Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 25 April 2013

MUHYIDDIN SEORANG YANG BODOH CERDIK


AKAN DI NOBAT
BIJAK BISTARI
JIKA MENYINGKIRKAN NAJIB
 PRU-13: Gelar pengundi BN bodoh ialah taktik kotor, terdesak - TPM
SEGAMAT 25 April -  Muhyiddin Yassin berkata, tindakan pembangkang seperti Ketua Publisiti DAP, Dr. Hew Kuan Yau yang menggelarkan orang Melayu, Cina dan India yang menyokong BN sebagai bodoh adalah taktik kotor sedangkan kempen pilihan raya sepatutnya berlangsung dengan cara berhemah.

"Keghairahan pembangkang nampak lebih agresif macam esok sudah tiada lagi masa untuk mereka.

"Itu cara pembangkang, dia bukan sahaja boleh mengata orang, yang pandai semua dia sahaja...Bagi dia BN semuanya bodoh-bodoh, termasuk saya pun.


MENANGIS 
KERANA DI PANGGIL CERDIK

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU TAK BODOH NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MEMANG BANGANG...NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU MEMANG PUNTAINGONG.... NAK PANGGIL APA?... kah kah kah..

woit.... KALAU MUKA SEMBAB DAN BANGANG ... NAK PANGGIL APA...kah kah kah..

kah kah akh...KALAU MUKA SEMBAB DAN BANGANG PANGGIL MUHYIDDIN... kah kah kiah


----------

GEROMBOLAN MERANCANG BUAT GANAS - WASPADA




Letupan Nibong Tebal: Ini Kebolehan 'Mereka'


Saya mewakili pasukan kempen PR N21 DUN Sg. Acheh memandang serius insiden yang konon letupan di program Bn di sini baru - baru ini.  Saya menggesa pihak polis segera menyelesaikan siasatan memandangkan hanya tinggal 10 hari sebelum hari mengundi bagi mengelakkan kejadian sama berulang.

Saya kesal kerana ada pihak yang mengambil kesempatan dengan cuba memainkan sentimen yang tidak sihat, antaranya menakutkan orang ramai supaya tidak mengambil bahagian dalam pesta gerakan perubahan malah ada yang cuba memberi persepsi mengaitkan Pakatan Rakyat dengan perkembangan ini.

Mengambil kira faktor dari pelbagai sudut dan perkembangan terkini, pentadbiran kerajaan pusat akan bertukar tangan tidak lama lagi. Kehadiran orang ramai dengan jumlah luar biasa dalam ceramah Pakatan Rakyat menggalakkan penyebaran maklumat. Tidak dinafikan, maklumat juga menjadi senjata utama kemenangan Pakatan Rakyat. Tanpa maklumat ini, memudahkan Bn memonopoli pemikiran rakyat melalui media perdana.

Taktik menghantar samseng ke tapak ceramah tidak memberi kesan mengurangkan kadar kehadiran orang ramai. Apakah letupan bom ini satu taktik baru?

Mengimbau kembali pilihanraya kecil Permatang Pauh, menyaksikan kononnya bom dijumpai dalam bilik gerakan Bn. Ketika itu terdapat cubaan untuk mengaitkan PR dengan keganasan bagi tujuan meraih simpati. Turut diimbau ialah bagaimana wujud letupan bom bagi merencatkan pesta sambutan rakyat pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim tempohari.

Justeru itu, saya tidak menolak kemungkinan letupan bom yang berlaku di N.Tebal adalah rekayasa untuk mengganggu mood rakyat. Lagipun, ini kemahiran 'mereka'. 

Saya mengajak semua rakyat khususnya di Parlimen N.Tebal dan juga DUN Sg Acheh agar tenang dan tidak lari dari tumpuan menilai tawaran manifesto yang dibentang serta kredebiliti calon yang bertanding untuk membuat pilihan. Saya seru untuk semua agen perubahan terus istiqomah dengan peranan masing-masing kerana kemenangan itu sudah berada di depan, maka teruslah melangkah dengan berani.

