.

Isnin, 11 Jun 2018

SAKIT MANUSIA SAKIT












SAKIT SARAF 



--------------------------

RUMAH BERHANTU







ADAKAH INI

RUMAH

BOMOH DARI

KERALA?

Polis serbu ‘rumah selamat’ Najib di Putrajaya

Polis sedang menyerbu sebuah ‘rumah selamat’ yang dikaitkan dengan bekas Najib di Putrajaya.

Menurut akhbar harian berbahasa Cina Sin Chew Daily, sekurang-kurangnya empat kenderaan polis dari jabatan jenayah komersial Bukit Aman tiba di rumah itu kira-kira jam 1 petang.

Banglo dua tingkat di Precinct 10 itu dipercayai tidak mempunyai penghuni.



ADAKAH INI

RUMAH PUAKA

TEMPAT HANTU

POLONG 

BERKUMPUL

KAH KAH KAH


--------------------------

DENGAR DENGAR









KAH KAH KAH

GUA REST

MY KES

MI LORD

KAH KAH KAH


Saya akan berkhidmat selagi diperlukan rakyat - Mahathir


Dr Mahathir Mohamad berkata beliau bersedia untuk berkhidmat sebagai perdana menteri jika itu adalah kehendak rakyat atau selagi mereka memerlukan khidmat beliau.

“Tetapi sudah tentu, saya tidak tahu berapa lama saya sendiri akan bertahan,” katanya sambil menambah bahawa dalam tempoh dua tahun beliau akan berusia 95 tahun.


WOIT

GUA TAKDA

APA NAK

KOMEN

KAH KAH KAH



-----------------------

SAPO TAK POSO









SAPO

TAK

POSO

TAKLEH

RAYO



----------------------

SEJARAH PAHANG






SEJARAH PAHANG
Negeri Pahang... merupakan jajahan terbesar di semenanjung... kaya dengan..hasil bumi..balak/lombong galian timah/besi/ tembaga/pasir..dan yg terbahru..bauxite. . tidak ketinggalan juga ..kaya dengan ladang-ladang... Pahang juga merupakan negeri termiskin.. dibebani olih hutang yang terbanyak sekali diNegara ...
Ada satu ketika ..kena pinjam duit dari negeri terengganu untuk bayar gaji kakitangan... Segala-segalanya berpunca dari salah guna kuasa ..pihak pemerintah dan juga campurtangan dari istana. .. Hasil bumi yang sepatutnya menghasilkan pendapatan kepada tabung2 perbendaharaan..diambil bersih olih puak berkepentingan...dan dikuti olih kroni kroni mereka yang terdiri dari..orang-orang Ptg/Do/Ado/Ksu/umno/BN.,.dll Agensi agensi..seperti /MAIP/LKNP/LKPP/Pasdec dikerah untuk bersekongkol dengan PejMbesar/istana... 
terpalit bersama adalah pembabitan istana dan kaum kerabat... Dengan adanya langkah langkah untuk menjadikan Parliamen sebagai institusi tertinggi untuk membentangkan on MAKAN TANGGUNG - BERAK CHANGKUNG
Publish | Delete | Spam
zaharuddin ahmad
on 6/11/18






------------------

MARI BERAMAL









JEMPUTAN

BERAMAL

PEMBACA TT

YANG NAK

BERZAKAT

PADA

DAPUR

DIPERSILA
Sumbangan  boleh disalurkan ke akaun 
KELAB 
DAPUR JALANAN 
KUALA LUMPUR

8008984696
 (CIMB BANK)



---------------

BERITA FITNAH






JANGAN 

PERCAYA

INI BERITA

FITNAH

DARI 

WARTAWAN

UPAHAN

GEROMBOLAN

MASIH ADA

LOKMAN 

ADAM

PEMIKIR

INTELEK

MASIH ADA

KJ DARI

OXFART

Habis PRU14, tentera siber Umno hilang penghulu

MEREKA pernah mendapat upah sehingga berpuluh ribu ringgit sebulan, malah sebilangannya dapat sampai berjuta ringgit untuk memfitnah Pakatan Harapan dan menonjolkan kehebatan Barisan Nasional.

Tetapi sejak 9 Mei yang lalu, durian runtuh itu sudah tidak turun lagi.

Tentera siber Umno kini kelihatan agak berkurangan manakala yang masih berbaki nampak kurang fokus berbanding sebelumnya, selepas tuan mereka hilang kuasa di Putrajaya dalam pilihan raya umum yang lalu.


