Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 Ogos 2013

NAJIB KENA TIBAI LAGI





KOMENTAR TUKAR TIUB
apa makna 
kenyaatan zahid
apa makna kenyataan
ngo melayu islam
apa makna
berita dari utusan melayau

moorthy di lantik oleh najib

jadi maknanya
najib salah pilih orang
najib salah lantik menteri

justeru
semua kenyatan ini'
sedang tibai najib

NOTA
malikul sembab senyap
dia senyum dalam ketawa
kah kah kah

NGO Melayu desak Waytha Moorthy letak jawatan

Akhbar milik Umno, Utusan Malaysia hari ini memetik kenyataan beberapa badan bukan kerajaan (NGO) yang menggesa Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri P. Waytha Moorthy (gambar) untuk meletak jawatan ekoran kenyataannya mempertikai tindakan polis menembak mati lima penjenayah di Pulau Pinang baru-baru ini.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... TUKAR TIUB MERAMALKAN TIDAK AKAN LETAK JAWATAN... kah kah kah

kah kah kah..AKAN KELUAR SATU KENYATAAN....kah kah kah..

kah kah kah... ATAS NASEHAT PUCUK PIMPINAN... TIDAK AKAN LETAK JAWATAN...kah kah kah

kah kah kah... SAYA DI LANTIK OLEH PM... kah kah kah..

kah kah kah...PM SAJE BOLEH BUANG SAYA.... kah kah kah..

woit... TUNGGU DAN LIHAT.... kah kah kah


BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBNAR SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

----------

TANGKAP JANGAN TAK TANGAKAP




JANTAN NIGERIA INI
TELAH LEPAS LARI
DARI LOKAP JINJANG
KERANA POLIS RASUAH
berapa banyak kes macam ini
orang ramai tidak tahu
ini adalah hama 
yang akan membawa barah
KOMENTAR TUKAR TIUB
selalunya langkah kerajaan ini hanya teater
hanya sandiwara
untuk jangan dilihat tak buat kerja

telah selalu sangat orang ramai ditipu

PERLU DI TANGKAP DAN HANTAR PULANG
1 - warga china 
berpuluh puluh mereka tidor ditepi tepi kedai
di merata kuala lumpur
bukan tidor di hotel
mereka datang dengan visa pelawat
malam menjaja dari meja ke meja di restoran
2 - perlu di tangkap warga pakistan
yang menjaja dari meja ke meja
3 - perlu ditangkap warga nigeria
yang menyamar sebagai pelajar
sebelum menjadi barah tangkap dan hantar pulang

TANGKAP DAN HANTAR PULANG
ini bukan jalan penyelesaian
padamkan sistem ambil visa dilapangan terbang

lihat contoh negara eropah
wajib ambil visa di negara asal
wajib buktikan ada tiket kapal terbang pulang balik
wajib buktikan ada hotel telah ditempah
wajib buktikan ada duit sekian sekian banyak

MALAYSIA TAK PERLUKAN
sistem mengambil pelajar luar ini
hanya mengkayakan kroni
hanya mengkayakan kolej swasta

majoriti yang datang dari nigeria 
dengan visa pelajar
majoriti yang datang dari afrika
dengan visa pelajar
adalah penipu
adalah bakal pencuri
adalah bakal penjual dadah

majoriti yang dari china  tanah besar
dengan visa pelajar
dengan visa pelawat
adalah pelacur

tak percaya
datang malam ini di pudu
datang malam ini ke brickfeild
lihat sendiri

mustahil polis tak nampak
mustahil jakim tak nampak
mustahil datuk zahid hamidi tak tahu
kalau tukar tiub tahu
mustahil polis tak tahu

HENTIKAN BARAH
hentikan barah
sebelum negara ini parah

NOTA
tak suka orang hitam
tak suka orang nigeria
bukan kerana kulit mereka hitam
ambiga poun hitam
suvarasa pun hitam
kita benci peangai dan watak jahat mereka
di eropah 
di amerika
kini mustahil warga nigeria dapat masuk
mustahil
mutahil yang di eja m-u-s-t-a-h-i-l



Gerakan Besar-Besaran Tangkap Pekerja Asing Tanpa Permit Kerja Mulai 1 September - Ahmad Zahid
BAGAN DATOH: Gerakan besar-besaran akan dilakukan mulai 1 September ini bagi menangkap pekerja asing tanpa permit kerja, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.
Beliau berkata gerakan itu membabitkan Jabatan Imigresen, Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan agensi-agensi penguatkuasaan yang berkaitan. "Kita tidak mahu pihak majikan menggaji pekerja asing yang tidak ada permit di tempat kerja masing-masing. Pada waktu yang sama kita mahu lihat pihak majikan memberikan kemudahan perumahan, perubatan dan juga menjaga kebajikan mereka. "Ini bagi memastikan Malaysia dianggap sebagai sebuah negara yang memerlukan pekerja asing tetapi menjaga kebajikan mereka," katanya kepada pemberita selepas Majlis Jalinan Kasih Aidilfitri Parlimen Bagan Datoh di sini, Jumaat.
Katanya gerakan itu juga bagi memastikan kesemua pekerja asing yang berkerja di Malaysia mematuhi peraturan dan undang-undang di negara ini.