Saya yakin PRU akan berlangsung dengan aman, malah peralihan kuasa juga akan berlaku dalam keadaan baik seperti yang dijanjikan.

che'GuBard
Calon Pakatan Rakyat
Parti Keadilan Rakyat



--------

KENAPA PROFESOR MELAYU BODOH





PROFESOR MELAYU BODOH
Isham, 1. sebab apa professor melayu bodoh? apakah kerana mereka tak makan babi? 2. sebab apa professor melayu bodoh? apakah kerana mereka berugama islam? 3. sebab apa professor melayu bodoh? apakah kerana mereka hanya sibuk bercakap english tapi tak paham isinya? 4. sebab apa professor melayu bodoh?

 apakah kerana mereka dicipta Allah Taala untuk memang menjadi bodoh? 5. sebab apa professor melayu bodoh? salahnya kerana belajar di sintok atau universiti donut? fikrah apakah mereka2 ini.. hinggakan student2 keluaran kilang ijazah inipun kebanyakannya juga berfikiran haramjadah mcm ni jugak? sebabnya pun sama saja..cakap berdegar2 islam.. tapi untuk buat lapik punggung saja.. on SAEKOR KANG KONG DARI SINTOK ATAU UNIVERSITI DONUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/25/13


ADA BUKU MOTIVASI
Ada tapi tak banyak Bro leh check http://www.utm.my/vicechancellor/category/publications/book/ Tak macam Prof Muhaya :) dia memang banyak buku motivasi siap ada rancangan motivasi dalam astro :D Tapi seriously kenap atak boleh agih saham pulak Felda BOLEH aje.. 

Dia ni cakap takda fakta betoi.. Atau nak kata Najib dan Mat ISA agihkan saham FELDA tu kuno.. lol.. ni kiranya pukul anak sindir menantu la ni ke? Macam Zambry kata kecam Nizar pasal ayat haramjadah tak bermaruah.. kecam Nizar sindir Najib hahahaha.. on SAEKOR KANG KONG DARI SINTOK ATAU UNIVERSITI DONUT
Anonymous
on 4/25/13

MI SPIK NO INGLIS
Dr Zaini Ujang ni memang pakar dalam bidangnya...tapi bila dia nak back up B Eng nampak jadi macam bodoh plak. on SAEKOR KANG KONG DARI SINTOK ATAU UNIVERSITI DONUT



----------

TV BANGSAR UTAMA - TERNOWW TERHOTT




WAR ROOM
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATIOIN






---------

INI SATU LAGI BUKTI PENIPUAN SEDANG DI RFANCANG



KOMENTAR TUKAR TIUB
apa maknanya ini?
maknanya kerajaan pakatann rakyat
di selangor akan jatuh

bukan kerana tak ada sokongan rakyat
bukian kerana rasuah
bukan kerana raktat benci
bukan bukanj bukan

kerajaan pakatan rakyat vdi selangor jatuh
kerna tipu

INI BUKTI SAHEH

Anwar menunjukkan gambar yang memaparkan dua peti undi dibalut menggunakan polister dan dicop dengan logo SPR sebagai bukti – Gambar Malaysian Insider


Anwar tuntut penjelasan SPR peti undi ‘meragukan’ dipindah ke Kajang


KUALA LUMPUR, 25 April — Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) perlu memberi penjelasan berhubung kenderaan badan pengendali berkenaan memindahkan peti undi meragukan ke Taman Perindustrian Sungai Chua di Kajang daripada ibu pejabatnya di Putrajaya, kata Anwar Ibrahim hari ini.
Ketua Pembangkang itu menunjukkan kepada pemberita gambar yang memaparkan dua peti undi dibalut menggunakan polister dan dicop dengan logo SPR sebagai bukti mereka memindahkannya menggunakan Pajero di Jalan SC 2.
“Saya mahu penjelasan SPR. Apa permainan mereka?” soalnya kepada pemberita di Ibu Pejabat PKR di sini.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PINDAH PETI UNDI UNTUK BUAT UNDI PALSU... nkah kah kah..

kah kah kah...NASIB  ADA MAKLUMAT DARI ORANG DALAM.... kah kah kah..

woit... SUDAH BERAPA BANYAK PETI UNDI PINDAH?.... kah kahg kah..

kjah kahy kah..INI HANYA DUA YANG KITA TAHU.... kah kah kah..

