.

Selasa, 27 Mac 2018

BERITA BURET YANG PELIK







BURET

LIHAT KLIP INI
MINAH BINI POLIS MENAFIKAN
DIA MEMBURET DI BALI

JADI  HARI INI 
KES BURET MANA YANG 
DI BACARA DI MAHKAMAH
TINGGI SYARIAH
KOTA BAHRU 







PAGI ESOK DI PARLIMEN











SPR TIPU

JANGAN LUPA PAGI ESOK
JAM 8.30 PAGI
KITA BERHIMPUN
DIPINTU MASUK PARLIMEN

MEMBANTAH PENIPUAN
PERSEMPADANAN SEMULA
YANG DIBUAT OEH SPR
UNTUK MEMASTIKAN NAJIB
TERUS BERKUASA

HIMPUAN INI ANJURAN BERSIH

DR MAHATHIR
MAT SABU
AKAN HADIR

JUMPA DISANA







--------------------

HANTU BURET MEMBURET LAGI





 HANTU BURET

ADA KES LAGI

KAH KAH KAH 

Mahkamah Syariah Kota Bharu semak perkahwinan ketua SPRM

MAHKAMAH Tinggi Syariah Kota Bharu membuat semakan terhadap pendaftaran perkahwinan Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tuan Haji  Dzulkifli Ahmad dengan wanita yang sebelum ini didakwa ada hubungan sulit dengannya.

Tuan Haji Dzulkefli dan pasangannya atau wakil mereka bagaimanapun tidak hadir ke mahkamah.

Tuan Haji Dzulkifli dan pasangannya melangsungkan perkahwinan di Kota Bharu pada 24 Januari lalu. Mereka kemudian dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah sehari selepas itu kerana melanggar peruntukan Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Negeri Kelantan, tambah sumber berkenaan.

  TAK PERLU

KE BALI

MEMBURET 

BELI BURET

TEMPATAN


-----------------

RUSIA SUDAH BERSEDIA









ZIONIS
ANGLO-ZIONIS-USA

SEDANG RANCANG

MENYERANG RUSIA

PROJEK 

SALAH BENDERA

BERTERUSAN

KALI INI

JIKA RUSIA 

DISERANG

MAKA LEDAKAN 

NUKLEAR

BERMULA

TENTERA USA

TENTERA NATO

AKAN HANGUS

JANGAN SILAP

BACA

RUSIA SUDAH

LAMA BERSEDIA



--------------------

DIGODA BURET







DIGODA BURET
sila jgn salahkan haji sprm..tepuk sebelah tangan tak mungkin berbunyi..kalo tuan haji sprm tidak digoda bini org itu, masakan tuan haji akan terhegeh2 nak bini orang tu..pasti ada pertukaran, pasti ada rahsia..ingat bagaimana hajah rosmah memerangkap haji najib disuatu tempat..satelah najib diperangkap maka hajah rosmah tetiba kembali dara.. on 
BURET DITUTUP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/26/18




-----------------------

YANG BAIK DAN JUJUR






SEKARANG

MASALAH KITA

SEKARANG BUKAN

ORANG JAHAT

RAMAI

ORANG BAIK

ORANG JUJUR

LEBIH RAMAI

TAPI

YANG BAIK

YANG JUJUR

TAK BUAT APA

MAKA

YANG JAHAT

YANG RASUAH

YANG ZALIM

PENCURI

MAHARAJA LELA





----------------

AKTA PALSU YANG PALSU







PALSU
 

AKTA BERITA

PALSU INI

IALAH

 IBU PALSU

AKTA PALSU

BERTUJUAN NAK

BODOHKAN

BANGANGKAN

BANI  MELAYU

NAK SELAMATKAN

NAJIB ROSMAH

DARI DIDAKWA

CURI DUIT 1MDB





----------------------

PROJEK PEMBODOHAN







PROJEK 

PEMBODOHAN 
Lapuran PAC telah di wartakan ..dibawah akta rahsia rasmi kerajaan. ..sesiapa mengulas atau bercakap..akan dikenakan tindakan undang-undang... (rahsia kerajaan).... Jangan salahkan Tony phua dan lain lain... Ini lah cara nya untuk memerangkap calon-calon yang nak bertanding diplilihan raya nanti....jangan "confuse"... Orang orang Felda. ...ya.a,.. on 
MAT MONGOL SUCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/26/18



---------------

KENAPA MASIH TAK SEDAR








INGATAN
 WAHAI 

BANI MELAYU

APAKAH KAMU 

MASIH TAK SEDAR

APA  SEDANG

BERLAKU

TANAH MELAYU INI

AKAN TERGADAI

KEPADA 

CHNA MERAH

KENAPA SUSAH

SANGAT

KAMU NAK FAHAM

DAN

NAK DISEDARKAN




-----------------

LAPORAN PAC BUATAN MANUSIA







 LAPORAN PAC
apa nak diherankan bro..andai allah dan nabi pun sanggup bertemu dgn najib, inikan pula laporan pac buatan manusia..disisi allah dan rasul, najib yg sehina2 itu pun bole diterima masuk kaabah dan masuk makam nabi..nak harapkan korang masuk kaabah dan makam nabi sendiri pun belum tentu..

