.

Jumaat, 23 Disember 2016

KITA SEMUA DALAM BAHAYA






F.B


Ulama = Allah.
Bahaya..














Memusuhi ulama bererti memusuhi Allah





---------------------------

EKONOMI MAKIN MEROSOT








KEYAKINAN

TERHADAP 

NAJIB ROSMAH

TIDAK WUJUD

HASILNYA

EKONOMI JATUH

AKHIRNYA

PENEROKA

KENA TIPU

KWSP hilang keyakinan pada FGV?

Pengakuan Jabatan Hal Ehwal Korporat Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bahawa badan itu tidak lagi memegang saham Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) menunjukkan betapa rendahnya keyakinan pelabur kepada syarikat induk milik Felda yang diterajui  Isa Samad.
Sehubungan itu, Timbalan Presiden Pas  Tuan Ibrahim Tuan Man bersimpati dengan para peneroka yang perlu membayar balik setiap bulan duit pinjaman yang diambil untuk memiliki saham FGV, yang kini berlegar pada paras RM1.63.
Nilai itu, katanya adalah 63.5% lebih rendah berbanding RM4.45 sesaham harga tawaran permulaan ketika FGV disenaraikan di Bursa Malaysia pada 2012.
"Beberapa penganalisis berkata prestasi saham FGV tidak akan menyebabkan Umno-BN kehilangan undi.
TAPI ....

JANGAN SILAP

JANGAN KHAYAL

NAJIB AKAN

MENANG BESAR

DALAM PRU14

UNDI TAK AKAN

HILANG

SPR SEDANG

SUSUN ATUR

RATUS RIBU

UNDI BANGLA




--------------

SIAPA DUA EKOR MALAON INI








NILAI RINGGIT 

MAKIN MURAH
HARGA BARANG

MAKIN NAIK

SEMUA KERANA 

KERENAH

DUA MALAON

SIAPA  DUA

MALAON INI?

LU PIKIR PIKIR

SENDIRI LAAA

DISINGKIR

DUA EKOR

MALAON INI

EKONOMI

MALAYSIA

KEMBALI

BERTENAGA

DUNIA KEMBALI

YAKIN DENGAN

MALAYSIA



---------------

MAKAN BIAWAK ARAB





TAHIK BAGHAL
Kemuskilan agama pernah ini ditanya kepada Mufti Shab di Dewsbury, katanya makan Dhab ini haram mengikut Iman Hanafi dan Iman Dawood. Nabi Muhammad SAW tidak pernah makan Dhab sepanjang hidupnya. 

Dhab ini hanya dimakan oleh orang Badwi (Sakai Padang Pasir aka Desert Nigger)sebab mereka dalam keadaan darurat untuk mendapat makanan. Tapi apa boleh buat, Melayu bangsa yang taksub dengan orang yang belajar di Arab. 

Apa sahaja yang keluar dari orang belajar di Arab ini semuanya sahih dan mukjizat. Kalau tahik Baghal dibuat makjum penerang hati atau ubat pengeras atau jamu kacip rapet, maka ramailah yang yakin dan berebut2 nak belinya. on ADA SESUMPAH DALAM PARTI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/16










-------------

JUSTO SELAMAT - RANCANGAN JAHAT GAGAL



\



JUSTO 

SELAMAT

RANCANGAN

JAHAT GAGAL
SAMBUT

MAULUD 

NABI ISA 

DG KELUARGA

















---------------

TUHAN HAKIKI




TUHAN HAKIKI
kalo dah warga kelantan sendiri pun buat dek, buat2 bodoh buat2 tak tau sb ada jawatan diputarjaya, jgn kata banjir besar, kalo tsunami kat kelantan pun diorg tetap pilih pas..

kalo lembaga daulah bole menangkan umno bn, tak mustahil spr juga kan menangkan kelantan kpd pas..masa tu baru korang yg bising padan muka..tuhan sudah lama mati..

tuhan yg hakiki adalah tuhan wang...warga2 islam ini biasanya akan kata "biar la tuhan yg membalasnya diakhirat".dan pada diduniawi ini tiada la balasan keatas ulama2 penjual agama, penjual serban dan jual atau penjual dhab.. on BANJIR RAHMAT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/21/16