JAM 4:00 PETANG
PASTILAH
DI TV BANGSAR UTAMA
----------

SIAPA KENAL FATIMAH ISMAIL INI?




SIAPA FATIMAH ISMAIL
ANAK DARA?
JANDA BERHIAS?
ISTERI ORANG
atau
MINAH INDON?

 FATIMAH OH! FATIMAH

Pilihan Raya Umum ke 13 akan berlangsung pada 5 Mei 2013.  United Malays National Organisation yang akan diumumkan kalah oleh Pakatan Rakyat tepat pada jam 10:38 malam 5 Mei ini.

Dua minggu sebelum diterajang oleh orang ramai  kelihatan parti Ketuanan Melayu ini masih lagi enggan menerima hakikat bahawa rakyat Malaysia mahukan sebuah kerajaan baru yang demokratik. Anak semua bangsa telah menolak rejim yang zalim dan ganas.

Walau pun sademikian, parti Ketuanan Melayu ini masih lagi merancang untuk terus berkuasa. Parti ini  sedang merancang untuk menipu undi.  Penipuan terakhir  yang terbonggeng kantoi ialah apabila Jabatan Pendafaran Persatuan telah melarang DAP dari menggunakan logo parti.

Pengharaman logo DAP ini pada awalnya dilihat sebagai  satu kejayaan untuk  memporak perandakan DAP.  Dalam strateji jahat ini  diharapkan penyokong DAP akan kelam kabut, kacau bilau dan tidak tahu siapa yang seharusnya mereka undi. Tetiba masuk Pas  dan PKR yang bersedia membenarkan  DAP menggunakan logo mereka.

Taktik jahat parti Ketuanan Melayu ini menjadi cair apabila ombak sokongan pengundi China  terhadap Pakatan Rakyat bukan susut malah terus ampoh melonjak. Taktik adu  domba – lempar kepala babi dalam masjid – api-apikan China benci Melayu dan Melayu bencikan China -  meleset. Mitos Mei13 tidak ada siapa ambil  pot. Mei13 kini menjadi tarikh  sejarah dimana United Malays National Organisation telah dikalahkan dalam pilihan raya pada tahun 1969.

Hanya Melayu Genre Bangang  dan Melayu Genre EEE sahaja yang akan  meloncat mengambur bising dan sibuk tentang Mei13. Bani Melayu yang waras, rasional dan berhemah tinggi akan gumbira apabila United Malays National Organisation dibakul sampahkan  untuk dijadikan nota kaki sejarah.

Apabila parti Ketuanan Melayu ini sedar bahawa rancangan memporak perandakan DAP gagal – dengan serta merta para barua telah diarah untuk mengubah kedudukan. Keputusan pengaharaman logo DAP ditarik kembali. Tindakan ini membuktikan bahawa Jabatan Pendaftaran Persatuan serupa dengan Jabatan Pendaftaran Negara sama dengan SPR. Badan dan lembaga ini semuanya adalah barua dan alat  United Malays National Organisation untuk menipu.

Warga Malaysia anak semua bangsa wajib terus berwaspada. Dalam masa tidak sampai dua minggu ini parti Ketuanan Melayu masih lagi  memiliki banyak rancangan untuk menang dengan cara tipu. Masih banyak lagi tipu helah dan perancangan jahat yang masih belum muncul.

Minggu ini ada satu lagi berita penipuan terbongkar. Berita ini dilihat  seram lagi melucukan.   Kajian dari Projek Analisis Daftar Pemilih Malaysia (MERAP) telah bertemu dengan  900 ‘Orang Bunyian”.  Di Kedah, Kelantan, Pahang dan Terengganu terdapat 900 sosok  yang menyerupai manusia yang menggunakan nama  Fatimah Ismail. Dari jumlah ini 14 orang Fatimah memiliki tarikh lahir yang sama. 10 dari  Minah Fatimah ini mempunyai kad pengenalan yang dikeluarkan di Negeri yang sama.

