Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Februari 2011

DARI MESIR TERUS BIADAP




ANAK MUDA TERUS BIADAP





DARI DATARAN TAHRIR



JAM 10.15 malam kuala lumpur

dalam masa 45 minit lagi mesir akan
dikenakan perintah berkurung

tetapi dataran tahrir masih penuh dengan
para demonstran

pihak tentera telah berkata bahawa kali ini
perintah berkurung ini akan di jalankan

apa maksud ' akan di jalabnkan ' ini tiadk jelas.
apakah tentera akan menyerang para demonstarn.

tentera/soldadu telah mula bergerak

banyak lorong dan jalan telah di rentang dengan
pelbagai bentuk halangan


MUNICH

hilary clinton telah memberi kata dua kepada mubarak

' aperfect storm coming.... to the middle east...' HILARY CLINTON


bank dilapporkan akan dibuka esok setelah ditutup
selama satu minggu lebih.

PEMIMPIN EROPAH

satu minggu dahulu semua pemimpin
dari eropah amat terbuka untuk bekerjasama
dengan mubarak.

hari ini semuanya telah berubah
mereka mula sedar bahawa masa depan barua
merek akan berakhir tidak lama lagi


DAVID CAMERON DARI UNITED KINGDOM


dulu munkee ini tidak sedar apa yang sedang berlaku
di mesir. hari ini di munich munke munke ini kelam
kabut.

mereka sedang merancang untuk mencari barua yang baru.

omar sulaiman?
el baradei?
amr moussa ?

semua ini adalah malaoan yang
bersedia untuk menjadi barua
jika mubarak celah.

NOTA:

revolusi mesir adalh revolusi anak muda
demo pertama ada demo anak muda
satelah 4 hari di jalan raya
baru lah orang tua dan old tai
masuk campur !!!

TERKINI: PAIP MELETUP


paip gas dari mesir ke jordan dan israel
telah meletup.

mungkin ini satu tindakan sabotage?
kerana paip ini membawa 40% keperluan gas
israel dan jordan








GAMBAR BARU MASUK




ANAK MUDA BIADAP DARI LATIN AMERIKA




gambar ajensi
Left-wing demonstrators stage a joint rally against Zionism and Egypt’s President Hosni Mubarak outside the Israeli embassy in Buenos Aires February 4, 2011. – Reuter



nota:
ini gambar orang orang kiri yang biadap
dari buenos aires argentina amerika latin
mereka keluar ke jalan raya kelmarin
ketika pesta tahun baru china


INI BUKAN FITNAH


nota:
perhatikan betul betul
muka jantan china ini

mukanya seperti saekor tikus dan
giginya yang agak jongang

jantan china inilah yang memberi fatwa
bahawa sesiapa yang keluar berdemo kelmarin
menunjukkan solidariti dengan warga mesir
kelmarinakan dianggap biadap


lelaki china bermuka tikus ini dikatakan dari kedah

WARGA YEMEN YANG BIADAP


pembaca tt dari kedah akan melakukan
satu amal jariah jika pergi berjumpa
jantan china ini dan nasehatkan agar
menemui doktor gigi untuk merenovasi
giginya yang jongang

atau minta jantan china ini berjumpa
dengan ibrahim ali yang memiliki
banyak pengalaman dalam hal ini kah kah kah

MANA DIA FRONT GERAKAN PELAJAR ?




