.

Sabtu, 25 Ogos 2018

INGATAN INGATAN DULU








INGATAN INGATAN

KETIKA  ITU





TEORI UNITED FRONT






TEPAT BETUL

UNITED FRONT

Ijtihad Presiden PAS sokong MCA, perlukah diikut?

KEMPEN Pilihan Raya Kecil (PRK) Balakong dan Seri Setia, Selangor, dimulakan dengan seruan yang agak kontroversi oleh Presiden PAS,  Tuan  Haji Abdul Hadi Awang, menyeru kepada ahli dan pengikut PAS yang layak mengundi di Balakong, agar memberikan undi mereka kepada MCA iaitu parti komponen utama BN.

Manakala di Seri Setia pula, pemimpin BN, Umno secara khususnya, beramai-ramai datang ke program-program kempen PAS, disambut sebagai gabungan pembangkang, malah mereka turut berkempen bagi memastikan kemenangan kepada Hajjah  Halimah Ali, calon yang diangkat oleh PAS


INI MEMBUKTIKAN

TEORI

UNITED FRONT

BOLEH DIGUNAKAN

DULU MCA

MUSUH PAS

KINI KERJASAMA

--------------------

KE TANJUNG RAMBUTAN






HILANG AKAL
Najib anak Razak mau claim hilang akal, ini strategi dia supaya tak masuk sungai buloh, rasa dia sanggup lagi duduk Tanjong rambutan...semua strategi.penasihat greatest Hj Hadi Awang pakar segala alam...kah kah kah on 
GUA TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/25/18







--------------------

MAT SONGEL PINTU BELAKANG






PINTU BELAKANG
Adeeeh Mat Songel main pintu belakang. Siapa siapa siapa? Cepat cepat sikit bagitau.... Ini pengkhianat PH dan rakyat wajib kena kick out on SIAPA MAT SONEGL -BERI TAHU
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 8/25/18





---------------------

BELI TIKET SEKARANG







HANG NAK 

DENGAR KESAH 

KAK MAH NAK LARI

SILA BELI TIKET

SEMUA KESAH

BARU

LEPAS 9 MEI 18





------------------

ENTOT BIDADARI






ENTOT BIDADARI

SENTIASA KETAT

jumpa nabi muhammad ke jumpa nabi syaitan..diakhirat nnt ada byk syurga, syurga muhammad atau styurga syaitan..nak tahu saheh atau tidak jika dia bertemu nabi, lu tgk sikapnya..yg tersirat itu tersurat..yg dah jumpa nabi pasti tidak mahu melepaskan mimpi dan pastinya mahu selamanya bermimpi..umpama nikmat bertemu allah itu lebih lazat dan lebih nikmat dari berjimak, maka para pentauhid lebih rela bertemu allah dari nikmat jimak..
kini jimak disyurga itu diwar warkan sbg piala terbaik dari allah..ini sgt2 terbalik dan terbaik..berhadis berquran semata2 kerana jimak..kita tidak perlu terkinja2 bertemu allah..mati itu adalah jalan utama bertemu allah..bukan semua kiai2 atau wali2 yg berani bertemu allah walaupun mrk kata mrk sudah bertemu allah..jalan mati ketika seblum ajal ini adalah matikan nafsu..cthnya, matikan nafsu yg ingin memiliki mini cooper dgn cara mjual agama, mjual hukum hakam ketakutan warga miskin, matikan nafsu syahwat inginkan pantat pelbagai rupa dan jenis..matikan on 
MIMPI JUMPA NABI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18

Ini bkn ilm







------------------

BAGAIMANA KEMALUAN SAJAT







BAGAIMANA

KEMALUAN SAJAT

bro..lu jgn lupa seperkara mengenai media..dikala umno berkuasa, maka media memainkan peranan membodoh2kan warga melayu islam..menteri umno bikin akta agar media2 karut dan carut saja dibenarkan mjd bahan bacaan..kini, ketika PH mnguasai putarjaya, lu fikir media2 karut dan carut itu juga bebas dan membina??cuba fikir sekali lagi bro..ketika PH mguasai putarjaya, wartawan2 bangang atau wartawan2 upahan umno masih bebas dan mereka akan bertanyakan soalan2 yg bukan berkisar mengenai pencurian wang negara..
para menteri2 PH akan ditanya mengenai bila anwar nak jd PM, bagaimana dgn lgbt, bagaimna dgn kemaluan sajat, bagaimna dgn islam sekular, islam liberal..ada aktivis yg sibukan bahasa melayu sdgkan presint masih tetap presint..kpd menteri2 PH, sila belajar dari madey anak kutty cara berdepan dgn wartawan..sekiranya madey itu diibaratkan seperti sorang ayah oleh anwar ibrahim, nape para menteri PH tidak belajar dari madey..ingat, bukan semua wartawan jujur, namun ramai wartawan yg suka on 
BETUL KE CERITA INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18