Hairan bin Pelik? Pembaca menggaru kepala bila mengetahui fakta ini?  Jangan risau kerana  SPR dengan bangganya akan menafikan kewujudan sosok yang menyerupai manusia yang bernama  Fatimah ini. Mengikut hemat SPR semua ini adalah fitnah dan tohmah  dari NGO MERAP. SPR bertempik mengatakan kepada dunia bahawqa  Ngo  ini  anti Melayu, anti Islam dan anti Raja.   Melayu, Islam dan Raja telah digunakan sebagai pendinding untuk membuat kerja jahat.

Jangan risau kerana saya  memiliki teori yang lebih meyakinkan untuk menghuraikan kekusutan ini. Mengikut teori saya: sebuah Piring Terbang UFO telah mendarat dan meninggalkan 900 biji  telor di Banjaran Titiwangsa. Akhirnya telor-telor ini  dan melahirkan 900 bayi-bayi perempuan. Pada Hari dan saat yang sama kesemuanya makhlok ini telah mendaftarkan diri dengan menggunakan nama Fatimah Ismail.

Pada awalnya telor-telor ini mahu menggunakan nama Salmah Ismail. Sayangnya nama Salmah binti Ismail  ini telah diambil oleh Saloma.  Nama yang belum digunapakai hanyalah Siti Ibrahim Ali , Cik Puan Zul Nordin dan Marina Anak  Perempuan Mahathir. Akhirnya makhlok asing ini menggunakan nama Fatimah  Ismail.

Jangan marah apabila saya menulis sademikian.  Saya melawak kerana SPR selalu meminta  kita buktikan penipuan itu. Kali ini sekali lagi dengan fakta kajian MERAP saya telah membuktikan bahawa   SPR telah menipu.  SPR  hanya menjawab dengan menuduh saya hanya pandai buat fitnah dan memburuk-buruk satu lembaga  yang suci bersih saperti  bersihnya sabun Breeze.

 Bila diajukan kepada SPR nama  14 Fatimah binti  Ismail yang tarikh lahir sama maka  SPR akan menuduh sesiapa yang menimbulkan keraguan terhadap SPR ini memiliki niat politik jahat. Biar saya tulis sejelas  mungkin. Biar saya hitam putehkan apa yang ada dalam fikrah saya. Biar saya umumkan sekali lagi kepada orang ramai.

 Saya tidak percaya langsung kepada badan yang dipanggil  SPR ini.   Saya bukan sahaja  tidak percaya apa yang disuarakan oleh Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR. Malah semua perkataan yang belum keluar dari mulut Pengerusi, Timbalan Pengerusi dan pekerja SPR   pun saya tidak percaya. Setiausaha Agong PKR, Saifuddin Nasution telah membuktikasn bahawa dua sosok – Pengerusi/Timbalan SPR -   adalah ahli parti Ketuanan Melayu.

Juga, secara resminya gabungan Ngo  BERSIH 2.0 telah mendesak agar Pengerusi dan Timbalan Pengerusi  SPR ini ditendang keluar.  Sosok dua orang ini tidak memiliki kewibawaan untuk diyakini oleh orang ramai.  Disini biar saya terangkan satu fakta.  Ada satu pekara yang warga  Malaysia tidak  mendapat penerangan    jelas dan tuntas.

Orang ramai TIDAK diberitahu bahawa dalam piagam penubuhan  SPR, dalam  Perlembagan Malaysia  ada dinyatakan secara hitam puteh bahawa  Suruhanjaya  Pilihan Raya ini  wajib diyakini kewibawan oleh pengundi dan orang ramai.  SPR yang ditubuh oleh Parlimen dan Agong ini jika  tidak lagi diyakini ramai maka SPR ini wajib dilupuskan. Fasal ini tertera jelas dalam Perlembagaan Malaysia.

Hari ini saya berani bertaruh saekor berok dengan sesiapa sahaja.  Secara rambang  jika kita bertanya kepada 10 warga Malaysia – tua dan muda  - jantan dan betina – bakal pengundi -  saya yakin 8 atau 9 orang  yang ditanya ini  akan memberi tahu bahawa mereka kurang yakin terhadap SPR.  Orang ramai sedang melihat  SPR ini sama haprak saperti Zul Nordin dan Ibrahim Ali. 

Jika SPR ini haprak dan tidak diyakini bagaimana mungkin kita melahirkan Malaysia yang bebas dan demokratik. Mengapa ramai YB yang bertanding. Apakah bekas YB dan bakal  YB ini  yakin tentang kewibawaan SPR?