KAMU DITUDUH BIADAP



nota:
anak anak muda yang turun ke jalan raya ini
telah dituduh biadap oleh seorang
china bermuka tikus dan bergigi jongang

china ini dikatakan pemimpin
sebuah parti politik yang tak
ada penyokong

kalau china yang cool, kacak dan trendy
macam china lim guan eng yang tuduh biadap
boleh juga di terima

ini muka macam tikus

anak muda ini dua kali kena hina
kah kah kah

nota:
tak kan tak berani
melawan tikus ini
kah kah kah


JANGAN TUDUH INI FITNAH

LIHAT BETUL

nota:
jangan anggap ini satu fitnah
lihat betul betul muka malaon ini
inilah kebesaran yang maha esa
orang yang bermuka tikus ini
selalunya pun memiliki
perangai yang tidak senonoh


BERITA DARI MESIR - HARI KE SEBELAS



BERMUKA TIKUS



nota:
gigi jongang
bermuka tikus
membutikan bahawa parti gerakan
sudah tidak ada orang lagi

kalau maloan yang hodoh macam ini
jadi pemimpin gerakan hancurlah negara ini

ya ampoon...selamatkan negara ini dari yang
jongang dan bermuka tikus !!!


CHINA MUKA TIKUS INI SUKA MELAYU TAKUT DAN BODOH

china ini nak menipu orang melayu
china jenis ini suka melayu bodoh
china jenis ini suka takutkan melayu
china jenis ini senang hati bila melayu bodoh
melayu bodoh beri bukit genting bagi pada china
melayu bodoh beri tapak pudu bagi bapa china
melayu bodoh beri tapak tudm sungai besi bagi pada china



MENGIKUT CHINA GERAKAN GIGI JONGANG MUKA MACAM TIKUS INI BIADAP

perkembangan terbaru dari mesir:

pejabat al-jazeera di cairo telah di bakar
ketua biro stesen tv ini dan seorang wartawan
telah ditahan.

satu gerombolan pengganas telah datang dan
menyerang dan membakar pejabat stesen tv ini.

seorang wartawan - dari akhbar Al-Tawauu telah
mati ditembak

bekas setiausaha agong liga arab dan juga
pernah menjawat menteri luar kabinet mubarak
telah turun ke dataran tahrir. amr moussa
telah menunjukkan sokongan

kepala tentera mesir telaah juga turun.
muhamad tantawi telah datang ke dataran tahrir
dan cuba kelentong meminta orang ramai pulang.
dia telah kena tonggeng

mohamad rafah tantawy dari universiti al-azahar
telah menyatakan sokongan terhadap revilusi ini

kumpulan anak anak muda bersama ngo
telah mencadangkan 25 nama untuk membuka]
sejarah baru dan memastikan mubarak meningalkan mesir.

sementara ini di kuala lumpur malaysia:

ketika berjuta rakyat mesit bangun
dan beribu ribu rakyat dunia berdemo
untuk menyokong ada seorang melaon bermuka tikus
telah menyifatkan tunjuk perasaan
menyokong rakyat mesir sebagai biadap

malaon ini datang dari kedah

justeru:
untuk warga kedah yang ada tanda hormat diri
yang ada kesedaran
yang ada sifat kemanusian
sila nasehkan
si muka tikus ini
pergi berjumpa pakar gigi
untuk merenovasi muka

atau jumpa ibrahim ali
dan minta nasehat dari
ibrahim yang ada pengalaman dalam
hal gigi dan muka!!!

ADUN BODOH YANG BANGANG!!!



INI DIA MUKA BODOHNYA



nota:
nasib baik tak jongang
dan bermuka tikus
kalau tidak inilah
bahan untuk dibuat kajian
kenapa dan bagaimana manusia boleh menjadi bodoh!


RISALAH HINA MELAYU: LIM MAHU ADUN MINTA MAAF – mkini

Ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng hari ini menuntut ADUN Pulau Betong Muhammad Farid Saad agar memohon maaf atas tuduhan bahawa kerajaan negeri itu bertanggungjawab ke atas satu risalah yang didakwa "menghina orang Melayu."

Lim berkata, ADUN berkenaan perlu menarik balik kenyataan berkenaan yang disiarkan akhbar Utusan Malaysia pada hari Khamis lalu.

"ADUN Umno Pulau Betong didesak menarik balik dan meminta maaf secara terbuka kepada kerajaan negeri (Pulau Pinang) atas fitnah jahat ini. Sekiranya beliau gagal pada minggu depan maka tindakan tegas akan diambil," kata Lim dalam satu kenyataan hari ini.