BUATAN MANUSIA

andai allah tidak redha, masukkan tiada aral yg melintang ketika nabi melangkah masuk kaabah dan makam..ditambah dgn kekuatan jemaah pas yg menaminkan doa kehancuran parti campur aduk islam,melayu,cina kafir, maka wajib allah dan rasul mempertahankan najib dan keluarga pencuri dari fitnah amerika..jualla malaysia hinga ke china, ops silap..tuntutla ilmu hingga ke china .. on 
NAJIB PUTAR ALAM LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/26/18



---------------

SEDARLAH WAHAI BANI MELAYU







DENGAR
 
INI KATA KATA

MAHATHIR

BEKAS

PERDANA MENTERI

PASTI DIA TAHU

FAKTA MAKLUMAT

Dr M: Negara hancur jika Najib terus jadi PM

Negara Malaysia sudah merdeka selama 60 tahun, tetapi nama baik Malaysia tidak pernah dicemar dengan begitu teruk seperti sejak Najib.

Ya, memang pun negara pernah dikecam kerana ISA. Memang pun ada rasuah yang berlaku dalam Kerajaan di bawah pimpinan Tunku Abdul Rahman, Tun Razak, Tun Hussein dan juga saya.

Tetapi perbuatan-perbuatan ini tidaklah sampai Malaysia digelar negara rasuah bersama dengan sepuluh buah negara di dunia yang amalan rasuah amat tinggi – tidaklah sampai digelar negara kleptokrasi pimpinan penjenayah, pencuri.

Tidak juga pernah ada tuduhan, bahkan dakwaan bahawa Perdana Menteri Malaysia sendiri adalah perasuah yang terlibat dengan penyelewengan berbilion duit kerajaan, dengan namanya disebut dalam kes-kes pembersihan wang berbillion yang dicuri dari syarikat 1MDB.


BAHAYA

DALAM MASA

5 TAHUN JIKA

NAJIB TAK DINYAH

TANAH MELAYU

AKAN JADI

PROVINSI

CHINA MERAH

---------------

RAIS MULA TIBAI NAJIB







BELOT
RAIS YATIM

SUDAH BELOT

MULA TIBAI NAJIB


Bagaimana jika kerajaan buat berita palsu, soal Rais Yatim


MENJELANG pembentangan Rang Undang-Undang (RUU) Anti Berita Tidak Benar di Dewan Rakyat minggu ini, Penasihat Sosiobudaya Kerajaan Rais Yatim mempersoalkan bagaimana sekiranya pihak pemerintah yang membuat berita palsu.


PUNAHSEHAT

MAHU BAGI 

PUNAH

KAH KAH KAH

------------------------

ESOK PAGI RABU











RABU

 JAM 8.30

PAGI

BERHIMPUN

DEPAN PINTU

PARLIMEN

BANTAH  SPR

TIPU DENGAN

SEMPADAN BARU

MAHATHIR 

MAT SABU

AKAN

TURUN SAMA


---------------

KE JALAN RAYA SEBELUM KE PILIHAN RAYA







TURUN TURUN

SABTU 14/4.18

SOGO JAM 2PTG


KE JALAN RAYA

SEBELUM

KE PILIHAN RAYA 





-------------------

ITAM LAGI LEGAM






ITAM
sekiranya tiada silap, definisi melayu dari perlembagaan adalah apabila sesorg itu peluk islam maka diakan diiktiraf sbagai melayu..riduan tee adalah melayu, ee..eee dari penang juga adalah melayu..andai dr zakir naik peluk islam,maka dr zakir naik dari benua keling yg diselamatkan oleh mufti perlis itu juga adalah melayu..

LEGAM

dizaman ini, yg penting adalah islam..oleh itu, sesapa islam maka dia akan selamat walaupun mencuri, menburet haram, bermain golf dgn duit org miskin..ini la maksud islam itu selamat..selamat dari dihukum undang2 kafir atau undang2 penjajah.. on 
NAK TANYA - MAT LEGAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/26/18





---------------

PINTU BELAKANG









PINTU BELAKANG 
ermmm.. agak2 korang la, tuan haji dzul main ikut pintu belakang atau tidak? haji najib sudah terbukti dlm sd bala, mmg dia suka main belakang altantuya. dlm islam Allah melarang main ikut lubang pungkoq, adakah ini bermakna tuan haji najib tak masuk syurga? ni bukan berita palsu... aku tanya jer. on 
HAJI DZUL SUKA BURET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:31 PM








--------------

TONGKOL KENA TUMBOK





PULIS TUMBOK
Alkisah: Pulis tumbuk saya! Pulis tumbuk saya!! Eh!! Jap.. orang Zuraida tumbuk saya... orang Zuraida tumbuk saya!!! Aku sangat berharap 14 April 2018 nanti mamat yg nangis kena tumbuk sampai berdarah hidung tu dapat turun bersama2 ke jalanraya utk meramaikan majlis. Kah kah kah mudah2an amiiiiin. on 
SEPAK TIBAI TERJANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:40 PM







--------------