Jawabnya – iya dan tidak.

Untuk  bekas YB dan bakal YB dari United Malays National Organisation dan kuncu-kuncunya mereka yakin akan kesucian  SPR ini. Keyakinan ini muncul kerana kepentingan  ekonomi mereka bergantung dengan  kuasa parti Ketuanan Melayu. 

Untuk bekas YB dan bakal YB dari Pakatan Rakyat – rata-rata mereka sedar bahawa SPR ini adalah ajen penipuan. Badan yang merancang undang-undang dan peraturan yang berat sebelah untuk memastikan  United Malays National Organisation terus berkuasa. Jika telah sedar kenapa bersetuju untuk ditipu?

Sebenarnya bekas YB dan bakal YB ingin membawa  kesedaran kepada orang ramai. Orang  ramai secara menyeluruh wajib disedarkan tentang penipuan ini.  BERSIH telah memainkan peranan untuk membuka pekong SPR. Kali ini dengan mencampuri PRU13 maka orang ramai akan disekolahkan sekali lagi. Ketika mengambil bahagian dalam PRU13 – orang ramai akan diberi kuliah  secara amali untuk melihat dengan mata kepala sendiri bagaimana penipuan dijalankan.

BERSIH 2.0 yang mewujudkan PEMANTAU yang disokong pula oleh parti-parti politik adalah bukti saheh bahawa  penipuan wujud.  Pemantau itu sebenarnya sedang memberi kuliah. Kalau penipuan  tidak wujud kenapa dilatih 4,000  orang Pemantau. Kalau tidak ada penipuan kenapa  SPR amat amat benci terhadap Pemantau  yang dilatih oleh Bersih.

Untuk menjelaskan keadaann biar saya surahkan  satu metapora agar para pembaca dapat memahami kenapa saya selalu menulis tentang penipuan SPR. Dalam masa yang sama saya juga ‘gila berkempen’ ke hulu ke hilir   untuk memenangkan Pakatan Rakyat.

 Kesahnya bagini: Kita semua dalam dalam satu kabilah yang sedang berjalan  menuju ke Bahtera Merdeka. Saya telah berjalan dahulu dan sampai  ke satu tembok batu yang menghalang perjalanan kita. Saya mengundur dan kembali memberitahu para pembaca bahawa ada tembok halangan dihadapan kita. Ada yang percaya dan ada yang tidak. Ada yang berkata kalau ada  tembok mungkin dapat kita panjat. Ada yang berkata kalau aku dapat tengok tembok batu itu  maka  baru aku akan percaya.

Saya sebagai seorang demokrat yang waras telah mengambil  keputusan untuk berjalan bersama para pembaca dan  bakal pengundi.  Saya akan berjalan dilorong yang sama dengan  orang ramai. Saya akan bawa para pembaca ke tembok batu penghalang itu.

Pada 5 Mei ini kita semua akan sampai ke tembok batu itu. Maka di hari itu saya akan berkata: tembok batu ini ialah SPR. Lembaga SPR inilah yang menjadi batu penghalang perjalanan  kita ke Bahtera Merdeka.   Saya harap apabila kabilah telah sampai dan melihat tembok itu maka ahli-ahli kabilah  akan berfikir bahawa tembok batu bernama SPR ini wajib dilupuskan dahulu.

Ahli-ahli lembaga SPR ini wajib diganti  dengan ahli lembaga SPR yang bukan ahli parti Ketuanan Melayu.  Selagai SPR dalam bentuk yang wujud sekarang ini, selagi itulah tembok batu akan menghalang  kita semua dari sampai ke Bahtera Merdeka.  Dengan  wujudnya SPR yang bebas, adil dan  bersih  maka Minah yang bernama  Fatimah binti Ismail akan lupus dengan sendirinya.  Hantu-hantu  yang memiliki kad pengenalan segera akan pulang ke kubur asal mereka. Oh Fatimah hanya akan diingati sebagai lagu A.Ramlee.  (TT) 


NOTA
tulisan ini
telah disiarkan
dalam SUARA KEADILAN
akhbar 2 kali semingu ini
adalah akhbar melawan tampa lesen mencetak
siapa membaca akhbar ini   mereka adalh cool