Lim menjelaskan, risalah 'My Balik Pulau' itu sebenarnya dikeluarkan oleh kerajaan persekutuan dan bukannya oleh kerajaan negeri Pulau Pinang.

"Sekiranya betul 'My Balik Pulau' lupa sejarah dan hina Melayu, maka yang lupa sejarah dan hina Melayu tidak lain tidak bukan adalah Umno dan kerajaan persekutuan sendiri," kata Lim lagi.

Lim berkata demikian ketika mengulas laporan akhbar harian tersebut pada Khamis lalu yang menyebut risalah berkenaan "mengandungi fakta sejarah tidak tepat" dan "disifatkan sebagai berbahaya kerana boleh mengundang perbalahan kaum."

Muhammad Farid dipetik dalam laporan tersebut sebagai berkata, "meskipun tidak diketahui niat sebenar risalah tersebut diedarkan, dipercayai ia merupakan cubaan pihak tertentu untuk mengaburi rakyat tentang sejarah kawasan yang dihuni majoriti orang Melayu itu."

ADUN berkenaan turut mendakwa, risalah berkenaan "seolah-olah mahu menggambarkan bahawa Balik Pulau bukan dibuka oleh orang Melayu."

Dalam laporan sama, Muhammad Farid turut mendakwa, bahan dalam risalah berkenaan turut "menghina orang Melayu."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MELAYU BODOH MACAM INI MEMANG WAJAR PUN KENA TIBAI…. kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN SAJE BODOH ….BANGANG PULAK…. kah kah kah..

woit… TAK KAN TAK SEDAR RISALAH INI KELUARAN SIAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah…HARAP HARAP BODOH MALOAN INI TIDAK TURUN TEMURUN…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU BODOH INI GENETIK… BAHAYA BESAR KITA SEMUA…. kah kah kah..

nota:
si bangang ini cuba nak raih simpati dari orang melayu
kalau pun nak jadi wira melayu di pulau pinang
bacalah dulu risalah itu – jangan pakai rembat aje
selidik dahulu – gunakan akal.

kalau masih bodoh juga
sila main di lebuih raya plus
padam lah cepat cepat boleh ada pilihanraya kecil
ini pengroban yang di nanti nanti
kah kah kah



RAIS YATIM BUKAN PEROGOL AMAH



TOLONG HENTIKAN MEMBUAT FITNAH



nota:
segala berita tetang rais yatim
merogol amahnya wajib dihentikan
dengan serta merta

berita ini tidak berasas
ini hanylah fitnah dan tohmah
yang ingin membotakkan kepala rais yatim
kah kah kah




MENGAPA AMIZUDDIN BUKAN AHIRUDIN
– malaysia today

Sebenarnya, jika kita membaca apa yang telah disiarkan oleh Amizuddin Ahmat didalam blognya iaitusharpshooterblogger.blogspot.com dibawah tajuk “Hei Pak Menteri.. mana mau lari” kita akan dapati artikel tersebut bukanlah dari tulisan beliau, ianya adalah artikel yang telah disiarkan oleh Harakahdaily sepertimana yang tertera diakhir artikel jadi mengapa Amizuddin yang dikenakan perintah mahkamah itu?

Pada 2 Februari yang lalu Mahkamah Tinggi telah membenarkan injunksi kepada Datuk Seri Dr Rais Yatim bagi menghalang blogger Amizudin Ahmat daripada terus menerbitkan dakwaan bahawa menteri itu telah merogol seorang pembantu rumahnya dari Indonesia.

Permohonan ex-parte bagi menghalang Amizudin daripada menerbitkan perkataan-perkataan berunsur fitnah terhadap Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan itu menerusi blognya, sharpshooterblogger.blogspot.com. telah dibenarkan oleh Hakim Zabariah Mohd Yusof.

Timbul persoalan disini, mengapa Azimuddin bukannya Ahirudin?

