.

Selasa, 31 Januari 2017

TUAN TUAN HAJI MULA BERGADUH









SIAPA PUNYA

ARAHAN

SIAPA PUNYA

RANCANGAN



Annuar tak tahu MARA bermesyuarat

Majlis Amanah Rakyat (MARA) hari ini menggantung tugas pengerusinya, Tuan Haji  Annuar Musa, berkuat kuasa serta-merta.
Turut digantung, jawatan Annuar sebagai pengerusi Pelaburan Mara Bhd (PMB).
Dengan itu, semua tugas Annuar di agensi berkenaan kini dipangku Ahli Majlis MARA, Tuan Haji Yusof Yacob, lapor BH Online.
Difahamkan keputusan itu dicapai dalam satu mesyuarat tergempar yang bermula sejak jam 9 pagi tadi di Ibu Pejabat MARA, di Kuala Lumpur.
GADUH SUDAH

BERMULA

KALAU TUAN

HAJI TAK TAHU

SAPA TAHU?

MARA usul gantung Annuar, kini terserah 
menteri

Tuan Haji Ismail Sabri Yaakob berkata, beliau tidak terlibat dalam mesyuarat pegawai atasan Majlis Amanah Rakyat (MARA) pagi tadi yang kemudian membuat cadangan supaya pengerusi agensi kerajaan itu, Tuan Haji Annuar Musa, digantung tugas.
Ditemui media di Kuala Lumpur hari ini, Ismail Sabri berkata, beliau memang tidak tahu menahu mengenai keputusan dicapai Ahli Majlis MARA itu namun dimaklumkan mengenainya kemudian.
"Saya tidak terlibat dalam mesyuarat tadi.
"Tadi (saya tidak tahu), tapi sekarang saya sudah tahu (pergantungannya)," katanya kepada media.

TIKAM

TERAJANG

SEPAK BUNUH

TIBAI PIJAK

SAMPAI LUMAT

KAH KAH KAH 
--------------

DIN AYAM AKAN GANTI ANNUAR MUSA?







BERITA

ANNUAR MUSA

DI BUANG

DIN AYAM

JADI GANTI

ANNUAR MUSA

DALAM MARA

ADALAH BERITA

TIDAK BERASAS


---------------

LE INTERNATIONALE






LE INTENATIONALE
nasi panggung ni gwa tangok mcm gerakan komunis....KONGSI..!!...ADA...???...SAMA SAMA RASA...ini komunis ni...kompom.....kakkakakakakakaka on LEPAS 60 TAHUN - NASI PANGGUNG
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/31/17




-----------------

JANGAN SEBAR FITNAH







JANGAN

SEBAR FITNAH

ANNUAR MUSA

KENA BUANG

DARI MARA

BUKAN KERANA

ARAHAN 

ROSMAH

JANGAN BUAT

FITNAH



------------

CALON GAGALIS



CALON GAGALIS

Salam kt awek tudung maroon tu hahaha on PETANG KELMARIN NASI PANGGUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/31/17


-----------------

TUAN HAJI ANNUAR MUSA KENA TERAJANG




BILA SPRM

NAK TANGKAP

NAJIB?

SATU DUNIA

DAH LAMA

TUNGGU


Annuar digantung tugas

Keputusan menggantung dua jawatan beliau sebagai pengerusi di MARA dibuat pagi tadi.

Turut digantung, jawatan Tuan Haji Annuar sebagai pengerusi Pelaburan Mara Bhd (PMB).
Dengan itu, semua tugas Annuar di agensi berkenaan kini dipangku Ahli Majlis MARA, Tuan Haji Yusof Yacob, lapor BH Online.
Difahamkan keputusan itu dicapai dalam satu mesyuarat tergempar yang bermula sejak jam 9 pagi tadi di Ibu Pejabat MARA, di Kuala Lumpur.
MAKNANYA