-----

WASPADA - JAGA JAGA - GEROMBOLAN SUDAH KALAH



JAM 4:00 PETANG
PASTILAH DI TV
BANGSAR UTAMA

KOMENTAR TUKAR TIUB
semua berita dibawah ini
bertujuan untuk pecah  belahkan pakatan
hantuk kanh dap dengan pas
hantuk kan pas derngan keadilan

timbulkan ajenda hudud
timbulkan ajenda negara islam
timbulkan ajenda siapa jadi pm

semua ini berita jahat

justeru para pemimpin pakatan
jangan terperangkap
ajen united malays national organisation
berada dalam ceramah besar
berada dalam ceramah kelompok
merakam dan buat video

waspada!

tanda tanda united malays national organistaion
akan dikuburkan pada 5 mei semakin jelas

waspada!

united malays national organisation
masih ada rancangahn jahat yang belum keluar

PARA INTELEKTUAL
BERSEMBANG


Hudud hanya gimik Pas
KENINGAU 24 April - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menyifatkan tindakan Pas membangkitkan semula isu pelaksanaan hukum hudud sebagai gimik pilihan raya semata-mata. Beliau berkata...


PULAU PINANG 24 April - Pengerusi DAP, Karpal Singh menegaskan beliau tetap dengan pendiriannya yang tidak bersetuju dengan perlaksanaan hukum berkenaan di negara ini. Katanya, hudud tidak boleh dilaksanakan...


KOTA BHARU 24 April - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyokong kenyataan Timbalannya, Datuk Dr. Haron Din bahawa parti itu tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya pembangkang memenangi...


HULU TERENGGANU 24 April - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan pemimpin bukan Islam daripada parti sekutunya, DAP tidak layak menyandang jawatan pemimpin nombor satu negara kerana jawatan...

KAJIAN TERBARU
GEROMBOLAN TEWAS

------

SEBUAH BUKU HISHAMUDDIN RAIS



SEBUAH BUKU 
HISHAMUDDIN RAIS


DIMANA 
BOLEH BELI BUKU

BELI MALAUI  POS
EMAIL : kutubkhanah112@gmail.com

TIPU PILIHANRAYA
TURUN

JALAN RAYA
ini bukan arab spring
ini malaysian durian

MAKLUMAT TENTANG BUKU INI:
400 muka surat
harga 35 ringgit
boleh pesan dari hari ini
boleh didapati dari:

Kak Sham - 016-635-36-72
HaDI         - 012-664-88-73

BUKU INI DI EDAR OLEH
GB Gerakbudaya Enterprise Sdn Bhd

11 Lorong 11/4E, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

Tel: +603-7957 8342/ 8343

WAKAF
satu ringgit dari jualan buku ini
akan diwakafkan kepada
projek DAPUR JALANAN

dapur jalanan ialah projek anak muda
dari lembah klang
memberi makanan percuma setiap petang ahad
di jalan panggung - sebelah jalan petaling
JAM 4:00 PETANG
PASTILAH 
DI TV BANGSAR UTAMA


-------

NAJIB RAZAK KENA NASI KANG KANG




JADI  BODOH MAKAN
NASI KANG KANG 
Kerajaan ada formula isu royalti minyak
BEAUFORT 23 April - Najib Razak menempelak pembangkang yang mahu menaikkan royalti minyak di Sabah sehingga 20 peratus kerana tindakan itu tidak akan memberi manfaat kepada rakyat negeri ini dan negara.

Najib sebaliknya menegaskan, kerajaan Barisan Nasional (BN) mempunyai formula lebih baik dalam memastikan Sabah terus mendapat faedah yang besar dalam kemajuan industri minyak dan gas.

Antaranya, beliau berkata, kerajaan telah mula membangunkan kawasan-kawasan telaga minyak marginal yang mempunyai rizab minyak rendah di negeri bagi meningkatkan hasil industri tersebut.

"Dengan teknologi dan teknik baharu serta dengan insentif yang disediakan kerajaan, kawasan-kawasan marginal ini boleh kita hasilkan dan minyak itu boleh kita keluarkan seterusnya royalti minyak akan kita berikan kepada kerajaan negeri," katanya.