------------

YA AMPOON YA MAULANA








YA AMPOON

YA MAULANA

'Puan Sri' aktivis alam sekitar ditahan polis Johor

Presiden Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam Malaysia (Peka), Puan Sri Shariffa Sabrina Syed Akil ditahan polis Johor di Shah Alam, Selangor semalam
Menurut ahli jawatankuasa Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM) Khalid Mohd Ismath, Sabrina ditahan di restorannya pada kira-kira jam 7 malam.
Khalid berkata sebab penahanannya adalah tidak jelas, tetapi Sabrina baru-baru ini mengkritik "VVIP" berhubung kemusnahan alam sekitar di Johor.

ORANG BELGIUM

NEGERI LAMA I

SELALU KATA

ENCULEZ VOUS

PUKARAK



------------------

HADI KEAN HENTAM









HADI KENA HENTAM
ketika hadi ke iran, yusuf al qaradawi bukan main hentam lagi..dlm kes petronas berniaga dgn iran,nape yusuf qaradawi ni tak bising?

dulu mat sabu dikatakan syiah oleh presiden persatuan alsunnah wal rasuah malaysia..mat sabu disiasat..pasal apa hadi tak disiasat juga sb ke iran? 

kenapa baru ketika ini ulama2 dunia nak tunjuk fuckwa, nak tunjuk alim..perang keatas syria dah lama berlaku dan tiada sapa2 kecoh termasukla warga2 di tanah melayu ni..

nape yusuf qaradawi tak hentam grand mufti of saudi perihal perang keatas yemen, pendanaan wang keatas ISIS di syria..nape mufti wilayah pula bole menggunakan fuuckwa grand mufti of saudi berkenaan vape??nape?nape tiba2 baru sekarang nak bercakap persis hero dan heroin??

ketika iran dtg malaysia, nape tiada warga2 alusunnah wal jemaah atau tarikat2 atau hakikat2 makrifat yg membantah..nape ketika najib rosmah mengadaikan tanah melayu kepada china komunis, tiada bab2 mazhab pun dibangkitkan??agak2 ketika ini, hubungan dagangan malaysia dgn on INI BUKTI SAHEH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16





----------------

TOK SHEIKH TOY





SHAIKH TOYYIBIN
Kau yang tak paham hsham. Atau kau ni duduk dalam suite seluas tempurong lutot, tak dengar berita hàji hadi telah dinobat sebagai seorang shaikh toyyibin dalam kumpulan elit, eksklusif, teragong dan tersuci iaitulah kumpulan ulamak sedunia. 
Jika datuk shahrizat jalil masih hidup (maaf aku taklah kenal dan tak tau datuk dia hidup lagi ke tak) dah tentu datuk dia bagitau cucunya yang haji hadi sebenarnya lebih suci (dari haji najib yang dikatakan suci oleh si cucu). 

Lebih penting dari kesucian, label dan taraf ulamak sedunia itu sendiri memberi maksud: SEDUNIA. Haji hadi merangkumi seluruh dunia! Dia boleh wakil Dewan ulamak pas, boleh wakil Dewan nahdatul ulamak Indonesia, ulamak republik Togo, ulamak Katmandu, mana-mana ulamak je di mana-mana tempat je seluruh pelusuk bumi. 

Malah, jika diteliti label ulamak sedunia tu, daripada 2 perkataan itu jelas perkataan sedunia lebih besar dan lebih menyeluruh daripada perkataan ulamak (dunia bukan hanya didiami ulamak, ulamak mungkin tidak on DULAK DALIK KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16





-----------------

SALUT UNTUK ALEPPO







SALUT




Final evacuees leave eastern Aleppo as Assad regime takes control

The evacuation of east Aleppo has been completed, bringing to a close a key chapter in the Syrian rebellion against the country’s president, Bashar al-Assad.
About 4,000 rebel fighters and civilians left the city on Thursday, the last group remaining in the shrunken patch of territory still nominally held by the opposition in the city.