TANPA FULUS

JARI TAK 

LURUS

TAKDA DUIT

TANGAN  TAK

BERKUIT


------------------

ESOK 12 JUN - MATA DUNIA








SEJARAH

12JUN
PULAU SENTOSA

SINGAPURA

JADI MATA DUNIA

TRUM & KIM

BERTEMU

BUKAN NAK

TUNJUK

FESEN RAMBUT

TAPI UNTUK

KEAMANAN DUNIA




---------------------------

WACANA FILEM HINDUSTAN








SOKONG

HEBAT AMAT

HEBAT

LAGI TEPAT

PEMIKIR

GEROMBOLAN


Lokman Adam tawar calon Ketua Pemuda Umno

Tuan Haji  Lokman Noor Adam tampil menawarkan diri untuk merebut jawatan Ketua Pemuda Umno yang bakal dikosongkan Khairy Jamaluddin.

MENJAMIN

WACANA

INTELEKTUAL


FILEM

HINDUSTAN

KAH KAH KAH



------------------

CALON TETAP PIEM MALAYSIA







CALON TETAP

PIEM KITA

TELAH  MULA

MENCEMAR 

MULUT

KAH KAH KAH
Kenapa saya kena 

merangkak jumpa Tun M?: Ku Li

KUALA LUMPUR - Veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah berkata beliau tidak akan bertemu dengan bekas Presiden Umno  Dr Mahahir Mohamad semata-mata untuk mendapatkan nasihat.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas pertemuan Pemangku Presiden Umno,  Ahmad Zahid Hamidi dengan perdana menteri itu Khamis lalu di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya.

Tengku Razaleigh atau lebih dikenali sebagai ku Li berkata, sekiranya beliau memimpin Umno, beliau tidak akan pergi mendapatkan nasihat daripada mereka yang tidak lagi sehaluan dengan parti.


KAH KAH KAH

BELUM LAGI

MENCEMAR

BONTOT

BELUM LAGI

MENCEMAR

DULI

TUNGGU TAHTHA

JATUH KE RIBA

KAH KAH KAH



--------------------

YANG SUCI






SACROSANCT 

YANG SUCI
SACROSANCT ni agak2 saya iaLah sebuah perkataan ini tersimpan daLam nya Dua benda Pertama SACRO Kedua SANCT kemudian d satu Kan mendadi SACROSANCT Sacro ni agak nya iaLah sacraL, sakraL suci muLia highest 
ManakaLa SANCT puLa iaLah benda yg bersifat sanctuary sainct saint keramat dewa Saya hentang sajaaa pembaca tt Tak payah iman atau percaya sebab Kita Lambat sgt Lagi nak bbuka sempat sgt Lagi mengata raja Dan umnQ on 
APA DIA SACROSANCT
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 6/9/18





-----------------------

CHIK SITI






CHIK SITI
Siti Kasim seorang cerdas beliaw melontar suaranya wakil pada hatinya beliaw setiap permasaalahan pasti ada jawapan beliaw tidak resis tidak perlu police report pabila beliaw berpersepsi purlu ada ada jawapan soheh berpuas Hati bukan untuk menang berdialog Hati ke Hati itu bagus menghukum tidak bagus believe me beliaw akan memberontak hahaha on 
LUBANG SUDAH PECAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/9/18




-----------------

MAKAN TANGGUNG - BERAK CHANGKUNG










MAKAN TANGGUNG
kepada freeloader; daripada kecil sampai ke tua makan tanggung. tak cukup istana mewah kereta menjalar elaun itu ini berjuta2. malulah sikit pada rakyat biasa ni. anak2 kecil umur 6-7tahun dah kena bantu mak ayah cari rezeki.di pasar malam di market menjaja di tepi jalan. ibu tunggal siang malam kerja nak cari rezeki menyara anak2. 

BERAK
dekat tempat aku ini ada sepasang suami isteri kerja membaiki kasut. bertungkus lumus kerana mencari rezeki halal. tak kira panas tak kira hujan. cuba sesekali keluar ke kampong, tengok bagaimana hidup rakyat. kalau kamu ada hormat diri tentu kamu akan tinggalkan hidup mewah kamu itu. tempoh 16bulan dah habis suku billion? 

CHANGKUNG

sedangkan rakyat terbanyak perit kerja siang malam bila dapat gaji jenuh berjimat cermat. isham rais ni pun guna duit dia sendiri nak bayar top up bayar internet.petai direndam dalam minyak zaitun pun diusahakan sendiri. on 
RAJA DFALAM DAPUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/10/18




------------------

BERI KELONGARAN





BERI KELONGARAN
Maaf lah TT. Aku tak setuju sangat kerajaan Malaysia Baru arahkan imigresen sekat (Tun?) Najib dan Rosmah keluar negara. Ini tidak adil dan tidak berperi kemanusiaan. Sekurang-kurang berilah sedikit kelonggaran utk negarawan seperti mereka keluar negara berjalan-jalan untuk makan angin sambil berlibur dan bershopping. 
Bangsa melayu memang terkenal dengan sikap mengenang budi pemimpin, justeru itu.. justeru itu... justeru itu aku cadangkan diberi sedikit kelonggaran untuk mereka terbang keluar bersantai-santai ke England, Perancis dan Amerika Syarikat. on SATU KONSPIRASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/9/18




-------------