.

Isnin, 25 Februari 2019

AWAS PROJEK ORANG KAYA




AWAS 
PROJEK JAHAT ORANG KAYA





BERITA LIWAT




BERITA LIWAT
sapa la kata lawatan ke turki tu salah..tunaikan haji pakai duit curi pun tuhan berkat, inikan pula duit judi ke turki..sama mcm najib la..gamba najib ada kat singapore maka najib tidak la diliwat oleh singapore..najib cuma dipau je..
dipau sb gamba..tak masuk akal dan semua org bole buat..kalo dah mcm tu..xyah takot la kalo reporter kuar berita liwat..tarik berita tak semestinya berita tak betul..wajib saman..mcm sarawak repot macam the edge.. 
on BILA KES INI BERLAKU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:57 PM

betul




--------------------

RACUN MEK DOGAL






RACUN MEKDOGAL
perokok memdiskuskan perihal nape tak bole merokok dikedai mamak..maka ia mjd isu national kpd kaum2 perokok..kena juga marahkan jakim jais, sb org2 melayu tak bole beli beer dan wain yg menyehatkan badan bukan McD dan kfc yg beracun..
bila warga malaysia nak ke singapore, tau plak takut disaman sb rokok..hebat bngsa melayu..syarikat2 rokok wajib tabik kpd bangsa melayu bangsa malaysia..emm..bangsa johor gak.. on BEBAL BUKAN PENYAKIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:02 PM

sap


---------------

SYURGA FLOM




JANGAN HINA

 SYURGA FLOM

bro..sila jgn gelakkan penjaga syurga ini walaupun najib tiada keahlian ahli syurga..maha benar kata najib..sesapa yg tidak maaf kpd dia maka seseorg akan masuk neraka..syurga yg dimaksudkan adalah syurga najib ibni syurga rosmah..kalo syurga pas ada ainul, syurga najib ada bidadari rosmah flom syurga..jgn hina..ini betul dan sahih mengikut wahyu dari alam buana alam ularmak..
sesapa yg nak rosmah jd bidadarinya..sila2 ma mohon ampun dan maaf kpd najib..dilangit tinggi di genting highlnd, ada syurga mini vegas..yg ini syurga tahap atok najib..syorga sarimah agak2 sapa penjaganya..hanya zakir naik saja yg tahu yg mana modi yg mana prince salman yg beri kerajaan india keling membunuh warga islam duit ratusan juta..wahabi sokong modi? maka zakir naik bole balik india dgn aman.. on
 SUARA PENJAGA BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:42 PM

semakin ha





-----------------------

MADEY TAK MINAT




ALA MAK

PASAI APA

MADEY CAKAP

LAGU NI?

Saya tak perlukan sokongan PAS, kata Mahathir

Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad hari ini menegaskan beliau tidak memerlukan sokongan dari parti pembangkang khususnya PAS.

Sebaliknya, Mahathir menegaskan beliau hanya perlukan sokongan Pakatan Harapan (PH).

“Saya perlu sokongan wakil rakyat setakat 50 peratus lebih.

MADEY 

TAK SEDAR

KUNCI BILIK

BIDADDARI

DITANGAN PARTI

ISLAM PAS

MADEY  INI

TAK MINAT

AINUL MARDIAH

BIAR BETUL

KAH KAH KAH



-----------------

KELANTAN SERAMBI MOSCOW







KELANTAN 

SERAMBI MOSCOW
Alhamdulilah .. taqbeer ..PAS takat hari ini masih dapat kekalkan rekod ..bak rekod Usain Bolt buat 9.58 dlm 100m ..pada Gwa time ini akan kekal utk suku abad lagi. Kalau Usain buat time paling kecik sekali ..PAS pon jadikan Kelantan punye ekonomi yg paling CINONIT sekali ..cemburu I? on PAS PARTI SUCI
panglimo potaseh
on 2/25/19





--------------------

TAKDA BAKAT






TAKDA BAKAT
sapa yang kebulur nak dia jadi PM? 
takda releven lansung. 
elok jadi jurukira2 masjid tokun. 
ini malaysia baru. 
kami tak mau orang yang perasan 
yang dia saja yang layak
 walhal takda bakat pun. 
on PUKRAK MUKRAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/25/19

Alha






--------------------

ADA 72 AINUL





ADA 72 AINUL
Tuan TT Mengapa 4 ekor samdols ini memakai pakaian pahlawan melayu?Tentu sekali  -AINUL MARDIANA- yang di idamkan mereka kerana si ainul memang suka lebai2 berpakaian begini.
Tempahan telah dibuat dan gambar2 ini telah di hantar kepada penjaga pintu sorga kerana hanya ada 72 ainuls sahaja disana.MESTI booking awal nanti terlepas. 
on PAS PARTI SUCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/25/19




