.

Isnin, 1 Mei 2017

PENJUAL AGAMA BEREBUT BIDADARI






PENJUAL AGAMA

KUTUK SAMA

SENDIRI

BEREBUT

BIDADARI KUT


PARTI PAS HADI



F.BOOK
Selepas muktamar apa pun alasan rakyat akan membenci parti Pas Hadi.

Hashim Bin Ishak Juta juta rakyat dah celik minda .
Auta pas tetap bercuka..
LikeReply8 hrs
Yusuf Rahman Skrg ajak org membenci ke???
Apa dosa hadi dekat abg Hashim Bakar???
Hadi benci abg hadi ka???
LikeReply38 hrs
Agp Miegogo Jgn benci membenci... Cuma tk sokong je
LikeReply18 hrs
.
LikeReply28 hrsEdited
Yusuf Rahman Hashim Bakar seorang ulama maka ulama mcm ni boleh membenci sapa sahaja
LikeReply18 hrs
Yusuf Rahman Insyaallah tuanguru Hashim Bakar akan membaca kitab tsfsir setiap jumaat dan anak murid lebih ramai dari hadi
LikeReply28 hrs
Mohd Firdauz TOLAK PAS PARTI BERKECUALI DIPARLIMEN...
PAS TONGKAT UMNO BN
LikeReply8 hrs


---------------

BANJIR ITU HIKMAH







BANJIR ITU HIKMAH
Pas menyifatkan banjir kilat yang melanda beberapa kawasan di Pulau Pinang adalah 'pembalasan tunai' daripada Allah di atas keangkuhan kerajaan DAP negeri itu yang lantang mengkritik Kelantan sebelum ini. Naib Presiden Pas, Idris Ahmad berkata banjir adalah ketentuan Allah yang mempunyai hikmah tersendiri dan tidak boleh menyalahkan kelemahan pentadbiran manusia semata-mata.
 "Jangan pula apabila banjir di Kelantan ada orang angkuh menuduh Kelantan tidak pandai uruskan banjir seolah-olah macam tidak ada kerajaan. Inilah tuduhan angkuh kepada Kelantan ketika banjir di penghujung tahun 2014. "Orang angkuh selalunya Allah balas secara "cash" untuk menyedarkan diri dan supaya jangan celupar dan angkuh. Sifat angkuh semua agama dan bangsa tidak boleh terima," coretnya di facebook. on HENTIKAN FITNAH INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/30/17



--------------------

SANG SOTONG BERSABDA



SANG SOTONG
Kalau Hitler dari seorang koperal jadi kepala sebuah empayar. Sang Mualim Hj Hadi pula dari penangkap sotong terus jadi penasihat Agong. Gwa rasa jawatan tu ok la .. Agong kan ketua igama kita .. kacang untuk Sang Sotong ni .. yg perlu antar Si Sotong ni ke kelas BM dulu supaya kang kang kangnye dpt dikurangkang. on CADANGAN PALING LAWAK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/1/17


USTAZ BERSABDA
Dengan telo Arab Sang Ustaz selalu bersabde "aipe villa sampe uwaktu soilat makka sigala urusang doniya hondak lah ditinggal kang". Di waktu masuk magrib 7.25 malang .. Rupanye Sang Ustas dan pengikut nye masih lagi sibuk dengang urusang dunia disekitar dan didalam khemah muktamar .. sepatutnye mereka dah ada di masjid. Maka tuhang turung kang anak topan untuk memberi tahu sekeliang umat PAS utk maninggalkang urusang dunia bila masuk waktu sembahyang. on 
KENAPA DI KAWASAN MUKTAMAR
panglimo potaseh
on 5/1/17






--------------

CARA SENANG DAPAT BIDADARI






CARA SENANG

DAPAT

BIDADADARI

FACE BOOK

Ustazah Hamidah 😊




Hassan Ismail Mereka lupa .. daftar parti pun ikut akta ditetapkan ROS .. nampak sangat kurang akalnya ..
LikeReply24 hrs
Amirul Abdullah Depa penjaga syurga neraka ooo...
LikeReply23 hrs
Abdullah Abdul Rahman Dua orang jer ke ahli group ni?
LikeReply11 hr
Bin Ali nabi ad ckp ka ikut PAS masuk syurga..jgn la krn nk menang duniawi agma korang jual kn..bgi dalil wahai PAS...
LikeReply1 hr
Zul Lebai Barom Sendiri create akaun, sendiri hentam..
Perangai jebon betui
LikeReply20 mins
---------------