Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Oktober 2011

TERKINI TER NOW - PEMECAH BERITA




TER BARU - JAM 6.14 PETANG - BARU MASUK


malam ini jam 8.30 aziz bari
akan datang untuk bersembang
mesra dengan anak anak muda

di KELAB 50 BAGSAR UTAMA - UBU

semua anak muda di jemput datang
tempat amat amat amat amat terhad!




SALUT!





UCAPAN DARI AZIZ BARI


Salam. Tolong pass mesej ini
pada budak budak muda yang berani tu,
SMMM ke jumpa dimana mana. Atau impromtu
program di Taman Melewar ka?

Saya ada di rumah.

Berasa muda balik pula...

AAB



NOTA:
tukar tiub terime mesej ini
dari ronasina, wan ji dan eli wong




SALUT ANAK MUDA YANG BERANI!


LAWAK PETANG JUMAAT




NIKMATILAH LAWAK JENAKA INI



kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



SULTAN MAHU MASJID DIIMARAH LEBIH SISTEMATIK
- mkini

Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah menitahkan setiap pegawai pentadbiran dan ahli jawatankuasa masjid menekankan beberapa aspek penting bagi tujuan mengimarahkan lagi rumah ibadat itu secara lebih bersistematik.

Titah baginda, masjid merupakan medan institusi keilmuan serta panduan untuk umat Islam mendapatkan ilmu.

Selain itu, masjid juga merupakan tempat untuk umat Islam mengeratkan lagi silaturahim tanpa mengira status seseorang mahupun fahaman parti politik.

"Bagi tujuan itu, pegawai dan ahli jawatankuasa perlu menyusun struktur kerja masjid untuk dijadikan sebagai sebuah pusat pentadbiran dan tanggungjawab ini terletak pada pegawai dan ahli jawatankuasa kerja masjid yang dinamik dan berkaliber," titah baginda pada majlis tahlil dan doa selamat serta perasmian Masjid Sultan Ahmad Shah Al-Haj bernilai RM14.4 juta di Pekan malam tadi.

LAWAK PETANG JUMAAT


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


DARI MAT MATADOR SEPANYOL




SALUT UNTUK ANAK MUDA















DARI FACE BOOK :Zunar Kartunis


Ni dia ibu segala kangkung... Rektor UIA Prof. Datuk Dr. Zaleha Kamaruddin

KAH KAH KAH


NOTA:
tak sangka
rupa rupanya
kang kong ini ada ibu
kah kah kah





BERITA JAM 2:30

pemimpin mahasiswa telah menyampai memo
kepada rektor uia

sebelum bersurai
orang ramai telah diberitahu
bahawa najib akan datang melawat UIA
dalam masa yang terdekat

pelajar, bekas pelajar uia
dan penyokong aziz bari akan mengadakan
tunjuk perasaan lagi

NOTA:
lebih 1,000 orang telah turut
serta dalam demo petang ini

tukar tiub mengucapkan salut
kepada semua demonstran

tukar tiub juga
mengucapkan terima kaseh
kepada pemberita dan juru gambar
yang telah melapor untuk bacaan umum
merci beaucoup!



TUKAR TIUB MEMECAH BERITA - DEMO BERMULA - JAM 1.50 PETANG




TERNOW ! TERKINI !
- jam 2.23

gambar baru masuk
ini gambar ribuan
penunjuk perasan
sedang membantah
tindakan UIA yang menggantung
aziz bari dari fakulti undang-uandang

ucapan:
dari pemimpim mahasiswa
ucapan dari law society
semua menyokong aziz bari

SLOGAN KEDENGARAN:
hidup hidup hidup aziz bari
hidup hidup hidup rakyat
hancur hancur hancit najib!


GAMBAR DEMO DI HADAPAM MASJID UIA




NOTA:
tian chua juga kelihatan
dalam kumpulan di hadapan
masjid ini






TUKAR TIUB MEMECAH BERITA


ketua AMK di tangkap
berdemko di uia


GAMBAR TANGKAPAN BERMULA DI UIA



HOT HOT HOT

ini adalah gambar penangkapan shamsul iskandar
belas pelajar undang undang uia
seoarang peguam
dan juga ketua Angkatn MUda Keadilan




AZIZ BARI


NOTA:
bersetiakawan dengan
aziz bari yang telah digantung tugas
sebagai pensyarah di uia
kerana kesalahan bercakap benar!



