.

Selasa, 21 Januari 2014

KENALI SIAPA DIA EEE





 TIGA EKOR EEE


 PERANGAI EEE
Dengan india hindu dia tak ley main...dengan cina lagilah....last option....MELAYU...ini sasaranya yang ampuh..jitu..senang..kacang.....naluri berkuasa ada..cuma perlu sikit sentuhan para melayuan ....dah dia grap semua....dia masih maintain..cuma bau bau asap mulut berbuih je layanan dia...tak mcm mula dulu....

sesambil tu..cucuk sana cucuk sini ikut suka bapa dia....ahhh...ini best...eee ni bila time dia nak mati dah...dia pandai menangis...bila menangis..sebiji mcm muka mamathir masa dia kata...dah lama dah....mmm....time tu..jangan mandai mandai nak peluk...bukan apa..mana ada melayu bau bawang......hahahahha on PENGALAMAN DENGAN EEE
MONGGOL
at 5:45 PM
 EEE LAM
Wahai mamak paria tamil eelam.. sedarlah diri..sekali sekala cermin lah diri di tengah panas..jgn cermin diri dlm gelap.. Wahai keling mandeliar dan kitul Sudah2lah jadi batu api..disebabkan mnjdi batu api sejak zaman pra sejarah..tgklah keturunan hangpa dh jd legam.. 

Wahai bani melayu celup..usahlah jd lebih melayi dr melayu..krn melayu yg sebenar telurnya coklat.melayu ee telurnya macam telur masin.. Wahai ahli pertubuhan untuk kaum india muslim asal kerala(pukimak) Sedarlah diri..wlaupun pepatah melayu ada mengatakan.msuk kndg kambing mgembek msuk kndg kerbau mguak..tapi.xperlu lah msuk kandg kambing kena jd kambing..

tapi kalau kamu wahai bani ee masuk kndang babi pn..babi xmgaku kawan.. Sekian..coretan dr pemerhati paling lama untuk pertubuhan pukimak on SURAT TERBUKA KEPADA KETUANAN MELAYU
Anonymous

on 1/21/14

MAHATEER ANAK LALAKI KUTTEE


---------------

NAJIB RAZAK TER KANGKONG



Datuk Seri Najib Tun Razak
PUTRAJAYA -  Najib Razak hari ini memberi amaran bahawa kerajaan akan campur tangan jika mekanisme hargakangkong tidak berfungsi dengan baik.

Beliau berkata, kerajaan akan mengambil langkah intervensi untuk memastikan rakyat tidak dibebankan dengan harga kangkong  yang tidak berpatutan.

KANG KANG KONG
KANG KANG KONG
KANG KANG KONG

woit....BARU SEKARANG NAK LENGGANG KANG KONG... kah kah kah..

kah kah kah.,..BARU SEKARANG NAK MENGANGKONG.... kah kah kah..

kah kah ... RAKYAT MAKAN  NASI DENGAN SAMBAL KANG KONG...  kah kah...

kah kah kah..NAJIB MAKAN NASI KANG KANG... kah kah kah


KANG  KANG

KONG


---------

KELAS FALSAFAH







MENDAFTAR
sila hantar email
dan layari tukar tiub
untuk maklumat terkini

kelasfalsafah@gmail.com

KELAS 
kuliah  setiap khamis
jam 9:00 malam

kuliah pertama
6 febuarari 2014

UNTUK WARGA
 DI LUAR KUALA LUMPUR
ikuti kelas ini
melalui radio bangsar utama
layari stesen ini


-----------

PERANG AKAN PECAH






DARI FACE BOOK



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TENGOK MUKA MALOAN INI... kah kah kah..

kah kah kah..BOLEH CETUSKAN PERANG DUNIA KE TIGA... kah kah kah

----------

SULTAN MELAKA BEBAS





 YA AMPOOON


DOWN LOAD 

TUANKU




Ahli perniagaan dakwa diri `Sultan Melaka' dibebas dengan jaminan polis



MELAKA: Ahli perniagaan yang mendakwa dirinya "Sultan Melaka" hari ini dibebaskan dengan jaminan polis setelah ditahan pada 14 Jan lepas bagi membantu siasatan mengikut Akta Hasutan berhubung dakwaannya itu. 