INI BUKAN NASI
KANG KANG
INI TERKANG KANG


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAJIB INI BUKAN SAJA TAKUT BINI.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB INI BUKAN SAJE BODOH... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB INI BANGANG  TAHAP  PIAK.... kah kah kahj..

woit... APA DIA BANGANG TAHAP  PIAK.... kah kah kah..

kah kah kah...BANGANG TAHAP PIAK  IALAH BANGANG NAJIB... kah kah kah..

woit...KALAU SANAH DAPAT 20 %... RAKYAT SABAH LAAA GUMBIRA... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU SARAWAK DAPAT 20% ... BAGUS UNTUK SARAWAK.... kah kah kahj..

kah kah kah...SEKARANG HANYA 5%....kah kah kah..

kah kah kah...5% KURANG 15%.... UNTUK JADI 20% CADANGAN PAKATAN... kah kah kah..

woit.... 20 SEN LEBIH BANYAK DARI 5 SEN... TAK KAN TAK FAHAM.... mkah kah kah..

kah kah kah...NASI KANG KANG ROSMAH MANSOR  MEMBODOHKAN NAJIB.... kah kah kah

-----------

SAEKOR KANG KONG DARI SINTOK ATAU UNIVERSITI DONUT





UNIVERSITI
MENGELUAR DONUT
BUKAN
MENGELUAR PEMIKIR

KOMENTAR TUKAR TIUB
saham dimiliki oleh orang ramai
bukan satu yang baru
kalau pergi ke bursa saham
boleh beli saham apa saja
saham yang dibeloi ini
miliki orang ramai

kerajaan selangor mahu beri saham ini
pada warga selangor
apa salahnya

kang kong ini nampak bangang
kenapa mak cik felda dan pak cik felda
dapat saham  felda?

apa bezanya  saham felda dengan saham air selangor

bezanya amat besar

mak cik dan pak cik felda
meminjam duit  dari bank untuk beli saham
bank buat untung - ada bunga

kerajaan selangor hanya berikan saham
untuk warga selangor
kembalikan hak mereka
ini kembali macam satu ketika dahulu
sebelum semua harta rakyat diswastakan

dulu air
dulu api
dulu keretapi
dulu kapal terbang
semua milik orang ramai
bila untung orang ramai yang untung

sekarang bila untung
masuk poket kroni


NOTA
sila selidiki
besar kemungkinan
kang kong ini beli ijazah
kah kah kah

Rancangan PR Agihkan Saham Air Kepada Rakyat Satu Fenomena Membimbangkan - Pakar Air

KUALA LUMPUR: Rancangan kerajaan Pakatan Rakyat untuk mengagihkan saham air kepada rakyat Selangor jika mereka berjaya menstrukturkan semula industri air akan menjadikan industri itu lebih kuno lagi daripada statusnya sekarang yang sudah pun 'sangat kuno', menurut pakar air negara, Profesor Datuk Seri Dr Zaini Ujang

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI SAEKOR LAGI KANG KONG... kah kah kah..

kah kah kah... NAMPAK MENYERLAH KEKANG KONGAN .... kah kah kah..

kah kah kah...INI MESTI LULUSAN SINTOK.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TIDAK SINTUK UNIVERSITI DONUT.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TIDAK MUKA BELI IJAZAH...kah kah kah..

kah kah kah..TAK PERNAH DENGAR PUN BUKU YANG KANG KONG INI TULIS... kah kah kah


---------

EEE MULA MENGGANAS DI PULAU PINANG





     MAAF
    GANGGU MAKAN TENGAH HARI
    TAPI TAK ADA PILIHAN
    EEE INI SEDANG BUAT KACAU
    KOMENTAR TUKAR TIUB
    persoalan untuk kurun ini:
    apakah para mat rempit
    yang menggangu ceramah  ini
    mendapat arahan?

    berani kah mat rempit ini'
    buat kacau tanpa arahan?

    kalau  ada arahan - siapa yang beri
    arahan?
    REMPIT MELAYU
    atau
    REMPIT EEE
  • Kumpulan ganggu ceramah DAP, 
  • jurugambar ditumbuk


