.

Ahad, 5 Oktober 2014

ANUGERAH HASAN MALIK




TEKNIK HASAN MALIK
UNTUK DAPAT BAU 
KARIPAP ROSMAH
PADANG ARAFAH

Sempena hari Arafah ni, kita tak dapat cadangkan Ahmad Maslan perlu dicalonkan sebagai penerima anugerah khas Hasan Malek. 

Ini kerana Ahmad Maslan sepatutnya mempunyai Anugerah Ahmad Maslan sendiri. Haji Hadi patut terima Anugerah Ahmad Maslan ni. Serta Ahmad Maslan memenangi Anugerah Haji Hadi. Kedua2nya saling melengkapi. Kedua2nya sama biol. on PENGUMUMAN
Anonymous
on 10/4/14
EMPAT EKOR
Saya dengan rendah hati mencadangkan Najib Razak, Abdul Wahid Omar, Hasan Malek sendiri dan Idris Jala. Keempat2 ekor ni, dalam tempurung kepala mereka hanyalah tahi sembelit semata2. Bukan kerana mereka2 ni bodoh-bangang-dan-biol...tetapi mmg didesign sendiri oleh Allah Taala sejak azali lagi, iaitu 50,000 tahun sebelum kelahiran monkey2 ni lagi, memang didesign begitu.

Jadi segala idea2 mereka ini adalah tahi sembelit yg kecik2 sebesar tahi kambing gitu. Ketahian mereka2 ini di level tertinggi iaitu 8. Dicalonkan juga Anugerah Harapan Hasan Malek iaitu Khairi Jamaluddin, Hishamuddin Hussein, Nik Abduh dan Nik Amar Nik Abdullah.

 Designnya mereka ini kesemuanya sama, dalam tempurung kepala adalah taik yg sudah hampir matang sembelitnya. Ketahian mereka di level 7. Manakala Tengku Adnan, Tengku Razaleigh, Rais Yatim, Dr Maza dan Haji Hadi tidak dapat dicalonkan. Mmg sedih. Ini kerana mereka2 ini bukannya manusia. Tiada bentuk atau jasadnya manusia dari segi ilmu semiotiknya. Saya nak on PENGUMUMAN
Anonymous
on 10/4/14
RAIS YATIM
Urmmm..kuhkuhkuh lu tgok muka asan Maliq pastu lu tgok muka rais siyatim...muka tabole bela..bebal macam najib jugak on PENGUMUMAN
Anonymous
on 10/4/14
PANTAT HASAN MALEK
Pantek Waang Hasan Malek ! on PENGUMUMAN
Anonymous
on 10/3/14
LAWAN
Idea yang bernas untuk menentang kenaikan harga petrol. Sila ke: http://manjongmari.blogspot.com/2014/10/jom-kita-semua-lawan-kenaikan-harga.html on PENGUMUMAN
Anonymous
on 10/3/14
FATWA
Fatwa hassan malik sama mcm muntah babi....1 sen tak guna.....jangan marah hassan malik....maki pukimak siapa yang lantik diani.....

hassan malik innocent cuma tak guna 1 sen pun nilai dia ni......mega bodoh punya menteri.....baik buta dan pekak telinga ini dari pandang dan dwngar sosok ni....pukiomak dio berpalat..... on PENGUMUMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/3/14


----------

NEGARA ISLAM?






INI ISLAM NAJIB




Najib: Iltizam jadikan Malaysia sebagai negara Islam

 | October 5, 2014
Tiga rencah utama wasatiyyah iaitu keadilan, seimbang dan cemerlang akan tetap kekal menjadi nilai dalam membangunkan negara.
KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan akan terus beriltizam untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam yang progresif, maju dan berpendapatan tinggi menjelang tahun 2020.
Jelas beliau, tiga rencah utama wasatiyyah iaitu keadilan, seimbang dan cemerlang akan tetap kekal menjadi nilai dalam membangunkan negara ini.
Pihak kerajaan juga akan jadikan iktibar hasil daripada pengorbanan golongan terdahulu, selaras dengan perjuangan memakmurkan negara.


KAH KAH KAH
ini negara islam?
kepala bana islam apa?
rasuah sana sini
anak bini kroni rembat harta
tanah orang kampong kena rembat
mahkamah makan rasuah
polis makan rasuah
menteri  rembat tanah
cukung  rembat kampong

kalau ini contoh negara islam
lebih baik negara kapir
tak ada akta hasutan dalam negara kapir
mahkamah kapir  bebas
polis kapir tak rasuah
menteri kapir tak rembat tanah
cukung ytl tak rembat kampong
cukong tak ada dalam negara kapir





---------

SATU PERTANYAAN





FACE BOOK
Saja nak tanya Tukar Tiub, adakah Hasan Malek mampu mempertahankan Anugerah Hasan Malek yang dimenanginya tahun lalu?
Khabar angin mengatakan anugerah tersebut kemungkinan besar akan kekal di tangan hasan malek untuk tahun kedua berturut-turut. Calon yg bersaing hebat spt zahid komedi, ahmad maslan dan shabery buih perlu keluarkan lebih byk statement bodo...
Apakah Mat Monggol juga bakal dicalonkan kali ini?