BERITA BARU MASUK
-jam 1:50 petang

selesai sahaja sembahyang jumaat
kelihatan anak anak muda mula berkumpul
di kawasan hadapan masjid

semua menunggu arahan

TERKINI DARI GOMBAK - DARI UIA



BERITA JAM 12.30


polis kelihatan berkeliaran
di luar dan di dalam kampus

pintu masuk ke uia semakin
di kawal ketat


PENGUMUMAN RESMI ALUMNI
- jam 12.18

sesiapa yang berminat untuk berdemo
dicadangkan masuk ke uia melalui pintu belakang

menggunakan lorong susur ke INTERNATIONAL ISLAMIC SCHOOL dan BMI

sila beri salam pada pak gard
guna laluan pejalan kaki untuk masuk
tinggal kereta, motosikal di luar

di masjid kami sedang menunggu!


BERITA BARU MASUKK : jam 12:13


jalan utama ke UIA jam terok
pintu utama di kawal ketat oleh pengawal keselamatan universiti.
hampir 300 orang mahasiswa dan aank muda kelihatan di sekitar
kawasan luar kampus.

di kedai kedai makan orang ramai
pak cik pak cik yang akn berjumaat
sedang berbual tentang aziz bari
tentang raja, tentang sultan selangor
tentang kavita kaur dan jalan yang sesak.


BERITA BERITA BERITA


ramai anak anak muda telah mula
kelihatan mundar mandir di hadapan kampus uia
semua menunggu masa untuk masuk berjumaat
dalam masjid kampus






DARI FACE BOOK RONASINA:

Ronasina Kartunis
polis dh penuh di UIA! rodblok.


JAM 11.26

dua helikopter bersiar siar rendah
di kawasan universiti dan gombak

PENUMBOK NEGARA MUNCUL KEMBALI







BEKAS IGP RAHIM NOOR RASMI PERSIDANGAN PERKASA - mkini

Seramai 1,400 anggota perwakilan dari 99 bahagian Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) seluruh negara dijangka menghadiri Persidangan Agung Tahunan Kali Ke-2 pertubuhan itu, Rabu depan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI HEBAT... CUKUP HEBAT.... kah kah kah..

kah kah kah... WORLD BOXING CHAMPION TELAH KELUAR....kah kah kah..

kah kah kah...MUCUL SEKALI LAGI.... SATELAH LAMA MENGHILANG....kah kah kah..

kah kah kah...HILANG KEERANA BELAJAR KARATE DI KOREA.... kah kah kah..

kah kah kah..HILANG KERANA BELJAR TOMOI DI SIAM.... kah kah kah

kah kah kah...SATU PERSEDIAAN UNTUK MENAWAN MALAYSIA.... kah kah kah..

kah kah kah...DENGAR KHABAR PENUMBUK NEGARA INI AKAN BERTANDING DI KAMPONG PANDAN.... kah kah kah....

kah kah kah....ATAS TIKET SIAPA?....kah kah kah...

kah kah kah...INI YANG SEDANG HEBOH DI PERKATAKAN.... kah kah kah...

kah kah kah...MUNGKIN TIKET HINDFAF.... kah kah kah..



nota:
tak kan tak aada cicik kuben lain?
kah kah kah


HARI SABTU TUAN HAJI KE MANA?




PERTANYAAN DARI WARGA FELDA SUNGAI LUI



kami warga felda sungai lui pahang
ingin bertanya kepada tuan haji hassan ali
betulkah tuan akan pergi ke los angles sabtu esok
untuk menerima satu lagi hadiah academy awards
hadiah ini ialah untuk filem: hantu di belakang tabir
dari american film academy sebagai pelakon islam terbaik di selangor?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


HADIAH UNTUK SUMMER CAMP



SOKONGAN UNTUK AZIZ BARI DARI MATADOR SEPANYOL



NOTA:


zunar kini telah menjadi seorang matador di bilbao sepanyol
matador ini telah menghantar satu karton
tanda setiakawan untuk aziz bari

nota:
untuk pembaca tt yang tak tahu
apa itu matador sila tanya lebai google

nota:
kang kong bukan makanan matador
kah kah kah







SOKONGAN UNTUK AZIZ BARI - DATANG BERDEMO





SALUT UNTUK ANAK MUDA






BERDEMO ESOK SESUDAH JUMAAT


berkumpul di Masjid UIA
besudah berjumaat tunggu
sial bersopan dan berbudi bahasa
tunjukkann kita adalah anak anak muda yang bertamadun
tunjukkan kita semua adalah anak muda berilmu

sila datang beramai-rami
untuk bukan muslim sila
tunggu di kawasan kawasan
berhampiran masjid