Kejadian itu berlaku pada kira-kira jam  9.30 malam apabila 
kira-kira 50 lelaki bermotosikal dengan memakai baju-T biru 1Malaysia didakwa cuba mengganggu ceramah yang diadakan oleh DAP di pusat gerakan PAS di Bukit Gelugor malam tadi.
KUMPULAN EEE

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... INI BUKAN MELAYU YANG BUAT KACAU.... kah kah kah..

kah kah kah...INI EEE YANG BUAT KACAU.... kah kah kah..

kah kah kah...DARI ZAMAN KESULTANAN MELAKA LAGI... EEE BUAT JKACAU... kah kah kah..

kah kah kah... INGAT WATAK KITUL DAN  KELING MENDELIAR... kah kah kah.,..

KENALI
MUKA MUKA EEE
YANG SUKA BUAT
KACAU


--------

ROSMAH MANSOR PUN TAK MAHU BAYAR SAMAN AES



SAMAN TERTUNGGAK AES DATIN SERI ROSMAH MANSOR: DATO’ SERI NAJIB PERLU NYATAKAN PENDIRIAN MENGENAI AES



AES adalah salah satu isu utama yang akan menjadi faktor penentu dalam PRU13. Pakatan Rakyat telah membuat ketetapan bahawa AES akan dihentikan dan semua samannya dibatalkan sekirangan Pakatan Rakyat mengambil alih Putrajaya.

Manifesto Barisan Nasional tidak menyentuh langsung mengenai AES. Walaupun pelaksanaan masih menjadi tanda tanya buat masa sekarang, saya beranggapan bahawa kegagalan Manifesto Barisan Nasional membuat ketetapan mengenai AES membayangkan hasrat Dato’ Seri Najib Tun Razak untuk meneruskan pelaksanaan AES sekiranya Barisan Nasional terus berkuasa.

Untuk menentukan sama ada orang-orang terdekat dengan Perdana Menteri menerima atau tidak AES, saya telah menjalankan beberapa semakan:

1.      Mengenalpasti nombor kad pengenalan Datin Seri Rosmah Mansor sebagai isteri Perdana Menteri
2.      Mengenalpasti kereta yang didaftarkan di bawah nama Datin Seri Rosmah Mansor
3.      Menyemak sama ada Datin Seri Rosmah Mansor membayar saman AES, bagi memastikan keluarga Perdana Menteri betul-betul patuh kepada pelaksanaan AES yang dibawa oleh Barisan Nasional

Hasil semakan itu membuahkan perkara-perkara berikut:

1.      Nombor kad pengenalan Datin Seri Rosmah Mansor adalah 511210-05-5558. Identiti beliau itu disemak dengan daftar pengundi yang mengesahkan bahawa beliau mengundi di Pekan, seperti paparan skrin SPR yang berikut:

2.      Semakan dengan sistem JPJ di MyEG menunjukkan sebuah kereta bernombor XIASEAN360didaftarkan di atas nama dan kad pengenalan beliau;

3.      Semakan yang sama juga menunjukkan bahawa Datin Seri Rosmah Mansor tidak membayar 2 saman AES iaitu pada 30 Januari 2013 dan 13 Mac 2013, seperti paparan skrin yang berikut:

Di negara-negara lain, perkara ini dilihat sebagai satu pertentangan prinsip (double standard) apabila keluarga Perdana Menteri sendiri tidak mengendahkan saman AES, sedangkan beliau (Perdana Menteri) beriya-iya mempertahankan satu sistem yang ditentang oleh rakyat.

Saya mengambil contoh saman AES tertunggak Datin Seri Rosmah Mansor untuk memberi gambaran bagaimana Barisan Nasional mengamalkan double standard dengan menyatakan pelbagai propaganda kepada rakyat biasa untuk mempertahankan dasarnya yang tidak popular, tetapi di belakang-belakang membiarkan keluarga terdekat mereka bebas dari dasar tidak popular yang menekan rakyat itu.

Saya menyeru supaya Dato’ Seri Najib Tun Razak menyatakan secara terbuka sama ada Barisan Nasional akan meneruskan pelaksanaan AES sekiranya masih menang dalam PRU13.

RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi

24 APRIL 2013



---------