.

Selasa, 19 Disember 2017

MAT MONGOL BUAT LAWAK








MAT MONGOL

BUAT LAWAK





ARAB INI MEMANG NGOK BETUL










F.BOOK

You have these monkeys saying this stuff and you have to ask how Muslims fell behind in science?!
https://www.thenational.ae/uae/how-did-the-muslim-world-fall-behind-on-science-and-how-can-it-thrive-again-1.680685







----------------

GUNA AKAL BACA TUKAR TIUB







GUNA  AKAL
tukar tiub takda bau islamik..yg terbau ditukar tiub adalah realpolitik dimana islam hanya digunakan sbg burqa pemuas nafsu kapitalis..keuntungan maksima..tukar tiub tak jual kitab, tak jual hadis, tak jual quran..

BILA BACA

tukartiub hanya jual bau2 palat pemegang botol besar pemegang agama, bau2 wang rm90juta wang curi dari bau taik, peluh dan kencing rakyat..baca tukar tiub akan hilangkan harapan diakhirat dpt bidadari, tukar tiub hanya hilangkan yg slim2 dan bengali..

TUKAR TIUB

baca tukartiub kena pakai akal dan tidak wajib mengikut saja spt wajibnya menurut hadis sunnah nabi..err sunnah nabi tak pernah ada kereta audi, tak pernah ada porsche atau wang rm90juta dlm akaun bank yg dicipta oleh zionis..nabi bukan cipta bank... on 
WAHABI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:32 PM




----------------

MEMANTAT DI BALI






MANTAT
kau nak memantat bengali ke cina ke..anak dara ke bini org ke..itu lu punya pasal..tapi pasal apa ko nak kacau perlembgaan..kan ke british dah bgtau, tugas dibawah ko cuma la adat itiadat melayu dan agama..pasal apa sibuk si polan bole jd mb atau pun tidak..next time nak memantat g la bali darul hindu..jais,mais, jakim tak kacau sb luar dari negara..


DI BALI


ini ko memantat dlm negeri, dh tentula terpalit dosa2 palat keatas mufti, jais mais..tiap jumaat ke doakan dia sihat, bila dah sihat dia buat perangai sultan dulu kala plak..ibarat sanggup bunuh anak demi perempuan..cuba teka sejarah sultan mana.. on BURET ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:37 PM



--------------

AJAIB POLITIK





AJAIB
Keajaiban politik boleh berlaku dengan kehendak Allah. Dengan kaedah yang tak terduga akal kita semua, tiba-tiba kabinet meluluskan permit menjual dan membeli nombor ekor di kalangan melayu Islam lalu muncul serta-merta pulohan jutawan baru dari kaum melayu 

POLITIK

yang bukan saja membayar jutaan cukai pendapatan dan gst pada kerajaan untuk menampung belanja kerajaan pembela melayu dan penegak Islam, 
tetapi juga membayar zakat untuk menampung belanja menteri dan ketua Islam hidup sentosa masyaAllah betapa indahnya kurniakan Tuhan on BILA PAS JADI PIEM?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/18/17




--------------------

SABAH SARAWAK MAHU MERDEKA










HEBAT

APA MAKNA

BERITA INI?

MAKNANYA

SABAH MAHU

MERDEKA
Warisan: Perbincangan MA63 mesti dengan Tanah Melayu, bukan Malaysia
 | December 17, 2017
Pemimpin pembangkang Mazliwati Abdul Malek berkata sebarang kajian semula MA63 perlu disertai wakil 4 penandatangan tetapi Tanah Melayu tidak lagi wujud.






KOTA KINABALU: Persoalan sama ada Tanah Melayu menyamar sebagai Malaysia membuka telah merumitkan keadaan, terutamanya tentang isu mengkaji semula Perjanjian Malaysia 1963 (MA63), kata Parti Warisan Sabah.

Ahli Majlis Tertinggu Warisan Mazliwati Abdul Malek Chua berkata persoalan yang ditanya oleh aktivis politik Zainnal Ajamain dan dilaporkan FMT itu suatu kejutan yang boleh menggugat usaha membincangkan MA63.

“Apabila Ketua Menteri Tuan Haji  Musa Aman berkata kerajaan Sabah dalam proses merundingkan MA63, mereka berunding dengan siapa?

“Mengikut hak, menurut Perkara VIII MA63, Sabah sepatutnya berunding dengan Persekutuan Tanah Melayu.

“Kita tak nampak di mana kerajaan Tanah Melayuy sekarang ini. Di tempatnya sekarang ini ialah kerajaan persekutuan tetapi ia bukan dan tidak sepatutnya mewakili kerajaan Tanah Melayu,” katanya.

