.

Jumaat, 12 Januari 2018

JIKA NAJIB KENA TERAJANG








INI AKAN JADI

BILA NAJIB

KITA TERAJANG





ESOK MALAM MENGHASUT DI JOHOR









ESOK MALAM

MENGHASUT 

DI JAY BEE



FORUM "PELABURAN CHINA DI MALAYSIA, BAIK UNTUK KITA?
TARIKH : SABTU 13 JANUARI 2018 (font saiz sederhana)
MASA : 8.30 MALAM 
TEMPAT : HOTEL TROPICAL INN, JOHOR BAHRU, JOHOR
BERSAMA :
HISHAMUDDIN RAIS (NGI)
HASSAN KARIM (KEADILAN)
YB WONG SHU QI (DAP)
SHUKUR MOHAMAD (BERSATU)
FAKHARUDDIN (KITA FORUM)
ANJURAN BERSAMA :
- AMCJL
- DISKUSI UJONG TANAH







----------------------------

SAKIT MENTAL TANPA KUMAN








SAKIT MENTAL
kahkahkah..budak2 psm yg aliran kiri aliran karx mark pun masih membuka pintu kpd parti tua parti kapitalis parti yg sentiasa nak anwar jd pm??takkan la dah kutuk2 dap sb banjir, kutuk2 azmin, kutuk2 anwar tetiba nak buka pintu..kalo 3penjuru pun gua tak kisah ini kan pula 4 penjuru..

MEREBAK

next pm should be aru or member of psm..kita tengok psm cuci semua taik2 hutang najib,bina balik ekonomi malaysia, kita tgk psm berdepan dgn sultan johor sultan selangor atau segala mak nenek sultan..apa guna byk membaca kalo hanya teori tp praktikalnya hampeh..kita tengok ada pembangunan di penang atau selangor yg mengakibatkan banjir atau tidak..

TANPA KUMAN

bro tt, takyah front united yg harapan..tutup je pintu dan letak semua calon disemua kawasan..abis cite..takut2 ke?takda duit ke??tak mungkin soros akan bg duit sapertimana yg mrk kata bersih dpt duit dari soros..jgn jadi penakut macam nurl izzah yg tinggalkan bangsar atau penakut macam azmin..helo psm, who is your next prime minister? on
 SALUT PSM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/11/18





---------------

INI KERJA AMERIKA







CILAKA AMERIKA

INI KERJA

 ANAK DIDIK

 AMERIKA

Najib bakal dipenjarakan bukan berita Sinar Harian


SHAH ALAM - Sinar Harian menafikan mengeluarkan sebarang berita kononnya Najib bakal dipenjarakan sekiranya BN kalah dalam PRU14.

Berita tular yang disebarkan di media sosial memaparkan gambar Najib berserta kenyataan  'Andai saya (Najib) kalah, saya pasti mengikut jejak Anwar Ibrahim dan mungkin akan mati dalam penjara' telah disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dengan menggunakan platform Sinar Harian Online.

KERJA JAHAT

LATIHAN LAKNAT

AMERIKA

PROJEK TERAJNAG

NAJIB

CILA KAU

AMERIKA

SATAY BABI 

AMERIKA


---------------------

DAPAT BIDADARI SLIM TAK?










YA USTAD

NAK TANYA

BOLEH KAH

KITA DAPAT

BIDADARI SLIM

KALAU PERGI HAJI

PAKAI DUIT CURI

ATAU

REMBAT DUIT

 ANAK  YATIM

ATAU

REMBAT DUIT

RAKYAT

SAJE TANYA

JANGAN MARAH 






--------------------

HALAL TOYIBAN







HALAL
halal selagi tak kena tangkap, kalau kena tangkap bermaksud haram, ini malaysia bro kah kah kah, entot bali senyap menyap je, jakim serbu rumah orang halal, entot bali siap menikus, jakim pon takut sperma satu negara, tak ada sapa berani kah kah kah on SABUNG AYAM DI MIRI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/11/18





-----------------------

HAJI MALBORO








KAH KAH KAH

TERGOLEK DOG

HAJI MALBORO





F.BOOK


Standing in the Kaabah won’t turn you into a good PM in the same way as standing in a garage won’t turn you into a good mechanic.


Comments


LikeShow more reactions
Reply18h
Nurlhaq Chaniago actually, as much as we hate it, Allah guides whom He wills and invites to His house, whom He wills. it is not for us to judge, no matter how evil or wrong a man may seem to be. It is Allah's choice, no ours.
Manage


LikeShow more reactions
Reply16h
Zaim Al-Amin As I said in another comment, if Allah guided him, then insyaAllah we will see it when he returns. Same way about people getting Haji Mabrur. Their conducts after coming back reflects accordingly. Wallahuaklam.
Manage


LikeShow more reactions
Reply16h
Nurlhaq Chaniago pls refer - The Book on the Remembrance of Death : Imam Al Ghazali. a story from Kufah whereby the whole town boycotted the funeral of a hated man. only his widow attended the janazah until an old sheikh came to attend and do prayers for this hated man...See More
Manage


LikeShow more reactions
Reply16h
Kamal KB Rein Hidayah serta keampunan itu milik Allah dan syafaat itu milik Rasul. Ketentuan kita hanya akan jelas di mahsyar, neraca timbangan, siraat dll
WAllahuaqlam

Manage


LikeShow more reactions
Reply18h
Zakhir Mohamed Did he ever say or claim that he is a “good PM” or “good mechanic”, ever?
Manage


LikeShow more reactions
Reply17h
Saiful Adli Mohd Arshad as incumbent Prime Minister, what people conclude of you matters...
Manage


LikeShow more reactions
Reply16h
Zakhir Mohamed Alas!

You are brighter than you portray yourself to be
...See More

Manage


LikeShow more reactions
Reply16h


---------------------