.

Selasa, 29 Ogos 2017

SOKONG SOKONG TERBEST




SOKONG 

INI TERBEST


JUJUR CEPAT

DAPAT TUJUH

PULUH DUA

BIDADARI

PEROGOL INI ATEIS KE?






PEROGOL

INI ATEIS KE?

  • PUTRAJAYA - Perbuatan keji seorang mekanik merogol anak tiri sehingga mengandung, mendapat pembalasan selepas Mahkamah Sesyen Khas Jenayah Seksual Kanak-kanak semalam menjatuhkan hukuman penjara 26 tahun dan enam sebatan.
  • Mahkamah
    PUTRAJAYA - Seorang pengawal keselamatan dihukum penjara 25 tahun dan empat sebatan oleh Mahkamah Jenayah Seksual Terhadap Kanak-Kanak di sini hari ini selepas mengaku bersalah merogol dan meliwat anak tirinya berusia 12 tahun














SAJE TANYA

MANA TAHU

DULU HEBOH

HAL ATEIS

KAH KAH KAH




---------------

YA AHLI SYURGA






FACE BOOK

TU DIA !!!! #AhliSyurga 😱😱😱

MASIH INGAT..

"Nak masuk syurga kena bukti dan tunjuk no ahli PAS" -Norazli Musa, AJK PAS Pusat. (No. Ahli 301402)


Muhamad Azim Daripada apa yg aku phm , dia memberi perumpamaan bila menyebut tentang bukti . Sama juga seperti kita mengumpamakan , bila org tny kita dah makan ke belum , kita tunjuk pinggan kita mkn , bila org tak percaya , takkan nak suruh bedah perut check ada mknan ke dlm perut . Pendapat masing2 dalam memahami ilmu
Reply
89
April 3 at 8:46pm
Manage
Kamar Czar Dari komen dan pendapat orang ramai ternyata penyampaian ustaz ini tidak sampai kematlamatnya. Dengan paparan sekerat atau sebahagian sahaja akan menimbulkan berbagai pandangan dan pendapat yg mungkin akan tersasar dari matlamat asal. Terbukti bila ki...See More
Reply
23
April 3 at 9:30pm
Manage
Azlan Zelan Mampuslah mcm ni....Kalau org tak tahu apa habis lah dengar jenis org lslam mcm ni.Taksub sgt dgn tak boleh pikir dgn akal yg waras mana baik dan buruk dgn pas skrg ni.Ingatlah dan bersyukurlah dgn akal yg waras yg dikurnai Allah yg maha esa.

Lorenzo Ryie Perumpamaan ape sampai ckp kene tunjuk no ahli pas utk masuk syurga..jgn taksub sgt..Nur Shahirah Salasain
Reply
16
23 hrs
Manage
Raja Ali Haji inshallah kite akan berjaye. islam tu pas dn pas itu islam. sbb itu bile lawan pas jd kafir. inshalah slagi dlm jemaah pas, selagi ade nombot ahli, selagi tu kite dijamin syurge..jgn la kita bimbang


-----------------

CHINA TIPU MELAYU









BILA NAK

TANGKAP

JHO LOW

DIA TIPU

MELAYU



----------------

NIAGA JUAL AGAMA






MENIAGA 

demi politik: dulu jual agama main istilah2 arab dlm ceramah2 mereka seperti.."toghut".."assayabiah". lepas tu..bila fanatik sangat dikeluarkan "Amanat Hj Hadi"..utk mengkafirkan musuh2 politiknya sampai rakyat berpecah belah...hingga sanggup berbunuhan.

JUAL AGAMA

Sekarang...jual agama pulak dgn no keahlian...sapa tak jd ahli mereka tak masuk syurga. Teruk betul parti lobai2 ni. Dah terdesak sangat ke politik kamu hingga sanggup jual agama. 
on BETUL KE ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/29/17




------------------

RUGI KERAN YAHUDI







INI MESTI

KERANA

YAHUDI

TAK BELI

UTUSAN

FACE BOOK
Semoga UTUSAN terus rugi amen!

26 Comments
Comments
Sonny Lim Their drumbeat goes like this....
Tak un tung tak un tung tak un tung....
Reply
6
17 hrs
Manage
Mohd Nasir Sonny Lim Amen🙏
Reply
2
17 hrs
Manage
Kwaiher Fong terbaik
Reply
3
15 hrs
Manage
Marc MitchellYeo The only newspaper rugi setiap tahun
But masih in biz ...
All bec of umnobn !
Reply
5
15 hrs
Manage
Bruce Sum umgok Lanuns are using taxpayer's monies to maintain their mouth piece. WTBF.
Reply
1
19 mins
Manage
Jas Wong Aamiin
Reply
2
15 hrs
Manage
E.S. Shankar Proton School Biz Model - Buy High, Sell Low.
Reply
3
10 hrs
Manage
Sharifah Eedurah Al-Qudsie Ameen .......ll
Reply
2
10 hrs
Manage
Gan Tian Eng Tak apa. Kerajaan boleh tolong.
Reply
3
7 hrs
Manage
Guat Hee Tan Tutup kedai saja la.
Reply
3
7 hrs
Manage
David Loh Amen!
Reply
2
7 hrs
Manage
Barney Muthu UMNO mouth piece is going down with it.
Reply
3
6 hrs
Manage
Steven Shea It survived on writing racist news....
Reply
3
6 hrs
Manage
Bruce Sum Karma hitting hard on them
Reply18 mins
Manage
Ramesh Binwani Close that Shit Down...
Reply
5
6 hrs
Manage
Goh Choon Keng TAK UNTONG LAGI MAU GUNA DUIT RAKYAT BAYAR KE!
Reply
3
5 hrs
Manage
Russell Tan Kalau tak rugi, maknanya tak kerja
Reply
2
4 hrs
Manage
Sonny Lim Amazing display of trashing millions of ringgits right before our eyes, and no one bothered! Maybe fit for that fler above reading it....
Reply
2
4 hrs
Manage
Kelly Tham Serve them right for carrying false report...
Reply
3
4 hrs
Manage
Mohd Nasir yeah.., padan muka utusex ha haa👍
Reply
1
2 hrs
Manage
Laihun Ong Ada donation. No problems la. 😂😂😂
Reply
2
4 hrs
Manage
Angelina Andreas Tutup ler...siapa bayar rugi ni?
Reply
4
3 hrs

--------------