Peguam itu berkata sebarang rundingan atau kajian semula MA63 perlu disertai perwakilan dari 4 penandatangan iaitu Tanah Melayu, Sabah, Sarawak dan United Kingdom (Singapura meninggalkan Malaysia pada 1965).

Beliau menambah tidak memadai jika perbincangan itu hanya membabitkan Sabah, Sarawak dan Tanah Melayu kerana MA63 merupakan suatu perjanjian antarabangsa dan difailkan di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.

Beliau berkata meletakkan kerajaan persekutuan di tempat Persekutuan Tanah Melayu suatu tindakan yang salah kerana kerajaan persekutuan sekarang terdiri turut dianggotai pemimpin Sabah dan Sarawak.

“Keberadaan orang Sabah dan Sarawak dalam kerajaan persekutuan bererti ia bukan Persekutuan Tanah Melayu.

“Tetapi, kerajaan Persekutuan Tanah Melayu mesti wujud dan tidak boleh diwakili oleh pelantikan.

“Kita bercakap mengenai suatu perjanjian antarabangsa, bererti ini rundingan antara kerajaan dengan kerajaan,” katanya.

Mazliwati berkata rakyat Sabah dan Sarawak letih dengan permainan politik yang dimainkan kerajaan BN apabila ia mengenai mengembalikan hak, dan mahu kembali ke meja rundingan dan menangani pelanggaran yang dilakukan sejak 5 dekad lalu.

Beliau berkata ramai pemimpin di Sabah, terutamanya di Sarawak, bersedia membentangkan kes mereka tetapi tidak tidak dapat meneruskannya selain bercakap kepada media dan mengeluarkan kenyataan media mengenai “rundingan” atau perbincangan akan datang.

“Sebenarnya, mereka tidak tahu mereka perlu bercakap dengan siapa kerana perdana menteri bukan wakil Persekutuan Tanah Melayu. Dia wakil Malaysia. Mengapa kita perlu bercakap dengan dia?

“Musa berkata dia dalam proses merundingan perjanjian itu, barangkali dengan kerajaan persekutuan sekarang, bererti dia tidak faham MA63 atau dia sedang memperdaya rakyat.

“Tetapi semua pelanggaran itu, dilaporkan lebih 50 pelanggaran, mesti ditangani dan dibetulkan atau kita merisikokan keseluruhan perjanjian itu dan membahayakan masa depan persekutuan ini,” katanya.

Beliau berkata penyelesaian yang mampu dia fikirkan sekarang ini ialah mengembalikan Persekutuan Tanah Melayu agar perbincangan dapat diteruskan.

Bagaimanapun, beliau tertanya sama ada kerajaan persekutuan sekarang mampu melakukannya dan berapa lama untuk melakukannya.

“Saya tidak nampak cara lain. Saya berharap ia tidak mengambil masa 50 tahun lagi. Rakyat Sabah mahukan hak mereka sekarang, kerana penantian 54 tahun sudah terlalu lama.”


MAKNANYA

NASIONALISMA

DAYAK IBAN

MAKIN MEREBAK

MAKIN LUAS

MAKIN AMPOH

INI DIBANTU

OLEH NAJIB

YANG BANYAK

MASALAH

----------------------

AHLI PARTI KETUANAN MELAYU








WAHAI AHLI

PARTI

KETUANAN MELAYU

PERJUANGAN 

PARTI KAMU

UNTUK MELAYU

TAPI KENAPA

PRESIDEN PARTI

KAMU GADAIKAN

TANAH MELAYU

KEPADA

CHINA MERAH

TIDAK KAH KAMU

SEDAR 

PEKARA INI?








------------------

SAMBUTAN MAULUD NABI ISA






SAMBUTAN



MAULUD 

NABI ISA

AKAN SAMPAI

DIMANA TUAN

AKAN BERADA?






----------------

TANAH MELAYU










BETUL

TUKAR TIUB SELALU GUNA
PERKATAAN TANAH MELAYU
RAMAI TAK FAHAM 
INI BUKAN TERMINOLOJI RASIS MELAYU

TANAH MELAYU
ADALAH NAMA ASAL SEMENANJUNG INI
JUSTERU
DI SABAH DA SARAWAK
TANAH MELAYU
DIKENALI SEBAGAI SEMENANJUNG

Warisan: Perbincangan MA63 mesti dengan Tanah Melayu, bukan Malaysia

 | December 17, 2017
Pemimpin pembangkang Mazliwati Abdul Malek berkata sebarang kajian semula MA63 perlu disertai wakil 4 penandatangan tetapi Tanah Melayu tidak lagi wujud.






KOTA KINABALU: Persoalan sama ada Tanah Melayu menyamar sebagai Malaysia membuka telah merumitkan keadaan, terutamanya tentang isu mengkaji semula Perjanjian Malaysia 1963 (MA63), kata Parti Warisan Sabah.