------------------

SAILANG





SAILANG
Mat songel dah kena sailang lagi....
kah kah kah. 
Atuk power lah, 
ngn israel pun atuk tak takut 
inikan mat songel .. 
on PROJEK SAPA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/19

Mema




-------------------

CUNT TROL BIDADARI








MAHATHIR  NI

SATU HAL

TAK FAHAM2

PERANGAI

PARTI ISLAM

Saya tidak faham pendirian tidak tetap PAS, kata Dr M

DR Mahathir Mohamad berkata beliau tidak faham dengan sikap PAS yang berpendirian tidak tetap dalam menyuarakan sokongan terhadapnya untuk kekal sebagai perdana menteri.

Dr Mahathir berkata, baru-baru ini beberapa pemimpin PAS menemui dan menyatakan sokongan agar beliau kekal sebagai perdana menteri, namun dalam situasi lain parti itu melakukan tindakan dilihat tidak menyokongnya. 

“(Presiden PAS) Tuan Haji  Abdul Hadi Awang, (Setiausaha Agung PAS)  Takiyuddin Hassan dan Menteri Besar Terengganu Tuan Haji Ahmad Samsuri Mokhtar datang berjumpa saya dan menyatakan sokongan kepada saya untuk terus sebagai perdana menteri.

“Bahkan mereka memberi pengakuan secara bertulis ditandatangani oleh Takiyuddin sekurang-kurangnya, hasrat mereka ialah supaya saya terus jadi perdana menteri,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan Program Kampungku Sihat peringkat kebangsaan di Langkawi, hari ini.

Dr Mahathir diminta mengulas mengenai kenyataan Ketua Pemuda PAS, Muhammad Khalil Abdul Hadi hari ini bahawa PAS dan Umno akan menubuhkan jawatankuasa bagi mengelakkan pertembungan kedua-dua parti itu dalam mana-mana pilihan raya selepas ini.

Mengulas lanjut, Dr Mahathir berkata walaupun selepas menyatakan sokongan terhadapnya, parti itu yang pernah mengumumkan tidak akan terlibat dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Semenyih, tetapi ada pemimpin mereka muncul bersama pemimpin Umno semasa hari penamaan calon PRK itu.

INI TANDA

PARTI INI

ADA KUNCI 

BILIK BIDADARI

KADANG KADANG

DI BUKA

KADANG KADANG 

DITUTUP

INI CUNT TROL

NAMANYA

KAH KAH KAH



------------------------

PUNDEK PAKATAN







PUNDEK
BETUL KE NI

CILAKA PAKATAN

MENGAPA BAGI

RAKYAT SENANG


Putrajaya akan ambil alih empat tol Gamuda Berhad


KERAJAAN akan mengambil alih empat lebuh raya bertol di Lembah Klang yang dikendalikan syarikat konsesi Gamuda Berhad, umum Pejabat Perdana Menteri, dan menggantikan kaedah kutipan tol sedia ada kepada satu kaedah baru dengan kadar lebih rendah.

Empat lebuh raya berkenaan ialah Lebuhraya Damansara Puchong (LDP), Sistem Penyuraian Trafik KL Barat (SPRINT), Lebuhraya Shah Alam (KESAS) dan Terowong SMART, yang dipegang secara majoriti oleh Gamuda.

Kaedah kutipan tol baru itu nanti akan dilaksanakan mengikut tiga pecahan masa iaitu waktu puncak, waktu biasa dan waktu bukan puncak.



CILAKA

PAKATAN  BERI

RAKYAT SENANG

INI MAKNANYA

NAJIB AKAN

MASUK JIL

TAK LAMA  LAGI



---------------------

HASUT









HASUT
Bro, Lu jangan lupa, sejak PH tubuh gomen, sapa tokoh menghasut yg ada integriti dan daddykasi? Ada? Kalau la ada katogori utk tokoh maal hijrah bahagian menghasut, aku rasa yg paling layak hang sorang la. P@$ masih tercari feel utk menghasut, tapi dia silap, dia ingat umat malaya jenis cekik ayak tapak kaki lebai. 
Tak perlu gelojoh mcm teruna nak skodeng big mama mandi petang. Anggap la team lebai mcm bohsia. Nak pakai pong bole, nak suruh karoke pong bole. Kita raikan demokrasi. 
on TAKTIK PARTI PAS
Publish | Delete | Spam
DatoPidi
on 2/20/19