PRU14 MAKIN

HAMPIR

GEROMBOLAN

MULA TUNJUK

BUAT BUAT

LAWAN RASUAH

-------------------

KES RASUAH AKAN BOCOR






BERITA 
TERSEBAR

MULA MENULAR

DIALAM MAYA

TENTANG

ANNUAR MUSA

AKAN BOCORKAN

BANYAK KES

UMNO RASUAH

TERUTAMA KES

1MDB NAJIB 

HANYALAH

KHABAR YANG

BELUM SAHEH




---------------

FATWA PUJANGGA






BAGAI SABDA

FATWA

PUJANGGA



JANGAN TIPU

BANI MELAYU

PAS: Kerajaan DAP-PKR campuri proses fatwa

 | January 30, 2017
PAS mendakwa kerajaan Pulau Pinang memeriksa, malah menangguhkan, fatwa yang akan dipersembahkan kepada Agong






GEORGE TOWN: PAS hari ini menuduh kerajaan Pulau Pinang mencampuri proses penfatwaan di bawah bidang kuasa Jawatankuasa Fatwa Negeri dan Yang di-Pertuan Agong.
Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Lebai Muhammad Fauzi Yusof berkata kerajaan DAP-PKR mengarahkan semua fatwa perlu melalui Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) terlebih dahulu sebelum diluluskan sebagai fatwa.



FATWA INI

PERKATAAN

BAHASA ARAB

ERTINYA

PANDANGAN

SESIAPA SAJA

BOLEH BERI

PANDANGAN

ADA FATWA 

AGAMA

ADA FATWA

KESEHATAN

ADA FATWA

MAKAN

ADA FATWA

MENGENTOT


----------------

LEPAS 60 TAHUN - NASI PANGGUNG






LEPAS 60 TAHUN
Nasi Panggung .. klasik dan mistik bunyinya. Ia seakan khayalan hidangan Sang Pari-Pari atau Sang Bunian. Nama Panggung itu dah cukup memberi rasa seram dan sedap Ajinomoto pada nasik tersebut. 

Sudah tentu yang membuntingkan dan melahirkan Nasi Panggung adalah pemimpin melayu kita juga. Dah 60 tahun pemimpin ini, menyalak bagai Anjing, berjanji bagai Syaitan, melahap bagai Babi untuk memajukan melayu .. DEB, W2020 lani TN50 .. kata Toyo Selangor sifar miskin 2005 .. 
lepas ni puki mak apa pulak. Hasilnya nah itu dia pesta Nasi Panggung .. makan lah kamu .. macam nabi makan .. sebelum kenyang berenti .. belum ajal dah mati .. tak caya lu tengok sendiri perut-perut Sang Ulamak .. berjubah pun masih tak boleh tutup perut mereka. on NASI PANGGUNG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/31/17





-------------

JANTAN MUDA




JANTAN MUDA
Itu lah yg gwa pernah tulis .. bila bawa masuk orang asing juta-juta ekor .. dah tentu mereka kalangan jantan umur 20-40 thn .. mereka bawa sama masuk kontol mereka yg tengah galak berasap. 

Impaknye adalah pada anak gadis kita juga .. berapa ramai yg dah dientot. Pada era Chedet .. Sang Tua ini sgt bijak .. semasa pembinaan PutraJaya dan KLIA .. kemudahan pancot secara bajet turut disediakan di celah pinggiran zon projek. 

La ni Zahid hanya tahu bawa juta2 Bangla/Nepal masuk saja .. menyediakan kemudahan memancot bajet adalah hoooram .. pancot mahal ala Bkt. Bintang makrooooh on MELAYU JADI APA NANTI?

in response to Ada satu kes berlaku di sebuah hotel di PutraJaya. Seorang remaja perempuan baru berkerja sebulan telah meletak jawatan kerana tidak tahan di buli oleh penyelia berbangsa nepal. 

Bukan sahaja di buli secara fizikal malah telah mencabul remaja tersebut dengan meraba bontot remaja tersebut semasa berkerja. Apabila di adukan kes kepada pengurusan hotel tersebut, penyelia tersebut hanya ditahan kerja selama 6 bulan kononnya. Pengurusan hotel tersebut merahsiakan kes tersebut kepada umum kerana bimbang nama hotel tersebut tercemar. 