Ahli Majlis Tertinggu Warisan Mazliwati Abdul Malek Chua berkata persoalan yang ditanya oleh aktivis politik Zainnal Ajamain dan dilaporkan FMT itu suatu kejutan yang boleh menggugat usaha membincangkan MA63.

AWAS

NAJIB

GADAI

TANAH

MELAYU

PADA CHINA

MERAH

---------------

ENTOT LADY DIANA









RATU

ENTOT

PEMEGANG MOHOR

BOTOL BESAR
Ratu England keturunan Nabi Muhammad?
 | December 18, 2017
Ia berdasarkan kajian diterbitkan pakar salasilah Burke's Peerage.




PETALING JAYA: Salah satu yayasan kajian salasilah terkemuka dunia, Burke’s Peerage, mendedahkan bagaimana ratu England, Ratu Elizabeth, adalah keturunan Nabi Muhammad, menurut portal Step Feed yang melaporkan berita dunia Arab.

Kajian yang diterbitkan pada 1986 oleh Burke’s Peerage itu berkata Elizabeth yang kimo berusia 91 tahun itu adalah cicit Nabi Muhammad yang ke-43.


YA AMPOON

YA  MAULANA

KAH KAH KAH

BESTNYA 

DAPAT ENTOT 

LADY DIANA

DALAM SYURGA

SAPA DAPAT?

NIK ABODOH

ATAU

TONTOWI

KAH KAH KAH

---------------

PROJEK KAYANKAN KRONI











INI MESTI

TANGAN

JHO LOW

SAPA LAGI?
Tangan ghaib masuk campur?
SHAH ALAM - Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub mendakwa, ada tangan ghaib dipercayai cuba campur tangan di dalam pelaksanaan Sistem Pemantauan Manasik Bersepadu (Imams) sehingga menyebabkan  pelaksanaannya tanpa mengambil kira pandangan banyak pihak terlebih dahulu.

Katanya, pihak berkenaan berkemungkinan telah menggunakan pengaruh di dalam Kabinet sehingga ada syarikat berani beroperasi bagi mengendalikan sistem tersebut.

“Ini amalan yang merosakkan negara dan akhirnya bila terbongkar barulah mereka buat pelbagai alasan seperti tak dapat kelulusan Kabinet dan sebagainya,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

SEMUA INI

ADALAH PROJEK

NAK KAYAKAN

KRONI

KHALAS!

----------------

POLITIK DOA







POLITIK DOA

Masa pru nanti, ahli pas diminta hanya berdoa...buat pe berkempen, buang duit, masa ....lagi pun hj hardy boleh buat live guna skype,pasang skrin besar kt semua markas pas, pastu dia berucap kt rumah je....doa byk2....makbul doa tu on 
DOA AJE HARGA AKAN TURUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/17




-----------------

SUSU BUKIT








SUSU

BUKIT

Susu bayi tiruan adalah susu untuk bayi tiruan, bukan bayi asli. Bayi tiruan adalah manusia yang sudah pun berjanggut berjambang macam Isham tu, tapi susu dihisap tetap juga asli fresh dari bukit berapit, kah kah kah..... on 
MINUMLAH SUSU IBU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/17





------------------

PROJEK KRONI







IMAMS

PROJEK KRONI
Umat Islam dinegara ini yg berumrah kena tipu RM4.5 juta setahun. Melalui IMAMS ..umat islam yg nak berumrah di kapor RM25 juta setahun. Kalau UMNO menang lagi di PRU14. Ini makna umat islam sgt stim bila kena tipu. Makna biar lah ditipu asalkan jangan DAP yg perintah. on IMAMS PROJEK NAK BAGI KRONI NAJIB KAYA.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/18/17



------------------

ISIS WAHABI






WAHABI
berterabor yankee jihadi tak tentu hale kene balon...santa kloos dengan yg baek hati membiayai,melatih,menyediakan senjata punye hajat tak kesempayan jadi keparat ni bina israel baru KURDISTAN on 
SAUDI WAHABI DAN TRUMP GAGAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/17





--------------

WAHABI?





WAHABI?
Tak pernah rasanya terbaca tulisan anda yang berbau Islamik, anda Muslim kah atau tidak? Islam itu mula dengan Tauhid bukan politik. on SAUDI WAHABI DAN TRUMP GAGAL
Publish | Delete | Spam
al alan
on 12/19/17



--------------

BURET ?






BURET?

oit! kisah buret2 ni ada kena mengena dengan derih of selangor tu ke?? kikiki org cakap derih tu mmg kuat memantat. dulu2 masa masih bujang, hari2 awek benggali keluar masuk mahligai. cer kau tengok bebetul, muka derih tu pun dah mcm kepala botoh! on 
BURET SAPA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/17



-----------------