TUNJUKAN  KEMARAHAN
BERHIMPUN MALAM 30 OGOS
DATARAN MERDEKA
KIBAR SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

---------

JALUR TEMBERANG DI TOLAK ORANG RAMAI




 KOMENTAR TUKAR TIUB
sekali lagi pandangan tukar tiub
sekali lagi analisa tukar tiub 
tepat pada sasaran

JALUR TEMBERANG
buat
ALAS KAKI

RAKYAT TOLAK JALUR TEMBERANG
jelas rakyat menolak jalur temberang
jelas orang ramai tidak mahu ditipu
jelas orang ramai tidak mahu dibodohkan

wajib disedari bahawa
pakatan rakyat menang 52% undi seluruh negara
maknanya yang menolak
united malays nationbal organisation
adalah majoriti

suara yang menolak jalur temberang
adalah suaran majoriti

ANAK MUDA
PEMULA PERJUANGAN
  • K'jaan lihat keperluan wajib kibar Jalur Gemilang
  • Kementerian Komunikasi dan Multimedia akan melihat keperluan untuk diwujudkan undang-undang bagi mewajibkan setiap premis dan bangunan kerajaan atau swasta mengibarkan Jalur Gemilang sepanjang sambutan Bulan Kemerdekaan.

  • KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH
  • KAH KAH KAH

  • woit...KERANA TAK ADA SIAPA KIBAR JALUR TEMBERANG...kah kah kah

  • kah kah kah..BUAT HUKUM TANGKAP...kah kah kah..

  • kah kah kah...BUAT HUKUM PAKSA... kah kah kah..

  • kah kah kah..TAK KIBAR MASUK JIL.... kah kah

  • woit... SAPA NAK KIBAR JALUR TEMBERANG...kah kah kah..

  • kah kah kah..INI BENDERA CIPLAK DARI BENDERA AMERIKA...kah kah kah..


  • BERHIMPUN DATARAN MERDEKA
  • MALAM 30 OGOS
  • KIBARKAN JALUR GEMILANG
  • SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
    dana dari iklan akan di wakaf
    kepada dapor jalanan
    projek memberi makanan kepada
    warga kota tanpa tempat tinggal
----------



BERHIMPUN MALAM 30 OGOS DATARAN MERDEKA






 SEMUA BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS 
AMBANG MALAPETRAKA

PENGUMUMAN SATU
sila berhimpun  di dataran merdeka
malam 30 ogos
sila bawa sang saka
sila kibarkan sang saka

PENGUMUMAM DUA
kerana ramai permintaan
maka sang saka  kini
bukan 25 ringgit
bukan 20 ringgit
tapi 15 ringgit sahaja
untuk sahelai

sila dapatkan sang saka
hantar email: 
sangsaka.benderarakyat@gmail.com


           SANG SAKA BENDERA RAKYAT
Kalau kita modify sangsaka rakyat malaya bintang 12 kepada sangsaka bulan bintang 14, bolehkah dipanggil sangsaka malaya lagi?, sebab bintang 14 dah termasuk sabah, sarawak dan wilayah ditolak negeri singapor. sabah dan serawak bukan malaya....sampai kiamat pun depa tu tak mengaku malaya....

jadi kalau bulan bintang 14 bukan lagi malaya...kalau nak bulan bintang gak, kenalah bintang 12 jugak iaitu 11 negeri di malaya dan 1 wilayah...ATAU bintang 11 je iaitu 11 negeri asal di malaya....walaupun bendera tersebut bendera kebangsaan malaysia, tapi nama bendera tu sang saka malaya....

kalau tak nak nama malaya, sbab takut nanti orang sabah-serawak berasa hati,...saya cadangkan 'sang saka rakyat' kerana itu lebih tepat dan lebih dekat dengan rakyat... on BERHIMPUAN PADA MALAM 30 OGOS
abang teleban
on 8/22/13
ANAK MUDA
SILA KIBARKAN SANG SAKA
 

31 OGOS MALAPETAKA
rasanya sang saka tiada bulan, hanya bintang 12 shj. kalau mahu melihat sejarah yang sebenar, bendera bulan dan bintang tak pernah ujud pun dlm sejarah malaya,. klu merah putih dan bintang itu mmg fakta pkmm, amcja-putera dan semasa persidangan komenwel digunakan.semasa tu.