KAH KAH KAH
satu soalan
mustahil nak di jawab


KAH KAH KAH
----------

LAWAK BODOH MAT SEWEL







KOMENTAR
bukti:
najib berkorban
naikan harga minyak
kenakan cukai gst





Sedia berkorban apa sahaja

KUALA LUMPUR 4 Okt. - Kerajaan akan melakukan apa sahaja termasuk bersedia untuk berkorban masa dan jiwa bagi memastikan kestabilan serta kemakmuran yang dikecapi Malaysia sejak negara ini mencapai kemerdekaan terus dipertahankan.



KAH KAH KAH
lawak bangang
dari mat sewel
naikkan harga minyak
susahkan orang ramai
korban kepala bana!




-----------

HEBAT ANAK MUDA INI




KOMENTAR

hebat anak muda ini
kita tunggu 
kita nanti
langkah saterusnya

Pendakwa Raya Alvin yakin akan kembali


KUALA LUMPUR -  Pihak pendakwaan percaya Alvin Tan akan kembali ke tanah air untuk berdepan tuduhan-tuduhan yang dihadapinya di mahkamah.

Timbalan Pendakwa Raya,  Wan Shaharuddin Wan Ladin berkata, pihaknya percaya Alvin akan pulang dan tidak akan membiarkan pasangannya menghadapi pertuduhan berkenaan sendirian.

"Kalau dia berani menghina mahkamah Malaysia, maka dia berani menghadapi pertuduhan," katanya kepada mahkamah ketika sebutan semula kes itu di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur di sini, hari ini.

Wan Shaharuddin berkata, waran tangkap tidak dapat diserahkan kepada Alvin, 26, atau nama sebenarnya Tan Jai Yee selepas lelaki itu gagal dikesan sehingga hari ini.


KAH KAH KAH
woit
nak buat macam mana
burung dah lepas terbang
nak buat apa
jilat air liur laaa



----------

APA PUNYA TUUUR













“Penurunan dan kenaikan harga barang berlaku ke atas barangan yang tidak dikawal oleh kerajaan,” katanya semasa berucap merasmikan kempen ‘Jom Bawa Bekal Ke Sekolah’ di Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Sadong.
Hassan berkata, ketika ini rakyat masih lagi menikmati subsidi tepung, gas memasak, minyak masak, kesihatan, perubatan, pendidkan, bantuan-bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), Kedai Rakyat 1Malaysia dan sebagainya.




KAH KAH KAH
woit
kalau tak kawal harga baranng
apa tugas kerajaan?

tak kan tugas kerajaan hanya
naikan cukai
buat projek
kayakan anak bini
rembat duit rakyat
rembat tanah
ambil rasuuah
dan tangkap rakyat
guna akta hasutan

kerajaan kepala bana apa ni?
poooorah
KAH KAH KAH



---------

SATU LAGI UCAPAN RAYA






SATU LAGI  UCAPAN RAYA
Kami dari tim pengutuk dan tim pencaci TT turut mengucapkan Selamat Hari Raya untuk Najib, Hasan Malek, Ahmad Maslan, Nik Abduh, KJ, Lidah Kontot, Dr MAZA, Haji Hadi dan semua shithead2 dalam politik Mesia dgn ucapan, teruskan menyerlah bersama taik dari dalam tempurung kepala anda. on SELAMAT HARI RAYA HAJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/5/14






-----------

AL- FATIHAH








AL-FATIHAH

allen henning
kau datang 
membawa bekalan
makanan dan pakaian
untuk  yang lari
 dari peperangan
ayah kau 
 pemandu teksi
hati kau sesuci 
 malam kudus





--------

JANGAN RISAU PAK ABU







KOMENTAR
jangan risau pak abu
biduk lalu
kiambang bertaut
air dah lalu 
bawah jembatan
perjalanan diteruskan


Maafkan PAS atas ‎isu MB Selangor, kata Saari Sungib

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Hulu Klang Saari Sungib meminta orang ramai memaafkan PAS meskipun partinya menganggap dirinya sebagai pembelot dan kini sedang dalam proses untuk memecatnya.

Adun PAS yang mencetuskan kontroversi itu membuat kenyataan maaf mewakili partinya kerana mengheret isu menteri besar Selangor dengan keputusan yang seringkali bertukar di hadapan sejumlah besar hadirin yang datang di majlis makan malam DAP di Sungai Buloh.

"Saya tahu sesetengah dari anda masih marah kepada PAS. Jadi mewakili PAS, saya mohon maaf kerana lambat membuat keputusan dalam isu calon menteri besar Selangor," katanya.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/maafkan-pas-atas-isu-mb-selangor-kata-saari-sungib#sthash.a3mYDrG4.dpuf


KAH KAH KAH









-----------

SELAMAT HARI RAYA HAJI





UCAPAN
dari tim pengarang
tim teknikal
tim gambar
mengucapkan 
selamat hari raya haji







------------