.

Khamis, 30 Mac 2017

BILA NAK TANGKAP NAJIB


BN mahu tahu apa hukuman kepada pencemar imej negara

 | March 29, 2017
Dari 2010 hingga Februari tahun ini, 65 laporan difailkan terhadap pegawai kerajaan yang sengaja beri publisiti negatif terhadap pentadbiran negara





BAGAIMANA

 MALAOAN

BERNAMA NAJIB

SILA TONTON


DUNIA HEBOH

KES BUNUH

KES RASUAH

BILA NAK 

TANGKAP

BILA NAK 

SAJE TANYA

TAKUT LUPA

JANGAN MARAH








LAPORAN DAPUR MALAM INI




JANGAN SALAH BANK
kpd bro sakalian, jangan tersalah bank in duit ke akaun affin bank..nanti haji hadi guna duit tu utk bayar saman2 yg dikenakan keatas negara islam kelantan.. on 
INI MANUSIA BAIK HATI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/29/17
10 RINGGIT PUN OK
Hai tuan tt.aku tgk ramai kasi not besar2 paling kurang pun rm15. Ada yg kasi beratus2. Aku gaji kecil aja tp ingin juga rasa nak membantu. Kalau aku kasi sikit aje blh ke tuan tt.cth dlm rm5 ker atau 10 ker nt jgnla tuan tt kutuk aku pula sbb aku kasi sedikit tp ikhlas. 
Aku pun nk bersedekah juga pd yg benar2 fakir miskin.kalau bersedekah pada pjbt zakat ibarat melebur duit ketangan silahanat...apa pandangan tt,rasanya ramai lagi mcm aku nk kasi derma tp sikit2 mungkin ada lg kurang dlm rm2 tp mrk segan nak tanya tt,aku sbg wakil mrk jg lah kira nya nih blh ke tuan tt..sila jawab.. on 
LAPORAN DAPUR MALAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/30/1


TERIMA KASEH

BELUM SAMPAI SASARAN




KUTIPAN DAH 

LINTAS

14 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM200





JUMLAH

RM14,560


TERIMA 


KASEH






-----------------

MAKIN RAMAI BENCI PADA ROSMAH






APA MAKNA

BERITA INI?

Penjawat awam perlu patuh arahan kerajaan pusat

SHAH ALAM - Penjawat awam, terutama golongan guru perlu mengikut arahan kerajaan persekutuan walaupun berada di bawah pentadbiran pembangkang.

Ketua Kluster Governans, Perundangan dan Pengurusan Awam Majlis Profesor Negara, Tuan Haji Nik Ahmad Kamal Nik Mahmood berkata, penjawat awam boleh berpolitik tetapi tidak digalakkan aktif sehingga memikul peranan penting seperti menjawat jawatan ahli jawatankuasa (AJK) parti dan sebagainya.

MAKNANYA

MAKIN RAMAI

PENJAWAT 

AWAM GURU

CIK GU CIK GI

MULA MELAWAN

BENCI NAJIB

BENCI ROSMAH

INI HAKIKAT




---------------

FESTIVAL BANGSAR








JEMPUTAN

PESTA BANGSAR

SETIAP SABTU

AWAL BULAN

TERUS 

MELAWAN



BENGKEL
Sessi perkongsian bersama KUASA 
- Persatuan Aktivis Sahabat Alam
    ALAM SEKITAR
 Terancam : Masa Depan Kita
    3ptg - 5ptg




KULIAH

Sessi Semuka bersama 
Dr Sarena Abdullah
     "Posisi seni pertunjukan 
dalam perkembangan 
seni visual Malaysia"
      5ptg - 6.30ptg


FILEM& FORUM

KELAB FILEM BANGSAR MEMBAWAKAN 
TAYANGAN FILEM & FORUM : "PERJUANGAN BELUM SELESAI" - SAID ZAHARI

TARIKH : SABTU,1 APRIL 2017

TEMPAT : 52C, KELAB BANGSAR UTAMA, JALAN KEMUJA OFF JALAN BANGSAR (Belakang Stesen LRT Bangsar, Depan SJK Tamil Bangsar)

TAYANGAN FILEM (JAM 8.30 MALAM)

FORUM "MENULIS SEJARAH TERPENDAM" (JAM 9.00 MALAM)

Bersama :

Cikgu Ishak Surin - Pemuda API

Pak Chong - Gerak Budaya
Siew Ki - Penerbit Filem / Dokumentari

Moderator :

Radzi Razak - Wartawan
MASUK PERCUMA!
JOM HADIR RAMAI-RAMAI!