Lar





-----------------

ULAR MAK DOLAK DALIK








ULAR MAK 

DOLAK DALIK

ulama pewaris nabi..sekiranya ulama berbolak balik, maka itu juga diwariskan nabi kpd ulama..berbolak balik la seratus kali seribu kali, namun org2 kelate tetap memilih pas parti syurgawi..tanpa kemodenan, tanpa pembangunan maka kuih dikelate masih bole dpt 1riyal 5biji kueh..
tanah dikelate juga tidak bole dibeli oleh org luar.hanya kelahiran kelate yg diterima beli tanah dikelate..ibarat kelate khusus utk kelate..maka warga lain bole blah..namun warga kelate yg bekeje di gomen2, bole pula beli hartanah dan meyewakannya kpd org lain diluar kelate..ini la hikmah islam kelate..duit2 riyal pembunuh si saudi juga memenuhi tabung2 pondok dan tahfiz didlm dan diluar negara, di saudi ,di pakistan dan dan dan.. 
on PARTI WIPER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/19

Bro, Lu




-----------------

NAJIB DAN BOMOH MELAYU






NAJIB ADA

BOMOH MELAYU
Najib sekarang hepi man. Orang tanya ngapa Si Mapadulong ini dari tiga-suku boleh jadi hepi jomblo. Kita lupa Foto TT yg tunjuk Najib ngadap bomoh melayu. Bomoh Melayu ni JV dgn Bomoh Kerala Bik Mama .. hasilnye ..lihat lah apa jadi pada hari ini ..tag name pon ada .. kah kah kah ..dan ..dan ..dan Kalau Agong Russia boleh ampon Abam cam tu je .. takan Najib ada Agong satu kampong tak boleh ampon ..betul tak? 
on BUAT DEAL
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/23/19
Agak-agak Najib baca Bismillah 3 kali bila dia kata, Tun Mahadir penyebab FGV/FELDA lingkup dan semua macai percaya ckp Najib....???? 
on BACA BISMILAH
cikminah
on 2/22/19

Mcm mana tak ken



---------------

TRADE MARK FAKWA FAKWI





TRADEMARK

FAKWA FAKWI
Tuan TT tolong beritahu Samdol ini bahawa dia mesti segerakan register  - trademark - produk halal yang baru dihasilkannya kerana ramai lebai2 samdul telah mengeluarkan fakwa fakwi hingga menyamakan dengan nabi ibrahim. 
on MARI BERPANTUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/19

Mcm m



-------------

SUMBAT SEGERA






SUMBAT SEGERA

Tak habis2 najib2..sumbat je la dalam..Ph tak pandai buat keje ke? Tu je modal najib rosmah umno hadi pas..nampak sangat menteri semua bodoh piang...kah kah kah on 
NAJIB JAGA SYURGA DAN NERAKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/19

Kes 1MDB nak cepat-cepat macamana? Jika betul, ramai yang terlibat dah menyeberang ke bersatu. Itu yang susah atok nak adjust. Itupun TT tak boleh faham ? Memang patut kata sifat lokman adam ditukarkan kepada hisham rais. on SUMBAT CEPAT MASUK PENJARA
Publish | Delete | Spam
azam
on 2/23/19

Najib sek





-----------

BETOL?







BETOL?
Biar bethol ..memang betol Abam tak akan kachau kerje Tun M ..bethol. Tapi ..tapi bebudak Abam yang 25 jam sehari akan membontot Tun M ..ini tak cerito pon orang dah tahu?
 on PUKRAK MUKRAK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/24/19

Ta






-------------

MANGSA JOHOR








MANGSA JOHOR
nak tanyo bangsa johor, kalau sobulan belanjo limo puluh juta, agak2 eh bisnes apo yg bulih dapet semulo banyak tu sobulan? ko harto karun moyang lanun ado dalam tanah seluruh johor dan singapore? cumo nak suruh chino merah tolong gali bwk keluar jo... 
on BAHAYA CHINA MERAH
Publish | Delete | Spam
nizam bakar
on 2/25/19

Biar bethol ..memang b




----------------

CUNTROL BIDADARI





CUNT ROLL

 BIDADARI
KontroL kontoL jangan togaK... KontroL kontoL jangan macam2 ingat sama tuan punya kontoL KontroL kontoL jangan sombong Atau kontoL sudah KontroL Atau cocks controL Susah Laaa ini macam kontoL sudah KontroL on
 DAPT KONTROL SYURGA NERAKA
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 2/24/19

Tak





-----------------

PAS PARTI SUCI







PAS PARTI SUCI
Sprm telah sah lagi sohih pas parti suci murni tiada transactions menggalir 90 juta itu dari pendakyah pendakyah cemburu dgn kejayaan pas perintah Kelantan 
on MANA MUFTEE PENJAGA UMAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/19

Bia




------------------