.

Ahad, 23 April 2017

BATU BERAPA?









SYURGA BATU BERAPA?
Syurga nih kat mana yah ???? Batu 4 Jalan Ipoh ke ????? Ingat bebudak tuh semua tahu ke ???? Paling tidak , Syurga dia Bilyon Bilyon nak bayar bentley ramge rover Q7 mini cooper Ingat apa ????? on 
SEMUA AGAMA ARAH KE SYURGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:19 PM


--------------

HANG SUSHI




HANG  SUSHI
Sekarang ni keris hang tuah dah dikesan berada di jepun pulak. Agak2 kau apa motifnya? Tu mesti nak kaitkan dgn otromen pulak. Otromen masa mula2 lawan resakse mmg kuat tapi lepas tu lemah dan terpaksa minta bantu dedak umno.. oops cahaya mentari, lepas tu baru kuat semula. Bila fikir2 betul2 aku rasa kat malaya mmg ada 2-3 ekor hang tuah, contohnya mcm jamal pak tongkol. 
Aku rasa dia mmg ada DNA hang tuah, dia lurus bendul ikut arahan sebijik mcm hangtuah dan dia juga kuat melawan tapi selepas idung berdarah ditumbuk resakse dia jadi lemah. Selepas ni dia dapat bantuan (baca dedak) aku amat yakin dia akan kuat semula. Ermmm.. mungkin kah jamal tu keturunan hang tuah? ermmmm.... on
 HANG TUAH LURUS BENDOL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/23/17




---------------

CARI PADAH SENDIRI




CARI PADAH SENDIRI
kah kah kah sendiri cari padah, istana yg binaan umno merata rata, tak nampak dlm radar sprm atau lemabaga hasil negeri, yg nampak org mkn gaji, org kerja meniaga nasi lemak....pooorah....
 lanchau lu olang cebet....penyamun nak jaga bank konon? kah kah kah asyik asyik telus. ikhlas adil tapi badan penuh taik busuk, kah kah kah syukur msia masih aman sejahtera kah kah on TANGISAN AIR MATA PASIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/23/17





---------------

SEMUA AGAMA ARAH KE SYURGA






F.BOOK



Hubungan baik antara rakyat Malaysia perlu disuburkan.
Anutan agama tidak wajar dijadukan alasan untuk rakyat Malaysia bermusuh-musuhan.
Di pihak hindu, hindari provokasi. Perkara yang sama dari pihak muslim, kristian, buddha dan apa agama sekalipun.
Masyarakat bertamadun, perbedaan anutan agama tidak menjadikan mereka bermusuh, tetapi mereka mencari kebijaksanaan.




Muaz Baharom Mcm kes dikelantan ustaz dilarang berniaga waktu maghrib berape minit?adakah larangan termasuk orang bukan islam?lepas tu dijawab oleh lobai bala?adakah lobai bala mewakili orang non muslim kelantan?
LikeReply1 hr
Wanji Wanhussin Wanji Dalam teks wahyu, tak ada suruhan berhenti berniaga semasa waktu maghrib. Yang ada, waktu solat Jumaat. 

Tindakan kelantan itu bukan isu wahyu, tp pandangan Kelantan sahaja.
LikeReply21 hr
Muaz Baharom Ohh tapi itu xada unsur paksa ke ustaz?itu bukan prejudis ustaz?ok terima kasih ustaz
LikeReply1 hr
Ibnu Mahmood Sebab budaya kita budaya mencari dan melebarkan perbedaan @ budaya 'membina dinding'.

Idealnya, kita perlu membentuk masyarakat yg meraikan perbedaan dan bersama menghablurkan persamaan @ budaya 'membina jambatan'.
LikeReply57 mins



--------------

SAMAN KINI INDUSTRI








INDUSTRI

BERKEMBANG

13 RIBU 

5 HARI

Lebih 13,000 saman dalam 5 hari, MoT kecewa sikap pemandu

 | April 22, 2017
Sebanyak 13,096 saman dikeluarkan hanya dalam tempoh 5 hari selepas Awas dan Kejara dikuatkuasakan 15 April lalu.