------------------

PAK LEBAI BERSERBAN





DARI UNCLE RAMLI
PAS di bawah pimpinan pak lebai berserban, berjubah ala pakaian Arab yg konsevatif memang tak faham politik licik UMNO apatah lagi selepas disumbat dedak ke tempolok para elitnya. 
Kini Najib dah berjaya, satu pecahkan koalisi pembangkang dengan memain asmara dengan Hadi dengan hujah 'kuasa Melayu/Islam' lalu PAS renggang dengan pembangkang; kedua Najib bubuh kedudukan PAS sebagai dalam keadaan tak stabil lagi. 
PAS mungkin bersendirian dan maklum saja dalam realiti Malaysia sebagai dunia pelbagai rencam sosio-budaya-politik, ia tak boleh mimpi boleh maju kehadapan tapi boleh masuk syurga.
 PAS tak serik2 dan bijak belajar dengan kuntau UMNO dan anehnya PAS masih mahu berdamping lagi dengan UMNO, musuh ketatnya selama beberapa dekad yg lalu. 
PAS tak sedar yg dia tidak ada ideologi sekular untuk mengharungi dunia sekular, asyik2 main agama mahu menarik semua masuk syurga.PAS naif dalam realpolitik. 
on LEBAI KENA GASAK
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
at 3:45 PM




----------------

APABILA DUA BIAWAK BERTEMU





PAKAI BAHASA APA?
BEWAK PELOK tuh cakap bahasa apa yah ???? Bukan bahasa Arab kan... Bahasa MASYOOKKKKKKKKKKK bisa ngga !?????? on 
BILA DUA EKOR BIAWAK BERJUMPA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/30/17
Tuh gambar BEWAK PELOK original ke ???? Kanapa tak pakai SERBAN ????? Ada MASYOOOKKKKKKKKKKKKKKKK on PADAM MUKA KENA KENCING
Anonymous
on 3/30/17





----------------

PAK LEBAI LAWAN KEMBALI






NAJIB KENCING

PAK LEBAI

PAK LEBAI

BANGUN LAWAN

KINI 

KENCING NAJIB









--------------

WAJIB BACA SEKALI LAGI





WAJIB BACA SEKALI LAGI

http://www.malaysiakini.com/columns/377370






-------------

LEBAI KENA GASAK






FACE BOOK


#LebaiKenaGasak


HAR HAR HAR.. #TERKINI BN tidak akan bentang RUU 355, kata Najib.
BUKANKAH SEBELUM INI..
Kerajaan Ambil Alih RUU 355 - Najib (1/12/2016)
BN akan bentang RUU 355 di Parlimen -Zahid (18/3/2017)
RUU Persendirian Dibentang Atas Arahan PM, TPM - Azalina (4/6/2016)
Last-last... tak jadi.
Kita lihat saja permainan mereka.. yg pasti UMNO takkan berani mengambil tindakan yg tidak di persetujui oleh sekutunya..
TAHUKAH ANDA..
#RUU355-Hadi diturunkan lagi BUAT KALI KE-3 drpd Perkara 9 kepada Perkara 13 dlm sidang Parlimen kali ini.
HAR HAR HAR.. kena main jer Pak Lebai.
INGAT TAK SEBELUM INI, tipu helah UMNO. Belajar dari sejarah. Sejarah Tak Pernah Menipu. ADAKAH SEJARAH BAKAL BERULANG ??!



CT Ong PAS diKENCING lagi....tak serik serik.... siaplah DAP dan AMANAH kena MAKI !
UMNO ini PEROSAK Bangsa , Negara dan Agama!!!
UMNO tak boleh dipercayai!

Azam Nor Yakinlah pada umno, yg pasti akan terus di bangangkan...
LikeReply33 hrs
Fadli Rahmat Cina juga dipersalahkan...tuding je lah kerja ko sampai mereput
LikeReply33 hrs
Franky Sam najib TOLAK ISLAM,soalan utk para walaun pnyembah lebai,n macai UG,adakah bila najib mati nanti akan ditanam di JIRAT CINA??
aq tunggu adakah PAS PIGS mngotakn janji atau PENIPU.
kih....kih....
LikeReply22 hrs
Jack Khairul Lebai tu tuhan.. walaun xboley beza agama dn parti..yg pnting hijau tu tuhan...keh3 kalo berbeza parti kafir ktenye...😂
LikeReply1 hrEdited


-----------------

LEBAI JIBUBI BERGADUH




LEBAI JIBUBI BERGADUH
bro..islam bergado kerna hukum hakam..islam bergado kerana fukwa fukwi..tak pun belum sempat bergado, tetiba ada haji bawak murtabak g rumah sorang lagi haji, maka tiada la gado gadi..senyap menikus...
apa hukumnya mas kawin mahal seperti di negara saudi??mungkin kerana mahal la maka laki2 saudi ni menhantam lubang depan belakang..disbkan tiada ketahanan maka si isteri mencarikan madu atau isteri lain utk si suami.
bila kita lihat, maka kita akan kata bagusnya sang isteri kerana isteri carikan isteri baru utk suami, walhal si isteri sudah tidak tahan menahan lubang depan dan belakang.tak bagi nanti dikatakan derhaha, derhaka nanti allah murka..hah, jgn ckp kes ini tidak berlaku di saudi..kalo duduk di arab tp cuma tangkap dhab utk buat minyak punai dan pantat je, lebih baik duk tunduk tawaduk..
agak2 kalo dah dpt audi, haji dpt blowjob tak..saja tanya...bayar mahal2 tp kalo tak dpt alangkah ruginya..cer tanya ulama2 yg kawin ramai makan mekD.. on 
GADUH SAMA SENDIRI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/29/17






--------------------