Nasihat dari siapa yang telah diterima oleh Rais Yatim ini untuk menyemarakkan kembali isu ‘Menteri Rogol Amah’ di arena blog, Nampak sedikit kurang cerdik kerana isu ini telah semakin padam tetapi ianya ditimbulkan semula.

Biarpun ada beberapa individu yang mengatakan isu perintah mahkamah yang dikenakan terhadap Amizuddin ini mungkin kerana isu peribadi antara beliau dan Rais Yatim sendiri.

Sebenarnya, jika kita membaca apa yang telah disiarkan oleh Amizuddin Ahmat didalam blognya iaitusharpshooterblogger.blogspot.com dibawah tajuk “ Hei Pak Menteri.. mana mau lari” kita akan dapati artikel tersebut bukanlah dari tulisan beliau, ianya adalah artikel yang telah disiarkan oleh Harakahdaily sepertimana yang tertera diakhir artikel.

Berpandukan sumber didalam artikel tersebut Harakahdaily lah yang sepatutnya menerima perintah mahkamah itu, kerana artikel itu asalnya dari Harakahdaily.

Isu Menteri Rogol Amah ini telah dimulakan oleh blogger Pro-UMNO yang juga pengarang kepada Malay Mail iaitu Datuk Ahirudin Atan menerusi blog miliknya iaitu Rocky Bru.

INI LEMBU NYA


nota:
lembu ini sedang mengangkatkan ekornya
ini untuk menunjukan kawasan yang telah
di rogol kah kah kah







BERITA TERKINI DARI JELEBU

Ramai warga Jelebu tidak percaya akan tuduhan Rocky Bru
terhadap Rais Yatim.

Menurut orang Jelebu tidak mungkin
Rais Yatim berani merogol amahnya.
Ini kerana Rais Yatim takut dengan bininya.

Tetapi orang di Jelebu percaya
bahawa Rais Yatim ialah seorang
perogol lembu.

Lembu yang telah di rogol oleh Rais Yatim ini sehingga kini
belum lagi membuat laporan kepada Rocky Bru.

Orang di Jelebu hanya yakin kepada
laporan Rocky Bru dan kalau tidak Rocky Bru
mereka yakin dengan Special Brew

Menurut berita yang baru tersebar di pekan Kuala Klawang
lembu ini berasal dari Titi dan telah tersesat ke Kampong Gagu.
Kampong Gagu ialah wilayah tempat permainan Rais Yatim.

Dari berita yang tersebar apabila Rais Yatim ternampak…...

( cilaka.. berita yang dihantar melalui sms ini terputus kerana
hutan Bukit Tangga)


MANA ANAK MUDA DARI PAS DAN PKR?



BERMUKA TIKUS



nota:
dari segi semiotik sosok
yang memiliki gigi jongang
dan bermuka macam tikus ini
memiliki banyak masaalah pribadi

ketika kanak kanak selalu terkencing dalam seluar
dari kajian british medical report
ramai yang bermuka tikus ini
mengalami tekanan saikoloji ketika di bangku sekolah mereka

satu ciri yang amat jelas ialah sosok
bermuka tikus ini suka membodek
membodek ini adalah cara terbaik
untuk menyelamat kan diri

nota:
kalau tak percaya
anak muda di kedah
boleh lakukan siasatan
dan hantar info
untuk bacaan kita semua



DITUDUH BIADAP OLEH TIKUS


mana dia anak muda pkr
mana dia anak muda pas

tak kan tak berani sambut
muka tikus dan bergigi jogang ini

tak kan nak menikus saja
tak berani nak bersuara

cakap berjuang menentang kezaliman
kena tibai muka tikus bergigi jongang
sudah senyap!!!