Bagaimana kes ini boleh berlaku kepada warganegara kita...pendatang lebih diutamakan dan dilindungi, sedangkan remaja ini dibiarkan tanpa pembelaan. Cuba bayangkan jika 10 tahun akan datang dengan dasar kerajaan masih berterusan mengimpot perkerja asing datang kemalaysia ini. Apa akan jadi dengan anak bangsa kita dimasa akan datang????Kita sebagai warga prihatin perlu bertindak tegas terhadap lambakan perkerja asing ini sebelum semuanya terlambat!!!!!!!Pilihlah , by Nama aku Sabu.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/30/17


----------------

ALONG TANGKAK BELUM LAGI ALONG PEKING






INI CONTOH

ALONG TANGKAK

ALONG PEKING

SERANG TIBAI

HANCUR PATAH

PUNAH LEDAK

TANAH MELAYU

Along tikam bapa penghutang, samun keluarga, bakar motor

 | January 30, 2017
Polis memburu 3 lelaki warga tempatan dalam kejadian di Tangkak, Sabtu lepas. Polis sudah mengenal pasti 2 suspek






TANGKAK: Polis memburu 3 lelaki warga tempatan yang dipercayai menganggotai kumpulan ‘along’ yang merampas barang berharga dan wang tunai daripada 1 keluarga di Sungai Mati, dekat sini, Sabtu lepas.
Ketua Polis Daerah Tangkak Supt Mohad Idris Samsuri berkata pada kejadian awal pagi Tahun Baharu Cina tersebut, pengadu wanita berusia 23 tahun itu didatangi 3 lelaki yang membuat bising di luar rumah memintanya membayar hutang berjumlah RM2,000.
“Ketiga-tiga suspek kemudian bertindak ganas membakar motosikal yang berada di hadapan rumah apabila pengadu tidak berani keluar dari rumah setelah diugut oleh suspek,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Mohad Idris berkata nasib malang menimpa bapa mangsa yang berusia 46 tahun, apabila dia bertindak keluar dari rumah dan ditikam dengan senjata tajam yang disyaki sebilah pisau oleh seorang daripada suspek.


ALONG 

TERBESAR

DI ASIA 

IALAH 

ALONG PEKING

NAJIB PINJAM

DUIT DENGAN

ALONG PEKING

CAGARKAN

TANAH MELAYU


-------------------

ASALKAN BUKAN UMNO







SUDAH 60 TAHUN
merdeka 1957, sekarang 2017 dah 60 tahun. masih perlu dapur jalanan utk warga negara, masih perlu dibantu demi sesuap nasi, perlu bantuan utk tempat tinggal. kenapa mengapa adakah negara ini dayus papa kedana? atau dirompak 60 tahun sampai tiada kesudahan? ke mana masa depan anak bangsa ? 

apa yang menanti semua ? negara menuju kehancuran selagi agama bangsa menjadi pertaruhan, bila kamu akan sedar? agama bangsa hanya modal politik utk pecah belah rakyat, utk kepentingan ekonomi mereka yg berkuasa...sedih pilu mengenang nasib bangsa yg dijual saban hari demi beberapa pemimpin yang menjadi jalang, lebih teruk dari pelacur jalanan, membawa kekayaan ke luar negara demi perut saku sendiri...

semoga kita semua akan sedar setiap manusia dilahirkan berbeza bukan sesuatu yang diinginkan tetapi takdir kurniaan Tuhan...fikir renung...bukan melayu, bukan cina. bukan india. bukan iban. bukan bidayuh yang jahat, hanya naluri syaitan, nafsu yang menjadikan. mereka jahat, bukan agama sekali pon, on SATU LAGI PROJEK DAPUR JALANAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/30/17







------------

NASI PANGGUNG



KOBE BEEF
Oi , dimana Wagyu Beef? Kan dah order Roasted Wagyu Beef? Kalao tak ada , maka Kobe beef pon OK Patut jemput Najis dan Badak mari makan bersama sama rakyat. on PETANG KELMARIN NASI PANGGUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/30/17





-----------------

AL-FATIHAH







AL-FATIHAH

Myanmar: thousands attend funeral of Aung San Suu Kyi adviser

Ko Ni, 65 – a legal adviser to Aung San Suu Kyi – was shot in the head on Sunday evening at the international airport in Yangon, the country’s commercial capital, as he hailed a taxi after returning from a government-organised trip to Indonesia, where delegates discussed religious issues.



---------------