 mana yg nak kembalikan sejarah sebenar kena baca dan faham bukan utk jadi cool dan akhirnya like2 byk dlm fb dan ikut2.. luar lebih dlm kosong sama je mcm umno.. akhirnya jadi lawak je kah..kah..kah on MELIHAT KEMBALI KITAB SEJARAH
Anonymous

on 8/21/13

JEMPUTAN FORUM
DEWAN  CHINA
SEJARAH PERJUANGAN BANGSA
semua di jemput buat ramai
radio bangsar akan buat siaran langsung
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

PEGAWAI KASTAM BUNUH PEGAWAI KASTAM




SILA TONTON
FILEM CULT INI
UNTUK FAHAM APA 
YANG SEDANG BERLAKU
DI MALAYSIA

SATU LAGI KES ROSEMARY'S BABY
ini kes klasik
ini kers rasuah besar

seorang pegawai kastam jujur
ditembak mati

buat laporan polis
polis tak ambil pot

kepada anak arwah
sila tontonton rosemary's baby
untuk memahami jaringan penyembah setan

polis 
mahkamah
peguam
hakim
doktor
pegawai daerah 
semuanya penyembah setan

mustahil penyembah setan
akan tangkap seorang penyembah setan
ini tidak akan berlaku

NOTA
inilah yang dinamakan
peluang tak habis habis


Pembunuhan pegawai tertinggi Kastam berkaitan penyeludupan kereta di Langkawi, kata anak lelaki

Pembunuhan pegawai tertinggi Jabatan Kastam Diraja Malaysia (Kastam) mempunyai kaitan dengan sindiket penyeludupan kereta berpangkalan di pulau bebas cukai Langkawi, kata ahli keluarganya kepada The Malaysian Insider.
Timbalan Ketua Pengarah Kastam Datuk Shaharuddin Ibrahim (gambar) ditembak mati di Putrajaya pada 26 April, beberapa minggu sebelum keganasan berkaitan pistol tersebar ke seluruh negara.
“Pembunuhan bapa saya dirancang, ia ada kaitan dengan sindiket penyeludupan kereta di langkawi," kata Mohd Akhtar Shaharuddin kepada The Malaysian Insider minggu ini.
Malah beliau sendiri yakin dalang pembunuhan bapanya adalah dari jabatan Kastam sendiri.
"Saya pasti akan hal itu biarpun polis menafikannya," kata arkitek berumur 30 tahun itu.
"Bapa saya pernah menceritakan kekecewaan beliau terhadap penyelewangan kuasa pegawai kastam yang terlibat dalam rasuah ini berkaitan dengan sindiket penyeludupan kereta di Langkawi.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..ENDLESS POSIBILITIES... JUTAAAN  PELUANG... kah kah kah..
kah kah kah.... PEGAWAI KASTAM JUJUR DI TEMBAK PEGAWAI KASTAM GELAP... kah kah kah..
kah kah kah... ANAK BUAT LAPORAN POLIS... AYAH MATI DIBUNUH.. kah kah kah..
kah kah kah...POLIS BUAT DEEEEK.... kah kah kah..
kah kah kah...POLIS BUT DONNNO.... kah kah kah...
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
woit.,...RUPA RUOANYA  POLIS  SAMA.... kah kah kah...
kah kah kah... POLIS PUN KAKI RASUAH JUGA.,... kah kah kah..
kah kah kah...TONTON LAAA  RFOSEMARY'S BABY.... kah kah kah...
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
------

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA SEDUNIA



KIBARKAN
SANG SAKA RAKYAT

 JALUR TEMBERANG 
jadi 
JALUR TEMBERANG

sila  ambil perhatian
hari ini 24 ogos
lagi tujuh hari ialah hari malapetaka 31 ogos

perhatikan betul betul
perhatikan rapi rapi
buka mata besar besar
lihat sekeliling

tidak ada sebuah kereta
tidak ada sebuah teksi
tidak ada sebuah van
tidak ada sebuah lori
tidak ada  sebuah bas
tidak ada sebuah basa sekolah
yang mengibarkan bendera ciplak 
jalur temberang oopsss... jalur temberang

bendera ciplak ini ada bergantung ditepi jalan
yang memasang tepi jalan
yang memang di lampu jalan
ialah majlis tempatan

apa makna nya

maknanya rakyat tak suka bendera ciplak
maknanya rakyat muak dengan bendera ciplak
maknanya telah sampai masanya
warga malaysia melahirkan bendera baru
bendera yang memiliki sejarah 
bendera yang melambangkan sejarah
bendera yang melambangkan perjuangan
bendera yang melambangkan kepribadian bangsa

bukan bendera yang diciplak
dari bendera amerika

NOTA
sesudah berita ini keluar
perhatian betul betul
united malaya national organisation 
akan gelabah
akan arahkan
akan beri percuma
bendera jalur temberang
kah kah kah

NOTA
hanya tukar tiub
pemecah berita
hanya tukar tiub
pengamat berita

JALUR TEMBERANG
JADI ALAS KAKI
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

-----------