Timbalan Ketua Polis Melaka Shah Gzali Khan Shahadat berkata Noor Jan Tuah dibebaskan selepas tahanan reman ke atasnya tamat hari ini


KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH 

DOWN LOAD 

TUANKU

-----------

SURAT TERBUKA KEPADA KETUANAN MELAYU



SURAT UNTUK 
BANI KETUANAN MELAYU



Wahai bani ketuanan melayu,

boleh kah tuan hamba  berhenti sajenak
bukakanlah hati tuan hamba
bukakanlah telinga tuan hamba
bukakanlah mata tuan hamba

waha ibani ketuanan melayu,

lihatlah gambar tertera ini
jujurlah tuan hamba
janganlah tuan hamba menipu diri sendiri


tanyalah diri sendiri
apakah muka muka ini muka bani melayu
jujurlah wahai bani ketuanan melayu
berlaku jujur pada hati nuraini sendiri 

tiga  malaon ini
telah mula mengapi-apikan bani melayu
untuk membenci china

tiga maloan ini
sedang mengadu domba melayu
untuk membenci china

tetapi apakah malaon ini melayu?
atau hanya suka adu domba melayu dengan china
kerana ini kerja datuk nenek moyang mereka

wahai bani melayu,
bertenang dan fikir lama-lama

wassalam



JUMPA ULAR

JUMPA EEE

KETUK EEE DULU
---------

USTAZ COOL





NOTA
ini ustaz paling cool
telah di nobatkan oleh tukar tiub
sebagai cool ustaz 2013

DARI FACE BOOK


Non muslim di malaysia tidak perlu taat kepada dua institusi pembodohan, raja dan mufti.

Malahan, muslim yang taat beragama juga tidak berdosa jika tidak taat dua institusi pembodohan ini. 




---------

KULIAH FALSAFAH UBU





PENGUMUAN
universiti bangsar utama
akan memulakan 
kuliah falsafah 
dan
 pemikiran kritikal

adalah dijemput 
sesiapa sahaja untuk mendaftar 


pelajar terbuka kepada anak semua bangsa
yang ingin mendalami ilmu falsafah
yang ingin memiliki pemikiran kritikal

kuliah diadakan setiap hari  khamis
sebelah malam

kuliah pertama akan dimulakan 
pada 6 februari 2014
jam 9:00 malam
di 52C jalan kemuja
bangsar utama

kepada warga diluar kuala lumpur
yang berminat 
sila layari radio bangsar utama
kuliah falsafah
boleh diikuti secara  langsung
dari  stesen radio bangsar utama


SESIAPA BERMINAT 
SILA MENDAFTAR
sila hantar 
nama dan alamat
untuk mendapat program
dan
tajuk kuliah


kelasfalsafah@gmail.com


------------

MENDERHAKA PULAAAAAK



NOTA
gerombolan ketuanan melayu
guna macam macam nak tipu  orang kampong
geng free loader pun kena buat kerja
kah kah kah

ALOR SETAR 20 Jan. - Titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah mengenai kalimah Allah adalah hak eksklusif umat Islam perlu dipatuhi oleh rakyat bagi menjamin keharmonian serta sensitiviti... 
MENDERHAKA? 
KAH KAH KAH
KAH KAH 
KUALA LUMPUR 20 Jan. - Mana-mana pihak yang mengingkari titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah yang melarang penggunaan kalimah Allah oleh penganut agama lain boleh dianggap sebagai...