sila tunngu arahan seterusnya

selamat berjuang
salut untuk yang beranai



Malunya IIUM. diketuai oleh seorang rektor yg BACUL yg bernama Zaleha Kamaruddin yang sanggup menjadi ANJING dan BARUA kepada UMNO BN. Kalau kamu bacul, pergi letak jawatan lah. biar org lain yg lebih tegas untuk memimpin universiti kami yg tercinta. aku akn cuba sedaya upaya utk menghadirkan diri dlm rally esok. jumpa kamu semua di sana.. aku nk buat poster "Zaleha Kamaruddin, you are fired". ok x?
By shahrul on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/21/11

yang cak lanchau puak-puak gerombolan terutama si UMgNok tu..Yang madey derhaka kat raja-raja melayu lagi kurang ajar tak kata apa pun..Prof Aziz yg tak de apa-apa ni dok sibuk..memang cak lanchau..dah desperate lah tu si UMgNOk...pokemon..cilakak..tunggu PRU13 memang aku akan kempen habis-habisan..humbankan gerombolan sibangsat ni..
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

sistem undang2 Yang digunapakai sekarang ni sitem perundangan malaysia kah atau sistem perundangan gerombolah/UMNO/UPCO. bagi satu kesalahan yang sama contoh menghina raja melayu dipihak UMNO/UPCO tidak dikenakan apa2 tindakan tapi dipihak bukan penyokong UMNO/UPCO dikenakan tindakan paling keras. undang2 kepala kote apa mcm nie
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Selepas peristiwa yg menganiayai Prof Aziz Bari mari kita sama berjuang hapuskan Grombolan dan Freeloader di Malaysia..... kita kuburkan ke dua2nya. biar hanya tinggal sejarah sahaja raja sebagai ketua agama islam adakah raja itu islam?.... dalam ic mmg islam tapi hakikatnya korang pikirlah sendiri....
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11



Melihat karektor Prof. Aziz Bari, teringat pd Prof. Ungku Aziz lewat 70an. Biarpun ketika itu sy belum bersekolah & melihat gambar Prof. Ungku Aziz dari reader's digest milik abg, tapi rasa ada aura. Malangnya beliau pro umngok sekitar 80an. Harap prof. Aziz Bari terus berani berkata benar mcm allahyarham prof Shahnon Ahmad dgn 'SHIT'nya. AWAS!!! cibay trooper upahan united malay new orde mula masuk jarum. Bukan setakat ugama, pukimak diapon dijual...
By Hamba tuan on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Bro TT, Saya tabik spring kepada Aziz Bari atas mendaulatkan ilmu, bukan macam kangkong darat dan kangkong air. Pengulas 4.45 adalah seorang bodoh krn mengatakan Aziz Bari mendakwa dia setaraf dengan Almarhum Prof Ahmad Ibrahim. Sedangkan Aziz mengakui Almarhum adalah guru utamanya dalam bidang undang-undang!"Sarjana yang dimilikinya bukan saja untuk membolehkan dia lulus periksa kemudian mendapat wang, tetapi mendauluatkan ilmu itu untuk kepentingan semua. Bahkah itulah matlamat sebenarnya mempergunakan ilmu untuk hidup.(Petikan MSO)
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

tak apa tunggu pr13 kita buang professor professor sampah kat semua u supaya dapat merasa padi yang berisi dan bukan nya yang hampa seperti sekarang
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Salut Untuk Prof.Aziz Bari!!! Di Malaysia Orang Yang Bercakap Benar Akan Dihukum...Pemfinah Akan Diberi Sepenuh Perlindungan Dan Sanjungan...Ayuh!! Teruskan Agenda Selamatkan Malaysia...
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/2

We've lost Jomo, Azli Rahman & the likes. Not another scholar please... Mark Knopfler
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11



ALFATIHAH - SALUT UNTUK ORANG YANG BERANI




AL-FATIHAH



MUAMAR MUHAMAD ABU MINYAR AL-GADDAFI
7 June 1942 – 20 Oktober 2011

Bekas pemimpin Libya Muammar Gaddafi meninggal dunia akibat kecederaan yang dialaminya sewaktu ditangkap berhampiran bandar kelahirannya di Sirte, kata seorang pegawai kanan tentera Majlis Peralihan Nasional (NTC).

pegawai NTC, Abdel Majid sebelum ini dilaporkan berkata Gaddafi telah ditangkap dan kedua-dua belah kakinya cedera ketika cuba lari dalam satu konvoi yang diserangkan jet pejuang Nato.

"Dia juga terkena tembakan di kepalanya," kata para pegawai."Banyak tembakan dilepaskan ke atas kumpulannya dan dia mati."


NOTA:
saddam dan gaddafi
mati dibunuh kaum zionis imperialis
saddam dan gaddafi
akan dikenang sepanjang zaman
saddam dan gaddafi
anak terbaik dunia arab