.

Sabtu, 21 Januari 2017

UCAPAN PENUH PRESIDEN TRUMP






SILA DENGAR

AMERIKA BARU

ATAU

AMERIKA TERUS

JAHAT GANAS



MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA






BANGGA KERANA BODOH
Bukan mamat kopiah terpampang dalam gambar tu je bangga dengan kebodohan yang tak disedarinya, ketua editor harakah tu pun tumpang bangga sama, kau tengok la bebetul, 

bukan saja ayat mamat ni ditempel kat mukasurat paling depan dan paling atas dan paling utama, bukan saja perkataan king maker tu dikuningkan bagi menonjol istimewa beza dari perkataan lain, 

malah saiz font perkataan king maker tu pun dibesarkan dari perkataan lain memang betul2 nak bagi gah la tu kahkahkahkah!!!! Patutlah ada yang kata jualan harakah dah merudum macam utusan meloya kahkahkahkah on MAK KOPIAH BERBANGGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




------------

SILA KLIK IKLAN











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

KING JOKER



KING JOKER
Tak mungkin Kingmaker. Impossible Lobai Chai. King Joker lebih sesuai? P/S Muka badot Hadi Awang still a publicity!!! No such thing as a bad publicity for Lobai. on SENANG CARI DUIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




-------------

CARA JUAL HARAKAH




CARA JUAL HARAKAH
Cara nak naik balik jualan Harakah .. ia lah dgn menayangkan gambar bidadari mandi bogel di sungai .. dimuka hadapan akbar tersebut. Kontol pon boleh naik. on ADA PEJABAT HENDAK DISEWAKAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/20/17






----------------

SATELAH 5 TAHUN









LIMA TAHUN

KEMUDIAN

KELAS 

DAPUR JALANAN

BERMULA

SETIAP 

HARI SABTU


SAPA RASA

NAK  MENGAJAR

SILA PUKUL

TALIPON



-------------------

SKIM KENCING BERDIRI



SKIM KENCING BERDIRI
budak bahalol kan melambak biasa lah sekim kencing ber diri kencing melata tengok muka pun tau , otak nak gepau saja biasa lah makan gaji pun malas tapi nak hidup ber gaya bentley bahalol on SPR BUAT TIPU LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




---------------

TRUMP ANGKAT SUMPAH





TRUMP 

ANGKAT

SUMPAH

AMERIKA BARU

AMERIKA 

UNTUK

AMERIKA 

BUKAN

UNTUK CHINA

ATAU BANGLA

American carnage': Trump's vision casts shadow over day of pageantry


Trump left no one in any doubt that he intends to unleash what he called a new vision of “America first” on the world, delivering a brutal and unrepentant speech that made little attempt to soothe the world or begin the healing of an agitated and anxious nation.


Trump delivered a 16-minute inaugural speech that more closely resembled his thunderous addresses from the campaign trail than the oratorical heights of his predecessors, berating the Washington elites of both parties for ignoring the American people and allowing inner cities to fester in “crime and gangs and drugs”.
“The American carnage stops right here, right now,” he said. “From this day forward, a new vision will govern our land. From this day forward, it’s going to be only America first. America first.”





--------------------

HARAM KAH?




BANGUNAN UNTUK DISEWA
Bro. Rasa nye tk dak sapo minat nk pi sewa. Sbb takut majal sial atau suwey. Tapi herann. Pas di pimpin oleh olarmak dunia n berdozen olarmak kecik. 

Doa depa mustajab bro. Tapi harakah tak laku. Hanya laku 10ribu jer. Mano pi ahli pas 1juta. Tk beli harakah ker? Kiki. Atau depa beli akhbar Amanah. 

Ako rasa 2 sbb harakah tk laku. First isi mcm utusan meloya. Kedua pas dah mesra umngok. Ketiga pas suka berkecuali wpon benda mungkar. Ke 4 pemimpin pas semua nye vangang n vahalul. Khalasss. Kikiki on ADA PEJABAT HENDAK DISEWAKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/21/17

BACA MANGGA
Dpd baca Harakah baik baca majalah Mangga..blh jgk stim2 konek..kahkahharakah on ADA PEJABAT HENDAK DISEWAKAN
Arie_73
on 1/20/17






------------------

PUKIMAK DATUK YANG MANA NI?





DATUK MELAYU
Datuk melayu baru nak up. Kena langgar cenggitu jer pun, claim insuran pegi repair jer la kereta tu. on PUKIMAK DATUK MANA PULAK?
Anonymous
on 1/21/17

MELAMBAK LAMBAK
banyak sangat DATUK sekarang nih yang real pun ada yang tipu lagi lah melambak bila negara nak jadi papa kedana , bebende bodoh binasa akan ber leluasa hanya kerana rakyat dah jadi papa kedana miskin tambah emosional macam lembu on PUKIMAK DATUK MANA PULAK?
Anonymous
on 1/20/17

LATOK HANTU
Tt, kau dulu ponteng kelas sains kimia atau bahasa inglend kata: chemisteri. Ilmu chemisteri ni kalau kau menjaringkan a atau b, mudahlah merungkai misteri dunia macam ni. 

Inilah datok dari subspesis latok hantu, atau bahasa inglend kata: man forest. Seperti yang nama dia bagitau, latok hantu dok dalam hutan. Atas pokok. Situlah dia bergayut, melompat, tersengeh, meraung, dan bermacam lagi. Senang cerita latok hantu ni sebijik macam kera la. Bahasa inglend kata: like that monyet. on PUKIMAK DATUK MANA PULAK?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17

Ling,ling,ling on PUKIMAK DATUK MANA PULAK?
Anoy
on 1/20/17




--------------