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit.... MERDERHAKA?.... kah kah kah..

kah kah kah...ADAKAH AKAN DI SUMPAH JADI BATU... kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH AKAN  JADI GUA BATU CAVES... kah kah kah..

kah kah kah... JADI MACAM SI TENGGANG.... kah kah kah


YA AMPOOOON

-------------

PENGALAMAN DENGAN EEE






 KERJA JAHAT EEE
puak Eeee sedang hangat untuk memperlaga cina dan melayu. puak eeeEeee akan mula berkuasa selepas perlaga melayu dan cina d penang. awas puak eeeee ni ! on PENCERAHAN DARI PEMBACA
Anonymous
on 1/21/14
 EEE KITUL
Aku tengah spray kete sendiri...datang satu eee...dia pujilah...aku ni bersenilah...tangan artislah berdikarilah...last last ayat dia...tak payah hantar workshop cina...cina penipu...cekik darah...biar dia bungkus......aku sound balik....
aku spray sebab aku nak jimat...

bukan taknak hantar....kau aku tak kenal tetiba ke cina ni apasal...dia diam dia blah...jarum tak masuklah tu....merajuklah tu...pui...bodoh punya eeee...jimat dengan membazir pun tak tau...bodoh tahap cipan....penghasut pulak tu...sebiji mcm hishamudin rais....hahahhahhaha on PENCERAHAN DARI PEMBACA
Publish | Delete | Spam
MR SAIRIM IN LOBOU
on 1/21/14
EEE BAWA MASUK ORANG LUAR
Eee ikat eee dengan money...mereka ada kod mereka sendiri....jarang mereka kahwin eee tempatan..mereka pergi chenai..mereka ada sindeket mereka sendiri....mula mula kahwin itu anak..lepas tahun tahun dari nenek sampai cucu cicit mereka angkut kemari....

inilah kerja eee terutama sindiket PENGURUP wang beeerrleeseeen...ikat senang je hamba eeee ni...dia bagi loan rumah je cukup.....tak main lah hutang bank.......pantang mereka....jangan kutuk mahathir...nanti dia letak taik palat dalam kangkung goreng belacan...pendendam mereka niiii ni....tak caya...cakaplah yang mahathir tu orang tamil bukan meleyu.....hehehhehehe on CARA MENGENAL EEE
MR SAIRIM IN LOBOU
on 1/21/14
 DI SINGAPURA EEE JADI INDIA
warith2 muka-muka EEE yang tertera di gambar yang sekarang menjadi rakyat Singapura merasa terhina kalau di panggil melayu: " I am not a Malay...I have nothing to do with the stupid, lazy Malays. I am an INDIAN MUSLIM" tapi kat Malaysia, puak2 ini lebih Melayu dari Melayu. Mengapa agak nya? on PENCERAHAN DARI PEMBACA
Anonymous
on 1/20/14

TIGA EKOR EEE BUAT ONAR
 EEE ASAL KERALA
apalah isu barang naik jadi isu agama dan bangsa....kalau tidak dapat diselesaikan secara logik, akademik mahupun agama cuba pakai cara saintifik pula....selagi bangsa mamak pandi kuttu mandaliar pukistan tidak diuji secara saintifik bahawa mereka ini berDNAkan kerala selagi itulah mereka memperkudakan bangsa melayu.......jangan sampai cina dan melayu bergaduh mereka tepok-tepok tangan sambil menebar roti canai...kah...kah.....kah... on PERANGAI EEE MENIPU
Anonymous
on 1/20/14
 EEE HASUT MELAYU
mamak mengaku melayu ini buta dan pekak....saya sangat puas hati dengan parodi kangkung 10kg tu tapi mamak mengaku melayu ini masih juga tidak paham buta babi pekak badak mahu mengheret isu pemimpin cap kangkung menjadi isu perkauman rusuhan 13 mei.....

mungkin parodi tersebut tidak lengkap dan senang dipesong kerana replika kepala tidak lengkap jika tidak dibuat tanpa replika kepala pemimpin kangkung menunggang replika kapal selam scorpene dan jet kak mah....