FIRAUN MESIR DAN FIRAUN MALAYSIA



MAHAFIRAUN BARU



nota:
mahafiraun udung besar pergi
mahafiraun tetek besar sampai
semua nak merompak duit rakyat
kah kah kah








HARTA MUBARAK 70 BILION DOLAR - guardian london

lihat berapa banyak harta firaun ini
disimpan di swiss bank
di new york
di london
di los angles

first lady mesir ini terkenal
sebagai penyamun 20 persen
semua projek dia mesti mendapat 20 persen

pasal apa 20 persen?

ini untuk lebih dari first lady indonesia
yang ambil cuma 10 persen

fat lady malayasia berapa pulak?
kah kah kah


MUBARAK FAMILY FORTUNE COULD REACH $70 BILION, SAY EXPERT - guardian london

President Hosni Mubarak's family fortune could be as much as $70bn (£43.5bn) according to analysis by Middle East experts, with much of his wealth in British and Swiss banks or tied up in real estate in London, New York, Los Angeles and along expensive tracts of the Red Sea coast.

After 30 years as president and many more as a senior military official, Mubarak has had access to investment deals that have generated hundreds of millions of pounds in profits. Most of those gains have been taken offshore and deposited in secret bank accounts or invested in upmarket homes and hotels.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


wout… BERAPA BANYAK AGAKNYA HARTA IMAM BESAR MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah… SELAMA 23 TAHUN MENCURI… BERAPA BANYAK TELAH DI KELEPET…. kah kah kah..

kah kah kah… BERAPA BILION DUIT NEGARA DI KEMUT MADEY…. kah kah kah..

nota:
ramai warga tidak sedar
ramai warga menyangka
bahawa putra jaya ialah ibu negara
tapi tahu kah rakyat malaysia
bahawa semua bagunan di putrajaya
kiat sewa dari syarikat anak mahathir?

ini orang ramai tak sedar

belanja membuat putrajaya dari duit petronas
kemudian pinjamkan pada anak madey
sekarang rakyat malaysia sewa putarajaya dari anak madey

tak caya?

sila perdi tanya pegawai kerajaan di putarjaya

inilah melayu di tipu eeee
kah kah kah


IMAM BESAR BARU MUNCUL



IMAM BESAR



nota:
imam besar berak cair
kah kah kah






ISLAM TIDAK HALANG UMATNYA MENJADI MAJUMAHATHIR - meloya

Mahathir Mohamad melahirkan rasa kecewa kerana tidak ada sebuah negara Islam pun yang diklasifikasikan sebagai negara maju.

Keadaan itu katanya, banyak disebabkan oleh ketidakcekapan dalam pentadbiran kerajaan di kalangan negara Islam.

''Kita melihat adanya harapan dalam kemajuan yang ditunjukkan oleh negara seperti Turki.

''Namun negara itu juga sebenarnya masih jauh daripada menjadi salah sebuah negara maju," katanya.

Mahathir menambah, terdapat di kalangan orang Islam yang mendakwa bahawa menjadi negara Islam yang maju bukanlah keutamaan dalam Islam.

Apa yang penting bagi mereka katanya, ialah menjadi Islamik menurut tafsiran ajaran Islam mereka sendiri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… NASIB BAIK ADA IMAM BESAR KITA INI…. kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU TIDAK HANYUT SEMUA UMAT…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK SANGKA RUPA RUPANYA ISLAM TAK LARANG UNTUK JADI MAJU…kah kah kah..

kah kah ah… TAK SANGKA RUPA RUPA NYA ISLAM MAHU KEMAJUAN…. kah kah kah…

kah kah kah… TAPI IMAM BESAR INI JUGA RACIST…. INI YANG PELIK…. kah kah kah..

kah kah kah…INI IMAM BESAR ATAU HANYA IDUNG BESAR…. kah kah kah..


MEREKA YANG BIADAB




INI MEREKA YANG BIADAP MENENTANG KEZALIMAN



SALUT UNTUK MEREKA YANG BIADAP!!!


nota:
salut untuk anak muda
salut untuk mereka yang berani !!
!







MEREKA YANG BIADAP!