-----------------

BETUL BENAR TAPI....







BETUL

TAK ADA

DENDAM

BENAR TAK

ADA LESEN 

TAPI.....

MDSB roboh resort Jamal, ADUN kata tiada dendam


Jamal didakwa menjalankan aktiviti perhotelan tanpa lesen yang sah daripada pihak berkuasa.

TAPI
TAPI...

DIMANA  

DATU SRI INI

NAK JEMAAH

SEMBAHYANG

JUMAAT ARI NI

DIMANA NAK

BUAT KULIAH

SUBUH ?

JIKA HOTEL

KENA ROBOH

CUBA FIKIR?




--------------

ADA SESUMPAH DALAM PARTI




SESUMPAH DALAM PARTI
ada lagi org bangang dlm parti..ko ingat sesumpah tu sama macam biawak dhab ke?kalo lemah kekuatan menegang panjang atau kekurangan kemutan, bole la order minyak dhab dari student2 middle east..

isi dhab juga baik utk daya tegang panjang dan daya kemutan..bole dibeli secara online dah akan diposkan melalui lorong2 atau wasta2 pakej2 umrah haji...kalo sesumpah itu pun bole berubah warna megikut keadaan tempat, agak2 sumpah quran sumpah hadis bole berubah2 tak? 

cukup2 la ada hadi sotong dan tak mustahil ada sesumpah dlm parti...ini biasa..agak2 bila agen2 cia sekarang duduk dlm parti mane?atau dah duduk di putarjaya? on JANGAN MAIN SUMPAH SUMPAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16



------------------

TERIMA DEDAK DARI NAJIB




KEJAP ALIM KEJAP MENYETAN
bro..kalo seseorg yg sekejap kata itam sekejap kata putih ini biasanya macam org yg baru dpt harta karun atau berjaya dlm projek tarik duit..ketika dieramkan duit itu, ahli2 yg terbabit ada perubahan sikap yg pelik..

sekejap alim sekejap meyetan..akhirnya duit yg ditarik atau harta karun itu cuma la daun2 kering yg disimpan dlm guni2 beras.lu tak caya lu tanya geng2 tarikat belah2 sabak bernam atau sungai besar.ini sama macam kes pas..

nape sekejap kata itam sekejap kata putih, sb pas dah terima duit harta karun sebanyak rm90juta..maka makin flip flop atau kluk klak la beliau..nak lawan tp takut dgn bai`ah..tak pasal2 kena buat cina buta...

tp najib bukan jual malaysia kat cina buta,najib jual malaysia kat china komunis...komunis ini bukan islam dan tidak bersunat..bahaya..tak caya tanya mufti.. on PARTI ISLAM TAK TENTU HALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16





------------

SILAT TONGKOL




SILAT TONGKOL
Premis diroboh? Kesiannya! Tanah seluas 25hektar tu pun semua disita ke? Kat mana jamal nak berlatih silat nanti? Ni mesti arahan azmin ali, kejamnya! 

Azmin, beri la ruang sikit utk diorang berlatih silat. Boring la politik di malaysia ni kalau takde pesilat sarkas mcm jamal ni. Jgn la kejam sangat, diorang tu penghibur rakyat. on IKAN TONGKOL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/16




--------------

KALAU NAK BOHONG



KALAU NAK BOHONG
Hadi ni nak bohong pun tak pandai, sebijik mcm najib. Kalau nak bohong, buat la betul2 sampai org percaya. Bodoh!. Lepas bohong boleh mintak ampun dgn tuhan, kawtim maa. Awak tu kan wakil tuhan, apa yg susahnya? on DULAK DALIK KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/16





---------------

TAK MACAM KERIS-TIAN



TAK MACAM KERIS-TIAN
Dulu maso den kokocik uztad ngatokan islam best ado satu jo, tak cam keris-tian ado memacam. Las-Las ghupo eay islam pon ado banyak geng .. ado wahabi, ado suni, ado sotonggi yang paling best ton ton wi .. kah kah kah. on AMERIKA JAGA SAUDI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/22/16




-----------------