ini mamak memang penghasut melayu supaya bergaduh dengan cina....apa mamak mau ? ini soal harga barang naik bukan perkauman....apakah perlu mereka diuji DNA supaya mereka tahu asal usul dan jera menghasut melayu.....kah....kah....kah.. on TIGA EKOR EEE BUAT ONAR
Anonymous
on 1/20/14
 EEE PAKAI MINYAK GHEE
Itu muka melayu lah, budak melayu asal kampong... Tengok telepak tangan dia mana ada warna KHORDHING-GHELL aka EEEE..... on MEMOHON PENCERAHAN
Anonymous

on 1/20/14


JUMPA EEE
JUMPA ULAR
KETOK KEPLA EEE  DULU








----------

HARI HARI AKHIR SAEKOR KANG KONG





SEJARAH BERULANG
apa yang telah berlaku kepasda dolah badawi
kini berlaku kepasda najib razak

dulu dolah ditekan
untuk letak jawatan
kini najib kena tekan
juga untuk letak jawatan

najib di katakan lembik
najib takutkan rosmah
maka
gerombolan ketuanan melayu sedang
mencari pengganti najib

siapa?
muhyiddin?
zahid?

kita tunggu dan lihat


SIAPA 
TUKANG  REKA BAJU BADAK INI

Kes boo dan tidak tepuk tangan: Najib kena berundur

PETALING JAYA:  Sudah sampai masanya bagi Perdana Menteri, i Najib  Razak berundur.
Menurut bekas calon Ketua Pemuda Umno Malaysia, Syed Rosli Syed Harman al Jamalulail, rakyat kecewa dengan kenaikan harga barang yang melanda negara sejak akhir-akhir ini dan secara spontan mereka melahirkan rasa tidak puas hati kepada Perdana Menteri dan isteri  di majlis penyampaian hadiah di pertandingan akhir badminton Malaysia Open malam tadi.
“Sekali tengok nampak mereka biadab apabila mereka menyorak  (boo)  Rosmah Mansor yang memberikan kalungan bunga kepada Datuk Lim Chong Wei, tetapi sebenarnya mereka kecewa dengan apa yang berlaku pada negara,” kata beliau kepada FMT mengulas isu Rosmah diboo dan Najib tidak diberi tepukan ketika menyampaikan hadiah kepada pemenang.
Katanya, jangan salahkan mereka tidak hormati pemimpin negara kerana mereka melihat pemimpin negara mewah berbelanja, suka membazir  sedangkan rakyat disuruh berjimat cermat.

HARAPAKAN

 GEMOK



GEMOK 

MEMBAWA

 REBAH

---------

SOKONG KHAI LOON








 KENYATAAN NIK NAZMI

Saya mengecam sekeras-kerasnya respon UMNO terhadap flashmob anjuran Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN dan ADUN Machang Bubuk Lee Khai Loon.

Khai Loon membantah kegagalan UMNO-BN memahami sentimen rakyat dalam isu kenaikan harga barang yang diwakili kenyataan Perdana Menteri Najib Razak tentang kangkung.

Khai Loon bertindak secara aman menyuarakan isu rakyat.

Namun UMNO bertindakbalas dengan membakar sentimen perkauman malah mengugut menimbulkan semula tragedi 13 Mei 1969. 

Sebelum ini UMNO dan kuncu-kuncu mereka bertindak biadap terhadap pimpinan Pakatan dan NGO yang kritis namun rakyat terus waras.

Islam dan budaya kita menolak sikap yang UMNO anjurkan selama ini.

UMNO tak wajar bermain dengan api. Di manakah pimpinan UMNO yang bercakap tentang 1Malaysia, wasatiyyah dan transformasi?

NIK NAZMI NIK AHMAD
TIMBALAN SPEAKER DEWAN UNDANGAN NEGERI SELANGOR
AHLI DEWAN UNDANGAN NEGERI SERI SETIA

NAJIB

KANG KONG

-----------