MEREKA YANG BIADAP

MEREKA YANG BIADAP

MEREKA YANG BIADAP



RAKYAT MESIR DAN ORANG ARAB YANG BIADAP



TENGOK MUKA JONGANG INI



nota:
malaon ini dicadangkan agar
berjumpa bragheng ali
untuk mendapat nasehat dimana
doktor yang baik untuk repair
gigi yang jongang.

kalau nak jadi politikus lebih
baik renovasi muka dulu
muka macam tikus menakut-nakut
anak anak kecil
kah kah kah



GAMBAR RAKYAT MESIR DAN ARAB YANG BIADAP MENGIKUT CHINA GERAKAN





DARI YEMEN WARGA BIADAP


nota:
dua puluh ribu rakyat yamen
telah biadap turun ke jalan raya
di waktu cuti tahun baru china

rakyat yemen ini cukup biadap
kerana tidak dududk dirumah
waktu tahun baru china


GAMBAR- GAMBAR RAKYAT MESIR YANG BIADAP



BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA


CHINA ADA MACAM MACAM




BERSAMA RAKYAT MESIR



nota:
firaun berada dimana mana
di cairo ada firaun
di kl pun ada firaun
kah kah kah






PAS , PKR BIADAP BERDEMONSTRASI WAKTU CUTI CNY - mkini

Ketua Pemuda Gerakan Kedah Tan Keng Liang mengecam PAS dan PKR hari ini kerana mengadakan demonstrasi pada hari kedua sambutan Tahun Baru Cina (CNY).

Tahun baru Cina, kata Tan, adalah perayaan utama di negara ini
yang dirayakan oleh semua rakyat Malaysia.

Atas sebab tersebut, Pemuda Gerakan Kedah kesal kerana pemimpin PAS dan PKR dan ahli mereka mengadakan demonstrasi hari ini, menyokong gerakan pro-demokrasi di Mesir, Tan.

Beliau menyifatkan tindakan tersebut sebagai tidak menghormati perayaan Tahun Baru Cina di Malaysia.

"Hari kedua Tahun Baru Cina merupakan hari cuti umum untuk semua rakyat Malaysia," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI CHINA SENGKEK MANA PULAK NI?.... kah kah kah..

kah kah kah… CHINA SENGKEK DATANG NAIK TONGKANG… kah kah kah..

kah kah kah…KEPALA BANA BIADAPA APA PULAK ?..... kah kah kah..

kah kah kah…. TAK SEDAR KE MADEY KATA INI TANAH MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah… WOIT… ORANG PERANCHIS TAK BAADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah… ORANG PAKISTAN TAK BIADAP?.... kah kah kah…

kah kah kah… ORANG JEPUN TAK BIADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah… ORANG AUSTRALIA TAK BIADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA ADA TUNJUKAN PERSAAAN KELMARINI…. kah kah kah…

nota:
macam macam cara nak takutkan
rakyat dari turun ke jalan raya
macam macam nak tipu

jadi ari mana yangs uci dan tidak biadap
untuk berdemo?
kah kah kah

nota:
januari tak boleh kerana hormat tahun baru
febuarari tak boelh hormat tahun baru china
march tak boleh hormat tahun baru orang asli
april tak boleh hormat tahun baru orang penan
may tak boleh hormat tahun baru suku jolei
june tak bileh hormat tahun baru sikh
july tak boleh kerana gawai
ogos tak boleh hormat bulan puasa
september tak boleh hormat haru vesak
oktober tak boleh pesta menuai orang kayun
novemebr tak boleh hari raya haji

kah kah kah

disember hari jadi nabi isa lagi tak boleh
kah kah kah

lacahaaaauuu... semua tak boleh

china ini nak menipu orang melayu
china jenis ini suka melayu bodoh
china jenis ini suka takutkan melayu
china jenis ini senang hati bila melayu bodoh
bukit genting bagi pada china
tapak pudu bagi bapoa china
tapak tudm sungai besi bagi pada china