felda Global Ventures Bhd (FGV).

Kementerian itu juga mengakui bahawa pelaburan KWSP dalam 1MDB dihadkan kepada RM200 juta, yang dijamin oleh kerajaan.

"Pendedahan KWSP terhadap Pembinaan PFI pula berjumlah RM25.29 yang berjaminan pajakan sewa oleh kerajaan Malaysia.”

Pembinaan PFI merupakan syarikat yang dimiliki kementerian kewangan yang mengumpul liabiliti sebanyak RM27.9 bilion sehingga akhir 2012.


KAH KAH KAH
woit
lagi kes bungkus
lingkup  duit pencen

APO NAK DI KATO



------------

BILA NAK BERHENTI








SEJARAH
Semasa pas mengambil leputusan untuk memutuskan hubungan dengan semangat 46 pada tahun 96 dan anggota semangat 46 masih lagi memegang jawatan dalam kerajaan negeri iaitu tmb 2 dan exco kerajaan negeri , portfolio diprang ditarik dan di pangku oleh adun pas itulah ketegasan pimpinan pas.

jadi sekarang keputusan muktamar atau mesyuarat agung, yang merupakan suara tertinggi dalam mana mana organisasi yang melangkaui kuasa ajk, majlis tertinggi parti , majlis syura ulama membuat keputusan untuk memutuskan hubungan dengan dap 

maka dengan itu mana mana ahli pas terpaksa patuh dengan keputusan tersebut dengan meletak jawatan fengan tidak menunggu lim guan eng memecat mereka dan lim guam eng tidak perlu memecat mereka kerana bukan dap yang memutuskan hubungan tapi pas yang memutudkan hubungan on WAL PUSSY PUSSY KUM
Publish | Delete | Spam
Kiedentech Kiedentech
on 6/10/15




-----------

FORUM : PASCA MUKTAMAR PAS









MALAM 
l
iNi 

RADIO BANGSAR
akan membuat siaran langsung
untuk warga
dimana sahaj berada
layari radio bangsar
  

LIVE! di Radio Bangsar Utama - Forum "Pasca Muktamar, Ke Mana Hala Tuju PAS?



Tarikh: Khamis, 11 Jun 2015
Masa: 8.30 malam
Tempat: Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor 















-------------------

LAGI KERENAH EEE





Pengerusi ARB ambil tindakan undang-undang terhadap ahli Parlimen Tanjong 

Pengerusi Amanah Raya Berhad (ARB) Reezal Merican Naina Merican (gambar) akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Ahli Parlimen Tanjong Ng Wei Aik berhubung dakwaan beliau yang syarikat itu memberi pinjaman RM2 bilion kepada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) selepas beliau dilantik pengerusi pada 1 Januari tahun lepas. 

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pengerusi-arb-ambil-tindakan-undang-undang-terhadap-ahli-parlimen-tanjong#sthash.RVr3kJdF.dpuf

KAH KAH KAH
woit
kita lihat dan tunggu
ada saman atau hanya
hot hot chicken shit
kah kah kah
kalau tak betul
yb dap akan panas
kalau betul 1MDB pinjam duit
maknanya saekor lagi EEE
buat kerenah
eee lembaga tabung hajee
sekarang pengerusi ARB
j
JADI ARBEE KE?

-------------

LAWAK PAGI INI






KAH KAH KAH
dua orang pengawal
 pahlawan  zombi
saorang dari turki
saorang dari  jawa
kah kah kah


-----------

PAHLAWAN KANTOI





Menteri Kabinet sahkan tiada komplot jatuhkan Muhyiddin

 | June 11, 2015
Hishammuddin, Shahidan dan Nazri menafikan dakwaan penulis blog, Sahbudin Husin.






KUALA LUMPUR: Tiga Menteri Kabinet menafikan wujud komplot untuk menjatuhkan  Muhyiddin Yassin seperti didakwa penulis blog, Shabudin Husin.
Hishammuddin Hussein berkata, beliau tidak mahu melayan konspirasi itu.
“Saya tidak fikir mahu melayan konspirasi itu” katanya kepada pemberita ketika di Parlimen pada Rabu.Shahidan Kassim pula menganggap dakwaan itu sebagai pembohongan.
“Bohong. Itu tidak benar,” katanya ringkas.

KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
mat zombi sudah takut
niat ada tapi takut
nasib baik ada shahidan
nasib baik ada lidah kontot
mat zombi diselamatkan
dulu KEBAB selamat dari madey
kah kah kah

PAHLAWAN KANTOI
-----------

SEDANG TEST MARKET





KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
ingat macam mana  baca
kenyataan media gerombolan
kalau dinafikan ertinya ada
zombi sedang  test market
cuba cuba try terajang muhyiddin
tengok apa komen orang ramai
kalau orang ramai suka
bai bai muhyiddin 
kah kah kah

APA PUNYA TRIK

--------