ALOR SETAR: Lebih 13,000 saman dalam 5 hari sejak penguatkuasaan Sistem Keselamatan Kesedaran Automatik(Awas) dan Sistem Pemberian Mata Demerit Kesalahan Jalan Raya (Kejara)


GWA BILANG

GAMIN TAKDA

DUIT LAGI

DUIT SAMAN

DAN GST 

SELAMATKAN

NAJIB ROSMAH



----------------

ZAKAR KOLING




ZAKAR KOLING RUPONYO
kepada tok2 lebai, tok2 ulama, ust2 ustazah2, kalo hangpa tak lawan zakar naik ni, lepas ni korang tak bole cari makan dgn jual agama..zakar naik ni competitor kalian..keling ni ckp pasal muslim, ckp pasal 9/11 tp doktor keling ni taknak cakap pasal kashmir.pasal india yg beri dana kpd pakistan utk masuk peraduan balas pantun peluru di kashmir..
kalo tak faham gak sila cari bini org melayu asal terengganu..kot2 haji hadi ada calon2 dari darah wali2 ke yg bole dibuat bini.balajo bahasa teganu, slow2 belajo bahasa malaysia.bahasa malaysia adalah bahasa paling senang didunia sb bahasa malaysia byk ceduk bahasa luar..
jgn belajar bahasa melayu sb yg berbahasa melayu dimuka bumi malaysia ni hanya la pak samad..pak samad, bukan saja janggut putih panjang, malah rambut putih panjang..tak sama macam zakar naik yg berambut pendek dan berjanggut panjang..jgn nanti si zakar naik haramkan buku al amin pak samad sudah..keling tu bukan tahu bahasa berbunga2.. on 
KOREH TAK DAPAT MASUK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/20/17







----------------

PERANG TERBUKA KOREA UTARA




PERANG TERBUKA
Perkembangan terkini antara AS dan Rusia dan dinamika di China Lautan Selatan dan beberapa titik panas di Semenanjung Korea cenderung menjurus ke arah perang terbuka yg menakutkan.
Tapi adakah negara2 yg terlibat bersedia berkorban melihat tamadun material dan budayanya dihancur-luhurkan dek bom2 hebat bukan nuklear? Atau mereka sekadar mahu mempertingkatkan suhu perang untuk melariskan dagangan ketenteraannya.Jika perang meletus pasti kotaraya inda di Korea Selatan,Jepun dan mungkin jua di AS dan Rusia. 
Kalu nak perang dengan Korea Utara dah lama dah kerana Korea Utara memang selalu mencetuskan bibit perang tapi AS juga saling memberi amaran keras demi amaran keras aje. AS tak berani serang Korea Utara seperti berani serang negara2 lian seperti di Timur Tengah. on KOREA UTARA DAN AMERIKA
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 4/22/17





---------------

BEG NAK DILELONG






F.BOOK

LELONG !!!!!
Birkin second hand
Harga RM37,000 (tak boleh runding)
Owner asal dipercayai seorang isteri perdana menteri yang tak mahu namanya disiarkan. 
Berminat?



Shaharani Ismail Sangat berminat. Minat nak bagi dia penampar
LikeReply15 hrs
Muna Jaaffar boleh buat sebijik rumah
LikeReply4 hrs
LikeReply2 hrs
Pipel Kolmi Anne Sapa beli dia bodo...
LikeReply1 hr
Mariah Doksil Kanan tu, Chanel berapa? 😬
LikeReply35 mins




-----------------

ADAM ROSLY MENANGIS PASIR




ADAM ROSLY MENAGIS PASIR
Aku bermimpi jd ketua pengarah sprm. Aku nak buka kertas siasatan keatas semua banglo menteri, timb menteri, ksu, tksu, ketua cawangan umno, dan dan dan... Kemudian aku sedar ini memerlukan kerja yg amat banyak. Cancel, tak jadi. Adam rosly pun jadilah on 
TANGISAN AIR MATA PASIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/22/17






---------------

HANG TUAH LURUS BENDOL







HANG TUAH LURUS BENDUL
Mengapa umno hingin sangat mitos hang tuah tu jadi realiti...Sebab hang tuah tu lurus bendol setia bodoh nya kt pemerintah....Umno nk suruh rakyat malaysia umumnya dah bani melayu khususnya ikut apa kata pemerintah tanpa persoalan waima bunuh kawan baik sendiri..... on 
HANG TUAH WUJUD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/22/17



-------------