---------------------

SEJARAH BERULANG






SEJARAH 

BERULANG
sejarah berulang kembali..ketika jaman kegemilangan islam ottoman, pemimpin2 islam ini terkenal dgn membina beribu2 masjid..samada masjid yg nyata mahupun masjid mendirikan rumah tangga..quran dan sirah wajib dituruti maka mbina masjid adalah sunnah nabi..pemimpin islam turkey juga penah membina keretapi dari anatolia/turki menghala ke madinah..utk mjayakan keretapi islam lagi patuh syariah maka wang dipinjam dari german nazi..sejarah kata lokomotif asal british bukan asal mekah atau madinah..
wang dipinjam wajib dibayar bercampur interest, akhirnya ekonomi turki islamic yg mngikut quran dan sunnah jatuh dan merundum kerana pemimpin islam kuat berhutang dan makan riba..maka negara makin tenat, mahu terlungkup, dan berlaku gerakkan bawah tanah antartuk..maka semudah itu para islamic myalahkan antartuk kerana kejatuhan islam turki, maka semudah itu juga, arwah nik azziz pernah berkata turki negara sekular disbkan antartuk..begitu juga si erdoGUN ..ketika berlaku pergulingan kuasa, on 
JAGA JAGA - LIRA TURKI TERBAKAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18

Beza j





---------------------

GUA TERGOLEK DOG







GAPO?


Najib minta Dr Mahathir dedah dokumen projek China kepada umum

PUTRAJAYA perlu mendedahkan semua dokumen berkaitan projek mega disokong China untuk rakyat Malaysia nilai dan tentukan sama ada kerajaan Barisan Nasional sebelum ini bertindak dengan niat jahat. 

Tuan Haji Najib Razak berkata, rakyat berhak untuk tahu sekiranya projek berkenaan - Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) dan dua projek paip gas - dibatalkan atas sebab yang kukuh.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH 

GUA 

TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH





----------------------

SIAPA MENGAGONGKAN SYABU





SIAPA  

MENAGONGKAN 

SYABU

udah la bro..laporan kata malaysia ni transit dadah..nanti kat tv, kpn kata laporan itu salah..dlm bab2 keselamatan ni, tak yah cite la handal2 sgt..kat klia1/klia2/ klcc atau dipintu2 masuk negara, masih tiada unit anjing pengesan bom..maklum la anjing itu bole menjejaskan akidah jalan dah..eloknya islam malaysia melatih kucing2 utk mjd kucing pengesan bom..kalo lu ke singapore, lu lihat kawalan ketat polis/imigeresn warga singapore..
kalo dari masuk kemalaysia dari singapore, imigresn/polis2 malaysia sibuk dgn smartphone..itu lu belum kira dari thailand..lu belum kira di klia, klia2..nanti pegawai2 tertinggi akan kata,kakitangan kurang, peralatan kurang, latihan kurang..dasar bangsa pemalas, semuanya dialasan kurang..at the end, ,mrk dipilih utk jawatan itu akan kata gaji kurang..
kami cuma nak keje dan pencen saja..lu tgk klia ketika wabak h1n1, h1n2..apa kejadah alat pengesan pun takda..barangkali dr zakir naik belum sempat mecipta alat pengesan kuman2 halal atau haram dari india.. on 
KEAGONGAN SYABU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18

bro tt..








------------------

WALLAUNTA





WALLAUNTA

Opah ko biru TT.. ko jadikan blog ko sebagai candu kepada wallaunta pengikut tegar mikeme...kerana menantikan siapa malaun yg sailang cedet jd PM dari mulut hang aku dah abis 50G data follow blog mu... Anak hayok wak ko kata orang Bagan Datuk on 
TAK PERLU BERTANYA
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 8/24/18

O





--------------------

SIAPA MAT SONEGL -BERI TAHU





SIAPA MAT SONGEL

BERILAH TAHU
Bro, tak kan sampai skrg masih x tahu lg sape mat songel. Lembab betul lah ko ni. Kalu aku bgtahu kang jgn terkejut berok lak. on 
TAK PERLU BERTANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18

Mu




---------------------

ZIANA TERLAMBAT








ZIANA TERLAMBAT
Yissaaa samad bantat mana yisaa samattt? Pandai dia wooooo...senyap.mengggunakan teknik halimunannnn dgn diam. Se diamm diamnyeee..hagarrr terlupa alkisah kelicikkkannya sapu uanggg felda. Bangunkan tanahhh feldah atas nama joing vencess..tapi songlap duit songlap unit kondooo. Pusing sana pusing siniii. Nama mu segarr dikalangan mokcik peldaaa Kahkahhahrhahrhar on 
TAK PERLU BERTANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/18

Bro, tak kan






-------------------

PERGI MAMPOOS






PERGI MAMPOOS 
Kih kih kih...ada 2 smartphone kt tgn kanan...jika mat maslan dgn punchline lawaknya, musa tak aman-aman lak dgn drama sedih splastik bombastik nya on 
SAKIT LANCHAU
Anonymous
at 3:27 PM







---------------------